Dan maak ik mij geen zorgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het bijzondere van deze griep is juist dat hij het hardst de mensen raakt die normaal een paar dagen niet lekker zijn. Leeftijdscategorie 20-45
Nou volgens mij zijn 95% van de overledenen wereldwijd toch echt kleine kinderen/bejaarden...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het bijzondere van deze griep is juist dat hij het hardst de mensen raakt die bij een normale griep een paar dagen niet lekker zijn. Leeftijdscategorie 20-45
Daar hoor je de eerste pas?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Prosac op 50.47 zit een klein foutje in de overgang van de platen
Slaap je ook niet goed 's nachts enzo?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan maak ik mij geen zorgen.
Ik heb mij nog nooit lekker gevoeld.
Ik ben pas anderhalf uur wakkerquote:
Ik moet plassenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaap je ook niet goed 's nachts enzo?
Er is maar EEEEEEEEEEEN ECHTE HA-ZES, EEN ECHTE HAAAAHAAAAZEEEEEESquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Vanavond naar Fransje Duijts![]()
Hopen dat ik daar geen mexicaanse griep oploop.
Frans Duijts, wat een held.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Vanavond naar Fransje Duijts![]()
Hopen dat ik daar geen mexicaanse griep oploop.
Nee, je stinkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
Ik moet ff schijten. 1,5 uur later dan normaal op het werk. Ga ik nu dood?
Te weinig koffie gedronken zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef Prosac het volgende:
Ik moet ff schijten. 1,5 uur later dan normaal op het werk. Ga ik nu dood?
Als je me nu nog gaat vertellen dat je alleen maar magnetronvoedsel eet en al 20 jaar niet meer geneukt hebt, dan ben jij immuun voor de Mexican Flu.quote:
geen koffie nog gehad inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Te weinig koffie gedronken zeker.
Joah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef RayMania het volgende:
Iemand die voor mij zaterdag en zondag de Rondemaster in wil vullen als ik een lijstje + wachtwoord PM?.
Oh ja.. dat moet ik ook nog doen. Nog weinig zin in gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een drama is dat Studielink. Ik wil me gewoon makkelijk inschrijven met twee klikken.
Kwartier verder, twee telefoontjes later en een hoop gezoek heb ik me als het goed ingeschreven voor mijn bachelor en masterquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja.. dat moet ik ook nog doen. Nog weinig zin in gehad.
Waarom???quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, m'n ex heeft 16 uur in de bus naar Moskou gezeten om naar een concert van Britney Spears te kunnen gaan. Die paar uurtjes naar Groningen is dan toch een betere deal.
Omdat ze in een stad in Rusland veeeeer van Moskou woont. Heb die route ook 2 keer afgelegd.quote:
Droog hier.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Wat een weer zeg, ik moet nog een moment vinden om de post te doen.
Ontdop dan meteen een flesje Murphy's Red.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef sjimz het volgende:
Boondock Saints kijken.
Alvast om in de Ierse sfeer te komen.
Zonnetje hieroquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat nep Ierse bier?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ontdop dan meteen een flesje Murphy's Red.
quote:
Nou hier gaat het nog wel even door, tot half 3, als ik buienradar moet geloven.quote:
Kilkenny mag ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat nep Ierse bier?
Ga dan voor Kilkenny of Guinness.
quote:
Sorry, ik krijg het echt niet weg. En ik lust toch veel bieren..quote:
Ik wou al zeggen, 16 uur van hier naar Moskou met een bus is wel erg snel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Omdat ze in een stad in Rusland veeeeer van Moskou woont. Heb die route ook 2 keer afgelegd.
Tot ongeveer half 3? Ga ik nu maar even strijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Nou hier gaat het nog wel even door, tot half 3, als ik buienradar moet geloven.
Zo zo, weer keihard aan de zuip?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, weer keihard aan de zuip?
Net wakker?quote:
Neuh, heb gewoon even niets te doen hehequote:
vanmorgen wast mooi in vjenne, alleen op terugweg nat gewordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Haar naam was Saraha en De eenzaamheid van de priemgetallen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga trouwens Mijn naam is Sarah oid lezen op vakantie, SCH.
En die ene van de priemgetallen.
En Schaduw van de Wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |