Ja, die gaan we dus ff onthouden he.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!
Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet makenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar in September neem ik wel baksels mee!
En Greysel: tarwemeel-vanille-honeyroastedpeanutskoekjes!
Driedubbele woordwaarde
Dan schenk je MM toch ook1 in?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet alleen niet of ik hem alleen soldaat moet makendas ook zo ongezellie
En ik twijfel tussen wodka (rood), goldstrike of iets anders, maar ik weet nie wa:')
Lief he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)hilversumse-hei.html
*zucht*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef nieslief het volgende:
Cat22 maak je nou niet zo druk is niet goed voor je hart.......
Ja he! Toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een jaar zijn het heerlijke, dikke, gezellige katten
Mjah, dat is zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Met rooie ging t ook gewoon élke keer weer beter. Nooit een terugval of zo.
quote:Niet zo aanstellen dus![]()
Ja he!?quote:dat worden keigrote gezonde katten
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Herken ik helemaal niet.![]()
Mijn rooie vindt het heerlijk om op schoot te liggen. En ik ben het daar helemaal mee eens. Alleen niet waneer hij op mijn borst gaat liggen met zijn staart zowat in mijn neus. En hij net van de kattebak is gekomen en zijn kont niet goed heeft afgelikt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn dikke rooie kwam vanochtend heel lief naast me liggen op bed; ik op m'n buik kijkend naar Baloe, beetje lief tegen hem praten en Loetje knijpt lief met z'n oogjes.
Afijn...dat zal iedereen hier herkennen.
Doet ie heel lief z'n koppie vlakbij m'n gezicht, al spinnend en ineens niest ie 3 x achter elkaar, ik zat onder de spetters![]()
Nou ja....toen ben ik er maar uit gegaan
Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......quote:Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef nieslief het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker van mijn grote grijze kruising turkse angora/siamees die z´n siamees stemmetje maar eens opzette.......
Schiet op ik heb honger..........
Kom ik beneden ben ik gisteren vergeten de carnibest uit de vriezer te halen...............
Yups, dan is het zo gepiept!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ontdooien in koud water! Dat gaat supersnel. Want een siamees met honger wil je niet te lang meemaken......
Oh ik ontdooi het nooit in de magnetron, voor mijn gevoel is dat gezonde pure er dan echt wel af...quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef nieslief het volgende:
Maggietron werkt hier ook prima. Staat hij supernieuwschierig voor te koekeloeren want het draait rond. Zal wel het turkse angora deel van hem zijn. Miss Lillie (onze gehandicapte poezel) staat er dan ook bij te piepen.
Hij lust het trouwens alleen maar als er een ietsiebeetje warm water overheen gaat we zijn nog maar net een week op carnibest. Blikvoer en brokken hier ook nog zat maar dat krijgt hij niet i.v.m. zijn letterlijke koeievlaaien die hij dan draait.
Waaaaa????quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
Chihuahua teefje ( geholpen ) van 3 jaar
Huh? Hoe heb je dat nou weer gedaan!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een nieuwe hond erbij!
Leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:We zijn net al een blokkie om geweest en ik heb haar al aan wat buren voorgesteld, iedereen is weg van haar!
En toen we thuiskwamen speelde ze heeeeeeel leuk met Karel en Frits
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Nok wat klink je toch heerlijk verliefd![]()
Mja, ik noem dr Beppie of Femke of Tutje t maakt niet uit ze reageert overal even blij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |