Ah ... handig. Gelukkig had ik Van Gessel gewisseld. Scheelt me strafpunten wegens gele kaart.quote:
quote:De server wordt herstart
De server wordt herstart. Even geduld...
Dat is dan ook het enige dat tegenzat deze week.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Yankee het volgende:
beetje jammer van die kaarten voor Honda en Derijk, dat was even in 2 seconden -6
Ah, dank je. Ik snapte het al niet, omdat ik 4 blauwe had. Maar dat was nog van voor de eerste ronde. Nu is het alleen degene die ik net gewisseld heb inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:54 schreef e-wok het volgende:
dat is de speler die je als laatst gewisseld hebt..
Doe je eens aanmelden bij de FOK!-subleague?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hij staat erop.
59 punten deze ronde, 151 in totaal
Ik zit bij de Leeuwarder Courant-variant, de subleague is alleen voor DvhN toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Doe je eens aanmelden bij de FOK!-subleague?
LC is ook wel een subleague voor op te richten, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ik zit bij de Leeuwarder Courant-variant, de subleague is alleen voor DvhN toch?
dat is dezelfde inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef e-wok het volgende:
De nummer 2 van het algehele klassement zit ook in de fok poule
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Ja ik houd het nog altijd bij..paar klikjes elke week, vind dit wel een prima manager. Ik heb nu Honda geruild voor Enevoldsen:quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Al maanden niet naar gekeken. Ben niet de enige volgens mij.
Of zijn mensen nu druk met transfers in de weer?
1 mln, ik heb hem namelijk ookquote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pluim of Snijders als reserve-aanvaller van Vitas? Weet niet hoe duur Pluim is.
Ook geen idee, maar mijn aanvallers spelen altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pluim of Snijders als reserve-aanvaller van Vitas? Weet niet hoe duur Pluim is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |