Wel de Sweeping Strings remix he! Iets donkerderquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
As The Rush Comes, wat een tijdloze monsterplaat is dat toch ook
Ook een aardig eindje touren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Kaartje voor Sparta - Twente in de pocket
Klopt maar Sparta uit is altijd wel relaxed.quote:
Calvin Harrisquote:Calvin Harris woest op YouTube
De Schotse producer/muzikant Calvin Harris is boos op YouTube. Het bedrijf heeft zijn nieuwste video, Ready for the Weekend, van haar website verwijderd. Harris had de video zelf op YouTube gezet, maar deze is nu verwijderd vanwege 'copyright claims'.
YOU ABSOLUTE BASTARDS
Eerder verwijderde YouTube al enkele remixes van het nummer, hetgeen ook al niet op Calvins waardering kon rekenen. "IT'S MY FUCKING SONG YOU ABSOLUTE BASTARDS" laat hij weten. Het nummer is wel nog gewoon op de site van de muzikant te vinden (rechts bovenin de videoplayer).
Weinig sympathie
Na onderzoek van de producer zelf blijkt de British Phonographic Industry verantwoordelijk te zijn, de Britse variant op BUMA/STEMRA. De groep kan niet op veel sympathie van Harris rekenen:
"It's the fucking BPI. FUCK YOU 'The BPI' what have you ever done for anybody you useless shower of cunts. Fantastic use of time combating piracy by removing my own videos, what a fucking revelation. Fuck the Torrent sites, this is the way forward. The BPI are the worst organisation to ever walk the earth and their setup is shambolic and their online employees are all massive retards," aldus Harris
Altijd lastig daar. Niet vaak gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt maar Sparta uit is altijd wel relaxed.
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:06 schreef Breach het volgende:
Ik kan trouwens sowieso de hele maand augustus niet. Ajax - NAC op 13 september wordt mn eerste wedstrijd van het seizoen
Ik had het meer over alles eromheen je wordt netjes behandeld daar. Lekker in de wijk parkeren en naar het stadion lopen, zoals het hoort eigenlijk. Resultaat is vaak wel minder ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Altijd lastig daar. Niet vaak gewonnen denk ik.
Mja, maar daar heb ik Ajax niet als tussenpartij voor nodigquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopen.
Maat van mij had ook allemaal zelfgeschoten filmpjes op youtube en die hebben daar het geluid van verwijderd onder hetzelfde motto wat dus ook in dat geval onterecht was en nergens op sloeg. Die ging ook aardig door het lint.quote:
Had die al maar een versie met een einde wat niet goed was. Nooit de juiste titel geweten, maar heb nu een complete versie! Thanks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel de Sweeping Strings remix he! Iets donkerder
Handig systeem inderdaad, ik maak er echter alleen gebruik van als ik een mede-supporter er niet blij mee kan maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kan je per wedstrijd je kaart tegenwoordig verkopen.
quote:Twente gaat het hoekje om
De GGD Twente denkt dat de Mexicaanse griep op het punt staat massaal uit te breken in Oost-Nederland.
Alleen al in die regio zijn inmiddels negen officiële gevallen bekend. "Hoe meer er bij komen, des te sneller het gaat'', zegt Erik Maarsingh, hoofd algemene gezondheidszorg Twente in het AD. In de loop van donderdag wordt van nog eens vijf personen bekend of ze besmet zijn met virus.
Blij maken doe ik alleen als een maat zn vriendin ofzo mee kan nemen. Aangezien ik zoveel gastjes ken die helemaal geilen op het begrip '410', kan ik mn kaart altijd wel verkopen als dat nodig is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Handig systeem inderdaad, ik maak er echter alleen gebruik van als ik een mede-supporter er niet blij mee kan maken.
Ik zag het ook al in de krantquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef Breach het volgende:
Ow en zouden alle Tukkers vanaf nu uit onze virtuele honk weg willen blijven:
[..]
Nah ja, als er weer zo'n 13 jarig sletje in 'Bruins' gewillig staat te kopkluiven met jongens van 18 die dat helemaal geweldig vinden, dan kan het hard gaan hoor Robinhoooo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zag het ook al in de krant
Ik geef er niks om.
Vlinders jongen, je hebt vlinders.quote:
Breaking Bad taferelen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hete thee kan je trouwens beter niet in een frisdrankfles gieten!
Ik had gisteren van de ijsthee pakje gekocht; thee speciaal om ijsthee mee te maken. Maar goed, dat moet uiteindelijk dus afkoelen en in een fles, maar ik deed het nog iets te vroeg ben ik bang.
Is trouwens nog wel iets wat RayMania nog niet heeft kunnen afstrepen op zijn lijstje..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die Mexicaanse griep een beetje zat te worden eerlijk gezegd.
No. Blijkt dat ik EP 7 van seizoen dus nog moest afkijken. En die staat op mn laptop op mn kamerquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog net niet. Heb je het nog gekeken de laatste paar dagen?!
Liever niet als ik in hetzelfde stadion als hem moet zitten staan. Of anders maar Ultra-Stylo m'n sjaaltje voor m'n gezicht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Is trouwens nog wel iets wat RayMania nog niet heeft kunnen afstrepen op zijn lijstje..
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die Mexicaanse griep een beetje zat te worden eerlijk gezegd.
Wat wil je dat we draaien op je begrafenis?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.
1-0quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mexicaanse griep waarschijnlijk bij mijn vriendin op het werk, en mijn vriendin is al een aantal dagen grieperig. Benieuwd naar de uitslagen.
Op elk moment van de dag scherp die sjimz.quote:
Ik ken genoeg mensen die naar FC Groningen gaan of willen en die dolgraag eens iemand willen meenemen. Bovendien leen ik van hen ook vaak genoeg een kaart om de vriendin of mijn neefje mee te nemen. Mijn kaart is ook wel gewild omdat ik op Noord zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Blij maken doe ik alleen als een maat zn vriendin ofzo mee kan nemen. Aangezien ik zoveel gastjes ken die helemaal geilen op het begrip '410', kan ik mn kaart altijd wel verkopen als dat nodig is.
Wel mooi trouwens die gastjes die dan vol trots tegen hun maten gaan roepen dat ze bij de harde kern van Ajax op het vak gestaan hebben![]()
Oohjaquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, als er weer zo'n 13 jarig sletje in 'Bruins' gewillig staat te kopkluiven met jongens van 18 die dat helemaal geweldig vinden, dan kan het hard gaan hoor Robinhoooo.
Nou na in die rook vorig seizoen bij Feyenoord thuis te hebben gestaan, heb ik nergens meer een sjaaltje voor nodig, ik ga toch wel 10 jaar eerder dood daardoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Liever niet als ik in hetzelfde stadion als hem moet zitten staan. Of anders maar Ultra-Stylo m'n sjaaltje voor m'n gezicht.
Mexican Flu coming to a stadium near you!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Prosac het volgende:
Ach.. maar dit jaar mis ik al het goed is geen enkele wedstrijd.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat wil je dat we draaien op je begrafenis?
Ik stond gelukkig aan de goeie kant.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou na in die rook vorig seizoen bij Feyenoord thuis te hebben gestaan, heb ik nergens meer een sjaaltje voor nodig, ik ga toch wel 10 jaar eerder dood daardoor
quote:
Alleen als ik niet meer mijn bed kan uitkomen zonder in te storten ga ik niet naar een thuispot van Groningen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mexican Flu coming to a stadium near you!
Het kan gebeuren! Hoewel Groningen wel redelijk afgelegen ligt.
Ik ook. Ik heb alle 7 kleuren binnengekregenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik stond gelukkig aan de goeie kant.
Hoop dat het idd dat is. Gelukkig werkt ze op de OK, dus dat heeft nogal prioriteit. En gratis medicijnen via het werk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Breach het volgende:
@zjroentje, het beste er maar van hopen dan. Al hoor ik de laatste tijd veel om me heen dat mensen de 'normale' griep hebben.
En nu schijt je 7 kleuren stront?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb alle 7 kleuren binnengekregen
Maar de wedstrijden worden achter gesloten deuren gespeeld als de schijt de ventilator raakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen als ik niet meer mijn bed kan uitkomen zonder in te storten ga ik niet naar een thuispot van Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |