* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!quote:
Oh sorry scheet!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
En ik dan
Of tel ik nog niet mee omdat de poet niet officieel binnen is?
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM boxquote:
Je krijgt spoedig een mailtje van de Waaktijger Hara terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Flubberbal het volgende:
Ik wil ook wel wat doneren. Ik stuur zo een mailtje!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich... Hara als een waak-tijgert achter de brievenbus!
Tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is niet meer online vanavond, first thing in the morning word je groen, want de aanvraag zit al in zijn PM box
Wel nog even meekijken hier toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Het wordt wel treurig hè ;')
JIj mag iig niets mmeer doen vanavond
Ze weten dat we gevraagd hebben om een verlanglijstje en dat we op 12 september langskomen. Verder weten ze niets! En dat moet een verrassing blijven!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
Wéét Dierenthuis trouwens van deze actie? Ik zie niks op hun website staan iig
Ze weten dat er een actie is, maar meer niet. En dat wilden we graag zo houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
Wéét Dierenthuis trouwens van deze actie? Ik zie niks op hun website staan iig
Schrik niet als we eind van de week 11 topics verder zijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Millitia het volgende:
tvp, zal einde van de week/begin volgende week even wat pakketten "geven". Goede zaak dit
En ik ben ook klaarquote:
Vooruit, ik zal voor deze keer met mijn hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel nog even meekijken hier toch?
Ah?
Toe?
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze weten dat er een actie is, maar meer niet. En dat wilden we graag zo houden
U bent té goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal voor deze keer met mijn hand over mijn hart strijken
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Millitia het volgende:
tvp, zal einde van de week/begin volgende week even wat pakketten "geven". Goede zaak dit
Hahaha dat was zo briljant, we maken nu nog grapjes over kleurplaten en ranjaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.
Ja! Oh ik lig nog in een kreuk als ik denk aan hoe dat ging! Die dachten dat er een paar kinderen iets kwamen brengen. We kregen nog net geen kleurplaat. En ze schrokken zich kapot toen ze zagen waar het echt om ging!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht het asiel dat het een of andere klungelige kinderactie was... tot ze zagen wat er allemaal binnenkwam. Echt genoten destijds van het verslag van de schenking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |