Laat Qwea het niet horenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Ik zie net dat mijn laptop vannacht en vandaag de hele dag aangestaan heeft
Kunnen loslaten = willen vasthoudenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck meIk wil dat ook
Ik word haske gek als mn laptop nog aan zou staan![]()
Aan jou gepost?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Fascination heeft het ook op de post moeten doenMag wel vast op het groenlijstje toch?
Naar de bank. Ik zou geld per post niet aandurvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan jou gepost?
Of gewoon per overschrijving aan de bank gestuurd?
Ik lig klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef PV het volgende:
wtf..ik postte twee dagen terug een tvp'tje, toen was er 160 euro oid opgehaald. en nu al zoveel
![]()
mailtje komt er aan!
En ik danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Qtje, wil je in de donateurslijst er bij zetten in de fipo:
Guess.
IkBenOzan
muisje-eliza
hondjes
Fascination
tonja
Susi
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!quote:
Oh sorry scheet!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
En ik dan
Of tel ik nog niet mee omdat de poet niet officieel binnen is?
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM boxquote:
Je krijgt spoedig een mailtje van de Waaktijger Hara terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Flubberbal het volgende:
Ik wil ook wel wat doneren. Ik stuur zo een mailtje!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!
Tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |