Echt jammer dat je dat gemist hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef nokwanda het volgende:
Vorig jaar wilde ik heel graag mee, maar moest ik iets doen dat echt echt moest. Daar baalde ik enorm van. Dit jaar dan
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef nokwanda het volgende:
Vorig jaar wilde ik heel graag mee, maar moest ik iets doen dat echt echt moest. Daar baalde ik enorm van. Dit jaar dan
Dat was wss maar goed ook. Anders hadden ze daar ook nog een overstroming gehad van mijn zoute tranen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt jammer dat je dat gemist hebtEn de Boris en Greys kennismaking
Ik heb er ook weer zin in!quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ja!![]()
Ik heb er alweer zo'n zin in!
Ik lag net weer in een deuk net als Hara, toen ik dacht aan dat Maes en ik onderweg waren en haast hysterisch werden toen, nádat de A28 afgesloten bleek en TomTom ons steeds weer terugstuurde naar de A28we toen ook nog dat bedrijf nergens konden vinden en we in het verkeerde durp bleken te zitten waar de TomTom op een gegeven moment off road aangaf
Woohoooooquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
De doantie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [afbeelding] 2000 [afbeelding]
Bedankt!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Morgenochtend vroeg ben je groen! Dan is Iteejer weer wakker!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef PV het volgende:
mag ik ook een groen naampje?of is het nog niet binnen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Ik woohoo ook mee, richting de douche en vervolgens slaapkamerquote:
Trusten en nogmaals superbedankt!quote:
Ik had het al aangepast in mijn eerdere lijstje voor Qquote:
Ik dacht ook meer aan een cafe, in een dierentehuis schenken ze doorgaans niet zoveel bierquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben altijd geprobeerd de groep binnen de perken te houden, geen idee hoe Dierenthuis daarover denkt
Ach soquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, je zei "daar". Dus dat nam ik heel raar op als daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |