Hij is in stijl op stap!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:Nou ja, als het erg hard regent pakt ie er maar zijn Iceblue bij en zijn Trichomania
Lekker!quote:
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef nokwanda het volgende:
Hij is daar met een heleboel medepubers en ze kamperen en wandelen en weet ik veel wat allemaal. En de meederheid bestaat uit meisjes. Dus EW vermaakt zich wel
(tuurlijk is ie veilig op reis)
Nee. omdat ie er met mn broodje bapoa vandoor ging, en ik hem die vakkundig weer afpaktequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Om die chemische castratie? Kan ik me best voorstellen
Mits met z'n tweeen in een eenpersoonstent. Maar met 8 mensen in een tent wil je dat niet, denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh kijk, kamperen met meisjes, dan maakt t toch heul nie uit wat voor weer het is
Ik schrok van wat ik hier kwijt was voor Baloe.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Why, Cat?
Net naar de DA geweest om de rekening van vandeweek te betalen. Die viel reuze mee. Ik denk dat ze echt niet alles hebben gerekend. Sowieso echt een erg erg lieve praktijk. Aardige mensen en lief voor de beestjes
Ooh ja, dat ben ik met Baloe ook. Zn voer per maand 30 euro want speciaal voer. En dan zn schildklier pillen, en zn carprodyl = +- 15 euro per maand en dan zn primeval = 68 euro per maandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben elke maand meer dan 60 euro kwijt voor Frits zn medicamenten en consultjes. Maar de laatste keer kreeg ik voor 3 maanden mee omdat ie niet meer elke keer een check up hoeft en was het even duur.
Bovendien deed ze ook wel es iets bij andere honden erbij en bleef het ook elke keer om en nabij hetzelfde bedrag.
Ik krijg ook nooit een rekening erbij, het lijkt me allemaal erg willekeurig maar ach.en dan nu lekker weekenddddddd
Pijnstillers ; caprodyl heb ik ook in huis. Per 250quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo heb ik wel altijd rimadyl en stomorgyl in huis, dat kreeg ik altijd van mijn lieve chihuahua fokster die dat echt heel cheap in bulk bij haar da haalt.
Ik weet zelf wel wanneer ik dat wel en niet gebruiken kan.
Maar eerst kreeg ik bv 60 hartpillen mee en 10 plaspillen ( 1 pil is genoeg voor 4 dagen ) en nu kreeg ik een hele grote pot met iets van 250 hartpillen en een hele rits plaspillen en was het even duur.
Ze is wel altijd boos dat ik niet bij haar kom voor de entingen, maar die doe ik via een bevriende fokster aan hele goedkope prijzen bij een da wat verder weg.
Daar betaal ik 19 euro voor een coctail en 14 voor rabies voor 3 jaar, bij haar is het 45 euro per hond per enting dus tel uit je winst!
En nu met Frits kom ik zo vaak bij de da, ze checkt zelf altijd al de hartjes en we hebben hele uitgebreide gewichtsgrafieken ook, soms worden ze wel elke maand gewogen, vooral de schommelaars.
En wondjes ed kan ik ook prima zelf ontsmetten en behandelen, ik geef mn honden nooit AB, kan me eigenlijk niet herinneren dat er ooit een een kuur gehad heeft, ik heb liever dat ze zonder AB beter worden, worden ze sterker van!
Nee maar zijn fluimicil is poeder en dat los ik op in water en spuit ik dan in zn bekkie.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Frits zat weer es te trutten met zn eten, hij eet al weken heel erg slecht of niks.
Gaat het weer onweren net, wordt ie bij elke donderslag boos en vreet ie zo van woede zn bakkie leeg
Twas ook echt zo een funniest home video momentjequote:
die heb ik niet op de foto kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe is het met de eendjes afgelopen?!
Nou vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet op de foto kunnen zetten
Wel een knijtje though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |