Ja het lukt me prima dit was pas de eerste keer dat ik echt dacht WTF dit is zwaar.quote:
Niet, kan er mobiel niet op. Ben benieuwd hoeveel punten ik vandaag heb gehaald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
RayMania, wie zet jij morgen in bij je Tourmanager?
Vertel?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
Valt nog best mee Rsy toch. Je hebt wel eens een beroerder zomer gehad kan ik me herinneren.
Vorige zomers klaagde je ook altijd nog over het weer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel?
Ik heb er echt genoeg van. Het mag ook wel eens meezitten. Effe een voortand maken, k-ching......
quote:
Ja, lach maar! kan ik vast weken wachten op dat klote kpn. En word ecjt gek van dat mobiel typen. Alsof ik dubbele lepra heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, waar is je [ afbeelding ]? Ik mis 'm!
Waar staat dat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot op mijn boxer he, Engcatjuh.
Je zei toch echt tot onder.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot op mijn boxer he, Engcatjuh. Niet incl mijn luier.
Volgens mij gewoon lemminguurtje ofzo, komt in KLB ook eens in de zoveel tijd voor. :pquote:
Trusten.quote:
Ja echt he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker, voor het slapen gaan nog al die onzin in het Ajax-topic.
Het is gewoon een held, een held.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Camping Duin & Strandquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke camping sta je? Ben er lang geleden ook nog eens geweest.
Daar zijn een aantal meiden uit mijn klas heen deze week.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is gewoon een held, een held.
Die beelden van deze hele tour van hem, 1 woord:
een held.Je moet niet gaan ramptoeristen in het Ajax topic als het net weer rustig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
7 jaar geleden ben ik daar geweestquote:
Als je dat denkt, ben je het alquote:Op donderdag 23 juli 2009 05:10 schreef Kopbal het volgende:
ruimschoots goedgemaakt vanavond.
Hmm, nu moet ik niet verliefd gaan worden
Trusteeee
Wat was er met je seizoenskaart dan Rayquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef RayMania het volgende:
Tuuuuuuurlijk, modem stuk. Kan er ook nog wel bij. Dubbele longontsteking, gebroken voortand, dikke telefoonrekening door fout, fiets stuk (twee nieuwe banden), foute seizoenskaart. Verder gaat alles prima!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |