Okequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Er is een FOK league
Anders via subleague zoeken op: fok
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?quote:
Voornamelijk omdat goede middenvelders en aanvallers relatief duurder zijn dan verdedigers.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Waarom speel je 5-3-2? Om zoveel mogelijk verdedigers in je team te hebben?
Dat ben ik met je eens. Dat transfersysteem moet herzien worden, na een paar maand heeft iedereen zowat hetzelfde team.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Nizno het volgende:
Heb een aantal jaar meegedaan. Alleen zoals het de laatste jaren gaat met transfers op het laatste moment e.d. is de lol er snel af.
Je hebt ook geen code nodig. Gewoon 4 euro betalenquote:
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan het gezeur met die codes stoppen?
Zelfs ik heb nog wel 4 euro.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Voel je vrij mijn inschrijfgeld te betalen.
Dat van die goedkope gasten doe ik ook ... maar dan nog kun je te weinig topspelers kiezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Eigenlijk kon je al jaren geen 15 topspelers neerzetten. Ik zet altijd al de 4 goedkoopst mogelijke spelers van de minst te verwachten teams neer op de reserve bank. Daarna bouw ik mijn team.
Heb nu wel 3 gokjes opgesteld in de basis, zodat ik Toivonen en Suarez kon inpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |