ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Een veer veert
Stuiterd op het circuit lijkt me toch logisch.
Luca Badoer dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:07 schreef Xebber het volgende:
Wie is trouwens de reservecoureur van Ferrari?
Nou als hij nog opveert zal hij er niet een halve minuut voor hebben gereden. Veer kan natuurlijk ook afgeschoten zijn door het achterwiel van Rubens. Circuit daar is uphill, dus downhill gaat het veertje rapido...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)
Dat lijkt me wel. Zo'n veer weegt wel aardig wat kilo's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Hmm, vlak voordat ie de bandenstapels inrijdt, laat ie zijn koppie al hangen, direct bewusteloos na de treffer?
Yup ... slappe handjes ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Hmm, vlak voordat ie de bandenstapels inrijdt, laat ie zijn koppie al hangen, direct bewusteloos na de treffer?
Inderdaad, het lijkt mij dan dat het eerder vanaf de kant kwam (publiek?)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar hoe lang blijft zoiets in de lucht hangen en hoevaak veert het. Als Barri een halve minuut ervoor zat dan vind ik het apart dat zoiets nog kan blijven veren (zal ook wel eens verkeerd terecht komen en op de baan blijven liggen)
Of een helicopterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt mij dan dat het eerder vanaf de kant kwam (publiek?)
Er zit daar geen publiek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
OMG, nou al ruim 300 keer bekeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:09 schreef winterapfel het volgende:
Lijkt me sterk, hij trapt duidelijk op de rem na een tijdje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Je ziet hem nog terugschakelen en remmen...dus niet helemaal weg na impact veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Xebber het volgende:
Gas én rem. Lijkt me eerder een reactie van de hersenen dat ie zich strekt zonder dat ie dat bewust doet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij trapt duidelijk op de rem na een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |