Gisteren op TV, Rob van Dijk blijft eerste keeper voor de rest van het seizoen. Omruilen dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Felon het volgende:
Laatste tijd niet volgens mij, maar heb Maempaa (ofzoiets) van Willem 2 op de bank en die speelde de laatste tijd omdat Aerts geblesseerd was. Volgens mij is Darley in principe eerste keeper, dus laat hem nog even staan!
Tja ... maar ik wil gokken op Lens. En aangezien je maar 2 spelers van 1 club mag opstellen ...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Martens gaat nu juist op 10 spelen, man.
Dat bedoel ik. Er had moeten staan dat je geen 2 spelertjes van 1 clubje mag opstellen. Dom van me!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh.. je mag maar eentje toch?
Advocaat is gewoon een Dick!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ga maar in de hoek staan.
Ik zou ook wel op Lens gokken, alleen Advocaat durft hem blijkbaar niet op te stellen?
die zit nu bij augsburg oidquote:Op zondag 24 januari 2010 19:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, El Akchaoui is door Vloet op de tribune gezet. Beetje vaag verhaal.
Die score (of lager) heb ik dit seizoen al 6 keer gehadquote:
van dijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef e-wok het volgende:
Je hebt kwakman zeker?
Voor mij 45 met 11, ook niet slecht
euhh jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Yankee, had jij Bacuna tijdens beide rode kaarten??
Blijft een goede speler toch, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |