quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef Angelcakes het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie snel met terugmailen !
Geld net overgemaakt, gaat lekkerrrrrrrrrr
We hebben nog wel even hèquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik ben zo blij, zooooooo blij met de groene smiley
En dat er zo ontzettend veel overgemaakt wordt
Ik ben meneer Maes nog aan het bewerken maar er kwam een familie crisis tussen dus ik laat hem nu even met rust.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand met een dubbele mail
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat ook centjes doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Guess. het volgende:
Ik wil even doorgeven dat onze donatie ook is overgemaakt
En mail terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorriekheb net n mail gestuurd
Greysie gaat je groen laten maken!quote:
Hij is er heur...en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb een vrije donatie gedaan.Al was het niet veel, het was wel alles wat ik had op mijn rekening
![]()
Ik pas direct het conceptmailtje aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
LET OP!!!
Gelieve even géén betalingen meer te doen via Paypal. Ze doen ontzettend moeilijk ineens en hebben de rekening geblokkeerdNu moet ik allerlei dingen gaan opsturen, legitimatie met foto, meer info over de transacties, betalingen, tegenrekening etc. Bijzonder vervelend dit, ik ga Paypal dan ook NOOIT meer gebruiken als dit achter de rug is. Jammer dan voor ze.
prima!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorriekheb net n mail gestuurd
Oh goed, daar zou ik niet eens aan gedacht hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pas direct het conceptmailtje aan
Als je ff meldt wanneer je het hebt overgemaakt, vragen we een tagje aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
supersnel![]()
eind vd week wil ik ook groen zijn
Jij bent altijd zo grappig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*
*pinggggg*
In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren
In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*
*pinggggg*
In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren
In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
Mag hier ook wel, dieren kennen ook geen schaamtequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hij is niet eens vunzig!
*trots op zichzelf is*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hij is niet eens vunzig!
*trots op zichzelf is*
Alleen jammer dat Greys daar straks weer zoveel tijd aan kwijt is, en ze komt nu al niet aan eten toequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Disana het volgende:
Oh, dat is dus nog even wachten voor je bij het geld kunt dat we via PayPal hebben betaald. Maar als je de gevraagde zaken opstuurt, komt het heus nog wel op tijd goed.
Ben je ermee bekend?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Disana het volgende:
Oh, dat is dus nog even wachten voor je bij het geld kunt dat we via PayPal hebben betaald. Maar als je de gevraagde zaken opstuurt, komt het heus nog wel op tijd goed.
boycotten die zooi. Zo klant onvriendelijk als den pest blijkt welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Potverdorie, ik baal echt van Paypal
Nou moet ik allerlei velden gaan invullen en dat kost alleen maar weer tijd.
Hoop maar dat het snel opgelost is.
Het komt vast goed maar het is wel een enorm gezeur weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Potverdorie, ik baal echt van Paypal
Nou moet ik allerlei velden gaan invullen en dat kost alleen maar weer tijd.
Hoop maar dat het snel opgelost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |