Amsterdam to Maastrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
Een kok roert in het eten van vandaag, SCH in het eten van gisteren.
Kutprogrammaquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stand.nl bellers. 8456 keer hallo zeggen.
Ik snap er echt geen kut vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
Ah, weil du viel deutsch sprechen gehst auf dein Ferien mit dien liebsten?
Ik finde es auch sehr fabelhaft am echten leben deutsch mit freunden zu sprechen, macht immer spass. Jawohl!
Sinds een tijdje is het echt veel beter geworden hoor, een maand ofzo denk ik? Vast personele wijzigingen in de redactie.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sinds een tijdje is het echt veel beter geworden hoor, een maand ofzo denk ik? Vast personele wijzigingen in de redactie.
Mobiel online, ook geen PI. Derhalve vond ik het nog redelijk geslaagd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
(is al het hele jaar hoor, als je me wilt bashen, doe het dan goed)
Ik heb er echt een pleurishekel aan, en ik ga zeker niet mijn vriendinnetje duits praten, wat een onzin zou dat zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Prosac het volgende:
Jezus tering BS, gewoon simpel duits was dat.
Ik zeg simpel
"omdat je veel duits zult gaan spreken op de vakantie met je liefste? Ik vind het altijd erg leuk om in het echte leven duits te spreken met vrienden, dat is altijd lollig. Jazeker!"
zoiets.
En die weigeren dus normaal Duits te praten. Net als de meeste Friezen in NL zeg maar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb er echt een pleurishekel aan, en ik ga zeker niet mijn vriendinnetje duits praten, wat een onzin zou dat zijn.
Zwitsers Duits is trouwens nog erger, onverstaanbaar die mensen.
Ich gehe sieben tagen, nach freunde die halb um halb im Amsterdam und Berlin wohnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef Prosac het volgende:
Ah, Berlin, sehr schone stadt. Wenn ich in die zukunfst noch ein mahl in ein andere stadt leben will, dann wird das Berlin.
aaaaah Berlin
Ich war das jahr vorher funf tage in Berlin, nicht genug. Man braucht viel mehr tagen fur den entdekkung von Berlin.
Sowieso Fransenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
Alles beter dan de Fransen die weigeren engels te spreken. Ook al je je vriendelijk in het frans veronschuldigd hebt dat je slecht frans spreekt.
Dat had ik maandag ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hola! De andere trein wachtte gewoon op mijn trein![]()
![]()
! Ze kunnen het wel!
Uploaden op Dumpert. Own ze!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:12 schreef RayMania het volgende:
Fransen zijn echt kutmensen. Maandagochtend kwam er ook een groep Fransen de trein in (om 08:00 's ochtends). De hele rit keihard Frans lullen, heel asociaal. "Oui oui oui oui", "no no no no no". Had het zelfs opgenomen met m'n mobiel.
Dat doen die moffen hier ook altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ook al die Fransen in Amsterdam die gewoon Frans blijven lullen als ze iets aan je willen vragen!
Eh maar dat wil niet alles zeggen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef Prosac het volgende:
Duitsers vragen echter eerst of je ook duits verstaat/spreekt. Althans, dat is mijn ervaring
Wij Nederlanders worden qua talen echt goed opgeleid.
Opgeveegd door de bezemwagenquote:
Het is wat met die renners.quote:Danilo Di Luca liep tegen de lamp in de Giro
AP wo 22/07/2009 - 15:36
Danilo Di Luca is tijdens de afgelopen Giro betrapt op het gebruik van cera, een variant van epo. De Italiaan van LPR eindigde tweede in de Ronde van Italië achter de Rus Denis Mensjov. De winnaar van de Giro in 2007 droeg een tijdje de roze trui en won ook twee ritten.
Sera is ook zooo 2007quote:
Seraquote:
CERA bedoel ik. Meer van 'tzelfde.quote:
jawel maar Contador is wel oppermachtig dat is aan de ene kant wel jammer.quote:
Dat dus, er is geen spanning. De Schleck's doen wat ze kunnen, maar dat is niet voldoende om hem te kunnen bedreigen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jawel maar Contador is wel oppermachtig dat is aan de ene kant wel jammer.
Ik ben bang dat Contador de nieuw alleenheerser van de tour gaat worden. Zo zal het nog jaren spanningsloos blijven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus, er is geen spanning. De Schleck's doen wat ze kunnen, maar dat is niet voldoende om hem te kunnen bedreigen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Eindelijk die prutser van een Van Hummel eruit
quote:
Ik kan er al jaren met mijn verstand niet bij dat een volwassene dingen als Harry Potter en Lord of the Rings leuk vindt. Zwijnstijn, zwerkbal etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
die andere films zijn wel leuk, maar deze is echt heel slecht.
En dat ben ik wel met je eens. Nou was dat niet echt realistisch, maar uitrijden had echt een topprestatie en beloning voor zijn inspanningen geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef toma het volgende:
[..]
Een overwinning in Parijs zou nog zo mooi zijn.
Echt te geniaal zijn die films. Laatst keek ik toevallig een stukje om mijn pc te testen. Dat stuk waar die paarden net gaan aanvallen in Return of the King. Echt niet normaal zo gaaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Lord of the Rings![]()
Dat verhaal is echt geniaal, je moet alleen wat fantasie hebben om het boeiend te vinden
Ja, het zal ook wel aan mij liggen, gezien de opbrengsten van die films. Maar ik heb er echt 0,0 mee. Ooit zonder het verhaal te kennen naar de eerste film gegaan. Heb serieus 1,5 uur geslapen in de biosquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Lord of the Rings![]()
Dat verhaal is echt geniaal, je moet alleen wat fantasie hebben om het boeiend te vinden
Mja, verkeerde voorbeeld. Besef ik me nu ook welquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef dndiek het volgende:
LOTR en Harry Potter vind ik toch wel 2 verschillende dingen....
Trekt je maat het nog?quote:
Heel mooiquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Houniet het volgende:
Mijn maat heeft het overigens wel zwaar, maar die help ik er wel doorheen.
quote:Woest door pindasaus op patat
SCHIEDAM - Een 47-jarige Schiedammer R. W. sloeg december vorig jaar een snackbar in de Nieuwe Maasstraat in zijn woonplaats kort en klein, omdat hij ongevraagd pindasaus bij zijn snack had gekregen en bij thuiskomst een bestelde kaassoufflé ontbrak.
afbeelding vergroten
"Ik kom daar al jaren en ze weten dat ik niet van pindasaus houd,'' aldus de verdachte in de rechtszaal. ,,Ik zat thuis op de bank, deed het zakje open en zag direct dat het verkeerd was.
Ik werd woest, ging terug naar die zaak en ging helemaal door het lint.''
De man veegde, volgens twee getuigen, eerst met zijn arm de bloempotten van de vensterbank in de eetzaak, trapte de brievenbus uit de voordeur, smeet een stoel door de snackvitrine en wierp de kassa op de grond.
"Ik kan niks tillen met mijn armen door dat probleem met mijn wervels,'' reageerde de verdachte, die een kunststof neksteun droeg. "Tien jaar geleden ben ik aangevallen door een junk. Daarbij kreeg ik een baksteen in mijn nek. Ik kan die kassa niet op de grond hebben gegooid. Die kok gaf mij een duw en ik duwde terug, toen viel hij tegen de kassa. Met die stoel verdedigde ik me, toen personeel mij aanviel. Ik ben hier gekomen met lood in mijn schoenen. Volgende maand word ik weer aan mijn wervels geopereerd. Het is nooit meer goed gekomen. Ik ben daardoor heel opvliegend en heb een posttraumatisch stress syndroom. Daarom volg ik al een anti-agressiecursus.''
Gezien zijn persoonlijke situatie veroordeelde de rechter de Schiedammer tot een voorwaardelijke celstraf van een maand.
Je zou eerder aan een patatje oorlog gaan denken..quote:
quote:Lolo - Teddybear's Escape
Estuera vs Re:Locate - Palma Salone
Gabriel & Dresden - As the Rush Comes (Sweeping Strings remix)
Inner & Outer - Reaching
Oliver Moldan - Beauty in LA (main mix)
Martin Roth & Frank Ellrich - The Orange Theme (Roth remix)
Plastic Boy - Silverbath
Airbase - Theme from The Rock
Colorzone - Indigo Offence
Veracocha - Carte Blanche
Solar Factor - Urban Shakedown
Tiesto - Suburban Train (Cosmic Gate remix)
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolli's Loud Bass Remix)
Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psico Mix)
Major Bryce - One One One
OGP - What If
Heb je er een goed gevoel over?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Telefonisch interview gehad. Ben benieuwd of ik langs mag komen voor een tweede interview...
Nu nog even een Miss Nine Session afluisteren. Daarna misschien nog even aan jouwe beginnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Prosac het volgende:
http://www8.zippyshare.com/v/58430471/file.html
[..]
50-50. Ben al een stuk minder hoopvol geworden de afgelopen maanden. Maar ik zou zo blij zijn als ik word aangenomen. Zo ontzettend blij.quote:
Welke camping sta je? Ben er lang geleden ook nog eens geweest.quote:
Hij heeft ergens wel een punt, een kaassoufflé is echtquote:
Link als je denkt dat je er gelijk een hap van kan nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt, een kaassoufflé is echt
Met live opnames? Dat is namelijk beter dan haar mixes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu nog even een Miss Nine Session afluisteren. Daarna misschien nog even aan jouwe beginnen
Ik was er bijna nog serieus op ingegaan ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met live opnames? Dat is namelijk beter dan haar mixes.
Ik durfde niet te gaan. Vorige week een keer goed stuk gegaan met die hitte/benauwdheid. Ik wacht wel weer tot het minder benauwd isquote:
niet veel ik begin net, doe het met dat MP3 schema wat in SPT staat. Maar wil wel fit blijven want ik ben gestopt met voetballen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik durfde niet te gaan. Vorige week een keer goed stuk gegaan met die hitte/benauwdheid. Ik wacht wel weer tot het minder benauwd is
Hoeveel loop jij ongeveer?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
niet veel ik begin net, doe het met dat MP3 schema wat in SPT staat. Maar wil wel fit blijven want ik ben gestopt met voetballen.
Ja het lukt me prima dit was pas de eerste keer dat ik echt dacht WTF dit is zwaar.quote:
Niet, kan er mobiel niet op. Ben benieuwd hoeveel punten ik vandaag heb gehaald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
RayMania, wie zet jij morgen in bij je Tourmanager?
Vertel?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
Valt nog best mee Rsy toch. Je hebt wel eens een beroerder zomer gehad kan ik me herinneren.
Vorige zomers klaagde je ook altijd nog over het weer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel?
Ik heb er echt genoeg van. Het mag ook wel eens meezitten. Effe een voortand maken, k-ching......
quote:
Ja, lach maar! kan ik vast weken wachten op dat klote kpn. En word ecjt gek van dat mobiel typen. Alsof ik dubbele lepra heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, waar is je [ afbeelding ]? Ik mis 'm!
Waar staat dat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot op mijn boxer he, Engcatjuh.
Je zei toch echt tot onder.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot op mijn boxer he, Engcatjuh. Niet incl mijn luier.
Volgens mij gewoon lemminguurtje ofzo, komt in KLB ook eens in de zoveel tijd voor. :pquote:
Trusten.quote:
Ja echt he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker, voor het slapen gaan nog al die onzin in het Ajax-topic.
Het is gewoon een held, een held.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Camping Duin & Strandquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke camping sta je? Ben er lang geleden ook nog eens geweest.
Daar zijn een aantal meiden uit mijn klas heen deze week.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is gewoon een held, een held.
Die beelden van deze hele tour van hem, 1 woord:
een held.Je moet niet gaan ramptoeristen in het Ajax topic als het net weer rustig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
7 jaar geleden ben ik daar geweestquote:
Als je dat denkt, ben je het alquote:Op donderdag 23 juli 2009 05:10 schreef Kopbal het volgende:
ruimschoots goedgemaakt vanavond.
Hmm, nu moet ik niet verliefd gaan worden
Trusteeee
Wat was er met je seizoenskaart dan Rayquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuuuurlijk, modem stuk. Kan er ook nog wel bij. Dubbele longontsteking, gebroken voortand, dikke telefoonrekening door fout, fiets stuk (twee nieuwe banden), foute seizoenskaart. Verder gaat alles prima!!!
Wel de Sweeping Strings remix he! Iets donkerderquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
As The Rush Comes, wat een tijdloze monsterplaat is dat toch ook
Ook een aardig eindje touren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Kaartje voor Sparta - Twente in de pocket
Klopt maar Sparta uit is altijd wel relaxed.quote:
Calvin Harrisquote:Calvin Harris woest op YouTube
De Schotse producer/muzikant Calvin Harris is boos op YouTube. Het bedrijf heeft zijn nieuwste video, Ready for the Weekend, van haar website verwijderd. Harris had de video zelf op YouTube gezet, maar deze is nu verwijderd vanwege 'copyright claims'.
YOU ABSOLUTE BASTARDS
Eerder verwijderde YouTube al enkele remixes van het nummer, hetgeen ook al niet op Calvins waardering kon rekenen. "IT'S MY FUCKING SONG YOU ABSOLUTE BASTARDS" laat hij weten. Het nummer is wel nog gewoon op de site van de muzikant te vinden (rechts bovenin de videoplayer).
Weinig sympathie
Na onderzoek van de producer zelf blijkt de British Phonographic Industry verantwoordelijk te zijn, de Britse variant op BUMA/STEMRA. De groep kan niet op veel sympathie van Harris rekenen:
"It's the fucking BPI. FUCK YOU 'The BPI' what have you ever done for anybody you useless shower of cunts. Fantastic use of time combating piracy by removing my own videos, what a fucking revelation. Fuck the Torrent sites, this is the way forward. The BPI are the worst organisation to ever walk the earth and their setup is shambolic and their online employees are all massive retards," aldus Harris
Altijd lastig daar. Niet vaak gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt maar Sparta uit is altijd wel relaxed.
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:06 schreef Breach het volgende:
Ik kan trouwens sowieso de hele maand augustus niet. Ajax - NAC op 13 september wordt mn eerste wedstrijd van het seizoen
Ik had het meer over alles eromheen je wordt netjes behandeld daar. Lekker in de wijk parkeren en naar het stadion lopen, zoals het hoort eigenlijk. Resultaat is vaak wel minder ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Altijd lastig daar. Niet vaak gewonnen denk ik.
Mja, maar daar heb ik Ajax niet als tussenpartij voor nodigquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopen.
Maat van mij had ook allemaal zelfgeschoten filmpjes op youtube en die hebben daar het geluid van verwijderd onder hetzelfde motto wat dus ook in dat geval onterecht was en nergens op sloeg. Die ging ook aardig door het lint.quote:
Had die al maar een versie met een einde wat niet goed was. Nooit de juiste titel geweten, maar heb nu een complete versie! Thanks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel de Sweeping Strings remix he! Iets donkerder
Handig systeem inderdaad, ik maak er echter alleen gebruik van als ik een mede-supporter er niet blij mee kan maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopen.
quote:Twente gaat het hoekje om
De GGD Twente denkt dat de Mexicaanse griep op het punt staat massaal uit te breken in Oost-Nederland.
Alleen al in die regio zijn inmiddels negen officiële gevallen bekend. "Hoe meer er bij komen, des te sneller het gaat'', zegt Erik Maarsingh, hoofd algemene gezondheidszorg Twente in het AD. In de loop van donderdag wordt van nog eens vijf personen bekend of ze besmet zijn met virus.
Blij maken doe ik alleen als een maat zn vriendin ofzo mee kan nemen. Aangezien ik zoveel gastjes ken die helemaal geilen op het begrip '410', kan ik mn kaart altijd wel verkopen als dat nodig is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Handig systeem inderdaad, ik maak er echter alleen gebruik van als ik een mede-supporter er niet blij mee kan maken.
Ik zag het ook al in de krantquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef Breach het volgende:
Ow en zouden alle Tukkers vanaf nu uit onze virtuele honk weg willen blijven:
[..]
Nah ja, als er weer zo'n 13 jarig sletje in 'Bruins' gewillig staat te kopkluiven met jongens van 18 die dat helemaal geweldig vinden, dan kan het hard gaan hoor Robinhoooo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zag het ook al in de krant
Ik geef er niks om.
Vlinders jongen, je hebt vlinders.quote:
Breaking Bad taferelen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hete thee kan je trouwens beter niet in een frisdrankfles gieten!
Ik had gisteren van de ijsthee pakje gekocht; thee speciaal om ijsthee mee te maken. Maar goed, dat moet uiteindelijk dus afkoelen en in een fles, maar ik deed het nog iets te vroeg ben ik bang.
Is trouwens nog wel iets wat RayMania nog niet heeft kunnen afstrepen op zijn lijstje..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die Mexicaanse griep een beetje zat te worden eerlijk gezegd.
No. Blijkt dat ik EP 7 van seizoen dus nog moest afkijken. En die staat op mn laptop op mn kamerquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog net niet. Heb je het nog gekeken de laatste paar dagen?!
Liever niet als ik in hetzelfde stadion als hem moet zitten staan. Of anders maar Ultra-Stylo m'n sjaaltje voor m'n gezicht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Is trouwens nog wel iets wat RayMania nog niet heeft kunnen afstrepen op zijn lijstje..
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die Mexicaanse griep een beetje zat te worden eerlijk gezegd.
Wat wil je dat we draaien op je begrafenis?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.
1-0quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.
Op elk moment van de dag scherp die sjimz.quote:
Ik ken genoeg mensen die naar FC Groningen gaan of willen en die dolgraag eens iemand willen meenemen. Bovendien leen ik van hen ook vaak genoeg een kaart om de vriendin of mijn neefje mee te nemen. Mijn kaart is ook wel gewild omdat ik op Noord zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Blij maken doe ik alleen als een maat zn vriendin ofzo mee kan nemen. Aangezien ik zoveel gastjes ken die helemaal geilen op het begrip '410', kan ik mn kaart altijd wel verkopen als dat nodig is.
Wel mooi trouwens die gastjes die dan vol trots tegen hun maten gaan roepen dat ze bij de harde kern van Ajax op het vak gestaan hebben![]()
Oohjaquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, als er weer zo'n 13 jarig sletje in 'Bruins' gewillig staat te kopkluiven met jongens van 18 die dat helemaal geweldig vinden, dan kan het hard gaan hoor Robinhoooo.
Nou na in die rook vorig seizoen bij Feyenoord thuis te hebben gestaan, heb ik nergens meer een sjaaltje voor nodig, ik ga toch wel 10 jaar eerder dood daardoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Liever niet als ik in hetzelfde stadion als hem moet zitten staan. Of anders maar Ultra-Stylo m'n sjaaltje voor m'n gezicht.
Mexican Flu coming to a stadium near you!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Prosac het volgende:
Ach.. maar dit jaar mis ik al het goed is geen enkele wedstrijd.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat wil je dat we draaien op je begrafenis?
Ik stond gelukkig aan de goeie kant.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou na in die rook vorig seizoen bij Feyenoord thuis te hebben gestaan, heb ik nergens meer een sjaaltje voor nodig, ik ga toch wel 10 jaar eerder dood daardoor
quote:
Alleen als ik niet meer mijn bed kan uitkomen zonder in te storten ga ik niet naar een thuispot van Groningen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mexican Flu coming to a stadium near you!
Het kan gebeuren! Hoewel Groningen wel redelijk afgelegen ligt.
Ik ook. Ik heb alle 7 kleuren binnengekregenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik stond gelukkig aan de goeie kant.
Hoop dat het idd dat is. Gelukkig werkt ze op de OK, dus dat heeft nogal prioriteit. En gratis medicijnen via het werk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Breach het volgende:
@zjroentje, het beste er maar van hopen dan. Al hoor ik de laatste tijd veel om me heen dat mensen de 'normale' griep hebben.
En nu schijt je 7 kleuren stront?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb alle 7 kleuren binnengekregen
Maar de wedstrijden worden achter gesloten deuren gespeeld als de schijt de ventilator raakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen als ik niet meer mijn bed kan uitkomen zonder in te storten ga ik niet naar een thuispot van Groningen.
Mwah ik denk dat wij ons in deze leeftijdscategorie niet zo'n zorgen hoeven te maken. Mensen in HOOLS daarentegen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Prosac het volgende:
Heb al genoeg mensen om mij heen die ziek zijn of zijn geweest. Ik ben van mening dat je beter nu alvast die griep kunt oplopen, na de zomer kon hij wel eens dodelijk zijn.
De schijt is de ventilator allang aan het raken, maar men maakt zich er niet zo druk om. Het is allang bewezen dat de ziekte niet in te dammen is. Vierdaagse loper die het heeft, Nederlandse soldaat die het mee terug neemt uit Afghanistan etc etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden worden achter gesloten deuren gespeeld als de schijt de ventilator raakt.
Het bijzondere van deze griep is juist dat hij het hardst de mensen raakt die bij een normale griep een paar dagen niet lekker zijn. Leeftijdscategorie 20-45quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat wij ons in deze leeftijdscategorie niet zo'n zorgen hoeven te maken. Mensen in HOOLS daarentegen...
Dan maak ik mij geen zorgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het bijzondere van deze griep is juist dat hij het hardst de mensen raakt die normaal een paar dagen niet lekker zijn. Leeftijdscategorie 20-45
Nou volgens mij zijn 95% van de overledenen wereldwijd toch echt kleine kinderen/bejaarden...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het bijzondere van deze griep is juist dat hij het hardst de mensen raakt die bij een normale griep een paar dagen niet lekker zijn. Leeftijdscategorie 20-45
Daar hoor je de eerste pas?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Prosac op 50.47 zit een klein foutje in de overgang van de platen
Slaap je ook niet goed 's nachts enzo?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan maak ik mij geen zorgen.
Ik heb mij nog nooit lekker gevoeld.
Ik ben pas anderhalf uur wakkerquote:
Ik moet plassenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaap je ook niet goed 's nachts enzo?
Er is maar EEEEEEEEEEEN ECHTE HA-ZES, EEN ECHTE HAAAAHAAAAZEEEEEESquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Vanavond naar Fransje Duijts![]()
Hopen dat ik daar geen mexicaanse griep oploop.
Frans Duijts, wat een held.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Vanavond naar Fransje Duijts![]()
Hopen dat ik daar geen mexicaanse griep oploop.
Nee, je stinkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
Ik moet ff schijten. 1,5 uur later dan normaal op het werk. Ga ik nu dood?
Te weinig koffie gedronken zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
Ik moet ff schijten. 1,5 uur later dan normaal op het werk. Ga ik nu dood?
Als je me nu nog gaat vertellen dat je alleen maar magnetronvoedsel eet en al 20 jaar niet meer geneukt hebt, dan ben jij immuun voor de Mexican Flu.quote:
geen koffie nog gehad inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Te weinig koffie gedronken zeker.
Joah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef RayMania het volgende:
Iemand die voor mij zaterdag en zondag de Rondemaster in wil vullen als ik een lijstje + wachtwoord PM?.
Oh ja.. dat moet ik ook nog doen. Nog weinig zin in gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een drama is dat Studielink. Ik wil me gewoon makkelijk inschrijven met twee klikken.
Kwartier verder, twee telefoontjes later en een hoop gezoek heb ik me als het goed ingeschreven voor mijn bachelor en masterquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja.. dat moet ik ook nog doen. Nog weinig zin in gehad.
Waarom???quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, m'n ex heeft 16 uur in de bus naar Moskou gezeten om naar een concert van Britney Spears te kunnen gaan. Die paar uurtjes naar Groningen is dan toch een betere deal.
Omdat ze in een stad in Rusland veeeeer van Moskou woont. Heb die route ook 2 keer afgelegd.quote:
Droog hier.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Wat een weer zeg, ik moet nog een moment vinden om de post te doen.
Ontdop dan meteen een flesje Murphy's Red.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef sjimz het volgende:
Boondock Saints kijken.
Alvast om in de Ierse sfeer te komen.
Zonnetje hieroquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat nep Ierse bier?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ontdop dan meteen een flesje Murphy's Red.
quote:
Nou hier gaat het nog wel even door, tot half 3, als ik buienradar moet geloven.quote:
Kilkenny mag ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat nep Ierse bier?
Ga dan voor Kilkenny of Guinness.
quote:
Sorry, ik krijg het echt niet weg. En ik lust toch veel bieren..quote:
Ik wou al zeggen, 16 uur van hier naar Moskou met een bus is wel erg snel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Omdat ze in een stad in Rusland veeeeer van Moskou woont. Heb die route ook 2 keer afgelegd.
Tot ongeveer half 3? Ga ik nu maar even strijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Nou hier gaat het nog wel even door, tot half 3, als ik buienradar moet geloven.
Zo zo, weer keihard aan de zuip?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, weer keihard aan de zuip?
Net wakker?quote:
Neuh, heb gewoon even niets te doen hehequote:
vanmorgen wast mooi in vjenne, alleen op terugweg nat gewordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Haar naam was Saraha en De eenzaamheid van de priemgetallen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga trouwens Mijn naam is Sarah oid lezen op vakantie, SCH.
En die ene van de priemgetallen.
En Schaduw van de Wind.
Op papier is de tekst sterker, maar jij gaat het winnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo enorm aan het worstelen met een tekst. Wie zou er winnen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Prosac het volgende:
Zo gaat dat op het platteland, op je 12e pak je een wijf van minimaal 5 jaar jonger en ben je ekte boer!
Wtf, sick.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)aard-op-youtube.html
Hehe.
Zo gaat dat in elk topic van hem hoor. En terecht, kutuser dat het is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
En dan zegt men dat IK Tong belachelijk maak
Meiden die op de eerste afsptaak al zaad slikken.
Weet ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen dat hij ook in Nederland uitblinkt Robinhoo, anders ben je de schlemiel.
Lelijke kutkop heeft 'ie.quote:
quote:
Misselijk mannetje is hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:48 schreef Robinhoo het volgende:
En hij kan geen Engels dat vind ik opzich ook best slecht.
Voor de rest wat een wielrenner
kijk dat zijn de shirts!quote:
quote:
Mooie tekening daar rechtsquote:
Dat is heul geen tekeningquote:
ik mistte je smileyquote:
Alsof jij met je 17 jaar vloeiend Engels kan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:48 schreef Robinhoo het volgende:
En hij kan geen Engels dat vind ik opzich ook best slecht.
Zijn Nederlands is al belabberd:quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof jij met je 17 jaar vloeiend Engels kan.
quote:
Ik weet zeker, dat als wij hem Nederlands horen praten, we hem ook niet begrijpen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen topsporter?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is dat voor een argumentquote:
Je zei het op zo'n manier alsof jij het wel beheerst. Nu lul je maar wat.quote:
Waarom? De beste wielrenner van de wereld. Oppermachtig in deze tour. Als ie gisteren was doorgereden was het verschil nu 10 minuten geweest. Heldquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als wij hem Nederlands horen praten, we hem ook niet begrijpen.
Ik beheers het blijkbaar beter als hem want ik durf wel een interview in het Engels aan te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zei het op zo'n manier alsof jij het wel beheerst. Nu lul je maar wat.
Jammer dat hij nog steeds in zijn ploegbelang dacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? De beste wielrenner van de wereld. Oppermachtig in deze tour. Als ie gisteren was doorgereden was het verschil nu 10 minuten geweest. Held
beter dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik beheers het blijkbaar beter als hem want ik durf wel een interview in het Engels aan te gaan.
Inderdaad. Die ploeg die hem alleen maar naait en tegenwerkt. En toch de tour zo oppermachtig winnen. Dat is Lance nooit gelukt, bij hem moest altijd alles perfect zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog steeds in zijn ploegbelang dacht.
Hij had van mij zo weg mogen rijden
Waarom zou ik ? Je snapt me toch.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
beter dan.
Ga eerst je Moedertaal maar onder de knie krijgen voordat je opmerkingen naar een ander maakt
Je weet dat in Spanje helemaal niets in het Engels is? Op school amper, alles wordt op TV heringesproken in het Spaans. Zij horen nooit Engels.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik beheers het blijkbaar beter als hem want ik durf wel een interview in het Engels aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |