Okequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Er is een FOK league
Anders via subleague zoeken op: fok
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?quote:
Voornamelijk omdat goede middenvelders en aanvallers relatief duurder zijn dan verdedigers.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?
Dat ben ik met je eens. Dat transfersysteem moet herzien worden, na een paar maand heeft iedereen zowat hetzelfde team.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Nizno het volgende:
Heb een aantal jaar meegedaan. Alleen zoals het de laatste jaren gaat met transfers op het laatste moment e.d. is de lol er snel af.
Je hebt ook geen code nodig. Gewoon 4 euro betalenquote:
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan het gezeur met die codes stoppen?
Zelfs ik heb nog wel 4 euro.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.
Dat van die goedkope gasten doe ik ook ... maar dan nog kun je te weinig topspelers kiezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Eigenlijk kon je al jaren geen 15 topspelers neerzetten. Ik zet altijd al de 4 goedkoopst mogelijke spelers van de minst te verwachten teams neer op de reserve bank. Daarna bouw ik mijn team.
Heb nu wel 3 gokjes opgesteld in de basis, zodat ik Toivonen en Suarez kon inpassen.
Maar Kwakman is een verdedigerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Prosac het volgende:
Iedereen die ik ken heeft Kwakman van NAC..
de Graaf is 250.000 goedkoper en zal vaker gaan scoren dit seizoen.
idd Suarez gewoon laten staan, Sulejmani is idd de enige die hem zou kunnen vervangen. Het enige wat je daarmee doet is veel doelpunten inleveren, hoewel Sulej zomaar op dreef zou kunnen raken uiteraard. maar voor die 1,25m extra laat ik Suarez lekker staan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
Als ik Suarez eruit gooi dan zal het Cvitanich of Sulejmani gaan worden.. defensief valt er weinig te halen bij Ajax en het middenveld lijken alleen Urby en de man van glas Aissati de scorende mensen.
Dan kunnen die overige miljoenen naar Toivonen of El Hamdaoui.. Maar waarom zou ik Suarez eruit halen om vervolgens toch weer 5 miljoen voor Mounir neer te leggen..
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik zit heel erg te kutten wie ik van twente moet nemen. Een middenvelder of een aanvaller? Ruimte voor een middenvelder heb ik wel, voor een spits iets minder, want dan moet er gesneden worden in m'n vaak overwogen en vaak gewisselde voorhoede.
Het dilemma
Morgen speelt twente tegen sporting toch? Ik zal eens kijken of ik daar wijzer uit kan worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:21 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Billy_Talent het volgende:
Elk jaar is het er weer: Coach van het Jaar
Nieuw in Coach van het Jaar:
- Punten voor assists
- Geheimhouden transfers voor volgende ronde
- Twee nieuwe speelsystemen: doorschuivende backs (3-5-2) en libero (5-4-1)
- Alles is duurder en je hebt meer geld![]()
Wie haalt de punten voor jou binnen? Wie is dit jaar de goedkope speler die zo vaak scoort?
Wie doen er dit jaar (weer) mee?
Dude, ik heb 6 dezelfde spelersquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef dutchfokkerr het volgende:
Ik speel 3-4-3
Aerts
Wuytens
Loran
El-Ackchaoui
Dzudzsak
Elm
de Guzman
Hofs
Lens
Rukavytsya
Cvitanich
Je weet dat Väyrynen waarschijnlijk niet voor december in actie komt??quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
Wevers; Wormgoor, Rajkovic, Hartog, Jansen; Väyrynen, Wijnaldum, Davids; Suárez, Lens, Toivonen.
En je weet dat Wormgoor naar de Graafschap gaat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
Wevers; Wormgoor, Rajkovic, Hartog, Jansen; Väyrynen, Wijnaldum, Davids; Suárez, Lens, Toivonen.
Nee, dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat Väyrynen waarschijnlijk niet voor december in actie komt??
Da's definitief?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En je weet dat Wormgoor naar de Graafschap gaat?
Kufo, en als Ruiz ineens begint te scoren, dan wisselenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen Ruiz en Nkufo.
Laat 'ie me maar eens verrassen dan dit seizoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hofs is meestal een gevalletje meer kaarten dan goals...
Want? Schorsingen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moet alles weer omgooien. Poe.
Matig presterende spelers en verkeerd systeem ook denk ik.quote:
Ik doe het ook niet geweldig, maar om nu al te wisselen ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Matig presterende spelers en verkeerd systeem ook denk ik.
Mijn hele gedachtengang om 5-3-2 te doen was verkeerd. Scoren levert meeste punten op, dus spitsen en middenvelders. Hop.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet geweldig, maar om nu al te wisselen ...
Moet jouw voetbalverstand moet dat wel goed komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
Ik koos eerst voor 3 - 5 - 2, maar toch maar gewisseld (voor aanvang van de competitie) naar 3 - 4 - 3. Helaas een aantal scorende spelers niet in mijn ploeg.
Zeker, zeker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet jouw voetbalverstand moet dat wel goed komen
alsof dat, gezien het huidige team van groningen, verstandig isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
2 spelers van groningen in m'n team nu![]()
Snel Zonneveld (verdediger) erin gezet (voor doedelzak(M)) toen bekend werd dat ie naar Groningen zou gaan en de volgende dag had ik 2 Groningenspelers![]()
En ik kon net zelfs doedelzak weer terugzetten
Ik heb weer eens liggen slapen; slim gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
2 spelers van groningen in m'n team nu![]()
Snel Zonneveld (verdediger) erin gezet (voor doedelzak(M)) toen bekend werd dat ie naar Groningen zou gaan en de volgende dag had ik 2 Groningenspelers![]()
En ik kon net zelfs doedelzak weer terugzetten
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef Riro het volgende:
Die Fok!Subleague is zeker alleen bij dnhn en niet bij nhd?
Je hebt 2 spelers van NEC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat doelpunt van Heerenveen, waardoor NEC de nul niet wist te houden, kostte me 6 punten (3 voor el akchaoui en 3 voor wellenberg)
Jupquote:
Ah ... handig. Gelukkig had ik Van Gessel gewisseld. Scheelt me strafpunten wegens gele kaart.quote:
quote:De server wordt herstart
De server wordt herstart. Even geduld...
Dat is dan ook het enige dat tegenzat deze week.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Yankee het volgende:
beetje jammer van die kaarten voor Honda en Derijk, dat was even in 2 seconden -6
Ah, dank je. Ik snapte het al niet, omdat ik 4 blauwe had. Maar dat was nog van voor de eerste ronde. Nu is het alleen degene die ik net gewisseld heb inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:54 schreef e-wok het volgende:
dat is de speler die je als laatst gewisseld hebt..
Doe je eens aanmelden bij de FOK!-subleague?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hij staat erop.
59 punten deze ronde, 151 in totaal
Ik zit bij de Leeuwarder Courant-variant, de subleague is alleen voor DvhN toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Doe je eens aanmelden bij de FOK!-subleague?
LC is ook wel een subleague voor op te richten, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ik zit bij de Leeuwarder Courant-variant, de subleague is alleen voor DvhN toch?
dat is dezelfde inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef e-wok het volgende:
De nummer 2 van het algehele klassement zit ook in de fok poule
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Ja ik houd het nog altijd bij..paar klikjes elke week, vind dit wel een prima manager. Ik heb nu Honda geruild voor Enevoldsen:quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Al maanden niet naar gekeken. Ben niet de enige volgens mij.
Of zijn mensen nu druk met transfers in de weer?
1 mln, ik heb hem namelijk ookquote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pluim of Snijders als reserve-aanvaller van Vitas? Weet niet hoe duur Pluim is.
Ook geen idee, maar mijn aanvallers spelen altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pluim of Snijders als reserve-aanvaller van Vitas? Weet niet hoe duur Pluim is.
Gisteren op TV, Rob van Dijk blijft eerste keeper voor de rest van het seizoen. Omruilen dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Felon het volgende:
Laatste tijd niet volgens mij, maar heb Maempaa (ofzoiets) van Willem 2 op de bank en die speelde de laatste tijd omdat Aerts geblesseerd was. Volgens mij is Darley in principe eerste keeper, dus laat hem nog even staan!
Tja ... maar ik wil gokken op Lens. En aangezien je maar 2 spelers van 1 club mag opstellen ...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Martens gaat nu juist op 10 spelen, man.
Dat bedoel ik. Er had moeten staan dat je geen 2 spelertjes van 1 clubje mag opstellen. Dom van me!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh.. je mag maar eentje toch?
Advocaat is gewoon een Dick!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ga maar in de hoek staan.
Ik zou ook wel op Lens gokken, alleen Advocaat durft hem blijkbaar niet op te stellen?
die zit nu bij augsburg oidquote:Op zondag 24 januari 2010 19:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, El Akchaoui is door Vloet op de tribune gezet. Beetje vaag verhaal.
Die score (of lager) heb ik dit seizoen al 6 keer gehadquote:
van dijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef e-wok het volgende:
Je hebt kwakman zeker?
Voor mij 45 met 11, ook niet slecht
euhh jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Yankee, had jij Bacuna tijdens beide rode kaarten??
Blijft een goede speler toch, hoor.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, met users als Barca, Ritmo en NelsonWandelaar zit het met inhoud wel goed daar.
Dat voor elke ruft in de voetbalwereld een topic geopend wordt is natuurlijk ook echt een toevoeging.
Ik ben niet de slimste dus misschien kun jij het me uitleggen maar ... Waarom geven sommige mede-Fok!kers ons zoveel aandacht als ze ons niet kunnen uitstaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En ik met jou.
Twee Groningers en een Feyenoorder.
Tja, ik heb ook wel eens een gevoel van onbegrip en machteloosheid, maar dan ga ik nog geen anderen pesten en zeker niet keer op keer roepen dat iemand genegeerd moet worden. Daarmee maak ik namelijk niet de persoon waar ik een hekel aan heb belachelijk, maar mezelf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Onbegrip en machteloosheid.
Jij bent anders, een originele denker met eigen inzichten en manieren om deze duidelijk te maken.
Nog bedankt trouwens, had ik weer een wedstrijd minder om te kijken bij de samenvattingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef Barca het volgende:
Winst AZ, doelpunt Lens.
Lees gewoon een spannende detective tot 22:30 op de zaterdagavond en vertoon je niet op FOk!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens, had ik weer een wedstrijd minder om te kijken bij de samenvattingen![]()
Wil je de volgende keer spoilertags plaatsen? bvd...
Vertrouwen wel, maar ik heb hem niet in mijn ploeg. Te duur. Had overigens ook lange tijd Suarez niet in mijn elftal. Dom, dom, dom.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hebben mensen vertrouwen gehouden in Hamdaoui?
Denk ik ook. Heb nu Suarez en Lens.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou je ze allebei hebben, dan kom je met de rest niet uit denk ik.
Voor deze ronde: Wevers; Elshot, Van Eijden, Kuiper; Bakkal, Leerdam, Mertens, Grindheim; Suarez, Lens en Matavz. Tot nu toe 21 puntjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lens is fantastisch.
Hoe ziet je team er verder uit?
Nee, want ik heb mijn voorhoede nog maar 3 weken of zo. Had eerst iets van Lurling, Van Wolfswinkel en Demouge of zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Matavz heb je goed gezien!
Sta je hoog?
Ja, die. Ik had eerst De Roover. Maar, die pakt ook geen punten.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Papadopoulos.
Ik heb Serhat Koc al het hele seizoen whaha.
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef e-wok het volgende:
OK billy, dan heb ik er ook eentje voor je:
Rob van Dijk van Feijenoord: is niet gepasseerd, maar zijn vervanger wel. Geen punten voor 'niet gepasseerd' voor rvd, terwijl hij die wel zou moeten krijgen
Wat is daar natuurlijk aan? Rob kan er toch niks aan doen dat zijn vervanger een doelpunt doorliet?quote:
Omdat dat een teamprestatie is. Het team, Feyenoord, heeft de nul gehouden. De verdedigers die gespeeld hebben, krijgen daar punten voor. Als het team, Feyenoord, wel een tegendoelpunt incasseert, dan krijgt niemand punten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef e-wok het volgende:
[..]
Wat is daar natuurlijk aan? Rob kan er toch niks aan doen dat zijn vervanger een doelpunt doorliet?
lol!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zeer laag geëindigd.
Misschien niet zo'n goed idee om Koc het hele jaar te laten staan.
Haha.. ach, na een paar ronden geloofde ik het wel. Kansloze missie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef e-wok het volgende:
Zo, dit is alvast voor volgend jaar: Het is een overzicht van alle spelers per club, met ernaast de behaalde punten. Ook heb ik een topx per linie gemaakt.
Download het nu alvast en bewaar het voor volgend jaar, ik weet niet hoe lang het op megaupload blijft staan:
http://www.megaupload.com/?d=9MICJ0AX
Nelson, ik neem aan dat je de volgende keer je huiswerk doet
Nu is het wel geluktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |