Ik vind Beppie wel geweldig!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens wel met de naam van mn dochter in mn maag hoor.
Femke vind ik een absolute k#tnaam, altijd gevonden ook.
Beppie is ook maar mwah.
Kees vond ik onwijs leuk in mn rijtje ( en das dan a la Flodder voor een meisje ) maar das net verneukt door mn beste vriend die me aan onze stomme oud collega Kees herinnerde.
Nog suggesties iemand?
En dan met haar tijgerprintje aan die je al wilde kopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja Nel is ook leuk!
Nel Kees Bep, die drie klinken ook wel als Fem .
Thnx voor de tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef Maes het volgende:
Beppie is lieve naam. Mijn schoonmoeder werd ook liefkozend Beppie genoemd door haar zussen. Het is daar toch mode in familie om je naam af te korten. Maurits wordt dan Maup, Victor Vip en Judith Juup.
Ben benieuwd hoe ze mij stiekumpjes noemen
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou alleen de -je er af halen!![]()
Hey lieffie, ga es werken jijquote:Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef HuubTuub het volgende:
Polly en Bella komen snel naar hun nieuw stiefzusje kijken! Chuck is helemaal goed.
Ow, en sorry dat Kees verpest is. Maar wie noemt z'n hond nou Kaas... Hoewel Kaas zelf nog wel een prima persoon is.
Oooooh ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb ze op de iPhone kunnen zien. Vanaaf kijk ik ze wel op de grote computie
Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, de boeken zijn gepost, dr moesten wel 6postzegels op.
Ik had weer een leukmomentje. Ik had postzegels gekocht en thuis al gewogen en zo, dus ik plak dr 5 op, zo van das wel t goede bedrag, stond ik later een verjaardagskaart uit te zoeken, kwam t postkantoormeisje heel boos aanlopen.
Ja hallo mevrouw! U had een zegel te weinig geplakt!!!
Ze belde nog net niet de politie geloof ik
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Oe dat zijn wel heel erg veel postzegels.Ik ga gauw mijn schuld afkopen in het daarvoor bestemde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |