Okequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Er is een FOK league
Anders via subleague zoeken op: fok
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?quote:
Voornamelijk omdat goede middenvelders en aanvallers relatief duurder zijn dan verdedigers.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?
Dat ben ik met je eens. Dat transfersysteem moet herzien worden, na een paar maand heeft iedereen zowat hetzelfde team.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Nizno het volgende:
Heb een aantal jaar meegedaan. Alleen zoals het de laatste jaren gaat met transfers op het laatste moment e.d. is de lol er snel af.
Je hebt ook geen code nodig. Gewoon 4 euro betalenquote:
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan het gezeur met die codes stoppen?
Zelfs ik heb nog wel 4 euro.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.
Dat van die goedkope gasten doe ik ook ... maar dan nog kun je te weinig topspelers kiezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Eigenlijk kon je al jaren geen 15 topspelers neerzetten. Ik zet altijd al de 4 goedkoopst mogelijke spelers van de minst te verwachten teams neer op de reserve bank. Daarna bouw ik mijn team.
Heb nu wel 3 gokjes opgesteld in de basis, zodat ik Toivonen en Suarez kon inpassen.
Maar Kwakman is een verdedigerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Prosac het volgende:
Iedereen die ik ken heeft Kwakman van NAC..
de Graaf is 250.000 goedkoper en zal vaker gaan scoren dit seizoen.
idd Suarez gewoon laten staan, Sulejmani is idd de enige die hem zou kunnen vervangen. Het enige wat je daarmee doet is veel doelpunten inleveren, hoewel Sulej zomaar op dreef zou kunnen raken uiteraard. maar voor die 1,25m extra laat ik Suarez lekker staan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
Als ik Suarez eruit gooi dan zal het Cvitanich of Sulejmani gaan worden.. defensief valt er weinig te halen bij Ajax en het middenveld lijken alleen Urby en de man van glas Aissati de scorende mensen.
Dan kunnen die overige miljoenen naar Toivonen of El Hamdaoui.. Maar waarom zou ik Suarez eruit halen om vervolgens toch weer 5 miljoen voor Mounir neer te leggen..
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik zit heel erg te kutten wie ik van twente moet nemen. Een middenvelder of een aanvaller? Ruimte voor een middenvelder heb ik wel, voor een spits iets minder, want dan moet er gesneden worden in m'n vaak overwogen en vaak gewisselde voorhoede.
Het dilemma
Morgen speelt twente tegen sporting toch? Ik zal eens kijken of ik daar wijzer uit kan worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:21 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Billy_Talent het volgende:
Elk jaar is het er weer: Coach van het Jaar
Nieuw in Coach van het Jaar:
- Punten voor assists
- Geheimhouden transfers voor volgende ronde
- Twee nieuwe speelsystemen: doorschuivende backs (3-5-2) en libero (5-4-1)
- Alles is duurder en je hebt meer geld![]()
Wie haalt de punten voor jou binnen? Wie is dit jaar de goedkope speler die zo vaak scoort?
Wie doen er dit jaar (weer) mee?
Dude, ik heb 6 dezelfde spelersquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef dutchfokkerr het volgende:
Ik speel 3-4-3
Aerts
Wuytens
Loran
El-Ackchaoui
Dzudzsak
Elm
de Guzman
Hofs
Lens
Rukavytsya
Cvitanich
Je weet dat Väyrynen waarschijnlijk niet voor december in actie komt??quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
Wevers; Wormgoor, Rajkovic, Hartog, Jansen; Väyrynen, Wijnaldum, Davids; Suárez, Lens, Toivonen.
En je weet dat Wormgoor naar de Graafschap gaat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
Wevers; Wormgoor, Rajkovic, Hartog, Jansen; Väyrynen, Wijnaldum, Davids; Suárez, Lens, Toivonen.
Nee, dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat Väyrynen waarschijnlijk niet voor december in actie komt??
Da's definitief?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En je weet dat Wormgoor naar de Graafschap gaat?
Kufo, en als Ruiz ineens begint te scoren, dan wisselenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen Ruiz en Nkufo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |