abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71235968
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:53 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je sorteren, en je ziet nu al die mappen om dat ik het venster zo breed heb gemaakt.

hier alle opties:

[ afbeelding ]

Je kan aan de onderkant van elk venster een map terug, en ook via een knopje bovenaan met die 3 lijntjes naast het gearwieltje en het oogje
Ik heb met je te doen M.i. punten waar Windows gewoon beter op scoort. Ohja map omhoog zit ook nog in windows. Sinds de breadcrums gebruik ik dat helemaan niet meer
hula
pi_71240387
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Dat doet de windows fan ook, en de linux fan ook, etc etc
Nou, de Mac gebruikers staan er anders om bekend hun "geloof" overal te willen verkondigen. Natuurlijk heb je ook van dat soort Windows en Linux gebruikers maar zeker gezien het aantal Mac gebruikers tov gebruikers van andere systemen valt dat relatief heel erg mee.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71240469
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:45 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Maar de overzichtelijkheid van het mappenbrowsen. Daarin verschillen we van mening uiteindelijk. Ik vind het absoluut niet interessant om alle bovenliggende mappen van de map waar ik in zit te zien, omdat ik daar verder geen zaken mee heb.
Voor m'n werk moet ik redelijk vaak van mappen wisselen in de bovenliggende map oid, en dan is dat echt ideaal. In Windows zou ik eerlijk gezegd ook wel zo'n optie willen. Natuurlijk kun je in Windows altijd terug, maar dat is toch een extra handeling.
quote:
En je kan dan ook nog fatsoenlijk je bestanden bekijken. Ja als je 1 bestand per map hebt dan maakt het niet zoveel uit maar kun je niet sorteren?
Jawel, je kan ook gewoon een map in detail bekijken, dus dat je datum en alles ziet.

Exposé vind ik ook ontzettend handig overigens.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:08 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Ik heb met je te doen M.i. punten waar Windows gewoon beter op scoort. Ohja map omhoog zit ook nog in windows. Sinds de breadcrums gebruik ik dat helemaan niet meer
Je hebt duidelijk nog nooit met een Mac gewerkt, dat navigeert namelijk net zo prettig (soms zelfs prettiger) dan Windows Explorer.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:09:58 #204
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71240546
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:08 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Wat hij liet zien is dat je in OS X vier manieren hebt om bestanden weer te geven: de 'icons' en 'details' variant van windows, waarbij je in die laatste ook gewoon kan sorteren overigens. Daarnaast heb je de 'fancy' coverflow en de van OS 9 overgekomen kolommen. Zo naast elkaar ziet het er erg rommelig uit, maar normaal gesproken zul je er eentje kiezen die het beste werkt en die gebruik je dan ook altijd. Itt tot Windows waar zonder extra instellingen mappen met afbeeldingen continu als filmstrip worden geopend

Oh, en OS X heeft ook breadcrumbs.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71240575
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou, de Mac gebruikers staan er anders om bekend hun "geloof" overal te willen verkondigen. Natuurlijk heb je ook van dat soort Windows en Linux gebruikers maar zeker gezien het aantal Mac gebruikers tov gebruikers van andere systemen valt dat relatief heel erg mee.
Geloel.

Ik zie altijd alleen maar topics op FOK! en GoT van Windows fanboys die zich afvragen wat je nou met zo'n veel te dure Mac moet (dit is er ook weer zo 1). Nooit topics van Mac jehova's die roepen dat je toch vooral geen Windows shitpc moet kopen. Ja, en ín die topics komen dan graag wat Macboys hun keuze verdedigen (vooral omdat we vinden dat het een goed product is en dat er een hoop leugens en vooroordelen de ronde doen).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71240584
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Itt tot Windows waar zonder extra instellingen mappen met afbeeldingen continu als filmstrip worden geopend
Dat is werkelijk om te janken.
pi_71240640
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Geloel.

Ik zie altijd alleen maar topics op FOK! en GoT van Windows fanboys die zich afvragen wat je nou met zo'n veel te dure Mac moet (dit is er ook weer zo 1). Nooit topics van Mac jehova's die roepen dat je toch vooral geen Windows shitpc moet kopen. Ja, en ín die topics komen dan graag wat Macboys hun keuze verdedigen (vooral omdat we vinden dat het een goed product is en dat er een hoop leugens en vooroordelen de ronde doen).
Dit topic was niet eens serieus bedoeld en was enkel bedoeld om de Apple gebruikers te laten happen, en dat is wederom gelukt omdat Mac gebruikers het nu eenmaal nodig vinden hun spul continu te verdedigen. Wellicht is dat amusant en komen er daarom zoveel topics.
pi_71240648
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dit topic was niet eens serieus bedoeld en was enkel bedoeld om de Apple gebruikers te laten happen, en dat is wederom gelukt omdat Mac gebruikers het nu eenmaal nodig vinden hun spul te verdedigen.
Nouja, het regent dit soort topics in KLB en DIG en wherever. En je kunt mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze reageren op een discussieforum.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:18:58 #209
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71240681
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen nooit wat mensen fout deden die zijn overgestapt. Argumenten pro OSX zijn ook bijna altijd gebaseerd op slechte Windows ervaringen. Toch heb ik die ervaringen bijvoorbeeld niet Ben dan ook geen standaard gebruiker, kan me echter wel voorstellen dat iemand gefrusteerd raakt als iets niet lukt maar er is ook nog zoiets als zelf dingen uitzoeken.
Ik was/ben zeker ook geen standaard gebruiker, maar wil je nu zeggen dat je nog nooit gefrustreerd geraakt bent op een Windows-pc? En dan heb ik het niet eens perse over Windows zelf alleen, maar ook over bijvoorbeeld slechte drivers, irritante shareware-programma's en meer van dat soort onzin.

Voor de duidelijkheid: ik gebruik nog steeds Windows, zowel op mijn werk als thuis, en niet op 'gemiddelde gebruiker'-niveau, maar ik vind OS X gewoon prettiger werken.
quote:
Wat dat betreft is OSX wel vrij simpel, helaas op het moment dat je wat geavanceerdere taken moet doen, in de configuratie bijvoorbeeld dan weet een gemiddelde OSX gebruiker ook geen drol.
"Terminal euh, ohja daar was iets voor geloof ik"

En dat gaat dan weer iets makkelijker in Windows.
Makkelijker? Nee, je bent het meer gewend. OS X heeft net zoals Windows een 'configuratiescherm' en daarnaast heeft ieder programma, net zoals in Windows, een eigen venster met instellingen. Als je helemaal vanaf nul begint is het in OS X zelfs iets makkelijker te vinden omdat dat venster in ieder programma op dezelfde plek zit ingebakken (Menu Programmanaam -> Preferences of Command-,).

Als je ingewikkelder wilt gaan doen is er het Registry in Windows of inderdaad de Terminal in OS X. Maar de gemiddelde OS X gebruiker zal net zo vaak in de Terminal willen duiken als de gemiddelde Windows-gebruik in regedit.

Daarnaast is de Terminal gewoon een volledig Unix-systeem, dus dat je met OS X minder te tweaken hebt vraag ik me af. Ik zou zelfs willen beweren dat het meer is, maar nogmaals: de gemiddelde gebruiker zal dat inderdaad niet weten, en niet nodig hebben.
quote:
Ken ook iemand die weer naar Windows wil, hij had mac notebook gekocht maar kon er weinig mee. "Ja hoe kan ik hier spelletje X op spelen
- Ja dat kan niet met een Mac, daar heb je maar een paar spellen voor
Godver."
Bootcamp, Parallels of een console lost dat op
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71240686
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nouja, het regent dit soort topics in KLB en DIG en wherever. En je kunt mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze reageren op een discussieforum.
Klopt, maar daarom blijft het nog wel amusant om keer op keer mensen in het harnas te zien klimmen voor de zoveelste "discussie" erover waar het eigenlijk steeds op hetzelfde uitkomt.
pi_71240773
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt, maar daarom blijft het nog wel amusant om keer op keer mensen in het harnas te zien klimmen voor de zoveelste "discussie" erover waar het eigenlijk steeds op hetzelfde uitkomt.
Ach ik weet ook wel dat die jitze een mongool is die zich verveelt. Maar dat doen we toch allemaal hier. . In PTA gaat het erom welke auto pauper is en welke auto niet, in MUZ is het rock tegen dance, zo heeft elk forum wat. Om mensen dan gelijk te betichten van jehova gedrag is zo... jammer. Normaal gesproken zal het me echt een rotzorg wezen als mensen graag XP/Vista/7/8/9/10 gebruiken, je zoekt het maar lekker uit. Maar wil je écht weten waarom een Mac zo fijn is en waarom ik denk dat het voor veel mensen een veel betere keus zou zijn dan een Dell of Medion bak, dan wil ik daar best op ingaan hoor.

En uiteraard gniffel ik stiekum als ik een collega weer hoor schelden op zijn 'iPhone killer' HTC Diamond Touch 2 of hoe heet dat ding.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:25:45 #212
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71240808
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daarnaast vraag ik me af hoe je erbij komt dat Apple gebruikers ervaring met Windows hebben. Misschien de nieuwe groep gebruikers, maar de echte Apple die-hards hebben volgens mij nog nooit een Windows computer aangeraakt.
Windows is zo ingeburgerd dat je het altijd wel een keer tegenkomt: op je werk, op je studie, waar dan ook. Daarnaast denk ik dat er erg weinig Mac gebruikers zijn die sinds de jaren 90 een Apple hebben en nooit een Windows-pc hebben gehad. Aan de andere kant hebben de meeste Windows-gebruikers nauwelijks nog een Apple aangeraakt, en dat zie je soms ook in discussies.

Zo schreef iemand hierboven over een dialoogvenster waar het niveau van de mappen werd aangegeven door in te springen. Naast dat hij niet door had dat dat blijkbaar zo was ingesteld door iemand: hoezo is dat anders dan de folder view in Windows Explorer, waar het niveau van de mappen ook door inspringen wordt aangegeven?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:28:15 #213
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71240846
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook leuk om te zien hoe, ondanks reputaties, de Windows-gebruikers met oneliners, eenzijdige meningen en andere 'evangalie' posts komen en de Mac-users, over het algemeen, met onderbouwde meningen en relativeringen komen.

En ik begrijp ook wel dat een aantal gebruikers hier zit te trollen en reacties zit uit te lokken, maar als ik wat beters te doen had met dit regenachtige weer zat ik hier ook niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71240863
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik was/ben zeker ook geen standaard gebruiker, maar wil je nu zeggen dat je nog nooit gefrustreerd geraakt bent op een Windows-pc? En dan heb ik het niet eens perse over Windows zelf alleen, maar ook over bijvoorbeeld slechte drivers, irritante shareware-programma's en meer van dat soort onzin.
Ik wel, maar goed, een groot aantal gevallen kun je gewoon zelf voorkomen door niet allerlei zooi te installeren, niet ieder beta driver te testen of wat dan ook.

Als je Windows gewoon gebruikt (in ieder geval XP of Vista) heb je eigenlijk nergens last van. Natuurlijk heb ik wel degelijk frustraties gehad op Windows (zeker in de 98 tijd ) maar dat heeft me eigenlijk nog nooit overgehaald iets anders te proberen.

Nu werk ik toevallig voor m'n werk op een Mac en er zitten wel degelijk dingen in die beter zijn in Windows, maar dat geld andersom net zo (wellicht ook stukje gewenning) en daarbij heb ik op de Mac ook zo m'n frustraties gehad, zoals een haperende Firefox, irritante Mighty Mouse waar het balletje niet meer lekker werkte of een Finder die af en toe bestanden en mappen dubbel laat zien.
pi_71240874
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:28 schreef De_Hertog het volgende:
En ik begrijp ook wel dat een aantal gebruikers hier zit te trollen en reacties zit uit te lokken, maar als ik wat beters te doen had met dit regenachtige weer zat ik hier ook niet..
Heul niet!
Waarom zou je nou ¤1200 extra uitgeven voor een Mac terwijl je voor minder wel een echte PC kan kopen?

flauw...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 09:29:57 ]
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 09:31:44 #216
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71240908
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef Cybey het volgende:

[..]

Heul niet!
Waarom zou je nou ¤1200 extra uitgeven voor een Mac terwijl je voor minder wel een echte PC kan kopen?

flauw...
Maar wel waar.
pi_71240929
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:

niet ieder beta driver te testen

(...)

Als je Windows gewoon gebruikt (in ieder geval XP of Vista) heb je eigenlijk nergens last van.
Leuk voorbeeld. Na de launch (en dat heeft eigenlijk vrij lang geduurd) van Vista was je voor veel videokaarten aangewezen op beta drivers. Kan me van de launch van XP iets dergelijks herinneren btw maar daar lag het meer op software vlak (veel apps die niet compatible waren).
pi_71240982
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Leuk voorbeeld. Na de launch (en dat heeft eigenlijk vrij lang geduurd) van Vista was je voor veel videokaarten aangewezen op beta drivers.
Maar ja, ligt dat dan aan MS of aan de ontwikkelaars van de drivers?
pi_71241012
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar ja, ligt dat dan aan MS of aan de ontwikkelaars van de drivers?
Aan het totale ecosysteem. MS kotst (zeker ivm Apple) op haar developers, er is gewoon teveel shit op de markt (het voordeel van een gesloten/beperkt systeem) qua hardware en een luie (non-kritische) userbase.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:36:56 #220
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71241020
quote:

[..]

Ik wel, maar goed, een groot aantal gevallen kun je gewoon zelf voorkomen door niet allerlei zooi te installeren, niet ieder beta driver te testen of wat dan ook.
Maar heel vaak ontkom je daar niet aan, of erger nog: zit 'die zooi' er al op op het moment dat je je pc hebt gekocht. En ik heb ook geregeld problemen gehad met een standaard driver die gewoon bij een pc of een component zat, zie bijvoorbeeld onderstaande mooie foutmelding van een toch redelijk ingeburgerde SoundMAX-driver:

En ja, dat ligt zeker niet perse aan Microsoft, maar het is wel iets wat je bij 'een pc' vaker hebt dan bij 'een mac'.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71241024
quote:
.

Als je Windows gewoon gebruikt (in ieder geval XP of Vista) heb je eigenlijk nergens last van. Natuurlijk heb ik wel degelijk frustraties gehad op Windows (zeker in de 98 tijd ) maar dat heeft me eigenlijk nog nooit overgehaald iets anders te proberen.
Ik heb uit frustratie ooit een windows 98 computer naar buiten geflikkerd en daarna in de kliko... Toen een mac gekocht, daar kon ik niet aan wennen en maar weer doorverkocht. De afschrijving was nihil... mac nerds Daarna een windows xp computer gekocht en nooit meer problemen gehad.
pi_71241119
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Aan het totale ecosysteem. MS kotst (zeker ivm Apple) op haar developers, er is gewoon teveel shit op de markt (het voordeel van een gesloten/beperkt systeem) qua hardware en een luie (non-kritische) userbase.
Ja, dat klopt. Als ze het aantal verschillende videokaarten, geluidskaarten etc zouden limiteren tot een aantal fabrikanten (of zelfs 1) zou je van Windows al een stuk stabieler systeem kunnen maken. Nu kopen mensen brakke hardware (omdat het goedkoop is) en verwachten ze dat het net zo goed werkt, dat zijn dan ook meestal de mensen die constant op Windows lopen te schreeuwen dat het niet werkt. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat een Trust of Sweex geluidskaart net zo goed als een Creative (hoewel die de laatste tijd ook erg falen met drivers).
pi_71241187
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:36 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar heel vaak ontkom je daar niet aan, of erger nog: zit 'die zooi' er al op op het moment dat je je pc hebt gekocht. En ik heb ook geregeld problemen gehad met een standaard driver die gewoon bij een pc of een component zat, zie bijvoorbeeld onderstaande mooie foutmelding van een toch redelijk ingeburgerde SoundMAX-driver:

[ afbeelding ]

En ja, dat ligt zeker niet perse aan Microsoft, maar het is wel iets wat je bij 'een pc' vaker hebt dan bij 'een mac'.
Tja, van al die reclame software (want dat is het feitelijk gewoon) word je ook stront ziek, daarom zou ik nooit een kant en klare PC kopen (op een laptop na, maar die herinstalleer ik ook gewoon zonder meuk).

En dat je zo'n probleem vaker bij een pc hebt komt door wat Jarno zegt, er zijn gewoon teveel (bagger) fabrikanten op de markt.
pi_71241229
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Als ze het aantal verschillende videokaarten, geluidskaarten etc zouden limiteren tot een aantal fabrikanten (of zelfs 1) zou je van Windows al een stuk stabieler systeem kunnen maken. Nu kopen mensen brakke hardware (omdat het goedkoop is) en verwachten ze dat het net zo goed werkt, dat zijn dan ook meestal de mensen die constant op Windows lopen te schreeuwen dat het niet werkt. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat een Trust of Sweex geluidskaart net zo goed als een Creative (hoewel die de laatste tijd ook erg falen met drivers).
Wat dat betreft is het gewoon jammer dat zelfbouw (door niet al te snuggere neefjes) en goedkope clonen de standaard zijn geworden. Er is, zeker in dit licht, gewoon heel wat te zeggen voor een vendor built pc als Apple ze biedt. Gewoon totale controle over de hard- en software, van begin tot eind. En ja, dat kost enorm veel R&D en dat zie je terug in de prijs.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:46:26 #225
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71241242
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Als ze het aantal verschillende videokaarten, geluidskaarten etc zouden limiteren tot een aantal fabrikanten (of zelfs 1) zou je van Windows al een stuk stabieler systeem kunnen maken.
Dan ga je van een Windows een soort Mac-ecosysteem maken. Ik vind het juist prima dat er dit verschil is: voor de mensen die zelf willen prutsen aan alles en zo goedkoop mogelijk een systeem willen kunnen bouwen, met alle voor- en nadelen van dien, is er Windows. Voor de mensen die daar geen behoefte aan hebben is er Mac.

Sterker nog, ik vind het wel mooi dat in een topic waar gevraagd wordt naar de voordelen van een Mac uiteindelijk als oplossing voor een probleem van Windows wordt gesuggereerd om Windows meer zoals de Mac te maken.

quote:
Creative (hoewel die de laatste tijd ook erg falen met drivers).
Precies, ook met 'a-merk' spul heb ik genoeg problemen gehad..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_71241263
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:46 schreef De_Hertog het volgende:

Sterker nog, ik vind het wel mooi dat in een topic waar gevraagd wordt naar de voordelen van een Mac uiteindelijk als oplossing voor een probleem van Windows wordt gesuggereerd om Windows meer zoals de Mac te maken.
Sterk opgemerkt.
pi_71241271
*stuurt bericht vanuit een mac *

mijn mac osx heeft maar 800 nogwat gekost
ongeveer even duur als een complete pc-set
question everything
pi_71241327
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:47 schreef zonisdegod het volgende:
*stuurt bericht vanuit een mac *

mijn mac osx heeft maar 800 nogwat gekost
ongeveer even duur als een complete pc-set
Ach een Mac Mini is er al vanaf 600 euro. En geloof me, daar kunnen al die Truusjes en Henkjes die alleen maar een beetje zitten te interneppen en hun administratie zitten te doen meer dan prima mee uit de voeten. Waarschijnlijk gaan ze nog mooiere dingen maken ook, mbv iLife en iWork. Maja.
pi_71241407
mac osx perfect systeem voor mensen die wat ouder zijn en weinig verstand van windows waardoor ze constant virussen hebben het weer zo verkloten dat het allemaal niet meer werkt.

osx heeft gewoon bijna geen virussen je kan er lekker mee internetten beeldbewerken photoshoppen,
gamen wat minder daarom heb ik zelf nog steeds windows als ik daarmee stop ga ik over op mac.

(ik weiger bootcamp te gebruiken en alsnog windows op een mac te zetten dat is gewoon retarded)
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_71241453
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef imanidiot het volgende:
mac osx perfect systeem voor mensen die wat ouder zijn en weinig verstand van windows
Eh? Ik wil je m'n CV wel ff sturen hoor.
pi_71241646
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach een Mac Mini is er al vanaf 600 euro. En geloof me, daar kunnen al die Truusjes en Henkjes die alleen maar een beetje zitten te interneppen en hun administratie zitten te doen meer dan prima mee uit de voeten. Waarschijnlijk gaan ze nog mooiere dingen maken ook, mbv iLife en iWork. Maja.
Vanaf 600 euro? Ik heb er ooit een gekocht bij de mediamarkt voor 399 euro.
pi_71241658
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh? Ik wil je m'n CV wel ff sturen hoor.
Is niet nodig, geloof ook wel dat er mensen zijn met kennis die er graag mee werken maar het is een advies.
ik heb zon 30 imacs beheerd met een leopard server op een school en vond het toffe systemen.
Maar vind dat de doelgroep van mac meer op oudere mensen gericht moet worden maar dat is mijn mening.
pi_71241679
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Vanaf 600 euro? Ik heb er ooit een gekocht bij de mediamarkt voor 399 euro.
Oud model waarschijnlijk?
pi_71241718
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Is niet nodig, geloof ook wel dat er mensen zijn met kennis die er graag mee werken maar het is een advies.
ik heb zon 30 imacs beheerd met een leopard server op een school en vond het toffe systemen.
Maar vind dat de doelgroep van mac meer op oudere mensen gericht moet worden maar dat is mijn mening.
Er zouden heel veel mensen beter af zijn met een Mac, niet alleen ouderen. Maar de campagne is wat eenzijdig van Apple, dat klopt. Ik heb het vaker gezegd, maar voor de huis-tuin-keuken gebruikers moeten ze gewoon iLife promoten totdat ze erbij neervallen.
pi_71241758
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oud model waarschijnlijk?
Dat was het intruductie model dus nieuw model.
600 euro is best duur voor een instapper, een pc kan je kopen voor de helft.
pi_71241778
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

En de cirkel is rond. Zucht.
pi_71241828
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:02 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er zouden heel veel mensen beter af zijn met een Mac, niet alleen ouderen. Maar de campagne is wat eenzijdig van Apple, dat klopt. Ik heb het vaker gezegd, maar voor de huis-tuin-keuken gebruikers moeten ze gewoon iLife promoten totdat ze erbij neervallen.
inderdaad betekend ook het eind van heel veel computer winkeltjes ,
ben blij dat ik daar niet meer werk.
"niet dat het gemeentehuis veel beter hier werken ook genoeg idioten"
maar het beheren van dit netwerk is een uitdaging .
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:09:15 #238
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_71241858
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Voor elk apparaat op de markt kun je het dood discussieren met 'Ja, maar ik kan het nog altijd voor de helft van de prijs elders kopen'. Bied het dezelfde functies? Soms, meestal niet. Zelfde kwaliteit? Soms, meestal niet.

Kijk maar naar DealExtreme. Je kan daar PSU's voor Apple laptops kopen voor $35. Dat is ongeveer 3x zo goedkoop als de Apple variant. Alleen het is maar afwachten of je huis niet binnen 2 maanden affikt omdat een goedkoop onderdeel het in 1x begeeft. Kan ook bij Apple gebeuren, maar die vertrouw toch net even meer dan het chinese immitatie spul .
pi_71242195
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:Nu werk ik toevallig voor m'n werk op een Mac en er zitten wel degelijk dingen in die beter zijn in Windows, maar dat geld andersom net zo (wellicht ook stukje gewenning) en daarbij heb ik op de Mac ook zo m'n frustraties gehad, zoals een haperende Firefox, irritante Mighty Mouse waar het balletje niet meer lekker werkte of een Finder die af en toe bestanden en mappen dubbel laat zien.
Die muis van Apple is inderdaad erg vervelend. Ik heb die dan ook gelijk vervangen voor een simpele Logitech muis.
ROBODEMONS..................|:(
pi_71243328
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Die muis van Apple is inderdaad erg vervelend. Ik heb die dan ook gelijk vervangen voor een simpele Logitech muis.
Daarentegen vind ik de Apple toetsenborden echt relaxed. Het is wel even een beetje omschakelen, maar het werkt wel.

Is het trouwens tegenwoordig niet mogelijk om zelfs de Apple muizen zo in te stellen dat je gebruik kan maken van een rechter muisknop?
pi_71243335
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

nooit problemen mee gehad
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:07:51 #242
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71243465
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:

Is het trouwens tegenwoordig niet mogelijk om zelfs de Apple muizen zo in te stellen dat je gebruik kan maken van een rechter muisknop?
Dat is echt al heel lang zo. Op een Mighty Mouse zitten 5 knoppen: links, rechts, twee knoppen aan de buitenkant en 't scrollwheel is een knop.
pi_71243652
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is toch geen muis? Ik krijg al RSI als ik ernaar kijk.

