quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, met users als Barca, Ritmo en NelsonWandelaar zit het met inhoud wel goed daar.
Dat voor elke ruft in de voetbalwereld een topic geopend wordt is natuurlijk ook echt een toevoeging.
Ik ben niet de slimste dus misschien kun jij het me uitleggen maar ... Waarom geven sommige mede-Fok!kers ons zoveel aandacht als ze ons niet kunnen uitstaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En ik met jou.
Twee Groningers en een Feyenoorder.
Tja, ik heb ook wel eens een gevoel van onbegrip en machteloosheid, maar dan ga ik nog geen anderen pesten en zeker niet keer op keer roepen dat iemand genegeerd moet worden. Daarmee maak ik namelijk niet de persoon waar ik een hekel aan heb belachelijk, maar mezelf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Onbegrip en machteloosheid.
Jij bent anders, een originele denker met eigen inzichten en manieren om deze duidelijk te maken.
Nog bedankt trouwens, had ik weer een wedstrijd minder om te kijken bij de samenvattingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef Barca het volgende:
Winst AZ, doelpunt Lens.
Lees gewoon een spannende detective tot 22:30 op de zaterdagavond en vertoon je niet op FOk!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens, had ik weer een wedstrijd minder om te kijken bij de samenvattingen![]()
Wil je de volgende keer spoilertags plaatsen? bvd...
Vertrouwen wel, maar ik heb hem niet in mijn ploeg. Te duur. Had overigens ook lange tijd Suarez niet in mijn elftal. Dom, dom, dom.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hebben mensen vertrouwen gehouden in Hamdaoui?
Denk ik ook. Heb nu Suarez en Lens.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou je ze allebei hebben, dan kom je met de rest niet uit denk ik.
Voor deze ronde: Wevers; Elshot, Van Eijden, Kuiper; Bakkal, Leerdam, Mertens, Grindheim; Suarez, Lens en Matavz. Tot nu toe 21 puntjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lens is fantastisch.
Hoe ziet je team er verder uit?
Nee, want ik heb mijn voorhoede nog maar 3 weken of zo. Had eerst iets van Lurling, Van Wolfswinkel en Demouge of zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Matavz heb je goed gezien!
Sta je hoog?
Ja, die. Ik had eerst De Roover. Maar, die pakt ook geen punten.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Papadopoulos.
Ik heb Serhat Koc al het hele seizoen whaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |