Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Hij neemt nu dus echt gewoon niet meer op he.
Mn ma lag in een deuk dat ie nu op mij zat te gillen trouwens.
Zit ik hier met zn ticket...
Castratie?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef Maes het volgende:
Och arme Baloe toch. Geef em maar een dikke kus op zijn bolle koppieHet is altijd moeilijk een keuze te maken als je niet helemaal weet of het de juiste keuze is.
Mijn schoonvader heeft deze week dezelfde operatie ondergaan en is inmiddels al weer thuis.
Nee tuurlijk hebben ze dat niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze hebben dus zelf geen printer begrijp ik?
Of buren met een printer?
En bij je ma op d'r werk ook nergens een printer te bekennen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee tuurlijk hebben ze dat niet.
En de buren zijn allemaal net zo bejaard als zij.
En mn vader die kan niet eens een pc aanzetten en mn ma is nu op dr werk, dus zolang zij niet thuis is weet hij uberhaupt niks.
Ik heb t in een vlop gedaan en douw het zo wel in een brievenbus, klaaaaaar![]()
( is ook niet goed hoor, ik weet dat ie weer flipt als ie ziet dat ik het met de post gedaan heb want dan issie als de dood dat dr iets mis gaat en iemand anders op zijn ticket naar Den Passar gaat).
Zo, en nu heb ik pauze.
Waaaaaaaarom heb ik geen jas meegenomen en moet ik zo mouwloos door de regen?
Yep, de arme man (hij is 80) maar voelt zich wel een stuk beter nu. Hij heeft ook een bloedtransfusie gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Castratie?!Echt.... los ballos eraf!?
Nee toch?
Succes met je vader oh-oh. Heerlijk he, ouders in de stress.![]()
Ik heb mijn kitten topic geupdated met verse foto's en filmpjes!
Soms dan denk ik daar wel eens aanquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte![]()
Same herequote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh hou op, de tranen springen me letterlijk in de ogen als ik er aan denk dat Bink en Boor er ooit niet meer gaan zijn. Daar kan ik echt niet tegen, tegen die gedachte![]()
Dat is ook weer zo, de laatste jaren van haar leven zijn heel mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk heeft ze een punt. Maar denk dan aan hoe heerlijk dat lekkere ouwe moppie het heeft en aan al haar maffe trekjes die ze bij jullie lekker kan uitkuren. Dat hebben jullie samen dan toch mooi gehad
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat mijn katten mij overleven.
Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
Daar heb je gelijk in. Maar Bink is zó zó zó speciaal... dat zal me een klapper geven!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Want Bink is uniek. Net als Siepke dat (voor mij) was.
En nu is Naartjie er en die is niet Siepke, maar op zijn eigen speciale manier ook weer heel lief. Je kunt het ene beestje niet naadloos voor het andere vervangen, maar hoe speciaal zou je eerste dierenvriendje dan zijn als dat wel kon? Lopende band beestjes.![]()
![]()
Een groot deel van de lol van een nieuw beestje is om erachter te komen waar daar de klik zit en een nieuwe vriendschap opbouwen.
Dat is precies wat ik wilde zeggen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Ieder wezen heeft een uniek karakter. Dat is niet vervangbaar. Maar een nieuw wezen in je leven kan opnieuw iets toevoegen aan jouw leven en omgekeerd.
Jah...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Zoals Yoko. Je bent nu al echt trots op haar en bent zo ongeveer flieft
Dat had ik ook met onze Max. Dat was echt mijn homie. En zo ver ben ik ook nog niet met Charlie, maar Charlie heeft weer zijn eigen ways.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
... en ik ben bang voor het moment dat wij een nieuw hondje 'moeten' nemen als Bink er niet meer zou zijn, want dat zijn we wel een beetje verplicht aan Boor. Die is niets zonder hondenmaatje, dat stond ook speciaal in de tekst op de site van het asiel. En dan ben ik zo bang dat het nieuwe hondje lang niet zo lief en speciaal en gek en apart is als Bink, want dat kán gewoon niet namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |