Nee, dat was een foutje van Radio Tour.quote:
Milram helpt ook mee met de achtervolging.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach die hollen de hele Tour al achter de feiten aan. Gaten dichtrijden wil niet erg lukken deze Tour. Dat groepje voorop is groter dan Rabo en BBOX.
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.quote:
Quistep heeft 2 man mee, Silence 1quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef knep het volgende:
Geen Nederlander en geen Belg, de lage landen laten zich lekker kennen.
Wat slecht.
Dan zal het lastig worden. Drie ploegen die gaan achtervolgen rijden het gat meestal wel dicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Milram helpt ook mee met de achtervolging.
Ook een B-ploeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Milram helpt ook mee met de achtervolging.
Inderdaad, rabo heeft een van de grootste begrotingen van alle ploegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.
Vooral als ze ronduit aankondigen mee te willen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.
maar dat zijn geen belgen/nederlandersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Quistep heeft 2 man mee, Silence 1
De nationaliteit van de renners in kwestie teltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je vergeet Milramquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach die hollen de hele Tour al achter de feiten aan. Gaten dichtrijden wil niet erg lukken deze Tour. Dat groepje voorop is groter dan Rabo en BBOX.
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef knep het volgende:
[..]
Vooral als ze ronduit aankondigen mee te willen zitten.
En daar komt bij dat Jurgen Van Den Broeck zeer attent heeft gereden afgelopen dagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.
Het geeft meer blijk dat er blijkbaar niet iemand in de huidige ploeg zit die het tij kan keren en dat de tour leiding toch echt een verkeerde keuze heeft gemaakt wat betreft het team!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.
Als al twee man uit de ploeg gisteren aangeeft vandaag met een ontsnapping mee te willen zijn. Als dan van alle ploegen er bijna wel iemand mee zit, en van Rabo niet is de kritiek terecht in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij ontbreekt het af en toe ook aan de juiste wil.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?
Ten Dam is helemaal kapot volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.
Daar mag je wat mij betreft best kritisch over zijn.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon volledig geen verwachtingen meer heb wat Rabo betreft. Iets wat overigens het volgen van de etappes stukken leuker maakt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.
Daar mag je wat mij betreft best kritisch over zijn.
Zeggen dat je je nog klote voelt, hinder ondrevind van je valpartij en zeggen dat je blij bent dat je bijna in Parijs bent. Bij Ten Dam heeft een vrij duidelijke oorzaak dat hij sinds zijn val minder presteert, nog steeds de opvallendste van de Rabo's. Iemand als Posthuma zag ik gisteren in zijn interview voor het eerst deze tour *-)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |