En terugschakelen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gas én rem. Lijkt me eerder een reactie van de hersenen dat ie zich strekt zonder dat ie dat bewust doet.
http://f1.gpupdate.net/en(...)er-qualifying-crash/quote:We will bring you the latest on Felipe's condition as soon as we receive news, although Rubens Barrichello has spoken to Felipe since the crash and can report that he is in a reasonable condition.
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Zo'n veer weegt wel aardig wat kilo's.
Maar hij heeft wel een ontzettend hoge snelheid dus dat geeft een erg grote crash.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.
Ah een stuk piepschuim heeft er ook voor gezorgd dat de spaceshuttle Columbia zodanig beschadigd was dat deze kon exploderen tijdens terug toch naar aarde.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een klein veertje te zijn. Op het laatste shot zit hij naatuurlijk erg dicht bij de camera.
Ja dat wel. Bedenk maar hoe hard een vlieg op de fiets al aankomt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een ontzettend hoge snelheid dus dat geeft een erg grote crash.
En nu even wiskundig. Hoe zwaar weegt zo een veer als deze met een impact van 200km geraakt wordt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:25 schreef zBus het volgende:
Ohw enneh Zo'n veer is toch nog wel 20cm en weegt al snel minimaal een halve kilo...
quote:Massa OK but unlikely to do more this weekend
July 25, 2009 by joesaward
Felipe Massa had a heavy accident in qualifying in Budapest but it seems that he is fundamentally all right, despite the fact that his helmet hit the steering wheel. It is not thought that he is in danger, but will not be taking any further part in the weekend’s activities. Massa has now been taken to hospital in Budapest.
The FIA says that he is in a stable condition. We will update you as more information emerges.
Ik zeg niks over de impact, maar alleen dat het geen veer van enkele kilo's was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ah een stuk piepschuim heeft er ook voor gezorgd dat de spaceshuttle Columbia zodanig beschadigd was dat deze kon exploderen tijdens terug toch naar aarde.
Inderdaad je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de impact, maar alleen dat het geen veer van enkele kilo's was.
Een stuk metaal van enkele kilo's met 200 km/uur zou een ravage aanrichten, brrrr.
quote:Volgens de perswoordvoerder van Ferrari heeft Massa een gat of een snee in zijn voorhoofd. De artsen hebben hem een kalmerende injectie ingediend om de Braziliaan rustig te houden. Massa is wel bij kennis.
Meer volgt..
Belangrijk is dat Button ver achter ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel 2e. Ik neem aan dat Alonso vrij licht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |