idd,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:58 schreef swollywood het volgende:
Normaalgesproken komt ie dan juist niet langs Deventer.
Normale route zou zijn Tilburg - Den Bosch - Nijmegen - Arnhem - Apeldoorn - Zwolle - Hoogeveen - Emmen - Meppen-Nord (D) - Bourtange. Volgens routenet.nl duurt dat zonder files 2.39 uur.
Maar via Deventer kan ook: Tilburg - Den Bosch - Nijmegen - Arnhem - Apeldoorn - Deventer - Hengelo - Oldenzaal - Schüttorf (D) - Meppen (D) - Dörpen (D) - Bourtange. Volgens routenet.nl zonder files 2.50 uur.
Maar dan kun je als je eenmaal bij De Lutte de grens over bent wel het gas intrappen op de A30 en A31 tot aan Dörpen waar je weer van de snelweg af moet. Dus dat moet wel wat sneller kunnen dan 2.50 uur.
Inderdaad, niet aan gedacht. Ik moet altijd naar Apeldoorn, waar ik ook heen wil via de snelweg. Ik zie dat alleen als een standaard stuk, dus ging er vanuit dat het gewoon langs Deventer zou gaan. Maar dat is dus niet zo, zoals Swolly zei. Heeft Crazy-M al plannen over hoe of wanneerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
maar denk toch kies voor route 1 als ik ga
Is goed, ik bel je morgen wel evenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef LoudGirl het volgende:
Misschien moeten Maok en ik er maar een gezamenlijk projectje van maken
Haha nee dat dacht ik al, achteraf kwam het mij ook wel goed uit dat we niet zijn gegaan enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
ik had geen plannen meer
even kijken wat maok doet haha
balen dat ik de auto niet had, lijkt me echt heerlijk met dit weer, lekker terrasje bakken, vestiging bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze ging nu nog even de vesting zelf in
Precies wat ik dus wel heb gedaan, het was heerlijk eten op een terrasje van de vesting. Ik zal even kijken of het lukt met de foto's want mijn laptop is stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
balen dat ik de auto niet had, lijkt me echt heerlijk met dit weer, lekker terrasje bakken, vestiging bekijken
Wij hebben de stok ook via Bunde/snelweg naar Bourtange gebracht hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:59 schreef maok het volgende:
Mijn oude computertje werkte niet echt mee maar hier zijn de foto's:
Hij ligt nog iets dichter bij Duitsland in Abeltjeshuis:
[ afbeelding ]
Links de achterkant van het bord en rechts achter het bord van 'Bundesrepublik Deutschland' waar tevens de sleutel in ligt:
[ afbeelding ]
Het zicht vanuit Duitsland:
[ afbeelding ]
En hier woont Abeltje denk ik:
[ afbeelding ]
Overigens heb ik de spelregels lichtelijk overtreden aangezien ik mijn auto in Duitsland had geparkeerd en de stok dus eventjes in Duitland is geweest
Wanneer ga je naar texel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef nijnja het volgende:
Dat is toch weer veel te ver weg tuig, daar kan ik toch niets mee
Misschien dat babybel me binnenkort weer over haalt om te gaan, maar nu. Nee, ik moet eerst mijn bed weer testen na dat midweekje Texel
Nou ik ben nu net terug van Texel, maar als ik wist dat jij erheen ging had ik hem op kunnen halen, ik ging via Friesland dus dan was het (ja welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door nijnja op 09-08-2009 22:25:45 ]Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou ik ben nu net terug van Texel, maar als ik wist dat jij erheen ging had ik hem op kunnen halen, ik ging via Friesland dus dan was het (ja wel) niet zo om geweest. En dan nog ergens op Texel verstoppen. Bij de fonteinsnol ofzo
... Maar nee, misschien een andere keer
!
Ookal ligt de stok er niet, ik raad je stiekempjes toch aan naar de Koog te gaan, al zal je dat zelf ongetwijfeld ook wel wetenNee, ik ga een daggie heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.garnalen vissen met familie enzo
maar ik kom er een aantal keer per jaar... ik ken texel denk ik net zo goed als den helder
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
absoluut in de buurt, 23kmquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef nijnja het volgende:
Ligt hij dr nou nog steeds... Ik had een weekendtoernooi in Ter Apel, ik weet niet of he tin de buurt was maar ik heb hem lekker laten liggen
.
Kusjes
Kut. Had hem dus op kunnen halenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
absoluut in de buurt, 23km
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:08 schreef malse-sjanker het volgende:
ik vind dat de stalen stok en het slot mijn kant op mogen komen, dan ga ik is zorgen dat de goeie oude fokbalk weer in de running komt.
Nee hoor, het is echt onverrotbaar hout uit mijn eigen garage. Dat spul blijft heelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef Maruna het volgende:
die houten stok gaat absoluut verrotten in Abeltjeshuis, wat een uithoek!
Vanaf de snelweg moet je wel door Joure heen om de locatie te vinden hoor. Maar het is geen ingewikkelde route. Sterker nog, er zijn meerdere logische routes !quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi dat ie uit die uithoek weg isJoure is aan de snelweg, dus voor iedereen wat meer te behappen dan dat Abeltjeshuis
Heb je een link ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Thijz het volgende:
Volgens mij heb ik de locatie op Google Maps gevonden. Als ik in m'n vakantie nog tijd over heb, wil ik wel eens een poging wagen
Check je PM.quote:
Check 'm again.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |