Leek echt op een veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef Xebber het volgende:
Op RTL net slowmotion beelden van iets wat tegen zijn helm knalde, hoofd knakte meteen achterover. Leek iets metaalachtigs.
Als een band bij Surtees al zijn dood is, vraag ik me af wat iets metaalachtigs al doet.
* Xebber een beetje bang is voor een slecht einde.
Volgens mij was Massa al bewusteloos toen hij de bandenstapel raakte.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Sally het volgende:
Op tv was het moeilijk te zien, maar ik zag de helm van Massa helemaal niet bewegen.
Net op BBC werd gezegd dat de G-meter uitgeslagen was en dat ze proberen Massa te stabiliseren "in zijn wagne" (? de wagen werd weggetakeld zonder coureur)
Aldus GPUpdate.net.quote:De Ferrari-coureur werd vervolgens op een brancard afgevoerd, terwijl hij zijn helm nog op had. Bij aankomst in het medisch centrum op het circuit was zijn helm inmiddels af, en wist hij zijn armen op eigen kracht te bewegen. Familie en coureurs die Q3 niet hadden gehaald snelden zich ook naar het medisch centrum.
Voorlopig is de conditie van Massa onbekend, maar hij lijkt bij bewustzijn te zijn.
Ik vond het meer op een wielmoer of iets dergelijks lijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier leek het op. Als je het mij vraagt.
Kijk maar eens goed naar het plaatje van ElmarOquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik vond het meer op een wielmoer of iets dergelijks lijken.
Zie edit. Lijkt inderdaad heel erg op een veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar het plaatje van ElmarO
Een veer veertquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef franklop het volgende:
ik zag in eerste instantie niemand voor hem rijden, dus hoe kan die veer dan nog in de lucht zijn?
Als die veer met die snelheid er af vliegt en weer door de veerkracht opspringt kan hij best hoog en lang blijven veren...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:05 schreef franklop het volgende:
ik zag in eerste instantie niemand voor hem rijden, dus hoe kan die veer dan nog in de lucht zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |