Amsterdam to Maastrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
Een kok roert in het eten van vandaag, SCH in het eten van gisteren.
Kutprogrammaquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stand.nl bellers. 8456 keer hallo zeggen.
Ik snap er echt geen kut vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
Ah, weil du viel deutsch sprechen gehst auf dein Ferien mit dien liebsten?
Ik finde es auch sehr fabelhaft am echten leben deutsch mit freunden zu sprechen, macht immer spass. Jawohl!
Sinds een tijdje is het echt veel beter geworden hoor, een maand ofzo denk ik? Vast personele wijzigingen in de redactie.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sinds een tijdje is het echt veel beter geworden hoor, een maand ofzo denk ik? Vast personele wijzigingen in de redactie.
Mobiel online, ook geen PI. Derhalve vond ik het nog redelijk geslaagd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
(is al het hele jaar hoor, als je me wilt bashen, doe het dan goed)
Ik heb er echt een pleurishekel aan, en ik ga zeker niet mijn vriendinnetje duits praten, wat een onzin zou dat zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Prosac het volgende:
Jezus tering BS, gewoon simpel duits was dat.
Ik zeg simpel
"omdat je veel duits zult gaan spreken op de vakantie met je liefste? Ik vind het altijd erg leuk om in het echte leven duits te spreken met vrienden, dat is altijd lollig. Jazeker!"
zoiets.
En die weigeren dus normaal Duits te praten. Net als de meeste Friezen in NL zeg maar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb er echt een pleurishekel aan, en ik ga zeker niet mijn vriendinnetje duits praten, wat een onzin zou dat zijn.
Zwitsers Duits is trouwens nog erger, onverstaanbaar die mensen.
Ich gehe sieben tagen, nach freunde die halb um halb im Amsterdam und Berlin wohnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef Prosac het volgende:
Ah, Berlin, sehr schone stadt. Wenn ich in die zukunfst noch ein mahl in ein andere stadt leben will, dann wird das Berlin.
aaaaah Berlin
Ich war das jahr vorher funf tage in Berlin, nicht genug. Man braucht viel mehr tagen fur den entdekkung von Berlin.
Sowieso Fransenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
Alles beter dan de Fransen die weigeren engels te spreken. Ook al je je vriendelijk in het frans veronschuldigd hebt dat je slecht frans spreekt.
Dat had ik maandag ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hola! De andere trein wachtte gewoon op mijn trein![]()
![]()
! Ze kunnen het wel!
Uploaden op Dumpert. Own ze!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:12 schreef RayMania het volgende:
Fransen zijn echt kutmensen. Maandagochtend kwam er ook een groep Fransen de trein in (om 08:00 's ochtends). De hele rit keihard Frans lullen, heel asociaal. "Oui oui oui oui", "no no no no no". Had het zelfs opgenomen met m'n mobiel.
Dat doen die moffen hier ook altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ook al die Fransen in Amsterdam die gewoon Frans blijven lullen als ze iets aan je willen vragen!
Eh maar dat wil niet alles zeggen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef Prosac het volgende:
Duitsers vragen echter eerst of je ook duits verstaat/spreekt. Althans, dat is mijn ervaring
Wij Nederlanders worden qua talen echt goed opgeleid.
Opgeveegd door de bezemwagenquote:
Het is wat met die renners.quote:Danilo Di Luca liep tegen de lamp in de Giro
AP wo 22/07/2009 - 15:36
Danilo Di Luca is tijdens de afgelopen Giro betrapt op het gebruik van cera, een variant van epo. De Italiaan van LPR eindigde tweede in de Ronde van Italië achter de Rus Denis Mensjov. De winnaar van de Giro in 2007 droeg een tijdje de roze trui en won ook twee ritten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |