Holy crap , echt waar?quote:
Ingetje79, Qwea, Harajuku. of ik.quote:
Nee joh, maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingetje79, Qwea, Harajuku. of ik.
Op het moment ben alleen ik er en ik was met Paypal aan het bellen, dus ik ga zo even in de mail kijken.
Sorry
Ja, echt waar. Mijn baas is een schatje. En ook een lekker ding trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Holy crap , echt waar?
Wat een lieve baas heb jij
Nou weet je, het nare is dat het nu zóveel tijd gaat kosten en het is al zo druk. We doen dit gewoon naast onze normale baan zeg maar en nu wordt het allemaal wel erg veel. Ik heb morgen een vrije middag en dan heb ik allerlei dingen te doen zoals de verjaardag van mijn meneer organiseren, maar nu moet ik naar die klotebank om afschriften te gaan regelen. Daar had ik gewoon niet op gerekend. Baal er ook erg van. Maar goed, alles voor het goede doelquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Greys, wat een gedoe met paypall...
Volgens mij is ook vaak de pest met paypall dat mensen dingen betalen terwijl ze heul geen geld hebben en dan komt dr altijd een hoop gedoe......
Hihiiiiihihi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Mijn baas is een schatje. En ook een lekker ding trouwens, maar dat terzijde
Ga ik nu proberen! En daar moet ik dan 'met een goede digitale camera' een foto van maken en uploadenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:19 schreef ElisaB het volgende:
Je kan de ING gewoon bellen en vragen om een papieren afschrift. Sturen ze het op
alle beetjes helpenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil wel pakket A doneren. Kan helaas niet meer missen. Mailtje is onderweg
ik vind gewoon dat paypal niet zo stom en moeilijk moet doen, maar ja daar ben je helaas niet mee geholpenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb net 3 mails verzonden!
[..]
Nou weet je, het nare is dat het nu zóveel tijd gaat kosten en het is al zo druk. We doen dit gewoon naast onze normale baan zeg maar en nu wordt het allemaal wel erg veel. Ik heb morgen een vrije middag en dan heb ik allerlei dingen te doen zoals de verjaardag van mijn meneer organiseren, maar nu moet ik naar die klotebank om afschriften te gaan regelen. Daar had ik gewoon niet op gerekend. Baal er ook erg van. Maar goed, alles voor het goede doel
Nee, niet eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:23 schreef Phaidra het volgende:Elisa, ik wilde al vragen of jouw baas niet gewoon je beeb was! Wel heel lief van die baas
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet eensMIjn beeb is mijn collega en die vindt de baas ook jummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |