Zie PM. Heb je net uitgebreid geantwoordquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Het komt vast goed maar het is wel een enorm gezeur weer.
Hebben ze aangegeven waarom ze de boel geblokkeerd hebben?
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:04 schreef hondjes het volgende:
met internetbankieren gedaan, 5 minuten geleden.
hoop dat het erop staat, succes met de aktie.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:![]()
![]()
![]()
voor jullie OCD gedrag voor het goede doel!
Ik las cancellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Swel grappig!
Je moet gewoon een eigen goed doel beginnen " de permanente asielactie" en je OCD chanellen ofzo. Ken je't kwijt!
Nee echt, het is niet grappig. Ik doe er echt uren over voordat ik klaar ben met alles (ik heb het met het kijken of alles uit is. Gas, kraan, licht, deur dicht, deur op de klemmen, raam dicht, stekker laptop eruit, knopje stekkerdoos uit, ect )quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Swel grappig!
Je moet gewoon een eigen goed doel beginnen " de permanente asielactie" en je OCD chanellen ofzo. Ken je't kwijt!
nee, dat dan weer niet gelukkig. Dat zou betekenen dat ik smetvrees hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Valt 50 keer je handen wassen daar ook onder?
Jaahaa liefje ik WEET wat het is. En ik weet natuurlijk ook dat het in het echt niet grappig is. Maarrrrr in het licht van (de jolijt en de pret van) dit topic... TOCH LEKKER GRAPPIG-->quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee echt, het is niet grappig. Ik doe er echt uren over voordat ik klaar ben met alles (ik heb het met het kijken of alles uit is. Gas, kraan, licht, deur dicht, deur op de klemmen, raam dicht, stekker laptop eruit, knopje stekkerdoos uit, ect )
En dat doe ik echt 35x voordat ik kan slapen. MM wordt helemaal gestoord van meook check ik vet vaak of mn foon niet aan het bellen is enzo
Het is echt NIET grappig
![]()
ook niet een klein beetje
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaahaa liefje ik WEET wat het is. En ik weet natuurlijk ook dat het in het echt niet grappig is. Maarrrrr in het licht van (de jolijt en de pret van) dit topic... TOCH LEKKER GRAPPIG-->
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
Daarom ga ik trouwens ook tegen half 12 altijd naar bed. Rond een uur of 1 half 2 ben ik dan wel klaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.
fuck mequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker naar bed met mijn laptop, zonder dingen te checken. En wanneer ik ga slapen laat ik de laptop gewoon naast me samen met mij in slaapstand vallen.
kutwijf ben je trouwens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat Qwea het niet horenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Ik zie net dat mijn laptop vannacht en vandaag de hele dag aangestaan heeft
Kunnen loslaten = willen vasthoudenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck meIk wil dat ook
Ik word haske gek als mn laptop nog aan zou staan![]()
Aan jou gepost?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Fascination heeft het ook op de post moeten doenMag wel vast op het groenlijstje toch?
Naar de bank. Ik zou geld per post niet aandurvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan jou gepost?
Of gewoon per overschrijving aan de bank gestuurd?
Ik lig klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef PV het volgende:
wtf..ik postte twee dagen terug een tvp'tje, toen was er 160 euro oid opgehaald. en nu al zoveel
![]()
mailtje komt er aan!
En ik danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Qtje, wil je in de donateurslijst er bij zetten in de fipo:
Guess.
IkBenOzan
muisje-eliza
hondjes
Fascination
tonja
Susi
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!quote:
Oh sorry scheet!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
En ik dan
Of tel ik nog niet mee omdat de poet niet officieel binnen is?
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM boxquote:
Je krijgt spoedig een mailtje van de Waaktijger Hara terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Flubberbal het volgende:
Ik wil ook wel wat doneren. Ik stuur zo een mailtje!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!
Tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |