quote:S. officials believe Saad bin Laden — a son of Osama bin Laden — has been killed by an American missile in Pakistan.
Saad bin Laden reportedly spent years under house arrest in Iran before traveling last year to Pakistan, according to former National Intelligence Director Mike McConnell.
It's believed he was killed by Hellfire missiles fired from a U.S. Predator drone sometime this year.
A senior U.S. counterterrorism official tells NPR that without a body to conduct DNA tests on, it's hard to be completely sure. But he characterized U.S. spy agencies as being "80 to 85 percent" certain that Saad bin Laden is dead.
The U.S. counterterrorism official says Saad bin Laden wasn't important enough to target personally — that he was "in the wrong place at the wrong time."
He was active in al-Qaida, but was not a major player, the official said. He was believed to be in his late 20s.
"We make a big deal out of him because of his last name," the official added.
It's not known whether Saad bin Laden was anywhere near his father when he died.
Waarom zou Osama boos zijn? Het is de wil van Allah! Hallelujah!!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom zou Osama boos zijn? Het is de wil van Allah! Hallelujah!!
Je bent blij dat iemand's zoon vermoord is omdat je:quote:
Heb je het verhaal gelezen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent blij dat iemand's zoon vermoord is omdat je:
- iets over de zoon weet wat ik en de CIA niet weet
- of je vindt dat kinderen gewoon moeten boeten voor wat hun vader doet?
Al-Qaeda == CIA.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je het verhaal gelezen?
Daarin staat hij lid was van Al-Qaeda...
Dat is voor mij al reden genoeg om hem te doden.
Hoeveel zonen van anderen zou zijn vader al ongelukkig hebben gemaakt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent blij dat iemand's zoon vermoord is omdat je:
- iets over de zoon weet wat ik en de CIA niet weet
- of je vindt dat kinderen gewoon moeten boeten voor wat hun vader doet?
Zou ie nog leven? Een 2 meter lange vent die slechte nieren heeft?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:54 schreef Megumi het volgende:
Wanneer eindelijk eens de vader. Het is het in mijn ogen altijd net niet de hoofdprijs winnen.
En nu moeten we natuurlijk allemaal heel bang worden...quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:42 schreef Meh7 het volgende:
Ja, goed idee, Osama boos maken.
Al-Qaeda? Ooh dat fabeltje die de Amerikanen hebben bedacht over een hierarchisch opererende terreur-organisatie met Bin Laden aan het hoofd die vanuit zijn grot in Afghanistan Al-Qaeda troepen door heel de wereld commandeert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je het verhaal gelezen?
Daarin staat hij lid was van Al-Qaeda...
Dat is voor mij al reden genoeg om hem te doden.
Ah, een fabeltje. Dus AQ bestaat niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al-Qaeda? Ooh dat fabeltje die de Amerikanen hebben bedacht over een hierarchisch opererende terreur-organisatie met Bin Laden aan het hoofd die vanuit zijn grot in Afghanistan Al-Qaeda troepen door heel de wereld commandeert.
Juist.
Nee. Al Qaeda is een denkbeeldige vijand die als vrijbrief wordt gebruikt om je te kunnen mengen in een grondstof rijke, en voormalig Sovjet regio.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, een fabeltje. Dus AQ bestaat niet?
Ja, dat zei Bin Laden ook over de 3000 burgerslachtoffers tijdens 11/9quote:The U.S. counterterrorism official says Saad bin Laden wasn't important enough to target personally — that he was "in the wrong place at the wrong time."
Zouden we anders nooit doen als de dochters van Bush worden genuked.quote:"We make a big deal out of him because of his last name,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |