abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:57:38 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71245227
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:50 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71245324
vanaf 30 tot 45 kg 500 euro

dat zeg ik
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:01:12 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71245391
Hallo
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:02:13 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71245431
Nee toch?
Ik zal straks es aan die vriendin vragen, ze is nu ff niet online.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:02:47 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71245455
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Hallo
ola
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 12:03:43 #6
163650 Greys
pi_71245482
Tie toe the Vie Pie!

Oh-oh, ik zou daar ook pissed van worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:05:05 #7
176471 oh-oh
pi_71245521
Hij neemt nu dus echt gewoon niet meer op he.
Mn ma lag in een deuk dat ie nu op mij zat te gillen trouwens.
Zit ik hier met zn ticket...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:05:42 #8
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71245543
Och arme Baloe toch. Geef em maar een dikke kus op zijn bolle koppie Het is altijd moeilijk een keuze te maken als je niet helemaal weet of het de juiste keuze is.

Mijn schoonvader heeft deze week dezelfde operatie ondergaan en is inmiddels al weer thuis.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 12:16:34 #9
163650 Greys
pi_71245944
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Hij neemt nu dus echt gewoon niet meer op he.
Mn ma lag in een deuk dat ie nu op mij zat te gillen trouwens.
Zit ik hier met zn ticket...
Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?
Of buren met een printer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71245988
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Och arme Baloe toch. Geef em maar een dikke kus op zijn bolle koppie Het is altijd moeilijk een keuze te maken als je niet helemaal weet of het de juiste keuze is.

Mijn schoonvader heeft deze week dezelfde operatie ondergaan en is inmiddels al weer thuis.
Castratie?! Echt.... los ballos eraf!? Nee toch?

Succes met je vader oh-oh. Heerlijk he, ouders in de stress.

Ik heb mijn kitten topic geupdated met verse foto's en filmpjes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:24:02 #11
176471 oh-oh
pi_71246204
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?
Of buren met een printer?
Nee tuurlijk hebben ze dat niet.
En de buren zijn allemaal net zo bejaard als zij.
En mn vader die kan niet eens een pc aanzetten en mn ma is nu op dr werk, dus zolang zij niet thuis is weet hij uberhaupt niks.
Ik heb t in een vlop gedaan en douw het zo wel in een brievenbus, klaaaaaar
( is ook niet goed hoor, ik weet dat ie weer flipt als ie ziet dat ik het met de post gedaan heb want dan issie als de dood dat dr iets mis gaat en iemand anders op zijn ticket naar Den Passar gaat ).
Zo, en nu heb ik pauze.
Waaaaaaaarom heb ik geen jas meegenomen en moet ik zo mouwloos door de regen?
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:25:28 #12
176471 oh-oh
pi_71246246
En idd Maes, echt, chop chop ???
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 12:27:37 #13
163650 Greys
pi_71246330
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee tuurlijk hebben ze dat niet.
En de buren zijn allemaal net zo bejaard als zij.
En mn vader die kan niet eens een pc aanzetten en mn ma is nu op dr werk, dus zolang zij niet thuis is weet hij uberhaupt niks.
Ik heb t in een vlop gedaan en douw het zo wel in een brievenbus, klaaaaaar
( is ook niet goed hoor, ik weet dat ie weer flipt als ie ziet dat ik het met de post gedaan heb want dan issie als de dood dat dr iets mis gaat en iemand anders op zijn ticket naar Den Passar gaat ).
Zo, en nu heb ik pauze.
Waaaaaaaarom heb ik geen jas meegenomen en moet ik zo mouwloos door de regen?
En bij je ma op d'r werk ook nergens een printer te bekennen?
Nou ja, dan maar met de post. Dan flipt ie maar, had hij zelf een andere oplossing mogen bedenken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:31:33 #14
176471 oh-oh
pi_71246484
Oh maar dan weet ze weer niet hoe ze moet printen en zo, echt serieus
En idd, had ie de telefoon maar op moeten nemen, hijs heus wel thuis nu maar gewoon te pissig om te praten denk ik
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:32:03 #15
176471 oh-oh
pi_71246503
en pauze
( Groucho Marx )
pi_71246725
Goeiemorgen meisjes.
Het in slaap vallen duurde even gister, dus ben vanochtend lekker blijven liggen.
De verhuodingen in poezenland beginnen gelijk te veranderZe gedragen zich allemaal net even anders. Karel die opeens als een grote vent miauwde in het wilde weg gisteravond. Kay die opeens bij mij komt knuffen. Mudhle is natuurlijk zoals altijd haar magische zelf, behalve dan dat ik vanochtend wel 3 cadeautjes op bed kreeg (een bontje, een nepmuis EN een wuppie).
Tuurlijk missen we Spice, maar het is ook goed zo.
Het heeft flink geregend vanacht en vanochtend. Ik vroeg me wel af hoe het nu was op haar plekkie in het bos

Gelukkig ben ik niet zo dat het heel erg lang duurt voor ik aan de mooie momenten kan denken. Dat gaat eigenlijk wel gelijk zo. Juist omdat ze zo lekker vredig op mijn schoot lag en we haar zo'n mooi plekkie hebben gegeven in de vrije natuur.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71246759
@oh-oh
komt wel goed

en verder in dit topic dan echt de foto's van de andere poezen in ons nieuwe kasteel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 12:40:35 #18
163650 Greys
pi_71246829
Wat knap van je Nok, dat je dat al zo snel kunt. Heel goed en mooi
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71246883
Nok

Hopelijk is de nieuwe orde gauw geïnstalleerd en zijn de poezels weer hun oude zelfje. Denk je dat ze Spice missen of is het vooral het gat wat er in de hiërarchie valt?

En Spiceje... die wordt echt niet nat! Die heeft een nieuw kasteel met een eigen mat gevonden. En kijkt af en toe naar beneden om te zien hoe haar onderdanen zich gedragen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71246913
Sommige cliche's zijn waar: de dood is een deel van het leven.
En als je dan zo'n bos uitloopt en je ziet dan allemaal vlinders en kikkertjes, dan is dat echt mooi.
En het was echt mooi om te zien hoe het lijden stopte op het moment dat ze in diepe slaap viel en haar totaal ontspannen warme zware lijfje tegen me aan te voelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71246916
En ik zit hier af en toe een beetje te omdat dit me zo doet denken aan het afscheid van Sietske.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 12:44:33 #22
163650 Greys
pi_71246963
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71247345
Ow, Spice, daar maak ik me geen zorgen om
Die is weer jonge poezz en spookt af en toe vast vrolijk mee.
Er is wel inderdaad een gat in de hierarchie gevallen waarvan ik denk dat Purrr die uiteindelijk zal invullen.
Maar dan... wie wordt dan tweede kat? Purrr is weer begonnen met het pesten van Bijoux en Kareltje vraagt extra bevestiging van ons. Hij wil dat we hem even lief vinden als Mudhle (wat we ook vinden, maar ze zijn gewoon anders van karakter), dus gat hij haar gedrag imiteren en daagt hij haar regelmatig uit. Dat deed ie ook wel eerder hoor. Daarom hebben we vandeweek een keer ruzie gehad en stelde ik mij als hoofdpoes op. Hij reageerde ook zo en gaf mij ook een tik. Dat wil hij nu de afgelopen dagen ook goedmaken en dat wordt versterkt omdat Spice nu weg is. De laatste dagen ging hij ook al anders met haar om.
Hoofdkat zal hij echt niet worden. Dit is een vrouwenhuis en met een moeder als Purrr maak je als kater echt geen enkele kans.

Kay is zoals altijd de kalme die af en toe een gekke bui krijgt en har moeder imiteerd terwijl ze anders van karakter is. Maar overnameambities heeft ze niet. Mudhle heeft ook geen enkele ambitie om hoofdpoes te worden. Die is volkomen tevreden met het zijn van mijn meisje. Ze is lief tegen alle anderen en kon als enige echt goed met Spice overweg. Die vond haar een goeie meid. Mudhle is gewoon erg op mij gericht en wij hebben nu eenmaal een andere band. Zij leert ook op een andere manier
Ze vindt het doortrekken van de plee bijvoorbeeld interessant en wil weten hoe dat zit. Nu zag ze vandeweek dat het doortrekken iets te maken heeft met het indrukken van de knop. Dus nu roep ik haar en zeg: ik ga nu de knop indrukken. Ze ziet mijn hand naar de knop gaan en springt dan met haar voorpootjes op de bril om goed te kijken. Ze weet nu dat dat gebeurt als ik op de knop druk. Ze wil nu alleen weten waar het dan heen gaat.
Maar met Mudhle heb ik dus ook het soort contact dat maakt dat we elkaar zonder woorden kunnen roepen. Da's wel bijzonder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71247500
Wat omschrijf je je kattenhuishouden toch mooi. Jij kent je katten echt door en door.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:59:28 #25
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71247548
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Castratie?! Echt.... los ballos eraf!? Nee toch?

Succes met je vader oh-oh. Heerlijk he, ouders in de stress.

Ik heb mijn kitten topic geupdated met verse foto's en filmpjes!
Yep, de arme man (hij is 80) maar voelt zich wel een stuk beter nu. Hij heeft ook een bloedtransfusie gehad.

Ik ren nu naar het kittentopic
Ow O+
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:03:05 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71247651
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte
Soms dan denk ik daar wel eens aan aan dikkie dan he. En dan moet ik altijd janken

Ik zie dat dikneus tandsteen heeft. Misschien dattie daarom zo uit zn bek meurt soms. Alstie toch die castratie moet en onder narcose is, kunnen ze dat ook gelijk weghalen
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:07:36 #27
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71247794
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 @ 12:44 schreef Greys het volgende:
Same here Bij Ziggy en Spider dan
Vooral Ziggy, als ze soms zo sukkelt... En mn zus die dag vorige week tegen me zegt: 'Goh, ze is wel achteruit gegaan he?' (Ze had Z. al een paar maanden niet gezien) 'Ik denk niet dat je verbaast moet zijn als ze er ineens niet meer is!'

Ze heeft wel een punt natuurlijk.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71247942
Tuurlijk heeft ze een punt. Maar denk dan aan hoe heerlijk dat lekkere ouwe moppie het heeft en aan al haar maffe trekjes die ze bij jullie lekker kan uitkuren. Dat hebben jullie samen dan toch mooi gehad

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat mijn katten mij overleven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71247974
En nu aan de klus. Er moet hier nog wel het een en ander gebeuren in huis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:14:12 #30
176471 oh-oh
pi_71248042
Oh bah houd op zeg, tis ook zo confronterend telkens.
Voor mijn gevoel is het nog maar een paar jaartjes geleden dat ik mn eerste pupje ging halen, maar ondertussen zijn de chi's alweer 9 ( sterker nog, Frits wordt over 2 maanden ook alweer 10 bedenk ik net ) , is Chico al 11.5 en zelfs Billy is al 2.5 jaar.
Ik zeg altijd tegen Chico dattie minstens 20 moet worden, want die eerste 4 jaren tellen toch niet bij hem, dat was geen leven.
Maar soms liggen ze in bed zo heerlijk tevreden tegen me aan en dan moet ik ook echt janken , gewoon van het idee dat dat es niet meer zo gaat zijn
Maar ik geniet wel echt van elke seconde dat ze bij me zijn en daar gaat het om
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:16:27 #31
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71248148
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 @ 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk heeft ze een punt. Maar denk dan aan hoe heerlijk dat lekkere ouwe moppie het heeft en aan al haar maffe trekjes die ze bij jullie lekker kan uitkuren. Dat hebben jullie samen dan toch mooi gehad

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat mijn katten mij overleven.
Dat is ook weer zo, de laatste jaren van haar leven zijn heel mooi
En mij overleven hoeft ook niet, maar ik hoop wel op 23 jaar (Zo oud werd Zowie) maar die kans lijkt me klein met Zig
Ziggy played guitar
pi_71249657
Ik kan vooral regelmatig janken van blijdschap dat ze bij me zijn. Ze geven mijn leven echt een gouden randje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 14:14:04 #33
163650 Greys
pi_71250080
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71250582
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.
En nu is Naartjie er en die is niet Siepke, maar op zijn eigen speciale manier ook weer heel lief. Je kunt het ene beestje niet naadloos voor het andere vervangen, maar hoe speciaal zou je eerste dierenvriendje dan zijn als dat wel kon? Lopende band beestjes.
Een groot deel van de lol van een nieuw beestje is om erachter te komen waar daar de klik zit en een nieuwe vriendschap opbouwen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 14:31:44 #35
163650 Greys
pi_71250656
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.
En nu is Naartjie er en die is niet Siepke, maar op zijn eigen speciale manier ook weer heel lief. Je kunt het ene beestje niet naadloos voor het andere vervangen, maar hoe speciaal zou je eerste dierenvriendje dan zijn als dat wel kon? Lopende band beestjes.
Een groot deel van de lol van een nieuw beestje is om erachter te komen waar daar de klik zit en een nieuwe vriendschap opbouwen.
Daar heb je gelijk in. Maar Bink is zó zó zó speciaal... dat zal me een klapper geven!

Het enige dat me nu dan wel leuk lijkt aan OOIT een nieuw hondje (hoop dat het nog minstens tien jaar duurt, Bink is nu 13...) is dat Heer G er dan mee op cursus gaat en dat het ook echt zijn hondje wordt en niet alleen van mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71250669
Ieder wezen heeft een uniek karakter. Dat is niet vervangbaar. Maar een nieuw wezen in je leven kan opnieuw iets toevoegen aan jouw leven en omgekeerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71251609
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Ieder wezen heeft een uniek karakter. Dat is niet vervangbaar. Maar een nieuw wezen in je leven kan opnieuw iets toevoegen aan jouw leven en omgekeerd.
Dat is precies wat ik wilde zeggen!
pi_71252850
Zoals Yoko. Je bent nu al echt trots op haar en bent zo ongeveer flieft
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71253060
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Zoals Yoko. Je bent nu al echt trots op haar en bent zo ongeveer flieft
Jah...
pi_71254356
Pics van de andere poezebeessies in het nieuwe kasteeltje

caged beasts Karel en Purrr

En ja.... die kooi zat in het huis en we laten hem zitten

Bloemetjes Bijoux en Kay

Luie poezen Kay, Karel, Merlijn en Mudhle

oeps, verkeerde kant

En een overzicht van de woonkamer van ons kasteel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:26:47 #41
176471 oh-oh
pi_71254464
Leuk, eindelijk foto's!
Ik wil ook zo een lamp
Zit er serieus een ingebouwde kooi in je huis !
De poezels zien dr allemaal chill en zen uit
( Groucho Marx )
pi_71254513
Ikeaaaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71254528
Leuke foto's! Je bank is ook zo gaaf. En booglampen zijn da shizzle. Ik heb er eentje boven mijn eetkamertafel.

Waarom is er een kooi in je huis gebouwd? SM achtige praktijken door de vorige bewoners of zo?
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:29:44 #44
176471 oh-oh
pi_71254573
ja met die kooi heb je wat losgemaakt Nokkie
( Groucho Marx )
pi_71255005
Wij stonden ook even te kijken van die kooi, maar hij is wel gaaf.
Tijdens de bezichtiging ook vreselijk over geouwehoerd. Zo van: die blijft; als je dan vervelend bent kun je er in. En dan is er ook nog een hoog bed met een luik dat op slot kan. Mogelijkheden genoeg

En ja...geloof idd dat de vorige bewoners een fetisj hadden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71255109
Zo'n kooi is trouwens niet voor los maken maar om vast te zetten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71255860
5 gram erbij in een halve dag!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 17:13:59 #48
163650 Greys
pi_71256161
Nok heeft het toffe IKEA bankje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:27:27 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71256681

Dat is echt Kayleigh .
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook met onze Max. Dat was echt mijn homie. En zo ver ben ik ook nog niet met Charlie, maar Charlie heeft weer zijn eigen ways.

Mooi dat je haar op zo'n plek begraven hebt Nok, dat voegt wel wat toe denk ik. Ik wil dat zelf ook altijd maar mag niet van mijn ouders . Voor mijn gevoel is het dan ook niet helemaal, hmm, af.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 18:01:37 #50
163650 Greys
pi_71257752
We motten Muis even hier naar toe zien te lokken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:04:06 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71257833
Ja, stuur je me hierheen kill ik gelijk het topic.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:06:19 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71257894

Nieuwe stoel, dan weet je gelijk wat kat gaat doen hè.

Hij is echt verzot op die stomme bal, unglaublich. 's Nachts ook fantastisch, boing boing boing boing.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 18:12:15 #53
163650 Greys
pi_71258038

En dat spelen 's nachts
Boris hier voetbalt wel eens een walnoot tegen de verwarming, dat dreunt ook zo lekker door het huis als je in je bed ligt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:13:11 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71258054
Charlie woont vrijwel tegen de verwarming aan, dat is ook elke nacht heel leuk inderdaad

Kutbeesten ook hè
pi_71258083
Lol! Mijn stoel! *draai draai, PLOF*

Ik had nog niet verteld dat ik vorige week in een restaurant zat met een ontzettend mooie poes als interieur. Het beestje lag lekker op een stoel te slapen. Ze zag er zo lief uit dat we zelfs van tafeltje verhuisd zijn. Eten en poezel kroelen, ideaal.

Dus ik ging poes voorzichtig aaien:

MEP!
Draai draai

En daar zaten we dan.
pi_71258099
Naartjie miauwt me elke ochtend wakker. Vanuit de tuin, twee verdiepingen lager. Gelukkig heb ik hele lieve buren.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:20:30 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71258215
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Lol! Mijn stoel! *draai draai, PLOF*

Ik had nog niet verteld dat ik vorige week in een restaurant zat met een ontzettend mooie poes als interieur. Het beestje lag lekker op een stoel te slapen. Ze zag er zo lief uit dat we zelfs van tafeltje verhuisd zijn. Eten en poezel kroelen, ideaal.

Dus ik ging poes voorzichtig aaien:

MEP!
Draai draai

En daar zaten we dan.
Ik lachte hardop

Nu ik toch bezig ben crosspost ik dit ook even.

Ik heb Charlies koekjes in een blik met rubber deksel, en had hem net een paar gegeven. Net was ik weer in de kamer, en de hond springt ineens met z'n poten op de tafel.
Ik echt wtf waar haalt ie t gore lef vandaan

Bleek dat ie al eerder op de tafel was geweest, want t blik was half leeg ineens. Blijkbaar vergeten deksel er weer op te doen, .

Dit ging er dus aan vooraf hè, wat nou "ik heb niet meer"

donderdag 23 juli 2009 @ 18:26:13 #58
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71258329
Hmmja?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:28:10 #59
148689 Muis006
pi_71258380
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Geef maar een blokje kaas dan

Ik moet nu even naar mijn mister toe fietsen heur dus ik ben er effe (lees: 3 minuten) niet

Hoezo geen leven tuuluk wel! En ik eet vanavond frietjes
pi_71258420
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Beetje lastig met zoveel poes

En dat bankje heb ik voor mekaar ja
Het kostte wat onderhandeling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:31:05 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71258464
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Geef maar een blokje kaas dan

Ik moet nu even naar mijn mister toe fietsen heur dus ik ben er effe (lees: 3 minuten) niet

Hoezo geen leven tuuluk wel! En ik eet vanavond frietjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71258682
Hier ook patat van Bram Ladage
Eerlijk gezegd vind ik die van de turk aan de overkant lekkerder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71258704
Frietjes
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:47:53 #64
148689 Muis006
pi_71258911
Patates frites dan!!

Met een frikandel en een kaassoufflé of twee. En curry (HELA) en zaanse mayo en uitjes

My inner fatso is having a field day!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 18:51:10 #65
163650 Greys
pi_71259003
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook patat van Bram Ladage
Eerlijk gezegd vind ik die van de turk aan de overkant lekkerder.
Bram gebruikt wel die lekkere mayo! Van Remia Friteslijn, de 'gezondste' en slankste mayo die je kunt gebruiken! Ik zag die grote groene emmers staan daar een tijdje terug!

Wij eten stoomkrieltjes met lentedressing, spareribjes, salade en meloen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71259034
Ja maar.... ik hoef niet slank te worden.
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:53:01 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71259056
!!!! Morgen hier patat. Met een hamburger en 2 kaas soufflés
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:53:52 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71259077
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Ik moet wel slank worden, het wil alleen niet zo best lukken.

Echt tering irritant. Net een 20 min geleden gegeten, propvol, ennu rommelt mn maag van de honger
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 18:54:39 #69
163650 Greys
pi_71259104
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Oh geen zorgen, als je de mayo bij friet eet of andere snacks zal je er echt niet van afvallen
Het is alleen niet zó moddervet als andere mayo's. Je aderen slibben er iets minder snel door dicht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:00:02 #70
148689 Muis006
pi_71259258
Wat hebbie gegeten Qwea?
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:04 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71259458
castratie hond. Aankomen? wat moet ik hier nou weer mee
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:50 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71259475
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wat hebbie gegeten Qwea?
Spitskool, aardappels, 1.5 worstje en een beetje vla

En MM is as we speak 2 broodjes boterhamworst voor me aant maken Anders was de chipszak weer de lul
pi_71259797
Zo komt er van dat afvallen natuurlijk niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:10:14 #74
148689 Muis006
pi_71261483
Zo *burp*

De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.

En nu heb ik slagroomsoesjes
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:14:53 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71261623
ToiVoiPoi
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71261707
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*

De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.

Damn! Ik heb ook nog soesje in de diepvries! Zal ik?
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:17:51 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71261721
quote:
Zo *burp*

Omg, serieus? Waar laat je het

Ik had mac, met die frietsaus . Nu zo vol dat ik wil kotsen, maar over een kwartier ongetwijfeld weer honger KUT MAC
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:21:03 #78
148689 Muis006
pi_71261821
Cat: doen!!

Hara: ik heb de hele dag alleen een krentenbol en een kliekje shoarma-groentenschotel op dus ik had reuzehonger. Maar lopen gaat niet al te soepel nu
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:23:59 #79
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71261915
Ik heb soep en kaas-uienstokbrood gehad...en nu een pens als een bouwvakker
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:44:14 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71262460
quote:
Zo *burp*

IK WIL OOK GODVERDEGODVER
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:47:11 #81
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71262532
Soesjes!

Ik zou me niet kunnen beheersen, Cat. Ook al heb ik 5 minuten geleden mijn bloemkool, aardappels en vlees naar binnen gewerkt
Ziggy played guitar
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:52:39 #82
176471 oh-oh
pi_71262676
Ik heb net een hele gezonde noodlewokschotel op!
En m n hele pc leeggeruimd, die gaat morgen helemaal gereset worden, dood eng vind ik het, alles staat nu op mn harde schijf...
Soesjes koop ik nooit, daar worden de honden helemaal gek van, tis Chico zn lievelingssnack, die mogen ze altijd uitdelen op kantoor als ze jarig zijn
( Groucho Marx )
pi_71262878
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Soesjes!

Ik zou me niet kunnen beheersen, Cat. Ook al heb ik 5 minuten geleden mijn bloemkool, aardappels en vlees naar binnen gewerkt
Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.
Die roti viel toch zwaarder dan ik dacht. *burp*
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:02:42 #84
176471 oh-oh
pi_71262996
Soesjesspam:

En hoe ze dan soesjes krijgen van de dames op kantoor:
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:03:45 #85
148689 Muis006
pi_71263032
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

IK WIL OOK GODVERDEGODVER
Sorry
pi_71263368
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Soesjesspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe ze dan soesjes krijgen van de dames op kantoor:
[ link | afbeelding ]
Soesjeshondjes.

Naartjie vraagt niet, die eist. Met z'n poot. En met MRAUWAUWAUWAUWAUW!
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:17:06 #87
176471 oh-oh
pi_71263465
Die van mij blaffen dr flink om ook hoor.
De volgende hond noem ik mss wel Soesje ipv Loempia
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:19:55 #88
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71263549
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 @ 20:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.
Die roti viel toch zwaarder dan ik dacht. *burp*
Oh ja, die krengen moeten natuurlijk ook nog ontdooien
Ziggy played guitar
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:21:12 #89
176471 oh-oh
pi_71263588
En roti!
Soms mis ik mijn surinaamse ex vriend nog wel es...
Naja, alleen zijn mama's kookkunsten
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:09:30 #90
148689 Muis006
pi_71265429
Lieve Hara,

Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt
laat mij je dan weer vinden

donderdag 23 juli 2009 @ 22:17:52 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71265787
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,

Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt

ja, want zelfs je naam is mooi
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:18:43 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71265831
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,

Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt

Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-da
Giuchie, Giuchie, ya ya here here ohooh yea yeah
Mocha Choca lata ya ya yea
Creole lady Marmalade

donderdag 23 juli 2009 @ 22:24:14 #93
148689 Muis006
pi_71266033
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-da
Giuchie, Giuchie, ya ya here here ohooh yea yeah
Mocha Choca lata ya ya yea
Creole lady Marmalade

I'll never breeeeeeaaaaak your heeeeeaaaaaart
I'll never maaaaaaaake you cryyyyyyyy
I'd rather dieeeeeee than live without
YOU
I'll give you all of me honey that's no lie
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:24:36 #94
148689 Muis006
pi_71266051
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja, want zelfs je naam is mooi
Dankje! Vind ik ook
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:25:54 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266114
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dankje! Vind ik ook
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:26:44 #96
148689 Muis006
pi_71266140
You walked in you were so quick to judge, honey he's nothing like me darling why can't you seeeeee
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:28:04 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266188
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
You walked in you were so quick to judge, honey he's nothing like me darling why can't you seeeeee
The rumors flew but nobody know how much she blamed herself
For years and years she tried to hide the whiskey on her breathhhhhh
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:31:21 #98
148689 Muis006
pi_71266326
Drankliedjes!!

Ken je Two Pina Coladas van Garth Brooks?
pi_71266378
* Cat22 rent heel snel weg van de SC*

Vluchten kan niet meer
ik zou niet weten waar...

Ow. Halp.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:35:35 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266473
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Drankliedjes!!

nein

*opzoekt
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:37:32 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266547
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Drankliedjes!!

Gaaf nr!
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:39:35 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266618
Ev'ry gambler knows that the secret to survivin'
Is knowin' what to throw away and knowing what to keep.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:42:44 #103
148689 Muis006
pi_71266725
Wat is Mark Ronson toch sassy!
pi_71266732
Wat zijn jullie liederlijk vanavond
Net naar mijn schoonmoeder geweest . Bakkie gedaan en net weer thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:43:17 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71266748
Frans Bauer
pi_71266772

Ing, echt? neeeeeeee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:45:02 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71266804
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Frans Bauer
Ik ga je uit de club trappen
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:46:41 #108
148689 Muis006
pi_71266872
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Frans Bauer
Je kijkt ook zeker naar het Tros muziekfestival
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:47:05 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266885
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga je uit de club trappen
Dat
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:48:12 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71266932
Ik loop met jou naar de regenbooooooooog
We zijn omringd door een bloementoog
Daar waar de zevende hemel wacht
Aan het eind van de reiheiheis!

*duet met Marianne W. looov it
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:49:16 #111
148689 Muis006
pi_71266973
Marianne Weber! Repent! Repent!

donderdag 23 juli 2009 @ 22:49:19 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266974
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je kijkt ook zeker naar het Tros muziekfestival
Qwea zegt (22:40):
muis is tof
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:49:44 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71266985
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Marianne Weber! Repent! Repent!

donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:31 #114
148689 Muis006
pi_71267015
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Qwea zegt (22:40):
muis is tof
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:52:08 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71267084
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. says (22:40):
Ja
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:52:57 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267128
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. says (22:40):
Ja
leugenaar ;

i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. zegt (22:40):
Ja =D
Kende dr helemaal niet
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:53:26 #117
148689 Muis006
pi_71267153
Caaaaan you feeeel the loooove tonight
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:55:30 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267249
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Muis006 het volgende:
Caaaaan you feeeel the loooove tonight
It must be love, I'm feeling
This must be love
Oh this must be love, I'm feeling
This must be love
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:56:08 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71267283
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

leugenaar ;

i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. zegt (22:40):
Ja =D
Kende dr helemaal niet
Voor de actie.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:57:25 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267346
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor de actie.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:58:43 #121
148689 Muis006
pi_71267397
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor de actie.
Sorry maar de actie komt pas na 23.30
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:02:33 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267566
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Sorry maar de actie komt pas na 23.30
Oeh

*opblijft
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:04:15 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267643
so we stand and we watch as the city lights go out one by one
Mother Nature sits on the other side with a loaded gun

donderdag 23 juli 2009 @ 23:05:58 #124
148689 Muis006
pi_71267715
Well you can tell by the way I use my walk I'm a woman's man, no time to talk. Music loud and women warm, I've been kicked around since I was born.

And it's all right, it's OK and you may look the other way. We can try to understand the New York Times effect on men.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:11:52 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71267950
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
Well you can tell by the way I use my walk I'm a woman's man, no time to talk. Music loud and women warm, I've been kicked around since I was born.

And it's all right, it's OK and you may look the other way. We can try to understand the New York Times effect on men.
No, I don't wanna make you go through one more rainy day. No, I don't wanna hurt no more.Strange enough I always knew. I'm taking off today .

And as I'm singing this song, the tears well up in my eyes. And I will always wonder why I will never have
the life I wanted.

Now I'm letting it go .
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:17:16 #126
148689 Muis006
pi_71268175
Wat een muzikaliteit

Hanging out
In the street
Same old thing
We did last week
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:18:45 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71268239
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Wat een muzikaliteit

Hanging out
In the street
Same old thing
We did last week
not a thing to do...but talk to you... we're all alright...we're all all right!!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:22:45 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71268422
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Wat een muzikaliteit

Hanging out
In the street
Same old thing
We did last week
Well, you can knock me down,
Step in my face,
Slander my name
All over the place.

Do anything that you want to do, but uh-uh,
Honey, lay off of my shoes
Dont you step on my blue suede shoes.
You can do anything but lay off of my blue suede shoes.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:24:05 #129
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71268481
Heb je even voor mij?
Jalalalallaaalaaaaa
Maak wat tijd voor me vrij
Jalalalallaaaaa
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan jouw lach
Alleen jij maakt me blij
(alleen jij maakt me blij)
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:25:49 #130
148689 Muis006
pi_71268552
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je even voor mij?
Jalalalallaaalaaaaa
Jalalalallaaaaa
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:25:54 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71268558
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je even voor mij?
Jalalalallaaalaaaaa
Jalalalallaaaaa
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
Oh! Oh Goddamnit. I think I've lost it
Oh! God, Goddamnit. I think I've lost it
Oh! God, Goddamnit.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:27:15 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71268610
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Well, you can knock me down,
Step in my face,
Slander my name
All over the place.

Do anything that you want to do, but uh-uh,
Honey, lay off of my shoes
Dont you step on my blue suede shoes.
You can do anything but lay off of my blue suede shoes.
He works hard to give her all he thinks she wants
A three car garage, her own credit cards
He pulls in late to wake her up with a kiss good night
If he could only read her mind, shed say:

Buy me a rose, call me from work
Open a door for me, what would it hurt
Show me you love me by the look in your eyes
These are the little things I need the most in my life

donderdag 23 juli 2009 @ 23:29:04 #133
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71268679
Ik ben geen Ma - Matahari....
Brigitte Bardot of Sharon Stone!
Ik ben gewooooon Blonde Alie...
En woon met jou in Overloon

donderdag 23 juli 2009 @ 23:30:09 #134
148689 Muis006
pi_71268731
When she woke up late in the morning light and the day had just begun, she opened up her eyes and thought, oh what a morning

It's not a day for work, it's a day for catching tan. Just lying on the beach and having fun, she's going to get you
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:30:18 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71268738
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

He works hard to give her all he thinks she wants
A three car garage, her own credit cards
He pulls in late to wake her up with a kiss good night
If he could only read her mind, shed say:

Buy me a rose, call me from work
Open a door for me, what would it hurt
Show me you love me by the look in your eyes
These are the little things I need the most in my life

Just like a willow,
we would cry an ocean
If we lost true love
and sweet devotion
Your lips excite me,
let your arms invite me
For who knows when
we'll meet again this way
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:30:43 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71268755
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Muis006 het volgende:
When she woke up late in the morning light and the day had just begun, she opened up her eyes and thought, oh what a morning

It's not a day for work, it's a day for catching tan. Just lying on the beach and having fun, she's going to get you
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:31:01 #137
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71268772
Jullie met je baggerteksten....
Doe gewoon lekker Hollands...in je Moerstaal!
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:31:15 #138
148689 Muis006
pi_71268782
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben geen Ma - Matahari....
Brigitte Bardot of Sharon Stone!
Ik ben gewooooon Blonde Alie...
En woon met jou in Overloon

You're a Matahari, wanna know your story, under the Sahara sun I'm gonna be the one that's gonna make you take you

shake your bon bon shake your bon bon shake your bon bon
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:32:20 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71268827
In the event of something happening to me,
there is something I would like you all to see.
It's just a photograph of someone that I new.

Have you seen my wife, Mr. Jones?
Do you know what it's like on the outside?
Don't go talking too loud, you'll cause a landslide, Mr. Jones.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:33:37 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71268883
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Just like a willow,
we would cry an ocean
If we lost true love
and sweet devotion
Your lips excite me,
let your arms invite me
For who knows when
we'll meet again this way
You make me so lonely baby,
I get so lonely,
I get so lonely I could die.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:33:50 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71268893
Sun been down for days
A pretty flower in a vase
A slipper by the fireplace
A cello lying in its case

Soon she's down the stairs
Her morning elegance she wears
The sound of water makes her dream
Awoken by a cloud of steam
She pours a daydream in a cup
A spoon of sugar sweetens up

And She fights for her life
As she puts on her coat
And she fights for her life on the train
She looks at the rain
As it pours
And she fights for her life
As she goes in a store
With a thought she has caught
By a thread
She pays for the bread
And She goes...
Nobody knows

+ Youtube omdat de clip fucking geil is

donderdag 23 juli 2009 @ 23:34:10 #142
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71268913
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
In the event of something happening to me,
there is something I would like you all to see.
It's just a photograph of someone that I new.

Have you seen my wife, Mr. Jones?
Do you know what it's like on the outside?
Don't go talking too loud, you'll cause a landslide, Mr. Jones.
New Yorks Mining Disaster 1941
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:36:06 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71269008
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

New Yorks Mining Disaster 1941
Ken je klassiekers

I'll never let you see
The way my broken heart is hurting me
I've got my pride and I know how to hide
All the sorrow and pain
I'll do my crying in the rain

If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you
So though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:37:35 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71269069
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Sun been down for days
A pretty flower in a vase
A slipper by the fireplace
A cello lying in its case

Soon she's down the stairs
Her morning elegance she wears
The sound of water makes her dream
Awoken by a cloud of steam
She pours a daydream in a cup
A spoon of sugar sweetens up

And She fights for her life
As she puts on her coat
And she fights for her life on the train
She looks at the rain
As it pours
And she fights for her life
As she goes in a store
With a thought she has caught
By a thread
She pays for the bread
And She goes...
Nobody knows

+ Youtube omdat de clip fucking geil is

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:37:42 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71269082
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

You make me so lonely baby,
I get so lonely,
I get so lonely I could die.
Forgive me if I cannot try any harder
You make it seem like everything I do means nothing at all
As complications go this can't get any sweeter
Don't Cry

Clap hands, daddy comes
With a pocketful of plums
Don't Cry
Flashback, twisted up
I'm so close to giving up
Don't Cry

Right now I am complicated
Right now I am giving this heart away
How I wish I could just keep turning back time
Right now I'm the walking wounded
Mind set on getting out alive
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:40:08 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71269187
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Forgive me if I cannot try any harder
You make it seem like everything I do means nothing at all
As complications go this can't get any sweeter
Don't Cry

Clap hands, daddy comes
With a pocketful of plums
Don't Cry
Flashback, twisted up
I'm so close to giving up
Don't Cry

Right now I am complicated
Right now I am giving this heart away
Right now I'm the walking wounded
Mind set on getting out alive
Are you lonesome tonight,
do you miss me tonight?
Are you sorry we drifted apart?
Does your memory stray to a brighter sunny day
When I kissed you and called you sweetheart?
Do the chairs in your parlor seem empty and bare?
Do you gaze at your doorstep and picture me there?
Is your heart filled with pain, shall I come back again?
Tell me dear, are you lonesome tonight?

____

Ik moet morgen naar de tandarts bedenk ik me net
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 23:42:20 #147
163650 Greys
pi_71269287
Pluizig en blauwwwwwww
Ik ben zo pluizig en blauwwwwwww
De kleur waar ik zo van houuuuu
Pluizig en blauwwwww!

Zo. Dat was mijn bescheiden bijdrage.
En er is NIETS mis met het Tros Muziekfeest. Toevallig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:44:30 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71269395
Ik ga pitten. trusten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 23:45:49 #149
163650 Greys
pi_71269443
Trusten Q! Seeyatomorrow!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:46:23 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71269469
Trsuten Kweej
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:50:41 #151
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71269643
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Trsuten Kweej

Trusten!
pi_71275028
Whoei laatste werkdag en dan werkeloos maar ook vakantie. Ze hebben al gezegd dat ze vanavond afscheid van mij gaan nemen en daar heb ik niet zoveel zin in.
Gisteren hadden wij dus het debakel met het fietsen naar de bossen. Had de ouderraad bedacht dat ze mijn arretjescake uit de koelkast wel konden opeten. Ik vond dat nogal onbeschoft daar er collega's waren die nog niks gekregen hadden en ik het gemaakt had als afscheid voor hun.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:42:47 #153
176471 oh-oh
pi_71275578
f-r toch, er gaat niet echt veel goed volgens jou he?

Ga je wel genieten van je vakantie?
Je kitten komt ook steeds dichterbij he?
Ik ben vanochtend al praktisch van de stoep afgeregend op weg naar kantoor
En onweeeeeeeeer!
Nu is het tijd voor thee en ontbijt!
En ook ff hier een voor de actie ( ondanks dat het actiecomité volledig de weg kwijt is volgens mij )
( Groucho Marx )
pi_71275974
Ik ga zeker genieten van mijn vakantie en heb erg veel zin in het nieuwe katje.
Ik hou er gewoon niet zo van als mensen gaan speechen over mij en zelf ben ik er al helemaal niet goed in. Ik heb hier maar 3mnd gewerkt het is niet zo dat ik na jaren weg ga.
pi_71279989
Doet me denken aan die reclame voor Tempo-team

oh-oh, fijn om steeds te weten dat je daar zo ongeveer wegregent
EW zit ergens niet al te ver van Luik en Verviers, en dus ook niet al te ver van Maastricht. Vraag me af of hij ook zulk weer heeft als jij. Dat lijkt me wel ubersneu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:51:55 #156
176471 oh-oh
pi_71280317
Ow hell ja, die kans is natuurlijk vrij groot, dat is echt hufterig erg in een tent zeg
En regen in Dardennen is duizend keer erger dan in een stad.
Ik hoop echt voor m dat dat niet zo is!
( Groucho Marx )
pi_71280501
Dat heet survaaivuhlun.

* kruipt lekker op haar bank*

Arm jong......

En arme Naartjie, die is gisteren de halve dag in huis opgesloten geweest omdat dit domme vrouwtje was vergeten het slotje van het katteluik te halen na de grondige huisinspectie door Yoko. Gelukkig had ik er nog een kattebak staan, ook al was Siets de enige die die gebruikte. Maar mister tuin- en voerbakpisserd wist hem vannacht goed te vinden. En ik me maar afvragen waarom mijn ik mijn ochtendconcert vnauit de kattekamer kreeg ipv de tuin.
pi_71281141
Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71281158
Arme Naartjie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71281545
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Hij is in stijl op stap!

Naartjies zieligheid viel wel mee, het was toch pokkeweer en gisteravond heeft hij de hele avond lekker bij mij gelegen. Net zoals nu trouwens, en nu schijnt de zon.
pi_71284347
Ik heb vakantie
pi_71284595
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vakantie
Lekker!
Nu maar hopen dat die niet te lang duurt

Yoko vindt het vlees trouwens heerlijk (zie filmpje in mijn topic) Naartjie is gek op de Carnibest, maar kan hart niet waarderen.
pi_71284813
Tja katten he. Die van ons konden het helemaal niet waarderen. Ik ga er vanuit dat de vakantie niet te lang duurt. Een paar weken na het eindevan de vakantie komen de 1e ziekmeldingen meestal weer.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:57:24 #164
176471 oh-oh
pi_71285046
Vakantie ze ferrari-groen
Neukwanda, ik was net buiten, tis alweer poepheet hoor, k heb me rot gezweet met mn jas aan, maar het waait wel onwijs, dus er is nog hoop voor je knappe zoon dattie alleen vanochtend zijn tent uitgedreven is en wel al die hele dag leuke droge waaiende ardennendingen kan doen hoor
( Groucho Marx )
pi_71285409
Het is wazig weer. Ik moet zo naar de fysio hopen dat ik droog aankom. Vanavond een afsluitend etentje morgen de v-dagen van mijn ouders. En mijn 1e vakantie week is al helemaal vol gepland met leuke en minder leuke dingen. En dan 3 weken vakantie en dan...... komt Rossi wij zijn Zorro al aan het voorbereiden.
pi_71285528
D Neukwanda. Nou, we screwen on idd helemaal naar de maan. We zijn een kastje in elkaar aan het zetten en de gordijnrails op EW's kamer in elkaar aan het zetten.

@Cat, in stijl... nou ja, Lushspullen zijn gewoon veel handiger voor op reis dan andere spullen
En het leuke is ook wel dat wij er ook voor op reis GAAN om de spullen te halen
Als het op is gaan we gewoon weer een keer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:12:38 #167
176471 oh-oh
pi_71285708
Is het al bijna op?
Ik moet nieuwe stash hebben
Ik was net dus ff naar de markt, 4 dozen aardbeien gekregen ( vorige week 4 gekocht en die bleken niet zo fris meer, wat eigenlijk wel meer aan ons lag na 6 uur in een hete auto en daarna nog es de hele avond gewoon in een warme keuken met van dat plakkerige onweerweer maar ik dacht ach zeg dr toch ff wat van ) en 3.5 meter wellnessfleece gekocht om voor mn eigen honden slaapzakkies van te maken Laat het dit weekend maar regenen, ga ik lekker naaien!
Nok, wat gaat ie in hemelsnaam allemaal doen daar in Dardennen?
Ik vind het hemels hoor ( met goed weer ) uren met de honden de bergen op en af en lekker liggen chillen op grasveldjes , maar als puber had ik moord en brand gekrijst als ik daar heen gemoeten had
( Groucho Marx )
pi_71288773
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:37:55 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71288802
baloe is boos op mij
pi_71289822
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:29 #171
176471 oh-oh
pi_71289860
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef nokwanda het volgende:
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:41 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71289866
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Nee. omdat ie er met mn broodje bapoa vandoor ging, en ik hem die vakkundig weer afpakte
pi_71293215
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
Mits met z'n tweeen in een eenpersoonstent. Maar met 8 mensen in een tent wil je dat niet, denk ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71293449
Blegh. Ouders.
pi_71293640
Why, Cat?

Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71293831
Mijn ouders hebben niks met katten en snappen totaal niet hoe belangrijk ze voor me zijn. Dus net gooit mijn moeder er iets uit wat ik gewoon als ontzettend kwetsend ervaar. En waarschijnlijk had ze het niet eens echt door. Maar ja, aangezien wij geen praters zijn trek ik op dat moment mijn mond niet open en blljf ik ermee zitten.

Op materieel gebied en voor de scoiale blabla: topouders! Maar op emotioneel gebied zitten wij vaak op een totaal verschillende golflengte.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:48:52 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71294323
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Why, Cat?

Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Ik schrok van wat ik hier kwijt was voor Baloe.

Chemische castratie, wat zalf, en een zwelling prik 72 euro

Daar heb ik bij shirley altijd de halve apotheek voor
pi_71295586
Hier ¤ 129 voor de foto, biopsie en de slaapprik.
Destijds voor Rosa was het inslaapprikje alleen al 125 en alle pijnstillers en antibiotica liep alles bij elkaar ook in de 400. Maar goed, toen wist ik ook wel dat ik werd afgezet, maar dat had ik er dan wel voor over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:48:20 #179
176471 oh-oh
pi_71296037
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.

en dan nu lekker weekenddddddd
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:58:34 #180
176471 oh-oh
pi_71296336
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
( Groucho Marx )
pi_71296350
Nah ja, zij moeten het een en ander boeken voor de administratie, maar als er even een ander hondje bijkomt KAN ze dat best weglaten en sommige medicatie KUN je incourant verklaren en dat verlies is dan niet echt enorm. Daar zijn vast regelingen voor. Vooral als je weet dat iemand vreselijk goed voor zijn of haar dieren zorgt en vrij vaak komt.
Bij mijn vorige DA hoefde ik meestal niet te komen. Ze kenden mij inmiddels wel. Ik vertelde wat er aan de hand was en als het een simpele kwetsuur betrof kon ik dat zelf wel aan met mijn zalfjes en zo. Dan hoefde ik alleen maar voor de zekerheid antibiotica te halen, of voor Spice antihistaminepilletjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:04:45 #182
176471 oh-oh
pi_71296504
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:40 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71296734
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.

en dan nu lekker weekenddddddd
Ooh ja, dat ben ik met Baloe ook. Zn voer per maand 30 euro want speciaal voer. En dan zn schildklier pillen, en zn carprodyl = +- 15 euro per maand en dan zn primeval = 68 euro per maand

Maakt 113 euro.

Zonder DA kosten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:16:34 #184
176471 oh-oh
pi_71296850
Als Frits eindelijk es stabiel wordt ( als ie dat al nog wordt ) dan krijg ik mn medicijnen wel weer cheap uit België van een vriendin, die heeft een grote kennel en koopt alles in bulk. Maar nu ben ik wel geruster als ik m toch vaak laat checken.
Oh ja, mijn da was wel zo lief om me voor de fluimicil naar de gewone apotheek te sturen, en dan eigen merk te kopen, dat kost 29 cent per zakje en met 1 zakje doe ik ook 4 dagen.
Scheelt ook alweer heel veel geld voor mijn kleine pillenjunk.
En bij de apotheek krijg ik altijd spuitjes en zo voor niks mee, omdat het voor mn hondje is
( Groucho Marx )
pi_71300776
Moet je hem injecteren dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:37:32 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71301562
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
Pijnstillers ; caprodyl heb ik ook in huis. Per 250

Ik overleg ook niet meer wanneer ik de dosis op moet voeren, en wanneer weer af moet voeren. Ik ben er onderhand wel bekend mee.

En schildklierpillen haal ik ook per 250.

Bij shirley betaal ik geloof ik ook rond de 19 euro voor een cocktail, en ik heb vet vaak gehad dat er of niet eens consult berekend werd, of veel minder. Baloe wordt ook elke maand gewogen, door jora23. Vindt ie zo mooi

Wondjes laat ik wel altijd door shirley doen. Of Shirley moet al zeggen dat het niet nodig is om langs te komen, zoals met hotspots en dat ik gewoon hydrocortiderm kan halen (waarvan ik inmiddels ook 2 flessen op voorraad heb )

Verder ga ik altijd eigenlijk wel voor elke scheet altijd heen. Afgezien van dat ik gewoon wil dat Baloe door shirley wordt nagekeken alstie dingen heeft, ist ook altijd leuk om ff te babbelen daar
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:13:07 #187
176471 oh-oh
pi_71302946
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Moet je hem injecteren dan?
Nee maar zijn fluimicil is poeder en dat los ik op in water en spuit ik dan in zn bekkie.
En als ie slechte dagen heeft en ik zn pillen niet naar binnen gefrot krijg met wat leverworstglijmiddel los ik zn hartpillen daar ook in op , anders gaan ze dr echt niet in.

Voor wie es echt keihard wil lachen:
( Groucho Marx )
pi_71311419
Wij lagen gisteravond in bed foute afleveringen te verzinnen voor de Nederlandse Sesamstraat.
Maar wij zijn echt heel slecht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71315767
Is er iemand naar Avenue Q geweest op West End? Hilarische musical. Als je foute sesamstraat met homofoben, racisten en hardcore puppet sex zoekt zit je daar goed. Helaas was in maart de laatste voorstelling, ik ben blij dat ik die nog mee heb kunnen pikken.

Ik ben net thuis, vanmorgen neefje toegejuicht die opging voor zijn A zwemdiploma. Uiteraard geslaagd, net als de rest, daarna taart ivm de verjaardagen van zijn ouders en vervolgens heb ik in het water gelegen met mijn petekind van 4 die zwemles had. En zij was de beste van allemaal natuurlijk.

Rooie is intussen geflest door een vriendin van me. Heel apart... toen ik de vraag naar twee mensen mailde hebben ze elkaar bijna de kop ingeslagen over wie het mocht doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 18:35:46 #190
163650 Greys
pi_71320969
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
Ik zag het even voor me!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:38:48 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71321045

Wat er aan vooraf ging ;

"MM, daar is water hoor ik zie hem er zo ingaan als je hem niet terug haalt."
-Baloe kom hier!
*hondje komt aandrentelen
"Ik ga ff kijken of ik een mooie pic van die eendjes kan maken"
*1 stap naar voren zet*

MM en Q samen "BALOE NEE!" *plons*

En dan er niet meer uitkomen ook he
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:52:21 #192
176471 oh-oh
pi_71321414
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het even voor me!
Twas ook echt zo een funniest home video momentje
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 19:09:01 #193
163650 Greys
pi_71321921
Ahhhh, Baloe aan de plons
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:39:20 #194
148689 Muis006
pi_71322725
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:42:20 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71322801
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
die heb ik niet op de foto kunnen zetten

Wel een knijtje though
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:43:30 #196
148689 Muis006
pi_71322831
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

die heb ik niet op de foto kunnen zetten

Wel een knijtje though
Nou vooruit dan maar weer .

Ik ga dadelijk koekjes bakken
pi_71323007
Deel je ze ook hier uit?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 19:51:05 #198
163650 Greys
pi_71323022
Oh lekkah, wat voor koekies?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:52:49 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71323065
ik twijfel of ik een fles drank ga halen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:54:22 #200
148689 Muis006
pi_71323108
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Deel je ze ook hier uit?
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!

En Greysel: tarwemeel-vanille-honeyroastedpeanutskoekjes!

Driedubbele woordwaarde
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:54:52 #201
148689 Muis006
pi_71323124
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel of ik een fles drank ga halen
Ik zeg: doen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:55:14 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71323133
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, die gaan we dus ff onthouden he.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:55:40 #203
148689 Muis006
pi_71323149
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, die gaan we dus ff onthouden he.
Prima hoor!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:56:16 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71323168
quote:

[..]

Ik zeg: doen.
Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet maken das ook zo ongezellie

En ik twijfel tussen wodka (rood), goldstrike of iets anders, maar ik weet nie wa:')
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:59:55 #205
148689 Muis006
pi_71323273
pi_71323576
quote:

[..]

En Greysel: tarwemeel-vanille-honeyroastedpeanutskoekjes!

Driedubbele woordwaarde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:13:17 #207
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71323593
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet maken das ook zo ongezellie

En ik twijfel tussen wodka (rood), goldstrike of iets anders, maar ik weet nie wa:')
Dan schenk je MM toch ook1 in?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 20:49:57 #208
163650 Greys
pi_71324391
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?

http://www.nu.nl/opmerkel(...)hilversumse-hei.html
Lief he?
En dan ook nog dat verhaal van die twee Collies waarvan er eentje blind is en de ander blindegeleidehond van de ene is Bonnie & Clyde heten ze geloof ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71325334
Waaaaah! Kan iemand me even vertellen dat ik me niet zo druk moet maken om mijn kittens!?
Alles is levendig en zuigt goed en de oogjes gaan vroeger open dan normaal en moeder doet alles wat ze moet doen. Behalve veul melk geven aan veul tepels. Ze hadden een laag geboortegewicht en groeien langzaam (en ik voed er eentje dus standaard bij). Maar ze groeien wel.
Maar dan ga je googlen op tips en vind je verhalen over nesten waar van alles mee mis was en dode kittens enzovoort. En ook succesverhalen, maar daar sta ik dan weer niet zo lang bij stil. Ik word een beetje gestoord van mezelf.
pi_71325402
Cat22 maak je nou niet zo druk is niet goed voor je hart.......

Je doet je stinkende best en dat gaat heus goedkomen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71325430
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef nieslief het volgende:
Cat22 maak je nou niet zo druk is niet goed voor je hart.......

*zucht*
Ik weet het.

zaterdag 25 juli 2009 @ 21:37:27 #212
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71325495
Over een jaar zijn het heerlijke, dikke, gezellige katten
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:38:54 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71325536
Met rooie ging t ook gewoon élke keer weer beter. Nooit een terugval of zo. Niet zo aanstellen dus dat worden keigrote gezonde katten
pi_71325619
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een jaar zijn het heerlijke, dikke, gezellige katten
Ja he! Toch?
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Met rooie ging t ook gewoon élke keer weer beter. Nooit een terugval of zo.
Mjah, dat is zo.
quote:
Niet zo aanstellen dus
quote:
dat worden keigrote gezonde katten
Ja he!?

Thanks ladies!
Wat gebeurt , gebeurt en Yoko en ik hebben in ieder geval ons stinkende best gedaan.

Kan ik lachen als ik over een jaar met mijn dikke rood-witte kater op schoot mijn Redcat stress teruglees.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:47:28 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71325745
That's the spirit!
  zondag 26 juli 2009 @ 10:50:54 #216
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71334083
Mijn dikke rooie kwam vanochtend heel lief naast me liggen op bed; ik op m'n buik kijkend naar Baloe, beetje lief tegen hem praten en Loetje knijpt lief met z'n oogjes.
Afijn...dat zal iedereen hier herkennen.
Doet ie heel lief z'n koppie vlakbij m'n gezicht, al spinnend en ineens niest ie 3 x achter elkaar, ik zat onder de spetters
Nou ja....toen ben ik er maar uit gegaan
pi_71334111
Herken ik helemaal niet.

Mijn rooie vindt het heerlijk om op schoot te liggen. En ik ben het daar helemaal mee eens. Alleen niet waneer hij op mijn borst gaat liggen met zijn staart zowat in mijn neus. En hij net van de kattebak is gekomen en zijn kont niet goed heeft afgelikt.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:00:12 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71334197
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Herken ik helemaal niet.

Mijn rooie vindt het heerlijk om op schoot te liggen. En ik ben het daar helemaal mee eens. Alleen niet waneer hij op mijn borst gaat liggen met zijn staart zowat in mijn neus. En hij net van de kattebak is gekomen en zijn kont niet goed heeft afgelikt.

Getver is dat he!

Euh...Poes? Ik vind je hoofd mooier...
  zondag 26 juli 2009 @ 11:06:13 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71334290
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn dikke rooie kwam vanochtend heel lief naast me liggen op bed; ik op m'n buik kijkend naar Baloe, beetje lief tegen hem praten en Loetje knijpt lief met z'n oogjes.
Afijn...dat zal iedereen hier herkennen.
Doet ie heel lief z'n koppie vlakbij m'n gezicht, al spinnend en ineens niest ie 3 x achter elkaar, ik zat onder de spetters
Nou ja....toen ben ik er maar uit gegaan
Mijn hond flikt dat bij MM

Kusjes geven, neusje neusje doen, en dan flink in zn gezicht proesten
pi_71334796
Ik werd vanmorgen wakker van mijn grote grijze kruising turkse angora/siamees die z´n siamees stemmetje maar eens opzette.......

Schiet op ik heb honger..........

Kom ik beneden ben ik gisteren vergeten de carnibest uit de vriezer te halen...............
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71334943
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef nieslief het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker van mijn grote grijze kruising turkse angora/siamees die z´n siamees stemmetje maar eens opzette.......

Schiet op ik heb honger..........

Kom ik beneden ben ik gisteren vergeten de carnibest uit de vriezer te halen...............

Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......
  zondag 26 juli 2009 @ 11:45:54 #222
176471 oh-oh
pi_71335027
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......
Yups, dan is het zo gepiept!
Ik heb voor zulke gevallen wel altijd twee of drie noodblikken in huis voor de honden, biologisch verantwoord nieuw zeelands lam, vinden ze ook heerlijk en zitten ook geen toevoegingen in.
( Groucho Marx )
pi_71335219
Maggietron werkt hier ook prima. Staat hij supernieuwschierig voor te koekeloeren want het draait rond. Zal wel het turkse angora deel van hem zijn. Miss Lillie (onze gehandicapte poezel) staat er dan ook bij te piepen.

Hij lust het trouwens alleen maar als er een ietsiebeetje warm water overheen gaat we zijn nog maar net een week op carnibest. Blikvoer en brokken hier ook nog zat maar dat krijgt hij niet i.v.m. zijn letterlijke koeievlaaien die hij dan draait.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:02:27 #224
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_71335383
Bweh ik wil nu weer naar de opvang, mn favoriete cavia lekker knuffelen .
  zondag 26 juli 2009 @ 12:04:54 #225
176471 oh-oh
pi_71335433
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef nieslief het volgende:
Maggietron werkt hier ook prima. Staat hij supernieuwschierig voor te koekeloeren want het draait rond. Zal wel het turkse angora deel van hem zijn. Miss Lillie (onze gehandicapte poezel) staat er dan ook bij te piepen.

Hij lust het trouwens alleen maar als er een ietsiebeetje warm water overheen gaat we zijn nog maar net een week op carnibest. Blikvoer en brokken hier ook nog zat maar dat krijgt hij niet i.v.m. zijn letterlijke koeievlaaien die hij dan draait.
Oh ik ontdooi het nooit in de magnetron, voor mijn gevoel is dat gezonde pure er dan echt wel af...
( Groucho Marx )
  zondag 26 juli 2009 @ 17:34:31 #226
176471 oh-oh
pi_71343300
Ik heb een nieuwe hond erbij!
Chihuahua teefje ( geholpen ) van 3 jaar
( Groucho Marx )
  zondag 26 juli 2009 @ 17:47:19 #227
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71343637
Oh-oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat leuk, wanneer komen de foto's
Ow O+
pi_71343653
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaa????

Hoe, wat, waar, wanneer en foto's!

Enne... vrouw d'rbij in je mannen huishouden?
  zondag 26 juli 2009 @ 17:49:15 #229
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71343691
Dat is ook wat ik denk Cat

Hoe kan dat nou zo ineens, oh-oh
Ow O+
  zondag 26 juli 2009 @ 17:49:56 #230
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71343706
quote:
Huh? Hoe heb je dat nou weer gedaan!

En idd..foooooootooooooo's!
pi_71343732
Zolang we nog wachten op verklaringen en fotografisch bewijs: scheterige filmpjes en verse foto's in mijn topic.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:10:51 #232
176471 oh-oh
pi_71344178
Kwas ff knuffen met mn meisje!
Vrienden van me belden of ze op bezoek konden komen. Tuurlijk, leuk!
Ze hebben / hadden drie chihuahua's, en zij is altijd erg ziek en zit nu heel erg tegen het overspannene aan.
Dus ze kwam huilend binnen dat ze Fem wilde herplaatsen.
Naja, dan maar hier hoor, tis een zaaaaaalig hondje, echt heel vrij blij lief en vrolijk, luistert perfect, mn mannen spelen dr leuk mee, en ze is geholpen dus dr kan niks gebeuren.
Mocht ze ooit willen gaat ze terug, mocht het hier niet lukken gaat ze terug, mocht beide geen opties zijn vind ik wel een supergoed baasje voor haar, maar voorlopig blijft ze hier en als ze zo blijft als nu, lief, makkelijk, braaf en knuffelig, dan gaat ze echt nooit meer ergens anders heen, ik ben al helemaal flieft op dr.
( en nu kan ik roze halsbandjes en zo gaan kopen !)
Ze heet Femke maar dat vind ik echt een vreselijke rotnaam, gelukkig luistert ze ook al naar Beppie.
Nieuwe foto's moet ik nog uploaden, kheb wel wat oude, we kennen haar al sinds ze bij die mensen woont natuurlijk.
Zij hebben haar pas vanaf dat ze 1 jaar oud was, daarvoor woonde ze bij haar fokker en die showde ermee.
Ik kan haar ook zo op tafel zetten en stacken en zo, dus ik denk dat ik dr wel es zal uitbrengen op show hoor!
Wat archiefmateriaal van Femke / Beppie:
Met dr langhaar zussen Tout en To:

Racen met Bil:

Is ze niet enig?
( Groucho Marx )
pi_71344266
Wat een leukertje! Die gaat het heel goed krijgen bij jou.

Het eerste deeltje 2 van een Redcat topic is een feit! Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
  zondag 26 juli 2009 @ 18:15:08 #234
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71344276
Och wat een lekker ding het lijkt wel of ze lacht op alle foto's

Gefeliciteerd oh-oh, eindelijk een dochter (nu ik nog )
Ow O+
  zondag 26 juli 2009 @ 18:17:56 #235
176471 oh-oh
pi_71344337
Thnx
Ik ben echt heel blij met dr.
Heel rot voor dr baasjes hoor, maar die zijn ook echt echt blij, waar dump je je hond nou liever dan ergens waar je weet dat ze goed zit?
Ze zei ook meteen dat het zo heeft moeten zijn dan hoor.
Twas ook zo maf, ze kwamen binnen en ik had de deur al los gedaan, dus de hondjes renden voorop naar binnen.
Dus ik greep haar en pakte haar op de arm om de mensen binnen te laten en ik zei "kijk, hoe vinden jullie mn nieuwe hondje? Is aan komen lopen, leuk he!".
Nou toen begon zij meteen te huilen ( ik wist niet dat ze over herplaatsen dacht ) en kwam meteen dat verhaal er uit en ik hoefde niet eens na te denken, ik zei meteen oh nou dan blijft ze maar mooi hier!
( Groucho Marx )
pi_71344789
Da's echt 'ment to be'.
Dat lijkt me zo zwaar... je huisdier moeten herplaatsen. Ik weet niet of ik het zou kunnen. Maar als het welzijn van je beestje in gevaar komt is dat de beste keuze.

Gelukkig kunnen ze haar nog vaak bij jou komen bezoeken. Gefeliciteerd met je dochter!

Woont ze nu al bij jou?
pi_71344796
quote:
Jij? een meisje erbij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71344882
Ze is wel heel leuk trouwens bij jouw team.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 juli 2009 @ 19:00:15 #239
176471 oh-oh
pi_71345192
We zijn net al een blokkie om geweest en ik heb haar al aan wat buren voorgesteld, iedereen is weg van haar!
En toen we thuiskwamen speelde ze heeeeeeel leuk met Karel en Frits
( Groucho Marx )
  zondag 26 juli 2009 @ 19:02:51 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71345257
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
We zijn net al een blokkie om geweest en ik heb haar al aan wat buren voorgesteld, iedereen is weg van haar!
En toen we thuiskwamen speelde ze heeeeeeel leuk met Karel en Frits
Leuk!
En wat een schatje trouwens
  zondag 26 juli 2009 @ 19:07:45 #241
176471 oh-oh
pi_71345373
Ik verheug me nu al op vannacht, mag ze lekker mee het bed in, ze is gewend om in de bench te slapen maar ik weet zeker dat ze het heel gezellig gaat vinden
En morgen blijft ze meteen met de chi's thuis, ik verwacht geen problemen, ze is krantzindelijk dus ik leg wel een krantje voor haar neer, wss gaat ze dat niet eens gebruiken.
OMG ik heb een meisje
( Groucho Marx )
pi_71345566
En heet ze nu echt Bep?

Wij zijn vandaag gaan kanoeen op de Schie. Ben heeeelemaal stijf, maar dat komt ook deels van het dubbel liggen van het lachen om mijn liefste
ploeter de ploeter de ploeter. "ik heb zin in een frietje". "nog even wachten. Bij het volgende dorp krijg je een frietje nog even doorpeddelen" Ik kreeg een zeeeeer donkere blik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 juli 2009 @ 19:16:27 #243
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71345571
Ik vind het zo leuk voor je, dat gaat een klein prinsesje worden met al die mannen om haar heen

Ow O+
  zondag 26 juli 2009 @ 20:00:00 #244
176471 oh-oh
pi_71346785
Nok wat klink je toch heerlijk verliefd
Mja, ik noem dr Beppie of Femke of Tutje t maakt niet uit ze reageert overal even blij op
( Groucho Marx )
pi_71346872
Blije hondjes!

Dat gaat gezellig worden in je bed vannacht!
pi_71348025
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Nok wat klink je toch heerlijk verliefd
Mja, ik noem dr Beppie of Femke of Tutje t maakt niet uit ze reageert overal even blij op
Een man die mijn humor kan waarderen is ook niet makkelijk te vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 juli 2009 @ 21:17:05 #247
176471 oh-oh
pi_71348943
Ik kruip op de bank met mn 4 mannen en mn meissie
( Groucho Marx )
  zondag 26 juli 2009 @ 21:56:12 #248
176471 oh-oh
pi_71350096

Ze wil nog ff welterusten zeggen
( Groucho Marx )
pi_71350301
Ga je nu ook jurkjes naaien?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71350497
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Ga je nu ook jurkjes naaien?

Proest...........
pi_71350705
Lach maar, maar oh-oh maakt ook haute couture voor haar jongens, dus nu er een prinsesje is........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 juli 2009 @ 23:13:55 #252
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71352687
Haha, gefeliciteerd met je nieuwe dame, oh-oh
Ziggy played guitar
  maandag 27 juli 2009 @ 08:37:18 #253
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71356914
Hoe is de eerste nacht gegaan oh-oh? Heeft ze lekker geslapen tussen al die mannen?

Ow O+
  maandag 27 juli 2009 @ 08:37:18 #254
176471 oh-oh
pi_71356915
Mogguh!
Vannacht ging het perfect, ze kroop onder de dekens en sliep.
Nu is ze thuis met de chihuahua crew, vriendin van me zal een paar keer gaan luisteren of ze stil is / zijn, maar ik verwacht geen problemen.
En Nok, voor de sjiwallies maak ik heul geen kleren, dus jurkjes kan ze shaken
Ik wil wel roze tuigjes en lijntjes en leuke setjes nu hoor , en roze tags voor aan dr halsbandjes
Ik heb ooit es een roze panterprintsetje gezien en dat MOET ik nu natuurlijk wel ergens vandaan zien te halen
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 08:45:37 #255
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71356972
Dat is goed nieuws
Ow O+
  maandag 27 juli 2009 @ 09:05:47 #256
176471 oh-oh
pi_71357182
Oh Maes, tussen de middag ga ik naar t postkantoor voor je boeken, zegels waren weer es op hiero!
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 09:11:03 #257
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71357240
Fijn, dankjewel alvast!

(wel je adres erbij doen hoor!)
Ow O+
  maandag 27 juli 2009 @ 09:11:57 #258
176471 oh-oh
pi_71357252
( doneer nog maar wat anders heur )
( Groucho Marx )
pi_71357375
Morguh mensen............
  maandag 27 juli 2009 @ 10:03:41 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71357960
mogguh. Nou, mijn dikzak is bij de dierenarts. Ik word straks gebeld en ws kan ik hem halen tussen 1 en 2.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:04:35 #261
176471 oh-oh
pi_71357976
Oh ja das vandaag al he!
Succes met m!
( dikZAK mag je vandaag voor t laatst zeggen, hierna is dat vrij pijnlijk )
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 10:04:55 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71357983
Oh hij is al weg, ik had MSN speciaal voor jou aangezet .

Gaat ie nu met gas of anders wat?
  maandag 27 juli 2009 @ 10:07:22 #263
148689 Muis006
pi_71358040
Goeiemogge!
  maandag 27 juli 2009 @ 10:08:14 #264
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71358052
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:03 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Nou, mijn dikzak is bij de dierenarts. Ik word straks gebeld en ws kan ik hem halen tussen 1 en 2.
Positieve gedachtes Q
Ow O+
pi_71358257
Hierheen gelokt door de actie...

Oh-oh Wat een dotje, je Bep! Leuk hoor, een dame in je roedel.

Qwea, sterkte, en inderdaad, wat Maes zegt, positief denken! Het komt vast en zeker goed met Baloeloe!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 27 juli 2009 @ 10:21:04 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71358294
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hij is al weg, ik had MSN speciaal voor jou aangezet .

Gaat ie nu met gas of anders wat?
Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.

Ik heb gezegd dat als er maar de kleinste afwijking is, ze moeten bellen. Ze gaan ook gelijk zn tandsteen verwijderen. Aangezien hij toch onder narcose is.

Hij was 35 kilo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juli 2009 @ 10:21:12 #267
163650 Greys
pi_71358298
Oh-oh, wat een heerlijk prinsessenspul!!!!
Ik kijk ook eens een dag niet hoor! Meteen hele belangrijke dingen gemist!

Wat een snoepie!
En waren die mensen bij jou langs gekomen met dat idee in het achterhoofd al? Dat jij Beppie ( ) misschien zou kunnen nemen? Of dat jij misschien iemand anders wist?

Je hebt een hele kudde al zo he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 juli 2009 @ 10:21:27 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71358302
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das vandaag al he!
Succes met m!
( dikZAK mag je vandaag voor t laatst zeggen, hierna is dat vrij pijnlijk )
  maandag 27 juli 2009 @ 10:24:03 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71358350
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.

Ik heb gezegd dat als er maar de kleinste afwijking is, ze moeten bellen. Ze gaan ook gelijk zn tandsteen verwijderen. Aangezien hij toch onder narcose is.

Hij was 35 kilo
35 Zou wel heel jammer zijn als ie nu gaat aankomen
  maandag 27 juli 2009 @ 10:25:37 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71358387
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

35 Zou wel heel jammer zijn als ie nu gaat aankomen
ja

Maar hij is echt lekker bezig van 42 naar 35 vorige week nog 37.90 en toen grapte ik dat ik er toch nog graag wel2 kilo vanaf wilde
  maandag 27 juli 2009 @ 10:26:43 #271
176471 oh-oh
pi_71358405
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat een heerlijk prinsessenspul!!!!
Ik kijk ook eens een dag niet hoor! Meteen hele belangrijke dingen gemist!

Wat een snoepie!
En waren die mensen bij jou langs gekomen met dat idee in het achterhoofd al? Dat jij Beppie ( ) misschien zou kunnen nemen? Of dat jij misschien iemand anders wist?

Je hebt een hele kudde al zo he?
Nee, het kwam door wat ik bij binnenkomst zei dat ze het uberhaupt er over had.
Hun kinderen wilde dr ook wel maar daar mocht ze niet eens heen van dr
En toen ik t zei zei ik ook van laat dr nou maar gewoon es hier en dan zien we wel hoe en wat.
Ze kwamen gewoon om te wandelen en omdat we elkaar al een poos niet gezien hadden vanwege omstandigheden bij hun ( die er ook toe bijgedragen hebben dat de hondjes maar met zn drieën echt te veel geworden waren helaas ).
Maar goed, dit is echt een hele goede oplossing.
En ja t zijn dr veel maar ik gok dat ik nu nog niet eens op 20 kilo hond zit hoor
( Groucho Marx )
pi_71358436
Ik vraag me af waar je het drukker mee zou hebben: 35 kilo in 1 hond of 20 kilo in 5 hondjes.

Hier was het gisteren groeidag!
  maandag 27 juli 2009 @ 10:31:38 #273
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71358508
Oeh Baloe
Sterkte Kjoe...

(oh, wat kan ik toch rijmen he? :')
  maandag 27 juli 2009 @ 10:34:09 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71358553
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Baloe
Sterkte Kjoe...

(oh, wat kan ik toch rijmen he? :')
Nah, ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik had iig bij de dierenarts die ik zag een goed gevoel. En bij de assistente die hem meenam ook. Hij gromde niet eens naar dr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juli 2009 @ 10:36:18 #275
163650 Greys
pi_71358596
Voor Baloe! Kom op Dikkiedik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 juli 2009 @ 10:38:27 #276
176471 oh-oh
pi_71358644
Ik zit trouwens wel met de naam van mn dochter in mn maag hoor.
Femke vind ik een absolute k#tnaam, altijd gevonden ook.
Beppie is ook maar mwah.
Kees vond ik onwijs leuk in mn rijtje ( en das dan a la Flodder voor een meisje ) maar das net verneukt door mn beste vriend die me aan onze stomme oud collega Kees herinnerde.
Nog suggesties iemand?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juli 2009 @ 10:41:32 #277
163650 Greys
pi_71358711
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens wel met de naam van mn dochter in mn maag hoor.
Femke vind ik een absolute k#tnaam, altijd gevonden ook.
Beppie is ook maar mwah.
Kees vond ik onwijs leuk in mn rijtje ( en das dan a la Flodder voor een meisje ) maar das net verneukt door mn beste vriend die me aan onze stomme oud collega Kees herinnerde.
Nog suggesties iemand?
Ik vind Beppie wel geweldig!
Of Nel(lie)! En dan vernoemd naar Nel Veerkamp met haar tijgerprintjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 juli 2009 @ 10:44:04 #278
176471 oh-oh
pi_71358774
Ja Nel is ook leuk!
Nel Kees Bep, die drie klinken ook wel als Fem .
Thnx voor de tip
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juli 2009 @ 10:44:54 #279
163650 Greys
pi_71358795
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja Nel is ook leuk!
Nel Kees Bep, die drie klinken ook wel als Fem .
Thnx voor de tip
En dan met haar tijgerprintje aan die je al wilde kopen.
Moet je d'r eigenlijk nog wel even leren roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 juli 2009 @ 11:22:00 #280
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71359690
Beppie is lieve naam. Mijn schoonmoeder werd ook liefkozend Beppie genoemd door haar zussen. Het is daar toch mode in familie om je naam af te korten. Maurits wordt dan Maup, Victor Vip en Judith Juup.

Ben benieuwd hoe ze mij stiekumpjes noemen

Ow O+
pi_71359883
Mijn peetante heet zo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juli 2009 @ 11:30:21 #282
163650 Greys
pi_71359930
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef Maes het volgende:
Beppie is lieve naam. Mijn schoonmoeder werd ook liefkozend Beppie genoemd door haar zussen. Het is daar toch mode in familie om je naam af te korten. Maurits wordt dan Maup, Victor Vip en Judith Juup.

Ben benieuwd hoe ze mij stiekumpjes noemen

Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 juli 2009 @ 11:30:56 #283
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71359950
Wat gaat die maandagochtend hier lekker snel.

Zit dan ook alleen maar te F5'en in de verschillende topics
Ow O+
pi_71359961
Sterkte met Baloe vandaag Q. Het komt vast goed.
Ik ben weer terug uit het verre Nijmegen. Volgens de orthopeed heb ik iets teveel gedaan en moet ik het nu rustiger aan gaan doen anders is de operatie voor niets geweest. Ik word wel door gestuurd naar de anaesthetist vanwege een beschadigde zenuw die nog steeds zeer doet. Maar ik ga eerst lekker op vakantie.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:33:07 #285
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71360008
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!
Ja dat denk ik ook.
Ow O+
pi_71360556
Yoko heeft hier een uurtje rondgewandeld. Nu heeft Naartjie zijn domein weer terug. En is de handdoeken aan het vermoorden. Eentje ligt er al dood op de grond en de andere houdt wanhopig vast aan zijn haakje.
pi_71362422

Wij gaan lekker naar het strand vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 juli 2009 @ 13:20:31 #288
176471 oh-oh
pi_71362984
Nok jij klaplopert
Ik ben denk ik uit de naam.
Stoer en een jongensnaam en in het rijtje Frits Karel Chico ende Billy passende:
Chuck!
Naar Charlotte "Chuck " Charles uit Pushing Daisies, EN naar ons pleegkind Charlie, die van 8 dagen tot 9 weken door mij en de hondjes met de fles is grootgebracht en twee jaar geleden helaas veel te jong werd doodgereden.
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 13:42:09 #289
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_71363693
Polly en Bella komen snel naar hun nieuw stiefzusje kijken! Chuck is helemaal goed.

Ow, en sorry dat Kees verpest is. Maar wie noemt z'n hond nou Kaas... Hoewel Kaas zelf nog wel een prima persoon is.
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 27 juli 2009 @ 13:46:55 #290
176471 oh-oh
pi_71363872
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef HuubTuub het volgende:
Polly en Bella komen snel naar hun nieuw stiefzusje kijken! Chuck is helemaal goed.

Ow, en sorry dat Kees verpest is. Maar wie noemt z'n hond nou Kaas... Hoewel Kaas zelf nog wel een prima persoon is.
Hey lieffie, ga es werken jij
Chuck is echt he-le-maal goed he
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 13:57:18 #291
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_71364236
Ik heb al heul veul gedaan. Dan kan ik wel even kijken naar een Chuck update.
Is ze nog steeds zo vrolijk als toen ze pup was? toen heb ik haar wel al een keer gezien. Volgens mij is toen ook de Frits / WHAM foto gemaakt.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:59:41 #292
176471 oh-oh
pi_71364309
Ja maar toen was ze al een jaar, ze hebben dr als hondje van een jaar gekocht en toen wij met zn allen gingen picknicken hadden ze dr al een poosje.
Ze is net zo vrolijk als Polly vroeger was.
Eigenlijk is ze zo vrolijk en actief als Bella maar dan zo vrij en blij als Polly en qua uiterlijk is ze ook die twee combined.
Kan je de foto's hier wel zien of moet ik je wat meelen???
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 14:02:30 #293
176471 oh-oh
pi_71364413
Oh en Maes, de boeken zijn gepost, dr moesten wel 6 postzegels op.
Ik had weer een leuk momentje. Ik had postzegels gekocht en thuis al gewogen en zo, dus ik plak dr 5 op, zo van das wel t goede bedrag, stond ik later een verjaardagskaart uit te zoeken, kwam t postkantoormeisje heel boos aanlopen.
Ja hallo mevrouw! U had een zegel te weinig geplakt!!!
Ze belde nog net niet de politie geloof ik
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 14:05:50 #294
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_71364542
Ik heb ze op de iPhone kunnen zien. Vanaaf kijk ik ze wel op de grote computie
  maandag 27 juli 2009 @ 14:07:24 #295
176471 oh-oh
pi_71364595
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb ze op de iPhone kunnen zien. Vanaaf kijk ik ze wel op de grote computie
Oooooh ja.
Inspector Gadget met zn Iphone
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 14:11:21 #296
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_71364727
't is iPhone niet Iphone...
  maandag 27 juli 2009 @ 14:14:31 #297
176471 oh-oh
pi_71364831
Nerd
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 14:18:31 #298
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71364941
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, de boeken zijn gepost, dr moesten wel 6 postzegels op.
Ik had weer een leuk momentje. Ik had postzegels gekocht en thuis al gewogen en zo, dus ik plak dr 5 op, zo van das wel t goede bedrag, stond ik later een verjaardagskaart uit te zoeken, kwam t postkantoormeisje heel boos aanlopen.
Ja hallo mevrouw! U had een zegel te weinig geplakt!!!
Ze belde nog net niet de politie geloof ik
Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels. Ik ga gauw mijn schuld afkopen in het daarvoor bestemde topic
Ow O+
  maandag 27 juli 2009 @ 14:20:31 #299
176471 oh-oh
pi_71365022
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Maes het volgende:

[..]

Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels. Ik ga gauw mijn schuld afkopen in het daarvoor bestemde topic
consider het een privéveilinkje voor t goede doel
( Groucho Marx )
  maandag 27 juli 2009 @ 14:21:28 #300
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71365040
Ow O+
  maandag 27 juli 2009 @ 14:23:58 #301
176471 oh-oh
pi_71365114
Oh en vol
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')