Leek echt op een veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef Xebber het volgende:
Op RTL net slowmotion beelden van iets wat tegen zijn helm knalde, hoofd knakte meteen achterover. Leek iets metaalachtigs.
Als een band bij Surtees al zijn dood is, vraag ik me af wat iets metaalachtigs al doet.
* Xebber een beetje bang is voor een slecht einde.
Volgens mij was Massa al bewusteloos toen hij de bandenstapel raakte.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Sally het volgende:
Op tv was het moeilijk te zien, maar ik zag de helm van Massa helemaal niet bewegen.
Net op BBC werd gezegd dat de G-meter uitgeslagen was en dat ze proberen Massa te stabiliseren "in zijn wagne" (? de wagen werd weggetakeld zonder coureur)
Aldus GPUpdate.net.quote:De Ferrari-coureur werd vervolgens op een brancard afgevoerd, terwijl hij zijn helm nog op had. Bij aankomst in het medisch centrum op het circuit was zijn helm inmiddels af, en wist hij zijn armen op eigen kracht te bewegen. Familie en coureurs die Q3 niet hadden gehaald snelden zich ook naar het medisch centrum.
Voorlopig is de conditie van Massa onbekend, maar hij lijkt bij bewustzijn te zijn.
Ik vond het meer op een wielmoer of iets dergelijks lijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier leek het op. Als je het mij vraagt.
Kijk maar eens goed naar het plaatje van ElmarOquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik vond het meer op een wielmoer of iets dergelijks lijken.
Zie edit. Lijkt inderdaad heel erg op een veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar het plaatje van ElmarO
Een veer veertquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef franklop het volgende:
ik zag in eerste instantie niemand voor hem rijden, dus hoe kan die veer dan nog in de lucht zijn?
Als die veer met die snelheid er af vliegt en weer door de veerkracht opspringt kan hij best hoog en lang blijven veren...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef franklop het volgende:
ik zag in eerste instantie niemand voor hem rijden, dus hoe kan die veer dan nog in de lucht zijn?
ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Een veer veert
Stuiterd op het circuit lijkt me toch logisch.
Luca Badoer dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:07 schreef Xebber het volgende:
Wie is trouwens de reservecoureur van Ferrari?
Nou als hij nog opveert zal hij er niet een halve minuut voor hebben gereden. Veer kan natuurlijk ook afgeschoten zijn door het achterwiel van Rubens. Circuit daar is uphill, dus downhill gaat het veertje rapido...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)
Dat lijkt me wel. Zo'n veer weegt wel aardig wat kilo's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Hmm, vlak voordat ie de bandenstapels inrijdt, laat ie zijn koppie al hangen, direct bewusteloos na de treffer?
Yup ... slappe handjes ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Hmm, vlak voordat ie de bandenstapels inrijdt, laat ie zijn koppie al hangen, direct bewusteloos na de treffer?
Inderdaad, het lijkt mij dan dat het eerder vanaf de kant kwam (publiek?)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)
Of een helicopterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt mij dan dat het eerder vanaf de kant kwam (publiek?)
Er zit daar geen publiek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
OMG, nou al ruim 300 keer bekeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:09 schreef winterapfel het volgende:
Lijkt me sterk, hij trapt duidelijk op de rem na een tijdje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Je ziet hem nog terugschakelen en remmen...dus niet helemaal weg na impact veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Gas én rem. Lijkt me eerder een reactie van de hersenen dat ie zich strekt zonder dat ie dat bewust doet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij trapt duidelijk op de rem na een tijdje.
En terugschakelen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gas én rem. Lijkt me eerder een reactie van de hersenen dat ie zich strekt zonder dat ie dat bewust doet.
http://f1.gpupdate.net/en(...)er-qualifying-crash/quote:We will bring you the latest on Felipe's condition as soon as we receive news, although Rubens Barrichello has spoken to Felipe since the crash and can report that he is in a reasonable condition.
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Zo'n veer weegt wel aardig wat kilo's.
Maar hij heeft wel een ontzettend hoge snelheid dus dat geeft een erg grote crash.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.
Ah een stuk piepschuim heeft er ook voor gezorgd dat de spaceshuttle Columbia zodanig beschadigd was dat deze kon exploderen tijdens terug toch naar aarde.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.
Ja dat wel. Bedenk maar hoe hard een vlieg op de fiets al aankomt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een ontzettend hoge snelheid dus dat geeft een erg grote crash.
En nu even wiskundig. Hoe zwaar weegt zo een veer als deze met een impact van 200km geraakt wordt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:25 schreef zBus het volgende:
Ohw enneh Zo'n veer is toch nog wel 20cm en weegt al snel minimaal een halve kilo...
quote:Massa OK but unlikely to do more this weekend
July 25, 2009 by joesaward
Felipe Massa had a heavy accident in qualifying in Budapest but it seems that he is fundamentally all right, despite the fact that his helmet hit the steering wheel. It is not thought that he is in danger, but will not be taking any further part in the weekend’s activities. Massa has now been taken to hospital in Budapest.
The FIA says that he is in a stable condition. We will update you as more information emerges.
Ik zeg niks over de impact, maar alleen dat het geen veer van enkele kilo's was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ah een stuk piepschuim heeft er ook voor gezorgd dat de spaceshuttle Columbia zodanig beschadigd was dat deze kon exploderen tijdens terug toch naar aarde.
Inderdaad je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de impact, maar alleen dat het geen veer van enkele kilo's was.
Een stuk metaal van enkele kilo's met 200 km/uur zou een ravage aanrichten, brrrr.
quote:Volgens de perswoordvoerder van Ferrari heeft Massa een gat of een snee in zijn voorhoofd. De artsen hebben hem een kalmerende injectie ingediend om de Braziliaan rustig te houden. Massa is wel bij kennis.
Meer volgt..
Belangrijk is dat Button ver achter ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel 2e. Ik neem aan dat Alonso vrij licht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |