Sera is ook zooo 2007quote:
Seraquote:
CERA bedoel ik. Meer van 'tzelfde.quote:
jawel maar Contador is wel oppermachtig dat is aan de ene kant wel jammer.quote:
Dat dus, er is geen spanning. De Schleck's doen wat ze kunnen, maar dat is niet voldoende om hem te kunnen bedreigen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jawel maar Contador is wel oppermachtig dat is aan de ene kant wel jammer.
Ik ben bang dat Contador de nieuw alleenheerser van de tour gaat worden. Zo zal het nog jaren spanningsloos blijven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus, er is geen spanning. De Schleck's doen wat ze kunnen, maar dat is niet voldoende om hem te kunnen bedreigen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Eindelijk die prutser van een Van Hummel eruit
quote:
Ik kan er al jaren met mijn verstand niet bij dat een volwassene dingen als Harry Potter en Lord of the Rings leuk vindt. Zwijnstijn, zwerkbal etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
die andere films zijn wel leuk, maar deze is echt heel slecht.
En dat ben ik wel met je eens. Nou was dat niet echt realistisch, maar uitrijden had echt een topprestatie en beloning voor zijn inspanningen geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef toma het volgende:
[..]
Een overwinning in Parijs zou nog zo mooi zijn.
Echt te geniaal zijn die films. Laatst keek ik toevallig een stukje om mijn pc te testen. Dat stuk waar die paarden net gaan aanvallen in Return of the King. Echt niet normaal zo gaaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Lord of the Rings![]()
Dat verhaal is echt geniaal, je moet alleen wat fantasie hebben om het boeiend te vinden
Ja, het zal ook wel aan mij liggen, gezien de opbrengsten van die films. Maar ik heb er echt 0,0 mee. Ooit zonder het verhaal te kennen naar de eerste film gegaan. Heb serieus 1,5 uur geslapen in de biosquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Lord of the Rings![]()
Dat verhaal is echt geniaal, je moet alleen wat fantasie hebben om het boeiend te vinden
Mja, verkeerde voorbeeld. Besef ik me nu ook welquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef dndiek het volgende:
LOTR en Harry Potter vind ik toch wel 2 verschillende dingen....
Trekt je maat het nog?quote:
Heel mooiquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Houniet het volgende:
Mijn maat heeft het overigens wel zwaar, maar die help ik er wel doorheen.
quote:Woest door pindasaus op patat
SCHIEDAM - Een 47-jarige Schiedammer R. W. sloeg december vorig jaar een snackbar in de Nieuwe Maasstraat in zijn woonplaats kort en klein, omdat hij ongevraagd pindasaus bij zijn snack had gekregen en bij thuiskomst een bestelde kaassoufflé ontbrak.
afbeelding vergroten
"Ik kom daar al jaren en ze weten dat ik niet van pindasaus houd,'' aldus de verdachte in de rechtszaal. ,,Ik zat thuis op de bank, deed het zakje open en zag direct dat het verkeerd was.
Ik werd woest, ging terug naar die zaak en ging helemaal door het lint.''
De man veegde, volgens twee getuigen, eerst met zijn arm de bloempotten van de vensterbank in de eetzaak, trapte de brievenbus uit de voordeur, smeet een stoel door de snackvitrine en wierp de kassa op de grond.
"Ik kan niks tillen met mijn armen door dat probleem met mijn wervels,'' reageerde de verdachte, die een kunststof neksteun droeg. "Tien jaar geleden ben ik aangevallen door een junk. Daarbij kreeg ik een baksteen in mijn nek. Ik kan die kassa niet op de grond hebben gegooid. Die kok gaf mij een duw en ik duwde terug, toen viel hij tegen de kassa. Met die stoel verdedigde ik me, toen personeel mij aanviel. Ik ben hier gekomen met lood in mijn schoenen. Volgende maand word ik weer aan mijn wervels geopereerd. Het is nooit meer goed gekomen. Ik ben daardoor heel opvliegend en heb een posttraumatisch stress syndroom. Daarom volg ik al een anti-agressiecursus.''
Gezien zijn persoonlijke situatie veroordeelde de rechter de Schiedammer tot een voorwaardelijke celstraf van een maand.
Je zou eerder aan een patatje oorlog gaan denken..quote:
quote:Lolo - Teddybear's Escape
Estuera vs Re:Locate - Palma Salone
Gabriel & Dresden - As the Rush Comes (Sweeping Strings remix)
Inner & Outer - Reaching
Oliver Moldan - Beauty in LA (main mix)
Martin Roth & Frank Ellrich - The Orange Theme (Roth remix)
Plastic Boy - Silverbath
Airbase - Theme from The Rock
Colorzone - Indigo Offence
Veracocha - Carte Blanche
Solar Factor - Urban Shakedown
Tiesto - Suburban Train (Cosmic Gate remix)
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolli's Loud Bass Remix)
Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psico Mix)
Major Bryce - One One One
OGP - What If
Heb je er een goed gevoel over?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Telefonisch interview gehad. Ben benieuwd of ik langs mag komen voor een tweede interview...
Nu nog even een Miss Nine Session afluisteren. Daarna misschien nog even aan jouwe beginnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Prosac het volgende:
http://www8.zippyshare.com/v/58430471/file.html
[..]
50-50. Ben al een stuk minder hoopvol geworden de afgelopen maanden. Maar ik zou zo blij zijn als ik word aangenomen. Zo ontzettend blij.quote:
Welke camping sta je? Ben er lang geleden ook nog eens geweest.quote:
Hij heeft ergens wel een punt, een kaassoufflé is echtquote:
Link als je denkt dat je er gelijk een hap van kan nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt, een kaassoufflé is echt
Met live opnames? Dat is namelijk beter dan haar mixes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu nog even een Miss Nine Session afluisteren. Daarna misschien nog even aan jouwe beginnen
Ik was er bijna nog serieus op ingegaan ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met live opnames? Dat is namelijk beter dan haar mixes.
Ik durfde niet te gaan. Vorige week een keer goed stuk gegaan met die hitte/benauwdheid. Ik wacht wel weer tot het minder benauwd isquote:
niet veel ik begin net, doe het met dat MP3 schema wat in SPT staat. Maar wil wel fit blijven want ik ben gestopt met voetballen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik durfde niet te gaan. Vorige week een keer goed stuk gegaan met die hitte/benauwdheid. Ik wacht wel weer tot het minder benauwd is
Hoeveel loop jij ongeveer?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
niet veel ik begin net, doe het met dat MP3 schema wat in SPT staat. Maar wil wel fit blijven want ik ben gestopt met voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |