abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:50:41 #151
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71269643
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Trsuten Kweej

Trusten!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71275028
Whoei laatste werkdag en dan werkeloos maar ook vakantie. Ze hebben al gezegd dat ze vanavond afscheid van mij gaan nemen en daar heb ik niet zoveel zin in.
Gisteren hadden wij dus het debakel met het fietsen naar de bossen. Had de ouderraad bedacht dat ze mijn arretjescake uit de koelkast wel konden opeten. Ik vond dat nogal onbeschoft daar er collega's waren die nog niks gekregen hadden en ik het gemaakt had als afscheid voor hun.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:42:47 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71275578
f-r toch, er gaat niet echt veel goed volgens jou he?

Ga je wel genieten van je vakantie?
Je kitten komt ook steeds dichterbij he?
Ik ben vanochtend al praktisch van de stoep afgeregend op weg naar kantoor
En onweeeeeeeeer!
Nu is het tijd voor thee en ontbijt!
En ook ff hier een voor de actie ( ondanks dat het actiecomité volledig de weg kwijt is volgens mij )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71275974
Ik ga zeker genieten van mijn vakantie en heb erg veel zin in het nieuwe katje.
Ik hou er gewoon niet zo van als mensen gaan speechen over mij en zelf ben ik er al helemaal niet goed in. Ik heb hier maar 3mnd gewerkt het is niet zo dat ik na jaren weg ga.
pi_71279989
Doet me denken aan die reclame voor Tempo-team

oh-oh, fijn om steeds te weten dat je daar zo ongeveer wegregent
EW zit ergens niet al te ver van Luik en Verviers, en dus ook niet al te ver van Maastricht. Vraag me af of hij ook zulk weer heeft als jij. Dat lijkt me wel ubersneu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:51:55 #156
176471 oh-oh
pi_71280317
Ow hell ja, die kans is natuurlijk vrij groot, dat is echt hufterig erg in een tent zeg
En regen in Dardennen is duizend keer erger dan in een stad.
Ik hoop echt voor m dat dat niet zo is!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71280501
Dat heet survaaivuhlun.

* kruipt lekker op haar bank*

Arm jong......

En arme Naartjie, die is gisteren de halve dag in huis opgesloten geweest omdat dit domme vrouwtje was vergeten het slotje van het katteluik te halen na de grondige huisinspectie door Yoko. Gelukkig had ik er nog een kattebak staan, ook al was Siets de enige die die gebruikte. Maar mister tuin- en voerbakpisserd wist hem vannacht goed te vinden. En ik me maar afvragen waarom mijn ik mijn ochtendconcert vnauit de kattekamer kreeg ipv de tuin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71281141
Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71281158
Arme Naartjie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71281545
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Hij is in stijl op stap!

Naartjies zieligheid viel wel mee, het was toch pokkeweer en gisteravond heeft hij de hele avond lekker bij mij gelegen. Net zoals nu trouwens, en nu schijnt de zon.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71284347
Ik heb vakantie
pi_71284595
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vakantie
Lekker!
Nu maar hopen dat die niet te lang duurt

Yoko vindt het vlees trouwens heerlijk (zie filmpje in mijn topic) Naartjie is gek op de Carnibest, maar kan hart niet waarderen.
pi_71284813
Tja katten he. Die van ons konden het helemaal niet waarderen. Ik ga er vanuit dat de vakantie niet te lang duurt. Een paar weken na het eindevan de vakantie komen de 1e ziekmeldingen meestal weer.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:57:24 #164
176471 oh-oh
pi_71285046
Vakantie ze ferrari-groen
Neukwanda, ik was net buiten, tis alweer poepheet hoor, k heb me rot gezweet met mn jas aan, maar het waait wel onwijs, dus er is nog hoop voor je knappe zoon dattie alleen vanochtend zijn tent uitgedreven is en wel al die hele dag leuke droge waaiende ardennendingen kan doen hoor
( Groucho Marx )
pi_71285409
Het is wazig weer. Ik moet zo naar de fysio hopen dat ik droog aankom. Vanavond een afsluitend etentje morgen de v-dagen van mijn ouders. En mijn 1e vakantie week is al helemaal vol gepland met leuke en minder leuke dingen. En dan 3 weken vakantie en dan...... komt Rossi wij zijn Zorro al aan het voorbereiden.
pi_71285528
D Neukwanda. Nou, we screwen on idd helemaal naar de maan. We zijn een kastje in elkaar aan het zetten en de gordijnrails op EW's kamer in elkaar aan het zetten.

@Cat, in stijl... nou ja, Lushspullen zijn gewoon veel handiger voor op reis dan andere spullen
En het leuke is ook wel dat wij er ook voor op reis GAAN om de spullen te halen
Als het op is gaan we gewoon weer een keer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:12:38 #167
176471 oh-oh
pi_71285708
Is het al bijna op?
Ik moet nieuwe stash hebben
Ik was net dus ff naar de markt, 4 dozen aardbeien gekregen ( vorige week 4 gekocht en die bleken niet zo fris meer, wat eigenlijk wel meer aan ons lag na 6 uur in een hete auto en daarna nog es de hele avond gewoon in een warme keuken met van dat plakkerige onweerweer maar ik dacht ach zeg dr toch ff wat van ) en 3.5 meter wellnessfleece gekocht om voor mn eigen honden slaapzakkies van te maken Laat het dit weekend maar regenen, ga ik lekker naaien!
Nok, wat gaat ie in hemelsnaam allemaal doen daar in Dardennen?
Ik vind het hemels hoor ( met goed weer ) uren met de honden de bergen op en af en lekker liggen chillen op grasveldjes , maar als puber had ik moord en brand gekrijst als ik daar heen gemoeten had
( Groucho Marx )
pi_71288773
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:37:55 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71288802
baloe is boos op mij
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71289822
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:29 #171
176471 oh-oh
pi_71289860
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef nokwanda het volgende:
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:41 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71289866
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Nee. omdat ie er met mn broodje bapoa vandoor ging, en ik hem die vakkundig weer afpakte
pi_71293215
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
Mits met z'n tweeen in een eenpersoonstent. Maar met 8 mensen in een tent wil je dat niet, denk ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71293449
Blegh. Ouders.
pi_71293640
Why, Cat?

Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71293831
Mijn ouders hebben niks met katten en snappen totaal niet hoe belangrijk ze voor me zijn. Dus net gooit mijn moeder er iets uit wat ik gewoon als ontzettend kwetsend ervaar. En waarschijnlijk had ze het niet eens echt door. Maar ja, aangezien wij geen praters zijn trek ik op dat moment mijn mond niet open en blljf ik ermee zitten.

Op materieel gebied en voor de scoiale blabla: topouders! Maar op emotioneel gebied zitten wij vaak op een totaal verschillende golflengte.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:48:52 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71294323
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Why, Cat?

Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Ik schrok van wat ik hier kwijt was voor Baloe.

Chemische castratie, wat zalf, en een zwelling prik 72 euro

Daar heb ik bij shirley altijd de halve apotheek voor
pi_71295586
Hier ¤ 129 voor de foto, biopsie en de slaapprik.
Destijds voor Rosa was het inslaapprikje alleen al 125 en alle pijnstillers en antibiotica liep alles bij elkaar ook in de 400. Maar goed, toen wist ik ook wel dat ik werd afgezet, maar dat had ik er dan wel voor over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:48:20 #179
176471 oh-oh
pi_71296037
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.

en dan nu lekker weekenddddddd
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:58:34 #180
176471 oh-oh
pi_71296336
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
( Groucho Marx )
pi_71296350
Nah ja, zij moeten het een en ander boeken voor de administratie, maar als er even een ander hondje bijkomt KAN ze dat best weglaten en sommige medicatie KUN je incourant verklaren en dat verlies is dan niet echt enorm. Daar zijn vast regelingen voor. Vooral als je weet dat iemand vreselijk goed voor zijn of haar dieren zorgt en vrij vaak komt.
Bij mijn vorige DA hoefde ik meestal niet te komen. Ze kenden mij inmiddels wel. Ik vertelde wat er aan de hand was en als het een simpele kwetsuur betrof kon ik dat zelf wel aan met mijn zalfjes en zo. Dan hoefde ik alleen maar voor de zekerheid antibiotica te halen, of voor Spice antihistaminepilletjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:04:45 #182
176471 oh-oh
pi_71296504
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:40 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71296734
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.

en dan nu lekker weekenddddddd
Ooh ja, dat ben ik met Baloe ook. Zn voer per maand 30 euro want speciaal voer. En dan zn schildklier pillen, en zn carprodyl = +- 15 euro per maand en dan zn primeval = 68 euro per maand

Maakt 113 euro.

Zonder DA kosten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:16:34 #184
176471 oh-oh
pi_71296850
Als Frits eindelijk es stabiel wordt ( als ie dat al nog wordt ) dan krijg ik mn medicijnen wel weer cheap uit België van een vriendin, die heeft een grote kennel en koopt alles in bulk. Maar nu ben ik wel geruster als ik m toch vaak laat checken.
Oh ja, mijn da was wel zo lief om me voor de fluimicil naar de gewone apotheek te sturen, en dan eigen merk te kopen, dat kost 29 cent per zakje en met 1 zakje doe ik ook 4 dagen.
Scheelt ook alweer heel veel geld voor mijn kleine pillenjunk.
En bij de apotheek krijg ik altijd spuitjes en zo voor niks mee, omdat het voor mn hondje is
( Groucho Marx )
pi_71300776
Moet je hem injecteren dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:37:32 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71301562
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
Pijnstillers ; caprodyl heb ik ook in huis. Per 250

Ik overleg ook niet meer wanneer ik de dosis op moet voeren, en wanneer weer af moet voeren. Ik ben er onderhand wel bekend mee.

En schildklierpillen haal ik ook per 250.

Bij shirley betaal ik geloof ik ook rond de 19 euro voor een cocktail, en ik heb vet vaak gehad dat er of niet eens consult berekend werd, of veel minder. Baloe wordt ook elke maand gewogen, door jora23. Vindt ie zo mooi

Wondjes laat ik wel altijd door shirley doen. Of Shirley moet al zeggen dat het niet nodig is om langs te komen, zoals met hotspots en dat ik gewoon hydrocortiderm kan halen (waarvan ik inmiddels ook 2 flessen op voorraad heb )

Verder ga ik altijd eigenlijk wel voor elke scheet altijd heen. Afgezien van dat ik gewoon wil dat Baloe door shirley wordt nagekeken alstie dingen heeft, ist ook altijd leuk om ff te babbelen daar
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:13:07 #187
176471 oh-oh
pi_71302946
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Moet je hem injecteren dan?
Nee maar zijn fluimicil is poeder en dat los ik op in water en spuit ik dan in zn bekkie.
En als ie slechte dagen heeft en ik zn pillen niet naar binnen gefrot krijg met wat leverworstglijmiddel los ik zn hartpillen daar ook in op , anders gaan ze dr echt niet in.

Voor wie es echt keihard wil lachen:
( Groucho Marx )
pi_71311419
Wij lagen gisteravond in bed foute afleveringen te verzinnen voor de Nederlandse Sesamstraat.
Maar wij zijn echt heel slecht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71315767
Is er iemand naar Avenue Q geweest op West End? Hilarische musical. Als je foute sesamstraat met homofoben, racisten en hardcore puppet sex zoekt zit je daar goed. Helaas was in maart de laatste voorstelling, ik ben blij dat ik die nog mee heb kunnen pikken.

Ik ben net thuis, vanmorgen neefje toegejuicht die opging voor zijn A zwemdiploma. Uiteraard geslaagd, net als de rest, daarna taart ivm de verjaardagen van zijn ouders en vervolgens heb ik in het water gelegen met mijn petekind van 4 die zwemles had. En zij was de beste van allemaal natuurlijk.

Rooie is intussen geflest door een vriendin van me. Heel apart... toen ik de vraag naar twee mensen mailde hebben ze elkaar bijna de kop ingeslagen over wie het mocht doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 18:35:46 #190
163650 Greys
pi_71320969
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
Ik zag het even voor me!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:38:48 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71321045

Wat er aan vooraf ging ;

"MM, daar is water hoor ik zie hem er zo ingaan als je hem niet terug haalt."
-Baloe kom hier!
*hondje komt aandrentelen
"Ik ga ff kijken of ik een mooie pic van die eendjes kan maken"
*1 stap naar voren zet*

MM en Q samen "BALOE NEE!" *plons*

En dan er niet meer uitkomen ook he
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:52:21 #192
176471 oh-oh
pi_71321414
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het even voor me!
Twas ook echt zo een funniest home video momentje
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 19:09:01 #193
163650 Greys
pi_71321921
Ahhhh, Baloe aan de plons
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:39:20 #194
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71322725
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:42:20 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71322801
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
die heb ik niet op de foto kunnen zetten

Wel een knijtje though
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:43:30 #196
148689 Muis006
pi_71322831
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

die heb ik niet op de foto kunnen zetten

Wel een knijtje though
Nou vooruit dan maar weer .

Ik ga dadelijk koekjes bakken
pi_71323007
Deel je ze ook hier uit?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juli 2009 @ 19:51:05 #198
163650 Greys
pi_71323022
Oh lekkah, wat voor koekies?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:52:49 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71323065
ik twijfel of ik een fles drank ga halen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:54:22 #200
148689 Muis006
pi_71323108
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Deel je ze ook hier uit?
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!

En Greysel: tarwemeel-vanille-honeyroastedpeanutskoekjes!

Driedubbele woordwaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')