quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Lol! Mijn stoel! *draai draai, PLOF*
Ik had nog niet verteld dat ik vorige week in een restaurant zat met een ontzettend mooie poes als interieur. Het beestje lag lekker op een stoel te slapen. Ze zag er zo lief uit dat we zelfs van tafeltje verhuisd zijn. Eten en poezel kroelen, ideaal.![]()
Dus ik ging poes voorzichtig aaien:
![]()
![]()
MEP!
Draai draai
![]()
En daar zaten we dan.
Geef maar een blokje kaas danquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
We motten Muis even hier naar toe zien te lokken!
Beetje lastig met zoveel poesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
We motten Muis even hier naar toe zien te lokken!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef maar een blokje kaas dan
Ik moet nu even naar mijn mister toe fietsen heur dus ik ben er effe (lees: 3 minuten) niet![]()
Hoezo geen leventuuluk wel! En ik eet vanavond frietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Bram gebruikt wel die lekkere mayo! Van Remia Friteslijn, de 'gezondste' en slankste mayo die je kunt gebruiken!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook patat van Bram Ladage
Eerlijk gezegd vind ik die van de turk aan de overkant lekkerder.
Ik moet wel slank worden, het wil alleen niet zo best lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Ja maar.... ik hoef niet slank te worden.
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Oh geen zorgen, als je de mayo bij friet eet of andere snacks zal je er echt niet van afvallenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:52 schreef nokwanda het volgende:
Ja maar.... ik hoef niet slank te worden.
Ik was de afgelopen maanden eindelijk een paar kilo aangekomen, maar ik ben er met de verhuizing alweer 2 kwijt
Spitskool, aardappels, 1.5 worstje en een beetje vlaquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wat hebbie gegeten Qwea?
Damn! Ik heb ook nog soesje in de diepvries! Zal ik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.
En nu heb ik slagroomsoesjes
Omg, serieus? Waar laat je hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
De teller is stil komen te staan op 2 frikandellen, 2 kaassoufflés en 2 volle borden friet.
IK WIL OOK GODVERDEGODVERquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo *burp*
Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Soesjes!![]()
![]()
![]()
Ik zou me niet kunnen beheersen, Cat. Ook al heb ik 5 minuten geleden mijn bloemkool, aardappels en vlees naar binnen gewerkt
Soesjeshondjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Soesjesspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe ze dan soesjes krijgen van de dames op kantoor:
[ link | afbeelding ]
Oh ja, die krengen moeten natuurlijk ook nog ontdooienquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing liggen de soesjes nog steeds in de diepvries.
Die roti viel toch zwaarder dan ik dacht. *burp*
ja, want zelfs je naam is mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,
Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt
laat mij je dan weer vinden![]()
![]()
Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-daquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Hara,
Ga niet weg
ga nooit bij me weg
En als je dan verdwijnt
laat mij je dan weer vinden![]()
![]()
I'll never breeeeeeaaaaak your heeeeeaaaaaartquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Giuchie, Giuchie, ya ya dada da-da-da
Giuchie, Giuchie, ya ya here here ohooh yea yeah
Mocha Choca lata ya ya yea
Creole lady Marmalade
![]()
![]()
The rumors flew but nobody know how much she blamed herselfquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
You walked in you were so quick to judge, honey he's nothing like me darling why can't you seeeeee
neinquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Drankliedjes!!
Ken je Two Pina Coladas van Garth Brooks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |