Positieve gedachtes Qquote:Op maandag 27 juli 2009 10:03 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Nou, mijn dikzak is bij de dierenarts. Ik word straks gebeld en ws kan ik hem halen tussen 1 en 2.
Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hij is al weg, ik had MSN speciaal voor jou aangezet.
Gaat ie nu met gas of anders wat?
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja das vandaag al he!
Succes met m!
( dikZAK mag je vandaag voor t laatst zeggen, hierna is dat vrij pijnlijk )
35quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon met injectie. Had jora23 gevraagd... en zij doen hetzelf altijd met gas bij. Dus injectie en gas bij. Maar volgens haar kan injectie ook gewoon omdat het maar een simpele ingreep is.
Ik heb gezegd dat als er maar de kleinste afwijking is, ze moeten bellen. Ze gaan ook gelijk zn tandsteen verwijderen. Aangezien hij toch onder narcose is.
Hij was 35 kilo![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
35Zou wel heel jammer zijn als ie nu gaat aankomen
Nee, het kwam door wat ik bij binnenkomst zei dat ze het uberhaupt er over had.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat een heerlijk prinsessenspul!!!!
Ik kijk ook eens een dag niet hoor!Meteen hele belangrijke dingen gemist!
Wat een snoepie!
En waren die mensen bij jou langs gekomen met dat idee in het achterhoofd al? Dat jij Beppie () misschien zou kunnen nemen? Of dat jij misschien iemand anders wist?
Je hebt een hele kudde al zo he?![]()
Nah, ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik had iig bij de dierenarts die ik zag een goed gevoel. En bij de assistente die hem meenam ook. Hij gromde niet eens naar drquote:Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Baloe![]()
Sterkte Kjoe...
(oh, wat kan ik toch rijmen he? :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |