quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
Pijnstillers ; caprodyl heb ik ook in huis. Per 250

Ik overleg ook niet meer wanneer ik de dosis op moet voeren, en wanneer weer af moet voeren. Ik ben er onderhand wel bekend mee.

En schildklierpillen haal ik ook per 250.
Bij shirley betaal ik geloof ik ook rond de 19 euro voor een cocktail, en ik heb vet vaak gehad dat er of niet eens consult berekend werd, of veel minder. Baloe wordt ook elke maand gewogen, door jora23. Vindt ie zo mooi
Wondjes laat ik wel altijd door shirley doen. Of Shirley moet al zeggen dat het niet nodig is om langs te komen, zoals met hotspots en dat ik gewoon hydrocortiderm kan halen (waarvan ik inmiddels ook 2 flessen op voorraad heb

)
Verder ga ik altijd eigenlijk wel voor elke scheet altijd heen. Afgezien van dat ik gewoon wil dat Baloe door shirley wordt nagekeken alstie dingen heeft, ist ook altijd leuk om ff te babbelen daar