Top !quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Excuus, goed dat je roept!Komt er aan!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Biancavia het volgende:
Dus het is eigenlijk nog niet eens officieel van start gegaan?![]()
jahquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:Damn, we hebben al bijna evenveel als vorig jaar!
... en we 'moeten' nog meer dan een maandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Damn, we hebben al bijna evenveel als vorig jaar!
Binnen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef dddour het volgende:
5 pakketjes van mij zie paypal
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef dddour het volgende:
5 pakketjes van mij zie paypal
Ik zat al te kijken, wuh? Spam?quote:
Komt u maarrrrquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...weer bij met het labelen van mail en PM....
En over 35 euro bereiken we de 2000-grens!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt hem al als avaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
Misschien domme vragen: mag je het icon voor deze actie gebruiken en hoe zorg je dat het je avatar wordt? Heb al even zitten puzzelen maar kom er niet uit.
huh? ik snap je niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
Misschien domme vragen: mag je het icon voor deze actie gebruiken en hoe zorg je dat het je avatar wordt? Heb al even zitten puzzelen maar kom er niet uit.
Mensen, kom er maar in!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie je ook met actie-avaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zie gewoon mijn oude ava.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zie gewoon mijn oude ava.
cache legenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's echt raar, ik zie nog steeds mijn originele ava. Weird science.
De laatste? Ben je gek?quote:
Tot 2000, daarna mag men weer verder storten hoorquote:
oke, anders ; wie stort die ene 35 euro zodat we op de 2000 zitten!quote:
redderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tot 2000, daarna mag men weer verder storten hoor
Jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, anders ; wie stort die ene 35 euro zodat we op de 2000 zitten!
MAAAAK ME GEEEEEK
quote:
ing? gedaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, wil je dddour in de Fipo zetten?
quote:
oke! tjek even je pmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat er al heel wat mails heen en weer zijn gegaan naar DTH. Als je straks antwoord krijgt op je laatste vraag en weer terug gaat mailen, wil je dan eerst even naar me gillen? Want ik heb ook nog een belangrijk vraagje voor haar en anders bombarderen we haar met mailtjes en ze heeft het al zo druk!Dus dan zet ik dat in hetzelfde mailtje als jij, snappie?
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef Angelcakes het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie snel met terugmailen !
Geld net overgemaakt, gaat lekkerrrrrrrrrr
We hebben nog wel even hèquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik ben zo blij, zooooooo blij met de groene smiley
En dat er zo ontzettend veel overgemaakt wordt
Ik ben meneer Maes nog aan het bewerken maar er kwam een familie crisis tussen dus ik laat hem nu even met rust.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand met een dubbele mail
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat ook centjes doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Guess. het volgende:
Ik wil even doorgeven dat onze donatie ook is overgemaakt
En mail terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorriekheb net n mail gestuurd
Greysie gaat je groen laten maken!quote:
Hij is er heur...en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb een vrije donatie gedaan.Al was het niet veel, het was wel alles wat ik had op mijn rekening
![]()
Ik pas direct het conceptmailtje aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
LET OP!!!
Gelieve even géén betalingen meer te doen via Paypal. Ze doen ontzettend moeilijk ineens en hebben de rekening geblokkeerdNu moet ik allerlei dingen gaan opsturen, legitimatie met foto, meer info over de transacties, betalingen, tegenrekening etc. Bijzonder vervelend dit, ik ga Paypal dan ook NOOIT meer gebruiken als dit achter de rug is. Jammer dan voor ze.
prima!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorriekheb net n mail gestuurd
Oh goed, daar zou ik niet eens aan gedacht hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pas direct het conceptmailtje aan
Als je ff meldt wanneer je het hebt overgemaakt, vragen we een tagje aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
supersnel![]()
eind vd week wil ik ook groen zijn
Jij bent altijd zo grappig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*
*pinggggg*
In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren
In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*
*pinggggg*
In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren
In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
Mag hier ook wel, dieren kennen ook geen schaamtequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hij is niet eens vunzig!
*trots op zichzelf is*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hij is niet eens vunzig!
*trots op zichzelf is*
Alleen jammer dat Greys daar straks weer zoveel tijd aan kwijt is, en ze komt nu al niet aan eten toequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Disana het volgende:
Oh, dat is dus nog even wachten voor je bij het geld kunt dat we via PayPal hebben betaald. Maar als je de gevraagde zaken opstuurt, komt het heus nog wel op tijd goed.
Ben je ermee bekend?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Disana het volgende:
Oh, dat is dus nog even wachten voor je bij het geld kunt dat we via PayPal hebben betaald. Maar als je de gevraagde zaken opstuurt, komt het heus nog wel op tijd goed.
boycotten die zooi. Zo klant onvriendelijk als den pest blijkt welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Potverdorie, ik baal echt van Paypal
Nou moet ik allerlei velden gaan invullen en dat kost alleen maar weer tijd.
Hoop maar dat het snel opgelost is.
Het komt vast goed maar het is wel een enorm gezeur weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Potverdorie, ik baal echt van Paypal
Nou moet ik allerlei velden gaan invullen en dat kost alleen maar weer tijd.
Hoop maar dat het snel opgelost is.
Zie PM. Heb je net uitgebreid geantwoordquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Het komt vast goed maar het is wel een enorm gezeur weer.
Hebben ze aangegeven waarom ze de boel geblokkeerd hebben?
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:04 schreef hondjes het volgende:
met internetbankieren gedaan, 5 minuten geleden.
hoop dat het erop staat, succes met de aktie.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:![]()
![]()
![]()
voor jullie OCD gedrag voor het goede doel!
Ik las cancellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Swel grappig!
Je moet gewoon een eigen goed doel beginnen " de permanente asielactie" en je OCD chanellen ofzo. Ken je't kwijt!
Nee echt, het is niet grappig. Ik doe er echt uren over voordat ik klaar ben met alles (ik heb het met het kijken of alles uit is. Gas, kraan, licht, deur dicht, deur op de klemmen, raam dicht, stekker laptop eruit, knopje stekkerdoos uit, ect )quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Swel grappig!
Je moet gewoon een eigen goed doel beginnen " de permanente asielactie" en je OCD chanellen ofzo. Ken je't kwijt!
nee, dat dan weer niet gelukkig. Dat zou betekenen dat ik smetvrees hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Valt 50 keer je handen wassen daar ook onder?
Jaahaa liefje ik WEET wat het is. En ik weet natuurlijk ook dat het in het echt niet grappig is. Maarrrrr in het licht van (de jolijt en de pret van) dit topic... TOCH LEKKER GRAPPIG-->quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee echt, het is niet grappig. Ik doe er echt uren over voordat ik klaar ben met alles (ik heb het met het kijken of alles uit is. Gas, kraan, licht, deur dicht, deur op de klemmen, raam dicht, stekker laptop eruit, knopje stekkerdoos uit, ect )
En dat doe ik echt 35x voordat ik kan slapen. MM wordt helemaal gestoord van meook check ik vet vaak of mn foon niet aan het bellen is enzo
Het is echt NIET grappig
![]()
ook niet een klein beetje
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaahaa liefje ik WEET wat het is. En ik weet natuurlijk ook dat het in het echt niet grappig is. Maarrrrr in het licht van (de jolijt en de pret van) dit topic... TOCH LEKKER GRAPPIG-->
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
Daarom ga ik trouwens ook tegen half 12 altijd naar bed. Rond een uur of 1 half 2 ben ik dan wel klaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.
fuck mequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.
kutwijf ben je trouwens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat Qwea het niet horenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Ik zie net dat mijn laptop vannacht en vandaag de hele dag aangestaan heeft
Kunnen loslaten = willen vasthoudenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck meIk wil dat ook
Ik word haske gek als mn laptop nog aan zou staan![]()
Aan jou gepost?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Fascination heeft het ook op de post moeten doenMag wel vast op het groenlijstje toch?
Naar de bank. Ik zou geld per post niet aandurvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan jou gepost?
Of gewoon per overschrijving aan de bank gestuurd?
Ik lig klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef PV het volgende:
wtf..ik postte twee dagen terug een tvp'tje, toen was er 160 euro oid opgehaald. en nu al zoveel
![]()
mailtje komt er aan!
En ik danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Qtje, wil je in de donateurslijst er bij zetten in de fipo:
Guess.
IkBenOzan
muisje-eliza
hondjes
Fascination
tonja
Susi
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!quote:
Oh sorry scheet!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
En ik dan
Of tel ik nog niet mee omdat de poet niet officieel binnen is?
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM boxquote:
Je krijgt spoedig een mailtje van de Waaktijger Hara terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Flubberbal het volgende:
Ik wil ook wel wat doneren. Ik stuur zo een mailtje!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!
Tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM box
Wel nog even meekijken hier toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Het wordt wel treurig hè ;')
JIj mag iig niets mmeer doen vanavond
Ze weten dat we gevraagd hebben om een verlanglijstje en dat we op 12 september langskomen. Verder weten ze niets! En dat moet een verrassing blijven!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
Wéét Dierenthuis trouwens van deze actie? Ik zie niks op hun website staan iig
Ze weten dat er een actie is, maar meer niet. En dat wilden we graag zo houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
Wéét Dierenthuis trouwens van deze actie? Ik zie niks op hun website staan iig
Schrik niet als we eind van de week 11 topics verder zijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Millitia het volgende:
tvp, zal einde van de week/begin volgende week even wat pakketten "geven". Goede zaak dit
En ik ben ook klaarquote:
Vooruit, ik zal voor deze keer met mijn hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel nog even meekijken hier toch?
Ah?
Toe?
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze weten dat er een actie is, maar meer niet. En dat wilden we graag zo houden
U bent té goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal voor deze keer met mijn hand over mijn hart strijken
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Millitia het volgende:
tvp, zal einde van de week/begin volgende week even wat pakketten "geven". Goede zaak dit
Hahaha dat was zo briljant, we maken nu nog grapjes over kleurplaten en ranjaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.
Ja! Oh ik lig nog in een kreuk als ik denk aan hoe dat ging! Die dachten dat er een paar kinderen iets kwamen brengen. We kregen nog net geen kleurplaat. En ze schrokken zich kapot toen ze zagen waar het echt om ging!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.
We hebben altijd veel foto's en filmpjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef mafkees01 het volgende:
Komen er nog pics van de overhandiging?
Ja!quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:07 schreef mafkees01 het volgende:
Komen er nog pics van de overhandiging?
Op die link staan ook de foto's van 2007 en 2008.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef mafkees01 het volgende:
Oke, wacht het rustig af. Wil weleens zien hoe blij ze zijn enzo
En daar is onze persoonlijke fotografe alquote:
Ja dat is ok, moet het alleen ff in myat zien zodat ik eraan herinnerd wordtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Schrik niet als we eind van de week 11 topics verder zijn!
Je voornemen is tof!
Ja absurd. Mijn vriend heeft ook PayPal maar hij moest direct al al die gegevens doorgeven. Beetje gek dat ze er hier later mee komen en de boel zomaar blokkeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je ermee bekend?
Ronduit belachelijk dat ze je rekening blokkeren!
Het was toevalquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
En daar is onze persoonlijke fotografe al
Jaaaaaaaaaaa ja!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was toeval
Ik scan niet het topic op het woord 'foto'
Zijn hier nog infiltranten van SDT?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel nog even meekijken hier toch?
Ah?
Toe?
[..]
Ze weten dat we gevraagd hebben om een verlanglijstje en dat we op 12 september langskomen. Verder weten ze niets! En dat moet een verrassing blijven!
Echt jammer dat je dat gemist hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef nokwanda het volgende:
Vorig jaar wilde ik heel graag mee, maar moest ik iets doen dat echt echt moest. Daar baalde ik enorm van. Dit jaar dan
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef nokwanda het volgende:
Vorig jaar wilde ik heel graag mee, maar moest ik iets doen dat echt echt moest. Daar baalde ik enorm van. Dit jaar dan
Dat was wss maar goed ook. Anders hadden ze daar ook nog een overstroming gehad van mijn zoute tranen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt jammer dat je dat gemist hebtEn de Boris en Greys kennismaking
Ik heb er ook weer zin in!quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ja!![]()
Ik heb er alweer zo'n zin in!
Ik lag net weer in een deuk net als Hara, toen ik dacht aan dat Maes en ik onderweg waren en haast hysterisch werden toen, nádat de A28 afgesloten bleek en TomTom ons steeds weer terugstuurde naar de A28we toen ook nog dat bedrijf nergens konden vinden en we in het verkeerde durp bleken te zitten waar de TomTom op een gegeven moment off road aangaf
Woohoooooquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
De doantie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [afbeelding] 2000 [afbeelding]
Bedankt!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Morgenochtend vroeg ben je groen! Dan is Iteejer weer wakker!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef PV het volgende:
mag ik ook een groen naampje?of is het nog niet binnen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Ik woohoo ook mee, richting de douche en vervolgens slaapkamerquote:
Trusten en nogmaals superbedankt!quote:
Ik had het al aangepast in mijn eerdere lijstje voor Qquote:
Ik dacht ook meer aan een cafe, in een dierentehuis schenken ze doorgaans niet zoveel bierquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben altijd geprobeerd de groep binnen de perken te houden, geen idee hoe Dierenthuis daarover denkt
Ach soquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, je zei "daar". Dus dat nam ik heel raar op als daar.
Als het goed is heeft Qwea daar iemand voor gestriktquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:29 schreef blckbb het volgende:
Kan er nergens een of andere teller komen?Die bijhoudt hoeveel geld er al bij elkaar gebracht is?
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child die je bent.quote:
Mja, jij vraagt niet en blijft zwart. Er valt wat voor te zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child dat je bent.
Je maquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child die je bent.
WAT IS ER MET M'N MOEDER? BRING IT ON NIGGER.quote:
What the fucking neuk! (excuse the language.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt!
Uiteraardquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef Muis006 het volgende:
Mij!
Holy Cow, das wel heel erg coolquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt!
Vandaag de 3000?quote:
OMG de klad komt er in zeg, de dames worden laksquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Millitia het volgende:
Nu zeker al 30 seconden geleden gemaild voor het rekeningnummer en nog steeds niets terug...
ik moest toch wel lachenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG de klad komt er in zeg, de dames worden laks![]()
Awwww wat een schatjequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poes wil haar zakgeld aan een pakketje A spenderen...
Ben bang dat die nog wel ff slaaptquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:11 schreef nieslief het volgende:
Harajuku je hebt pm!!!!
quote:
Geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:13 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] 2000 alweer! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef Prowl het volgende:
Popples
Prowl
Wij willen groen worden!
Geld voor een partytent is overgemaakt
Anders wil ik dat wel doen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Qwea daar iemand voor gestrikt
*smelt*quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poes wil haar zakgeld aan een pakketje A spenderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je niet in de donateurslijst in de fipo of ben je nog niet groen en heb je wel gedoneerd, geef dan alsjeblieft even een gil in het topic. Wij zijn ook maar mensen, dus helaas maken we wel eens een foutje of zien we iemand over het hoofd, ook al proberen we dat niet te doen natuurlijk. Dus roep gerust, dan kijken we het na en zetten we je er bij en schilderen we je groen!
Moet daar niet een dag overheen gaan ofzo? Heb namelijk toch echt al een heel uur geleden geld overgemaakt...quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je niet in de donateurslijst in de fipo of ben je nog niet groen en heb je wel gedoneerd, geef dan alsjeblieft even een gil in het topic. Wij zijn ook maar mensen, dus helaas maken we wel eens een foutje of zien we iemand over het hoofd, ook al proberen we dat niet te doen natuurlijk. Dus roep gerust, dan kijken we het na en zetten we je er bij en schilderen we je groen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond mama Kuuk ff verwend![]()
Gevolg:Ik weet niet zo goed of ik hier nou 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' op moet zeggen of
![]()
![]()
![]()
Kies toch maar voor het laatste!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik snor die ouwe mail nog wel ff op, ben nu op werk, dus maak het vanavond overquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond mama Kuuk ff verwend![]()
Gevolg:too much infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren! Suddenly it hit me!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie ook maar mensen????
![]()
Draai maar even een rondje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef Millitia het volgende:
[..]
Moet daar niet een dag overheen gaan ofzo? Heb namelijk toch echt al een heel uur geleden geld overgemaakt...
Ik had het gisteravond al gezegd, ff een goed gesprek met ma Kuuk voor wat extra cenjtes, en voila beloofd is beloofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik hier nou '![]()
![]()
' op moet zeggen of
![]()
![]()
![]()
Kies toch maar voor het laatste!![]()
Bij mij hebben alleen de honden gedoneerd, ik niet, maar ik sta wel mooi zelluf in de OPquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snor die ouwe mail nog wel ff op, ben nu op werk, dus maak het vanavond over![]()
Mag mijn poesjah's naam dan ook in de OP als donateur
succesquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo wel even de mails en PMs sturen.
En daarna de rekeningen checken.
Maar eerst Paypal bellen...
geen dancer dus?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteren! Suddenly it hit me!
Het kwam voor mij ook als een grote schok! I'm human!![]()
Haha, ja maar ik sta al in de OP, dus is ook wel leuk als m'n poes er dan bij staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij hebben alleen de honden gedoneerd, ik niet, maar ik sta wel mooi zelluf in de OP
Ik zal het Qwea laten aanpassen als ze wakker is!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij hebben alleen de honden gedoneerd, ik niet, maar ik sta wel mooi zelluf in de OP
Tuulk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snor die ouwe mail nog wel ff op, ben nu op werk, dus maak het vanavond over![]()
Mag mijn poesjah's naam dan ook in de OP als donateur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is niet mijn mamaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat t zn mama niet is, dat zou echt ziek zijn
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het Qwea laten aanpassen als ze wakker is!
ik vergeet nog eens tussen de regels door te lezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat t zn mama niet is, dat zou echt ziek zijn
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vergeet nog eens tussen de regels door te lezen
Een goed gesprekquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef minkuukel het volgende:
Ik had het gisteravond al gezegd, ff een goed gesprek met ma Kuuk voor wat extra cenjtes, en voila beloofd is beloofd.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef Desunoto het volgende:
Ohja, Noortje. wil ook doneren maar ze denkt dat groen haar niet staat en ze wil een fuchsia kleurtje.!
Kan ze een fuchsia kleurtje krijgen als zij ook een bijdrage levert?![]()
Noortje moet niet ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het straks net de regenboog hier, want er zijn vast nog meer lui die een ander kleurtje mooier vinden ofzo![]()
Je hebt ook wel gelijk. Maar het viel te proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noortje moet niet ouwehoeren![]()
Dan is het straks net de regenboog hier, want er zijn vast nog meer lui die een ander kleurtje mooier vinden ofzo
Ohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een goed gespreknoemen ze dat zo tegenwoordig
![]()
Ik vind jullie allemaal super ende geweldig! Ik had niet gedacht dat de actie zo'n vlucht zou nemen.
Ik heb net de dame van DTH gesproken en haar van ons een plateauweegschaal met losse indicator aangeboden voor het wegen van honden en katten. Bij deze!
Ja, ja en jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:08 schreef Greys het volgende:
OhhhhhhhhhhWas ze blij?
En was ze aardig?
Bij mij aan de telefoon wel! Zei je dat het bij onze actie hoort? Wat LIEF van je!
Akelige kut-organisatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Heb net lang met Paypal aan de telefoon gezeten. Er gaat toch heel wat tijd in zitten. Ik moet bankafschriften gaan tonen (en nee, die mogen niet online uitgedraaid worden, die moet ik bij de bank gaan aanvragen...), een brief sturen met uitleg, legitimatie uploaden enz. Er wordt een onderzoek gestart.
Dus daar ga ik mee aan de slag en dan maar duimen dat het snel opgelost is. Het kon wel even duren, dus ik mag toch hopen dat het geld weer vrij komt voordat de actie is afgelopen![]()
Verder is er een probleem met een van de donaties per paypal. Ze hebben diegene een mail gestuurd en daar moet zo spoedig mogelijk op gereageerd worden. Dus ik ga diegene even een PM sturen.
Nee, die krijgen ze van mijn baas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Wordt dat besteld van het geld dat er tot nu toe is?
Dat is echt een duurzaam kado zeg
Holy crap , echt waar?quote:
Ingetje79, Qwea, Harajuku. of ik.quote:
Nee joh, maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingetje79, Qwea, Harajuku. of ik.
Op het moment ben alleen ik er en ik was met Paypal aan het bellen, dus ik ga zo even in de mail kijken.
Sorry
Ja, echt waar. Mijn baas is een schatje. En ook een lekker ding trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Holy crap , echt waar?
Wat een lieve baas heb jij
Nou weet je, het nare is dat het nu zóveel tijd gaat kosten en het is al zo druk. We doen dit gewoon naast onze normale baan zeg maar en nu wordt het allemaal wel erg veel. Ik heb morgen een vrije middag en dan heb ik allerlei dingen te doen zoals de verjaardag van mijn meneer organiseren, maar nu moet ik naar die klotebank om afschriften te gaan regelen. Daar had ik gewoon niet op gerekend. Baal er ook erg van. Maar goed, alles voor het goede doelquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Greys, wat een gedoe met paypall...
Volgens mij is ook vaak de pest met paypall dat mensen dingen betalen terwijl ze heul geen geld hebben en dan komt dr altijd een hoop gedoe......
Hihiiiiihihi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Mijn baas is een schatje. En ook een lekker ding trouwens, maar dat terzijde
Ga ik nu proberen! En daar moet ik dan 'met een goede digitale camera' een foto van maken en uploadenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:19 schreef ElisaB het volgende:
Je kan de ING gewoon bellen en vragen om een papieren afschrift. Sturen ze het op
alle beetjes helpenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil wel pakket A doneren. Kan helaas niet meer missen. Mailtje is onderweg
ik vind gewoon dat paypal niet zo stom en moeilijk moet doen, maar ja daar ben je helaas niet mee geholpenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb net 3 mails verzonden!
[..]
Nou weet je, het nare is dat het nu zóveel tijd gaat kosten en het is al zo druk. We doen dit gewoon naast onze normale baan zeg maar en nu wordt het allemaal wel erg veel. Ik heb morgen een vrije middag en dan heb ik allerlei dingen te doen zoals de verjaardag van mijn meneer organiseren, maar nu moet ik naar die klotebank om afschriften te gaan regelen. Daar had ik gewoon niet op gerekend. Baal er ook erg van. Maar goed, alles voor het goede doel
Nee, niet eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:23 schreef Phaidra het volgende:Elisa, ik wilde al vragen of jouw baas niet gewoon je beeb was! Wel heel lief van die baas
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet eensMIjn beeb is mijn collega en die vindt de baas ook jummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |