Matig presterende spelers en verkeerd systeem ook denk ik.quote:
Ik doe het ook niet geweldig, maar om nu al te wisselen ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Matig presterende spelers en verkeerd systeem ook denk ik.
Mijn hele gedachtengang om 5-3-2 te doen was verkeerd. Scoren levert meeste punten op, dus spitsen en middenvelders. Hop.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet geweldig, maar om nu al te wisselen ...
Moet jouw voetbalverstand moet dat wel goed komenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
Ik koos eerst voor 3 - 5 - 2, maar toch maar gewisseld (voor aanvang van de competitie) naar 3 - 4 - 3. Helaas een aantal scorende spelers niet in mijn ploeg.
Zeker, zeker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet jouw voetbalverstand moet dat wel goed komen
alsof dat, gezien het huidige team van groningen, verstandig isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
2 spelers van groningen in m'n team nu![]()
Snel Zonneveld (verdediger) erin gezet (voor doedelzak(M)) toen bekend werd dat ie naar Groningen zou gaan en de volgende dag had ik 2 Groningenspelers![]()
En ik kon net zelfs doedelzak weer terugzetten
Ik heb weer eens liggen slapen; slim gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
2 spelers van groningen in m'n team nu![]()
Snel Zonneveld (verdediger) erin gezet (voor doedelzak(M)) toen bekend werd dat ie naar Groningen zou gaan en de volgende dag had ik 2 Groningenspelers![]()
En ik kon net zelfs doedelzak weer terugzetten
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef Riro het volgende:
Die Fok!Subleague is zeker alleen bij dnhn en niet bij nhd?
Je hebt 2 spelers van NEC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat doelpunt van Heerenveen, waardoor NEC de nul niet wist te houden, kostte me 6 punten (3 voor el akchaoui en 3 voor wellenberg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |