16 km, voornamelijk afdalingquote:
Zoals je op het kaartje kunt zien, zo'n 16 kmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel km is er nog na de klim?
Die berg is niet zwaar genoeg, 4,1% gemiddeld. Daar kan niemand het verschil maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Sautor het volgende:
Vluchters, met misschien een klassementsman die wat gaat proberen op dat colletje
ja... en nou weer even serieus hè, voor dat soort dingen ga je maar naar ONZquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Ericr het volgende:
Evans in een groepje en dan die laatste col op knallen. Had gisteren toch een goede klim in de benen.
samen met menchov en sastre en kirchen in de aanval, dat zou wat zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Ericr het volgende:
Evans in een groepje en dan die laatste col op knallen. Had gisteren toch een goede klim in de benen.
En daarom juist zie ik bijv. de gebroeders schleck nog wel iets gek proberen op die laatste klim. Juist omdat ze verwachten dat het 1e uur of misschien zelfs langer knetterhard gereden gaat worden, terwijl de klassementsrijders toch echt wel diep zijn gegaan gister en zich eventueel willen sparen vandaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Beregd het volgende:
Er zal wel weer keihard gereden worden voor de juiste ontsnapping in het begin. Het is voor velen de laatste kans (voor Ventoux en Champs Elysées komt maar een handvol in aanmerking).
Bijna alle Belgen zeiden gisteren in een interview na hun tijdrit op sporza radio vandaag proberen mee te willen zitten. En anderen denken er net zo over wsch.
Met morgen nog in aantocht? Nee lijkt me niet handig en op een berg met maar 5% is dat je eigen graf graven lijkt me. Laten we het wel hopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarom juist zie ik bijv. de gebroeders schleck nog wel iets gek proberen op die laatste klim. Juist omdat ze verwachten dat het 1e uur of misschien zelfs langer knetterhard gereden gaat worden, terwijl de klassementsrijders toch echt wel diep zijn gegaan gister en zich eventueel willen sparen vandaag.
Posthuma ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Sheep91 het volgende:
Ten Dam wil ook weer meezitten vandaag
70% gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef Cootz het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap, in de laatste kilometer nog even 700 meter klimmen
Dat is - denk ik - zelfs voor Contador te stijlquote:
En Mart durft het een sprintetappe te noemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is - denk ik - zelfs voor Contador te stijl
Alleen via ticker: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/fr/1900/journal_etape.htmlquote:
Merciquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alleen via ticker: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/fr/1900/journal_etape.html
Uitzending begint pas om half 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |