Die zwemt dus tussen kopgroep en peloton?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Trussov staat er niet meer bij
Weet niet of dat een foutje is, of dat een eerder foutje hiermee hersteld is, maar er wordt iig niks over gezegd...
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Zitten we iig niet in spanning of er eentje van wint
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige weekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
Kan nu natuurlijk makkelijk, 5 tegen 20quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige week
Tja, bij mij speelt chauvinisme ook wel enigszins een rolquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik verwacht bloed, zweet en tranen op de laatste klim met zo'n kopgroep. Ben blij dat het gat niet dichtgereden is. Hoe Rabobank presteert, boeit me evenveel als hoe Cofidis, Liquigas, AG2R of Euskatel presteert.
Breukink denkt daar gaat mijn baanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Breukink denkt daar gaat mijn Tour volgend jaar
[..]
2e optie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Mijn adoptierenner zat ook mee maar met een beetje pech gaat die de uitzending niet eens halen want hij is alweer gelostquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche zit weer eens mee.Mijn adoptie renner gaat vandaag winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |