Als het goed is heeft Qwea daar iemand voor gestriktquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:29 schreef blckbb het volgende:
Kan er nergens een of andere teller komen?Die bijhoudt hoeveel geld er al bij elkaar gebracht is?
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child die je bent.quote:
Mja, jij vraagt niet en blijft zwart. Er valt wat voor te zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child dat je bent.
Je maquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan vragen om een groen kleurtje, sadness child die je bent.
WAT IS ER MET M'N MOEDER? BRING IT ON NIGGER.quote:
What the fucking neuk! (excuse the language.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Uiteraardquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef Muis006 het volgende:
Mij!
Holy Cow, das wel heel erg coolquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
De donatie van PV is binnen en hiermee zijn we officieel over de [ afbeelding ] 2000 [ afbeelding ]
Bedankt!
Vandaag de 3000?quote:
OMG de klad komt er in zeg, de dames worden laksquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Millitia het volgende:
Nu zeker al 30 seconden geleden gemaild voor het rekeningnummer en nog steeds niets terug...
ik moest toch wel lachenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG de klad komt er in zeg, de dames worden laks![]()
Awwww wat een schatjequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poes wil haar zakgeld aan een pakketje A spenderen...
Ben bang dat die nog wel ff slaaptquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:11 schreef nieslief het volgende:
Harajuku je hebt pm!!!!
quote:
Geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:13 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] 2000 alweer! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef Prowl het volgende:
Popples
Prowl
Wij willen groen worden!
Geld voor een partytent is overgemaakt
Anders wil ik dat wel doen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Qwea daar iemand voor gestrikt
*smelt*quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poes wil haar zakgeld aan een pakketje A spenderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je niet in de donateurslijst in de fipo of ben je nog niet groen en heb je wel gedoneerd, geef dan alsjeblieft even een gil in het topic. Wij zijn ook maar mensen, dus helaas maken we wel eens een foutje of zien we iemand over het hoofd, ook al proberen we dat niet te doen natuurlijk. Dus roep gerust, dan kijken we het na en zetten we je er bij en schilderen we je groen!
Moet daar niet een dag overheen gaan ofzo? Heb namelijk toch echt al een heel uur geleden geld overgemaakt...quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je niet in de donateurslijst in de fipo of ben je nog niet groen en heb je wel gedoneerd, geef dan alsjeblieft even een gil in het topic. Wij zijn ook maar mensen, dus helaas maken we wel eens een foutje of zien we iemand over het hoofd, ook al proberen we dat niet te doen natuurlijk. Dus roep gerust, dan kijken we het na en zetten we je er bij en schilderen we je groen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond mama Kuuk ff verwend![]()
Gevolg:Ik weet niet zo goed of ik hier nou 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' op moet zeggen of
![]()
![]()
![]()
Kies toch maar voor het laatste!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik snor die ouwe mail nog wel ff op, ben nu op werk, dus maak het vanavond overquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef minkuukel het volgende:
Gisteravond mama Kuuk ff verwend![]()
Gevolg:too much infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: vanavond nog ff 5x pakketje B overboeken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren! Suddenly it hit me!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie ook maar mensen????
![]()
Draai maar even een rondje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef Millitia het volgende:
[..]
Moet daar niet een dag overheen gaan ofzo? Heb namelijk toch echt al een heel uur geleden geld overgemaakt...
Ik had het gisteravond al gezegd, ff een goed gesprek met ma Kuuk voor wat extra cenjtes, en voila beloofd is beloofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik hier nou '![]()
![]()
' op moet zeggen of
![]()
![]()
![]()
Kies toch maar voor het laatste!![]()
Bij mij hebben alleen de honden gedoneerd, ik niet, maar ik sta wel mooi zelluf in de OPquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snor die ouwe mail nog wel ff op, ben nu op werk, dus maak het vanavond over![]()
Mag mijn poesjah's naam dan ook in de OP als donateur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |