dat was idd het eerste waar ik aan dacht...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Schumacher brak zijn been zo op Silverstone
Ohja, BBC, ik keek uit gewoonte op RTL7.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is de bandenstapel in gereden. Dat zie je toch?
Zijn wij opeens Hongaars? Ik vind dit toch écht rood/wit/blauw.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:51 schreef Atreidez het volgende:
Waarom hangt de Hongaarse vlag achter de interviewers van BBC halfstok
Als het G-lampje in de cockpit aan is dan moet de medische dienst de coureur eerst in de wagen stabiliseren, vandaar dat het zo lang duurde voor hij uit de auto was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Sally het volgende:
Op tv was het moeilijk te zien, maar ik zag de helm van Massa helemaal niet bewegen.
Net op BBC werd gezegd dat de G-meter uitgeslagen was en dat ze proberen Massa te stabiliseren "in zijn wagne" (? de wagen werd weggetakeld zonder coureur)
Leek echt op een veer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef Xebber het volgende:
Op RTL net slowmotion beelden van iets wat tegen zijn helm knalde, hoofd knakte meteen achterover. Leek iets metaalachtigs.
Als een band bij Surtees al zijn dood is, vraag ik me af wat iets metaalachtigs al doet.
* Xebber een beetje bang is voor een slecht einde.
Volgens mij was Massa al bewusteloos toen hij de bandenstapel raakte.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Sally het volgende:
Op tv was het moeilijk te zien, maar ik zag de helm van Massa helemaal niet bewegen.
Net op BBC werd gezegd dat de G-meter uitgeslagen was en dat ze proberen Massa te stabiliseren "in zijn wagne" (? de wagen werd weggetakeld zonder coureur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |