quote:
Ja, nou ik denk dat dat de mening was van Gia, want daar reageerde ik op. Voor haar zijn alle allochtonen criminelen en verkrachters. Haar mening, paddy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb die quote dus juist weggehaald, dus je reactie had net zo weinig zin en werd dus als net zo trollerig gezien.Zou niet weten waarom ik verschil zou moeten maken.
Ja, lees de FAQ maar Dacht dat de OP in dit topic ook aardig duidelijk was. Ken Gia redelijk qua user en vond het geen racist, maar die post was dus niet gewenst.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ik denk dat dat de mening was van Gia, want daar reageerde ik op. Voor haar zijn alle allochtonen criminelen en verkrachters. Haar mening, paddy.
Mijn mening is dat als allochtonen crimineel zijn en verkrachten ze zich juist uitstekend hebben aangepast aan het Westen. Mijn mening.
Waarom meningen van users weghalen en zo maar scharen onder getroll???
Ja, wrs ken je Gia niet zo goed, maar ik begrijp nu dat je geen racistische mening mag plaatsen op Fok!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, lees de FAQ maar Dacht dat de OP in dit topic ook aardig duidelijk was. Ken Gia redelijk qua user en vond het geen racist, maar die post was dus niet gewenst.
Wanneer Gia een racist zou zijn, ben jij dat ook, want je reageert precies zo (zet er alleen een andere x voor)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs ken je Gia niet zo goed, maar ik begrijp nu dat je geen racistische mening mag plaatsen op Fok!
En dat als iemand dat doet je daar niet op mag reageren???
Wat een allervreemdste redenering hou je er op na, leg eens uit?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer Gia een racist zou zijn, ben jij dat ook, want je reageert precies zo (zet er alleen een andere x voor)
Het plots ontkennen van een feitelijk gegeven (dat Israel kernwapens heeft) ontwricht een topic. Als iemand terloops opwerpt dat je een schip niet kan zien vanaf meer dan 20 km dan is het vrij lullig als een user vervolgens zich vastbijt en stelt dat de aarde echt plat is en kom maar met bewijs dat het niet waar is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
ik zie niets onterechts gebeuren daar
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Ongedierte en mekker proberen elk topic wat ze niet aan staan te doen ontsporen.
Ongedierte die daar een dagtaak van gemaakt heeft,meer doet ze niet, en mekker7 omdat het over zijn geloofsbroeders gaat.
Jammer...
ik heb het niet echt gevolgd maar volgens mij is haar punt niet zozeer dat Israel geen kernwapens heeft maar dat Iran ze wel zou hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het plots ontkennen van een feitelijk gegeven (dat Israel kernwapens heeft) ontwricht een topic. Als iemand terloops opwerpt dat je een schip niet kan zien vanaf meer dan 20 km dan is het vrij lullig als een user vervolgens zich vastbijt en stelt dat de aarde echt plat is en kom maar met bewijs dat het niet waar is.
Als Paddy werkelijk niet gelooft wat duizenden deskundigen aannemen dan kan ze daar een apart topic voor openen. TRU staat er vol mee. Het is nu gewoon zonde van een redelijk intelligente discussie in NWS.
commentaar op moderaties moet je niet in de topics zelf zijnquote:Ze heeft mijn post ook ge-edit, wat ik vervelend vind en machtsmisbruik van moderators die inhoudelijk aan een discussie deelnemen. Verder leest ze niet wat er gezegd wordt en gaat daar vervolgens over hakketakken. Als dit gewoon een user was zou die allang als troll weggezet zijn.
Wat is daar offtopic aan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niks mis met het melden van offopic gebash.
Meh7 lees ik graag omdat hij intelligent en on topic reageert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat is daar offtopic aan?
Pot...ketel....wel eens van gehoord?
Ja, en?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Meh7 lees ik graag omdat hij intelligent en on topic reageert.
Nee, lees het topic dan wél.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet echt gevolgd maar volgens mij is haar punt niet zozeer dat Israel geen kernwapens heeft maar dat Iran ze wel zou hebben
[..]
commentaar op moderaties moet je niet in de topics zelf zijn
mweh ...quote:
ja daarom wordt het hier ook niet gemod en in dat topic welquote:En ik geef toch hier commentaar op de moderatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |