quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik mis toch echt iets wat SCH zal bekoren, dus denk niet dat die flirt voor mij bedoeld isquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik wel ...
waarom uberhaupt in NWS feedback?
je kunt gewoon op 'beantwoorden' drukken en een reactie typen en dan krijgt hij het vanzelf ... maar SCH zijn pm'etjes gaan wel vaker moeilijk
misschien was het voor Paddy
Zieltje...quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef SCH het volgende:Waarom gaat het over mij? Ik heb niks gewusst, niks gemacht, nichts, gar nichts.
Slappy vind je liefquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef SCH het volgende:Waarom gaat het over mij? Ik heb niks gewusst, niks gemacht, nichts, gar nichts.
quote:
Maar gewoon neuken wil je wel, zei je laatst, maar daar ben ik dan weer niet zo goed in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben geen homo en stel het niet op prijs dat ie liefdes briefen stuurt
Zonder bron geen waarheidquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar gewoon neuken wil je wel, zei je laatst, maar daar ben ik dan weer niet zo goed in.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zonder bron geen waarheiden ik val niet op uitkering trekkers
Maar wel een mietje.quote:EN IK BEN GEEN HOMO
jij en SCH toch?quote:
Nee ik ga binnenkort trouwen met me chickie uit Iranquote:
hoax!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:06 schreef SCH het volgende:
Nu gooit Triggershot het verkeerde topic dicht*zucht*
Nee, Sp3c heeft de optie open gelaten voor het openen van een nieuw topic of te editten, in dit geval is eerste optie gebruikt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:14 schreef Chooselife het volgende:
Zoon Binladen gedood door Amerikaanse aanval.
Wil je deze even opengooien Triggershot, en die nieuwere alsnog sluiten?
Open ik net de discussie met een paar users, krijg je dit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, Sp3c heeft de optie open gelaten voor het openen van een nieuw topic of te editten, in dit geval is eerste optie gebruikt.
Tevens één van de redenen, feitelijke accuratie van Al-Qaida en Amerika's ware doel is niet waar het topic over gaat, evenmin het topic laten domineren door secundaire complottheorieën.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Open ik net de discussie met een paar users, krijg je dit.
Volkomen onzin natuurlijk hè. Bin Laden is Al-Qaida's hoofdman en Amerika's most wanted, dus een volledig relevante discussie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tevens één van de redenen, feitelijke accuratie van Al-Qaida en Amerika's ware doel is niet waar het topic over gaat, evenmin het topic laten domineren door secundaire complottheorieën.
Een volkomen terecht discussie wanneer het dan ook specifiek over Bin Laden gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Volkomen onzin natuurlijk hè. Bin Laden is Al-Qaida's hoofdman en Amerika's most wanted, dus een volledig relevante discussie.
Heb die quote dus juist weggehaald, dus je reactie had net zo weinig zin en werd dus als net zo trollerig gezien.Zou niet weten waarom ik verschil zou moeten maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom haalt paddy 'mijn mening' weg?
Filip Dewinter boos om 'pardon'
Heb geen mooie ogen, maar van die emotieloze bonken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef SCH het volgende:
Je hebt naast mooie ogen ook nog hersens wou je zeggen? Die combinatie zie je niet veel.
Bepaalde standpunten vereisen simpelweg een bepaalde uitleg. Die moeite neem ik. Ik vind niet dat je daar zo kinderachtig over moet doen en ineens op je strepen moet gaan staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een volkomen terecht discussie wanneer het dan ook specifiek over Bin Laden gaat.
FOK! biedt verschillende podia voor verschillende soorten topics van NWS, BNW, POL tot zelfs ONZ waar je met alle soorten discussies terecht kunt, ik denk dat je een denkfout maakt door te concluderen dat het topic is gesloten door jouw discussie, integendeel, door een opsomming van verschillende redenen, waaronder een overleg van een NWS-mod en een user, het offtopic raken van een topic aan complottheorieën. Om maar te zwijgen over dat het een dubbel topic was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Bepaalde standpunten vereisen simpelweg een bepaalde uitleg. Die moeite neem ik. Ik vind niet dat je daar zo kinderachtig over moet doen en ineens op je strepen moet gaan staan.
We weten beide wel dat er geen enkele regel of fatsoensnorm wordt overtreden en dat het een gezonde, relevante, discussie betreft.
Prima zo. Verdere discussie voeren heeft weinig zin.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
FOK! biedt verschillende podia voor verschillende soorten topics van NWS, BNW, POL tot zelfs ONZ waar je met alle soorten discussies terecht kunt, ik denk dat je een denkfout maakt door te concluderen dat het topic is gesloten door jouw discussie, integendeel, door een opsomming van verschillende redenen, waaronder een overleg van een NWS-mod en een user, het offtopic raken van een topic aan complottheorieën. Om maar te zwijgen over dat het een dubbel topic was.
quote:
Is SCH een bi dan??quote:
Nee hoor, ik heb vagina/angstquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Is SCH een bi dan??
Leer elke dag meer over de NWS-users
quote:
Ja, nou ik denk dat dat de mening was van Gia, want daar reageerde ik op. Voor haar zijn alle allochtonen criminelen en verkrachters. Haar mening, paddy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb die quote dus juist weggehaald, dus je reactie had net zo weinig zin en werd dus als net zo trollerig gezien.Zou niet weten waarom ik verschil zou moeten maken.
Ja, lees de FAQ maar Dacht dat de OP in dit topic ook aardig duidelijk was. Ken Gia redelijk qua user en vond het geen racist, maar die post was dus niet gewenst.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ik denk dat dat de mening was van Gia, want daar reageerde ik op. Voor haar zijn alle allochtonen criminelen en verkrachters. Haar mening, paddy.
Mijn mening is dat als allochtonen crimineel zijn en verkrachten ze zich juist uitstekend hebben aangepast aan het Westen. Mijn mening.
Waarom meningen van users weghalen en zo maar scharen onder getroll???
Ja, wrs ken je Gia niet zo goed, maar ik begrijp nu dat je geen racistische mening mag plaatsen op Fok!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, lees de FAQ maar Dacht dat de OP in dit topic ook aardig duidelijk was. Ken Gia redelijk qua user en vond het geen racist, maar die post was dus niet gewenst.
Wanneer Gia een racist zou zijn, ben jij dat ook, want je reageert precies zo (zet er alleen een andere x voor)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs ken je Gia niet zo goed, maar ik begrijp nu dat je geen racistische mening mag plaatsen op Fok!
En dat als iemand dat doet je daar niet op mag reageren???
Wat een allervreemdste redenering hou je er op na, leg eens uit?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer Gia een racist zou zijn, ben jij dat ook, want je reageert precies zo (zet er alleen een andere x voor)
Het plots ontkennen van een feitelijk gegeven (dat Israel kernwapens heeft) ontwricht een topic. Als iemand terloops opwerpt dat je een schip niet kan zien vanaf meer dan 20 km dan is het vrij lullig als een user vervolgens zich vastbijt en stelt dat de aarde echt plat is en kom maar met bewijs dat het niet waar is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
ik zie niets onterechts gebeuren daar
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Ongedierte en mekker proberen elk topic wat ze niet aan staan te doen ontsporen.
Ongedierte die daar een dagtaak van gemaakt heeft,meer doet ze niet, en mekker7 omdat het over zijn geloofsbroeders gaat.
Jammer...
ik heb het niet echt gevolgd maar volgens mij is haar punt niet zozeer dat Israel geen kernwapens heeft maar dat Iran ze wel zou hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het plots ontkennen van een feitelijk gegeven (dat Israel kernwapens heeft) ontwricht een topic. Als iemand terloops opwerpt dat je een schip niet kan zien vanaf meer dan 20 km dan is het vrij lullig als een user vervolgens zich vastbijt en stelt dat de aarde echt plat is en kom maar met bewijs dat het niet waar is.
Als Paddy werkelijk niet gelooft wat duizenden deskundigen aannemen dan kan ze daar een apart topic voor openen. TRU staat er vol mee. Het is nu gewoon zonde van een redelijk intelligente discussie in NWS.
commentaar op moderaties moet je niet in de topics zelf zijnquote:Ze heeft mijn post ook ge-edit, wat ik vervelend vind en machtsmisbruik van moderators die inhoudelijk aan een discussie deelnemen. Verder leest ze niet wat er gezegd wordt en gaat daar vervolgens over hakketakken. Als dit gewoon een user was zou die allang als troll weggezet zijn.
Wat is daar offtopic aan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niks mis met het melden van offopic gebash.
Meh7 lees ik graag omdat hij intelligent en on topic reageert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat is daar offtopic aan?
Pot...ketel....wel eens van gehoord?
Ja, en?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Meh7 lees ik graag omdat hij intelligent en on topic reageert.
Nee, lees het topic dan wél.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet echt gevolgd maar volgens mij is haar punt niet zozeer dat Israel geen kernwapens heeft maar dat Iran ze wel zou hebben
[..]
commentaar op moderaties moet je niet in de topics zelf zijn
mweh ...quote:
ja daarom wordt het hier ook niet gemod en in dat topic welquote:En ik geef toch hier commentaar op de moderatie?
Huh, persoonlijk? Ik weet niet wie je bent en ben er ook niet in geinteresseerd. Je verneukt een redellijk goed topic met wazig gebazel en dat stoort me. Als je het honden en kattenforum modereert heb ik geen enkel probleem met je. Kom er nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef paddy het volgende:
voyeur, hou je persoonlijke geneuzel tegen mij eens lekker buiten de topics. Dank u
Je doet dit vaker, maar mekkert totaal niet op posts die wel offtopic zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huh, persoonlijk? Ik weet niet wie je bent en ben er ook niet in geinteresseerd. Je verneukt een redellijk goed topic met wazig gebazel en dat stoort me. Als je het honden en kattenforum modereert heb ik geen enkel probleem met je. Kom er nooit.
Nee, wel bij een editquote:Op zondag 26 juli 2009 01:10 schreef Clairvaux het volgende:
Staat er tegenwoordig bij een note geen naam meer van de mod die 'm gezet heeft??
M'n laatste was van 4 jaar geleden en toen stond er nog wel een naam onder, wel zo netjes.
Jammer, had wel willen weten welke mod er met paddo's op zit te modden.quote:
Heb je het nu over notes? Of een edit in een bericht?quote:Op zondag 26 juli 2009 04:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Jammer, had wel willen weten welke mod er met paddo's op zit te modden.
Dingen zien en lezen die er niet zijn.![]()
Het zij zo,
Het ging mij om een note.quote:Op zondag 26 juli 2009 05:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je het nu over notes? Of een edit in een bericht?
Bij een edit kun je namelijk wel zien wie er gemod heeft
Het rook wel lekker, nu is het wegquote:Op zondag 26 juli 2009 18:44 schreef isogram het volgende:
Amy Winehouse krijgt een eigen lparfum
Wat doet dit in NWS?
Ligt het aan mij, of is dat juist de bedoeling van een discussieforum?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:
Ligt het aan mij, of zitten er een hoop opgefuckte users in NWS vandaag? In zo'n beetje ieder topic is er strijd.
Verzoek looptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:53 schreef freako het volgende:
Everyone’s gay in Amsterdam
en
''Blanke Nederlanders'' vielen homo's aan in Amsterdam
Gaat over dezelfde zaak. Tweede topic begint waar het eerste eindigt. Merge?
Ja dat vind ik ook altijd ellendig, daarom delete ik daarna altijd mijn posts, zodat MyAT schoon blijft van SHOquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ik in SHO heb gepost!
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is dat juist de bedoeling van een discussieforum?
Je wordt frivool op je oude dag!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ik in SHO heb gepost!
Familie van Jomandaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef paddy het volgende:
Gemod, omdat ik niet zit te wachten op de uiteindelijke flamepartijen zeker zullen komen
Niets van aantrekken, die gast maakt zichzelf ongeloofwaardig, ook in andere topics. Zal inderdaad wel een kloon zijn, en zeker een trol, dus gewoon lekker meelezen en af en toe op zn nummer zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |