Maar Kwakman is een verdedigerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Prosac het volgende:
Iedereen die ik ken heeft Kwakman van NAC..
de Graaf is 250.000 goedkoper en zal vaker gaan scoren dit seizoen.
idd Suarez gewoon laten staan, Sulejmani is idd de enige die hem zou kunnen vervangen. Het enige wat je daarmee doet is veel doelpunten inleveren, hoewel Sulej zomaar op dreef zou kunnen raken uiteraard. maar voor die 1,25m extra laat ik Suarez lekker staan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
Als ik Suarez eruit gooi dan zal het Cvitanich of Sulejmani gaan worden.. defensief valt er weinig te halen bij Ajax en het middenveld lijken alleen Urby en de man van glas Aissati de scorende mensen.
Dan kunnen die overige miljoenen naar Toivonen of El Hamdaoui.. Maar waarom zou ik Suarez eruit halen om vervolgens toch weer 5 miljoen voor Mounir neer te leggen..
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik zit heel erg te kutten wie ik van twente moet nemen. Een middenvelder of een aanvaller? Ruimte voor een middenvelder heb ik wel, voor een spits iets minder, want dan moet er gesneden worden in m'n vaak overwogen en vaak gewisselde voorhoede.
Het dilemma
Morgen speelt twente tegen sporting toch? Ik zal eens kijken of ik daar wijzer uit kan worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:21 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kufo of een verdediger (Douglas, Rajkovic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |