Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Hij neemt nu dus echt gewoon niet meer op he.
Mn ma lag in een deuk dat ie nu op mij zat te gillen trouwens.
Zit ik hier met zn ticket...
Castratie?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Och arme Baloe toch. Geef em maar een dikke kus op zijn bolle koppieHet is altijd moeilijk een keuze te maken als je niet helemaal weet of het de juiste keuze is.
Mijn schoonvader heeft deze week dezelfde operatie ondergaan en is inmiddels al weer thuis.
Nee tuurlijk hebben ze dat niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?
Of buren met een printer?
En bij je ma op d'r werk ook nergens een printer te bekennen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee tuurlijk hebben ze dat niet.
En de buren zijn allemaal net zo bejaard als zij.
En mn vader die kan niet eens een pc aanzetten en mn ma is nu op dr werk, dus zolang zij niet thuis is weet hij uberhaupt niks.
Ik heb t in een vlop gedaan en douw het zo wel in een brievenbus, klaaaaaar![]()
( is ook niet goed hoor, ik weet dat ie weer flipt als ie ziet dat ik het met de post gedaan heb want dan issie als de dood dat dr iets mis gaat en iemand anders op zijn ticket naar Den Passar gaat).
Zo, en nu heb ik pauze.
Waaaaaaaarom heb ik geen jas meegenomen en moet ik zo mouwloos door de regen?
Yep, de arme man (hij is 80) maar voelt zich wel een stuk beter nu. Hij heeft ook een bloedtransfusie gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Castratie?!Echt.... los ballos eraf!?
Nee toch?
Succes met je vader oh-oh. Heerlijk he, ouders in de stress.![]()
Ik heb mijn kitten topic geupdated met verse foto's en filmpjes!
Soms dan denk ik daar wel eens aanquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte![]()
Same herequote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte![]()
Dat is ook weer zo, de laatste jaren van haar leven zijn heel mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk heeft ze een punt. Maar denk dan aan hoe heerlijk dat lekkere ouwe moppie het heeft en aan al haar maffe trekjes die ze bij jullie lekker kan uitkuren. Dat hebben jullie samen dan toch mooi gehad
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat mijn katten mij overleven.
Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
Daar heb je gelijk in. Maar Bink is zó zó zó speciaal... dat zal me een klapper geven!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.
En nu is Naartjie er en die is niet Siepke, maar op zijn eigen speciale manier ook weer heel lief. Je kunt het ene beestje niet naadloos voor het andere vervangen, maar hoe speciaal zou je eerste dierenvriendje dan zijn als dat wel kon? Lopende band beestjes.![]()
![]()
Een groot deel van de lol van een nieuw beestje is om erachter te komen waar daar de klik zit en een nieuwe vriendschap opbouwen.
Dat is precies wat ik wilde zeggen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Ieder wezen heeft een uniek karakter. Dat is niet vervangbaar. Maar een nieuw wezen in je leven kan opnieuw iets toevoegen aan jouw leven en omgekeerd.
Jah...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Zoals Yoko. Je bent nu al echt trots op haar en bent zo ongeveer flieft
Dat had ik ook met onze Max. Dat was echt mijn homie. En zo ver ben ik ook nog niet met Charlie, maar Charlie heeft weer zijn eigen ways.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Lol! Mijn stoel! *draai draai, PLOF*
Ik had nog niet verteld dat ik vorige week in een restaurant zat met een ontzettend mooie poes als interieur. Het beestje lag lekker op een stoel te slapen. Ze zag er zo lief uit dat we zelfs van tafeltje verhuisd zijn. Eten en poezel kroelen, ideaal.![]()
Dus ik ging poes voorzichtig aaien:
![]()
![]()
MEP!
Draai draai
![]()
En daar zaten we dan.
Geef maar een blokje kaas danquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
We motten Muis even hier naar toe zien te lokken!
Beetje lastig met zoveel poesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
We motten Muis even hier naar toe zien te lokken!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef maar een blokje kaas dan
Ik moet nu even naar mijn mister toe fietsen heur dus ik ben er effe (lees: 3 minuten) niet![]()
Hoezo geen leventuuluk wel! En ik eet vanavond frietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Bram gebruikt wel die lekkere mayo! Van Remia Friteslijn, de 'gezondste' en slankste mayo die je kunt gebruiken!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook patat van Bram Ladage
Eerlijk gezegd vind ik die van de turk aan de overkant lekkerder.
Ik moet wel slank worden, het wil alleen niet zo best lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Ja maar.... ik hoef niet slank te worden.
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Oh geen zorgen, als je de mayo bij friet eet of andere snacks zal je er echt niet van afvallenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Ja maar.... ik hoef niet slank te worden.
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Spitskool, aardappels, 1.5 worstje en een beetje vlaquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wat hebbie gegeten Qwea?
Damn! Ik heb ook nog soesje in de diepvries! Zal ik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.
En nu heb ik slagroomsoesjes
Omg, serieus? Waar laat je hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.
IK WIL OOK GODVERDEGODVERquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Soesjes!![]()
![]()
![]()
Ik zou me niet kunnen beheersen, Cat. Ook al heb ik 5 minuten geleden mijn bloemkool, aardappels en vlees naar binnen gewerkt
Soesjeshondjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Soesjesspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe ze dan soesjes krijgen van de dames op kantoor:
[ link | afbeelding ]
Oh ja, die krengen moeten natuurlijk ook nog ontdooienquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.
Die roti viel toch zwaarder dan ik dacht. *burp*
ja, want zelfs je naam is mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,
Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt
laat mij je dan weer vinden![]()
![]()
Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-daquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,
Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt
laat mij je dan weer vinden![]()
![]()
I'll never breeeeeeaaaaak your heeeeeaaaaaartquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-da
Giuchie, Giuchie, ya ya here here ohooh yea yeah
Mocha Choca lata ya ya yea
Creole lady Marmalade
![]()
![]()
The rumors flew but nobody know how much she blamed herselfquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
You walked in you were so quick to judge, honey he's nothing like me darling why can't you seeeeee
neinquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Drankliedjes!!
Ken je Two Pina Coladas van Garth Brooks?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Drankliedjes!!
Ken je Two Pina Coladas van Garth Brooks?
Qwea zegt (22:40):quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kijkt ook zeker naar het Tros muziekfestival
quote:
i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. says (22:40):quote:
leugenaar ;quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. says (22:40):
Ja
It must be love, I'm feelingquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Muis006 het volgende:
Caaaaan you feeeel the loooove tonight
Voor de actie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
leugenaar ;
i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. zegt (22:40):
Ja =D
Kende dr helemaal niet
Oehquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar de actie komt pas na 23.30
No, I don't wanna make you go through one more rainy day. No, I don't wanna hurt no more.Strange enough I always knew. I'm taking off today .quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
Well you can tell by the way I use my walk I'm a woman's man, no time to talk. Music loud and women warm, I've been kicked around since I was born.
And it's all right, it's OK and you may look the other way. We can try to understand the New York Times effect on men.
not a thing to do...but talk to you... we're all alright...we're all all right!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Wat een muzikaliteit
Hanging out
In the street
Same old thing
We did last week
Well, you can knock me down,quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Wat een muzikaliteit
Hanging out
In the street
Same old thing
We did last week
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je even voor mij?
Jalalalallaaalaaaaa
Maak wat tijd voor me vrij
Jalalalallaaaaa
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan jouw lach
Alleen jij maakt me blij
(alleen jij maakt me blij)
Oh! Oh Goddamnit. I think I've lost itquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je even voor mij?
Jalalalallaaalaaaaa
Maak wat tijd voor me vrij
Jalalalallaaaaa
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan jouw lach
Alleen jij maakt me blij
(alleen jij maakt me blij)
He works hard to give her all he thinks she wantsquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Well, you can knock me down,
Step in my face,
Slander my name
All over the place.
Do anything that you want to do, but uh-uh,
Honey, lay off of my shoes
Dont you step on my blue suede shoes.
You can do anything but lay off of my blue suede shoes.
Just like a willow,quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
He works hard to give her all he thinks she wants
A three car garage, her own credit cards
He pulls in late to wake her up with a kiss good night
If he could only read her mind, shed say:
Buy me a rose, call me from work
Open a door for me, what would it hurt
Show me you love me by the look in your eyes
These are the little things I need the most in my life
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Muis006 het volgende:
When she woke up late in the morning light and the day had just begun, she opened up her eyes and thought, oh what a morning
It's not a day for work, it's a day for catching tan. Just lying on the beach and having fun, she's going to get you
You're a Matahari, wanna know your story, under the Sahara sun I'm gonna be the one that's gonna make you take youquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben geen Ma - Matahari....
Brigitte Bardot of Sharon Stone!
Ik ben gewooooon Blonde Alie...
En woon met jou in Overloon
You make me so lonely baby,quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Just like a willow,
we would cry an ocean
If we lost true love
and sweet devotion
Your lips excite me,
let your arms invite me
For who knows when
we'll meet again this way
New Yorks Mining Disaster 1941quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
In the event of something happening to me,
there is something I would like you all to see.
It's just a photograph of someone that I new.
Have you seen my wife, Mr. Jones?
Do you know what it's like on the outside?
Don't go talking too loud, you'll cause a landslide, Mr. Jones.
Ken je klassiekersquote:
If I lay herequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Sun been down for days
A pretty flower in a vase
A slipper by the fireplace
A cello lying in its case
Soon she's down the stairs
Her morning elegance she wears
The sound of water makes her dream
Awoken by a cloud of steam
She pours a daydream in a cup
A spoon of sugar sweetens up
And She fights for her life
As she puts on her coat
And she fights for her life on the train
She looks at the rain
As it pours
And she fights for her life
As she goes in a store
With a thought she has caught
By a thread
She pays for the bread
And She goes...
Nobody knows
+ Youtube omdat de clip fucking geil is![]()
Forgive me if I cannot try any harderquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
You make me so lonely baby,
I get so lonely,
I get so lonely I could die.
Are you lonesome tonight,quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Forgive me if I cannot try any harder
You make it seem like everything I do means nothing at all
As complications go this can't get any sweeter
Don't Cry
Clap hands, daddy comes
With a pocketful of plums
Don't Cry
Flashback, twisted up
I'm so close to giving up
Don't Cry
Right now I am complicated
Right now I am giving this heart away
How I wish I could just keep turning back time
Right now I'm the walking wounded
Mind set on getting out alive
How I wish I could just keep turning back time
Hij is in stijl op stap!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Lekker!quote:
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef nokwanda het volgende:
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Nee. omdat ie er met mn broodje bapoa vandoor ging, en ik hem die vakkundig weer afpaktequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Mits met z'n tweeen in een eenpersoonstent. Maar met 8 mensen in een tent wil je dat niet, denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
Ik schrok van wat ik hier kwijt was voor Baloe.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Why, Cat?
Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Ooh ja, dat ben ik met Baloe ook. Zn voer per maand 30 euro want speciaal voer. En dan zn schildklier pillen, en zn carprodyl = +- 15 euro per maand en dan zn primeval = 68 euro per maandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.en dan nu lekker weekenddddddd
Pijnstillers ; caprodyl heb ik ook in huis. Per 250quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
Nee maar zijn fluimicil is poeder en dat los ik op in water en spuit ik dan in zn bekkie.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
Twas ook echt zo een funniest home video momentjequote:
die heb ik niet op de foto kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
Nou vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet op de foto kunnen zetten
Wel een knijtje though
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!quote:
Ja, die gaan we dus ff onthouden he.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!
Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet makenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!
En Greysel: tarwemeel-vanille-honeyroastedpeanutskoekjes!
Driedubbele woordwaarde
Dan schenk je MM toch ook1 in?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet makendas ook zo ongezellie
En ik twijfel tussen wodka (rood), goldstrike of iets anders, maar ik weet nie wa:')
Lief he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)hilversumse-hei.html
*zucht*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef nieslief het volgende:
Cat22 maak je nou niet zo druk is niet goed voor je hart.......
Ja he! Toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een jaar zijn het heerlijke, dikke, gezellige katten
Mjah, dat is zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Met rooie ging t ook gewoon élke keer weer beter. Nooit een terugval of zo.
quote:Niet zo aanstellen dus![]()
Ja he!?quote:dat worden keigrote gezonde katten
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Herken ik helemaal niet.![]()
Mijn rooie vindt het heerlijk om op schoot te liggen. En ik ben het daar helemaal mee eens. Alleen niet waneer hij op mijn borst gaat liggen met zijn staart zowat in mijn neus. En hij net van de kattebak is gekomen en zijn kont niet goed heeft afgelikt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn dikke rooie kwam vanochtend heel lief naast me liggen op bed; ik op m'n buik kijkend naar Baloe, beetje lief tegen hem praten en Loetje knijpt lief met z'n oogjes.
Afijn...dat zal iedereen hier herkennen.
Doet ie heel lief z'n koppie vlakbij m'n gezicht, al spinnend en ineens niest ie 3 x achter elkaar, ik zat onder de spetters![]()
Nou ja....toen ben ik er maar uit gegaan
Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......quote:Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef nieslief het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker van mijn grote grijze kruising turkse angora/siamees die z´n siamees stemmetje maar eens opzette.......
Schiet op ik heb honger..........
Kom ik beneden ben ik gisteren vergeten de carnibest uit de vriezer te halen...............
Yups, dan is het zo gepiept!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......
Oh ik ontdooi het nooit in de magnetron, voor mijn gevoel is dat gezonde pure er dan echt wel af...quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef nieslief het volgende:
Maggietron werkt hier ook prima. Staat hij supernieuwschierig voor te koekeloeren want het draait rond. Zal wel het turkse angora deel van hem zijn. Miss Lillie (onze gehandicapte poezel) staat er dan ook bij te piepen.
Hij lust het trouwens alleen maar als er een ietsiebeetje warm water overheen gaat we zijn nog maar net een week op carnibest. Blikvoer en brokken hier ook nog zat maar dat krijgt hij niet i.v.m. zijn letterlijke koeievlaaien die hij dan draait.
Waaaaa????quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
Chihuahua teefje ( geholpen ) van 3 jaar
Huh? Hoe heb je dat nou weer gedaan!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
Leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:We zijn net al een blokkie om geweest en ik heb haar al aan wat buren voorgesteld, iedereen is weg van haar!
En toen we thuiskwamen speelde ze heeeeeeel leuk met Karel en Frits
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Nok wat klink je toch heerlijk verliefd![]()
Mja, ik noem dr Beppie of Femke of Tutje t maakt niet uit ze reageert overal even blij op
quote:
Positieve gedachtes Qquote:Op maandag 27 juli 2009 10:03 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Nou, mijn dikzak is bij de dierenarts. Ik word straks gebeld en ws kan ik hem halen tussen 1 en 2.
Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hij is al weg, ik had MSN speciaal voor jou aangezet.
Gaat ie nu met gas of anders wat?
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das vandaag al he!
Succes met m!
( dikZAK mag je vandaag voor t laatst zeggen, hierna is dat vrij pijnlijk )
35quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.
Ik heb gezegd dat als er maar de kleinste afwijking is, ze moeten bellen. Ze gaan ook gelijk zn tandsteen verwijderen. Aangezien hij toch onder narcose is.
Hij was 35 kilo![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
35Zou wel heel jammer zijn als ie nu gaat aankomen
Nee, het kwam door wat ik bij binnenkomst zei dat ze het uberhaupt er over had.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat een heerlijk prinsessenspul!!!!
Ik kijk ook eens een dag niet hoor!Meteen hele belangrijke dingen gemist!
Wat een snoepie!
En waren die mensen bij jou langs gekomen met dat idee in het achterhoofd al? Dat jij Beppie () misschien zou kunnen nemen? Of dat jij misschien iemand anders wist?
Je hebt een hele kudde al zo he?![]()
Nah, ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik had iig bij de dierenarts die ik zag een goed gevoel. En bij de assistente die hem meenam ook. Hij gromde niet eens naar drquote:Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Baloe![]()
Sterkte Kjoe...
(oh, wat kan ik toch rijmen he? :')
Ik vind Beppie wel geweldig!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens wel met de naam van mn dochter in mn maag hoor.
Femke vind ik een absolute k#tnaam, altijd gevonden ook.
Beppie is ook maar mwah.
Kees vond ik onwijs leuk in mn rijtje ( en das dan a la Flodder voor een meisje ) maar das net verneukt door mn beste vriend die me aan onze stomme oud collega Kees herinnerde.
Nog suggesties iemand?
En dan met haar tijgerprintje aan die je al wilde kopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja Nel is ook leuk!
Nel Kees Bep, die drie klinken ook wel als Fem .
Thnx voor de tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef Maes het volgende:
Beppie is lieve naam. Mijn schoonmoeder werd ook liefkozend Beppie genoemd door haar zussen. Het is daar toch mode in familie om je naam af te korten. Maurits wordt dan Maup, Victor Vip en Judith Juup.
Ben benieuwd hoe ze mij stiekumpjes noemen
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!![]()
Hey lieffie, ga es werken jijquote:Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef HuubTuub het volgende:
Polly en Bella komen snel naar hun nieuw stiefzusje kijken! Chuck is helemaal goed.
Ow, en sorry dat Kees verpest is. Maar wie noemt z'n hond nou Kaas... Hoewel Kaas zelf nog wel een prima persoon is.
Oooooh ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb ze op de iPhone kunnen zien. Vanaaf kijk ik ze wel op de grote computie
Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, de boeken zijn gepost, dr moesten wel 6postzegels op.
Ik had weer een leukmomentje. Ik had postzegels gekocht en thuis al gewogen en zo, dus ik plak dr 5 op, zo van das wel t goede bedrag, stond ik later een verjaardagskaart uit te zoeken, kwam t postkantoormeisje heel boos aanlopen.
Ja hallo mevrouw! U had een zegel te weinig geplakt!!!
Ze belde nog net niet de politie geloof ik
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels.Ik ga gauw mijn schuld afkopen in het daarvoor bestemde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |