Kwas ff knuffen met mn meisje!
Vrienden van me belden of ze op bezoek konden komen. Tuurlijk, leuk!
Ze hebben / hadden drie chihuahua's, en zij is altijd erg ziek en zit nu heel erg tegen het overspannene aan.
Dus ze kwam huilend binnen dat ze Fem wilde herplaatsen.
Naja, dan maar hier hoor, tis een zaaaaaalig hondje, echt heel vrij blij lief en vrolijk, luistert perfect, mn mannen spelen dr leuk mee, en ze is geholpen dus dr kan niks gebeuren.
Mocht ze ooit willen gaat ze terug, mocht het hier niet lukken gaat ze terug, mocht beide geen opties zijn vind ik wel een supergoed baasje voor haar, maar voorlopig blijft ze hier en als ze zo blijft als nu, lief, makkelijk, braaf en knuffelig, dan gaat ze echt nooit meer ergens anders heen, ik ben al helemaal flieft op dr.
( en nu kan ik roze halsbandjes en zo gaan kopen !)
Ze heet Femke maar dat vind ik echt een vreselijke rotnaam, gelukkig luistert ze ook al naar Beppie.
Nieuwe foto's moet ik nog uploaden, kheb wel wat oude, we kennen haar al sinds ze bij die mensen woont natuurlijk.
Zij hebben haar pas vanaf dat ze 1 jaar oud was, daarvoor woonde ze bij haar fokker en die showde ermee.
Ik kan haar ook zo op tafel zetten en stacken en zo, dus ik denk dat ik dr wel es zal uitbrengen op show hoor!
Wat archiefmateriaal van Femke / Beppie:
Met dr langhaar zussen Tout en To:
![]()
![]()
Racen met Bil:
![]()
Is ze niet enig?