[ afbeelding ]
Dat is een oude versie.
pi_71243699
Kijk, en dát bedoel ik dus, mensen hebben wel een oordeel ("apple muizen zijn kut!") maar ze wéten geeneens waar ze het over hebben (dat apple muizen tegenwoordig ook 2 muisknoppen hebben dus). En het zou dan evangelisme zijn om dáár tegenin te gaan? Sure. .
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:20:18 #246
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71243834
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is een oude versie.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
Kijk, en dát bedoel ik dus, mensen hebben wel een oordeel ("apple muizen zijn kut!") maar ze wéten geeneens waar ze het over hebben (dat apple muizen tegenwoordig ook 2 muisknoppen hebben dus). En het zou dan evangelisme zijn om dáár tegenin te gaan? Sure. .
Ja, eeuh, je kan toch niet verwachten dat ik alle ontwikkelingen bij hou? Van echte pc's is het al nauwelijks te doen, laat staan als ik het ook nog van mac's moet bijhouden.
pi_71243890
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:

Ja, eeuh, je kan toch niet verwachten dat ik alle ontwikkelingen bij hou?
Nee, maar kennelijk mag je er wel een oordeel over hebben als je er de ballen verstand van hebt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:22:10 #248
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_71243899
2 knoppen? je bedoelt 1 geheel druk plateau dat als '2' knoppen, zelfs 3 en als je er in knijpt 4 doorgaat?
dat pokke ding heb ik zerieuz stuk gemept, wat een klote ding, ene sweex muis van 1 euro werkt nog 100x beter
Je leeft maar één keer...
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:23:41 #249
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71243942
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, maar kennelijk mag je er wel een oordeel over hebben als je er de ballen verstand van hebt.
Ja, natuurlijk. Jij hebt toch ook wel oordelen over zaken waar je niet zoveel vanaf weet?
pi_71244022
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef cYbErTiM het volgende:

2 knoppen? je bedoelt 1 geheel druk plateau dat als '2' knoppen, zelfs 3 en als je er in knijpt 4 doorgaat?
dat pokke ding heb ik zerieuz stuk gemept, wat een klote ding, ene sweex muis van 1 euro werkt nog 100x beter
Nee, 5 knoppen dus. Waarvan 2 aan de zijkanten en 1 bovenop.
pi_71244084
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Jij hebt toch ook wel oordelen over zaken waar je niet zoveel vanaf weet?
Nee, meestal hou ik dan m'n mond. Ik kan wel gaan schreeuwen dat SAP kut is (wat het waarschijnlijk ook wel is) maar aangezien ik geen praktijkervaring heb met SAP, kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Wel zou ik kunnen vragen "hey, dat SAP, is dat wat offehhhh?".

Gewoon niet doen alsof je overal verstand van hebt met je proletenkop.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:28:53 #252
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244126
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, meestal hou ik dan m'n mond. Ik kan wel gaan schreeuwen dat SAP kut is (wat het waarschijnlijk ook wel is) maar aangezien ik geen praktijkervaring heb met SAP, kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Wel zou ik kunnen vragen "hey, dat SAP, is dat wat offehhhh?".

Gewoon niet doen alsof je overal verstand van hebt met je proletenkop.
Ik beweer ook niet alsof ik alles weer luizebol. Echter probeer ik via dit topic wat wijzer te worden en door sujetten zoals jij word me dat onmogelijk gemaakt. Jammer.
pi_71244211
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet alsof ik alles weer luizebol.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is toch geen muis? Ik krijg al RSI als ik ernaar kijk.

[ afbeelding ]
Je zou op zijn minst even kunnen checken of dit de muis is die Apple op dít moment meelevert met zijn PC's. En daarnaast is het wel erg zielig om te gaan klagen over iets als een muis, want dat is wel zo persoonlijk qua voorkeur, het is volkomen onmogelijk iedereen tevreden te stellen maar dankzij USB kan elke klapmongool tegenwoordig een andere muis aanprikken.

Bosjosti.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:32:10 #254
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244241
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

Je zou op zijn minst even kunnen checken of dit de muis is die Apple op dít moment meelevert met zijn PC's. En daarnaast is het wel erg zielig om te gaan klagen over iets als een muis, want dat is wel zo persoonlijk qua voorkeur, het is volkomen onmogelijk iedereen tevreden te stellen maar dankzij USB kan elke klapmongool tegenwoordig een andere muis aanprikken.

Bosjosti.
Zeg mafketel, ik mag toch wel een mening hebben over die specifieke muis zonder dat dat ding geleverd hoeft te worden vandaag de dag?
pi_71244323
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zeg mafketel, ik mag toch wel een mening hebben over die specifieke muis zonder dat dat ding geleverd hoeft te worden vandaag de dag?
Ach gut, het heeft een mening. Hoe schattig.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:35:45 #256
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:36:19 #257
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_71244398
Das hetzelfde als met die 'fantastische bouw van een macbook pro' omdat het 1 stuk alu is.
Nou, alle mac's voor dat alu ding waren anders van plastic troep. Dus maw. sinds een paar maanden is de bouw goed - maar alle apple fanaten blijven erop hameren alsof het altijd al zo is.
Je leeft maar één keer...
pi_71244442
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, leuk hé? Maar geen antwoord op mijn vraag.
PC muzien zagen er vroeger zo uit:

De relevantie. Ik mis het!
pi_71244498
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hahahah zo grappig ben jij hoezo zou je gaan oordelen zonder dat je er verstand van hebt.
sterke argumenten heb je dan
pi_71244511
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef cYbErTiM het volgende:
Das hetzelfde als met die 'fantastische bouw van een macbook pro' omdat het 1 stuk alu is.
Nou, alle mac's voor dat alu ding waren anders van plastic troep. Dus maw. sinds een paar maanden is de bouw goed - maar alle apple fanaten blijven erop hameren alsof het altijd al zo is.
Hoho, de witte MacBook en de vorige generatie iMac's (de witte dus) misschien, maar de MBP's zijn altijd al zeer okay geweest. En de witte iMac was misschien plastic, maar zeker geen troep. De witte MacBook valt wel van alles op op te merken, helaas.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:39:40 #261
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244529
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

PC muzien zagen er vroeger zo uit:

[ afbeelding ]

De relevantie. Ik mis het!
De relevantie is dat het een muis was die vroeger bij een mac geleverd werd, en ik vind dat een kut-muis. Dat is de relevantie, dat jij dat niet ziet kan ik ook weinig aan doen.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:40:01 #262
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244541
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

Hahahah zo grappig ben jij hoezo zou je gaan oordelen zonder dat je er verstand van hebt.
sterke argumenten heb je dan
Lezen is zo moeilijk
pi_71244613
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

De relevantie is dat het een muis was die vroeger bij een mac geleverd werd, en ik vind dat een kut-muis. Dat is de relevantie, dat jij dat niet ziet kan ik ook weinig aan doen.
Maar het heeft dus vrij weinig te maken met de reden dat mensen TEGENWOORDIG een Mac kopen, pisvlekje. Snappiesnappieoftemoeilijk?
pi_71244668
Ik ben tevreden met mijn Mac en anderen zijn tevreden met hun Windows bak.

Jezus 2 delen man om een beetje nerd-gezeik, gaat zelfs mij te ver..
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:44:41 #265
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244707
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar het heeft dus vrij weinig te maken met de reden dat mensen TEGENWOORDIG een Mac kopen, pisvlekje. Snappiesnappieoftemoeilijk?
Helaas het heeft er juist alles mee te maken, consumenten zijn erg merkentrouw. Door één slechte ervaring (of muis) in het verleden zullen mensen minder snel een product van datzelfde merk kopen.
pi_71244718
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik ben tevreden met mijn Mac en anderen zijn tevreden met hun Windows bak.

Jezus 2 delen man om een beetje nerd-gezeik, gaat zelfs mij te ver..
Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:45:54 #267
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244760
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.
Pff, wat ben jij grappig zeg
pi_71244814
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Helaas het heeft er juist alles mee te maken, consumenten zijn erg merkentrouw. Door één slechte ervaring (of muis) in het verleden zullen mensen minder snel een product van datzelfde merk kopen.
Nou, en ondanks die dra-ma-tisch slechte muis ( ) kopen toch nog steeds heel veel mensen een Mac.

What gives! !
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:48:16 #269
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71244862
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou, en ondanks die dra-ma-tisch slechte muis ( ) kopen toch nog steeds heel veel mensen een Mac.

What gives! !
Ja, blijkbaar kunnen de echte fans zich erover heen zetten.
pi_71244900
quote:

[..]

pi_71245248
Apple pc's zijn echt niet goed, niks werkt erop
pi_71245252
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Of misschien is de muis niet zo slecht als jij denkt. Of misschien denken mensen ach, het is maar een muis en hangen er hun favo aan.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:04 #273
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71245292
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Of misschien is de muis niet zo slecht als jij denkt. Of misschien denken mensen ach, het is maar een muis en hangen er hun favo aan.
Kan ook, daar probeer ik dus ook achter te komen. Misschien had ik het net iets anders moeten formuleren.
Jammer dat jij er direct zo'n scene van maakt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:03:58 #274
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71245486
iPhone is tof.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:04:18 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71245499
iMac is tof.
pi_71245568
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
iPhone is tof.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Juicyhil het volgende:
iMac is tof.
Vuige liegebeest
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
Apple
iPhone
iPod
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:06:19 #277
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:08:53 #278
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71245665
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind een iPhone iets voor mensen die lekker veilig de massa volgens met de 'trend'.
Nee hoor, ik vind het mooi werken itt Windows Mobile en Symbian. Het werkt gewoon veel sneller en logischer.
Net zoals dat WiMo een start menu heeft, heeft iPhone OS gewoon icoontjes meteen in beeld staan. Veel praktischer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:09:43 #279
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71245697
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Vuige liegebeest
[..]
Ik probeerde mee te lopen met jullie
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:10:39 #280
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71245731
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het mooi werken itt Windows Mobile en Symbian. Het werkt gewoon veel sneller en logischer.
Net zoals dat WiMo een start menu heeft, heeft iPhone OS gewoon icoontjes meteen in beeld staan. Veel praktischer.
Begrijp me niet verkeerd, het zal vast wel een goed ding zijn. Maar mijn Symbian heeft ook alle icoontjes in het startmenu staan.
Wat ik veel hoor is dat mensen zo'n ding kopen om simpelweg te hebben. Niets vanwege rationele redenen, maar om erbij te horen.
pi_71245816
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat vind jij..
Ik gebruik Windows Mobile en ik wil niks anders.. Lekker overzichtelijk, je kunt in 1 oogopslag zien of je binnenkort een afspraak hebt of wat de datum en tijd is, en als je eens een programmaatje nodig bent, kun je zo via Start dat programmaatje opstarten..
imho beats Wimo de Iphone OS..(voor zover ik heb gezien bij kameraden emt een Iphone..) Trouwens, wat voor extra dingen zittene r op die 3GS ofzo die niet op de "oude" 3G zitten en daar niet op kunnen?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_71245872
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind een iPhone iets voor mensen die lekker veilig de massa volgens met de 'trend'.
iPhone is briljant, je moet echt dom zijn wil je dat niet zien.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:17:38 #283
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71245986
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

iPhone is briljant, je moet echt dom zijn wil je dat niet zien.
Dat vind jij. Zolang heel mensen zo'n ding alleen maar kopen om erbij te horen blijf ik bij mijn mening.
pi_71246059
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat vind jij. Zolang heel mensen zo'n ding alleen maar kopen om erbij te horen blijf ik bij mijn mening.
Ga toch janken vent
pi_71246068
quote:

[..]

En ik ook..
Enige pluspunt aan de Iphone is de enorme lading apps die ervoor te krijgen zijn.. Verder ben je net zo goed af met bijvoorbeeld een HTC Touch of zelfs een LG Renoir ofzo..
En dan zit je ook niet vast aan die klote T-mobile.. (Heeft hier amper bereik)
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:21:28 #286
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:22:02 #287
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71246148
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En ik ook..
Enige pluspunt aan de Iphone is de enorme lading apps die ervoor te krijgen zijn.. Verder ben je net zo goed af met bijvoorbeeld een HTC Touch of zelfs een LG Renoir ofzo..
En dan zit je ook niet vast aan die klote T-mobile.. (Heeft hier amper bereik)
Voor Symbian telefoons is er ook echt van alles te krijgen. Wat gelukkig niet bij maar één aanbieder vandaan hoeft te komen.
pi_71246181
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Voor Symbian telefoons is er ook echt van alles te krijgen. Wat gelukkig niet bij maar één aanbieder vandaan hoeft te komen.
Okay, dat wist ik niet.. Ben niet zo bekend in de Symbian wereld..
pi_71246185
quote:

[..]

Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:25:09 #290
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71246236
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Okay, dat wist ik niet.. Ben niet zo bekend in de Symbian wereld..
Volgens mij nog meer dan voor die iPhone, verzin maar wat je wilt en het is er.
pi_71246658
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

iPhone apps kunnen door iedereen gemaakt worden. De beperking zit m in dat Apple de enige is die de apps aan mag bieden.

Maar ik ben het wel met je eens dat de meeste mensen tegenwoordig een iPhone halen omdat ie hip is. Beetje heel erg jammer.
pi_71246740
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

De meeste apple gebruikers die ik ken (zijn er niet zo veel ), gebruiken gewoon een goede 3rd party muis. Waarschijnlijk doordat de muis van apple gewoonweg niet fijn is.

Ik incluis . Ik mis alleen de horizontale scroll functie op mijn MX310
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:43:38 #293
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71246926
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat vind jij..
Ik gebruik Windows Mobile en ik wil niks anders.. Lekker overzichtelijk, je kunt in 1 oogopslag zien of je binnenkort een afspraak hebt of wat de datum en tijd is, en als je eens een programmaatje nodig bent, kun je zo via Start dat programmaatje opstarten..
imho beats Wimo de Iphone OS..(voor zover ik heb gezien bij kameraden emt een Iphone..) Trouwens, wat voor extra dingen zittene r op die 3GS ofzo die niet op de "oude" 3G zitten en daar niet op kunnen?
Ik heb een HTC Touch HD ja, maar de snelheid is ongelofelijk brak. En HTC moet zelfs een eigen schil bouwen willen ze het een beetje aan de man krijgen.

Over iPhone OS is er tenminste een beetje nagedacht, veel praktischer.
pi_71246946
Gaan we zo aan deel #3 beginnen van deze discussie die nog in volle gang is?
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:44:58 #295
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71246982
quote:

[..]

Als veel mensen een ding kopen doen ze dat blijkbaar om erbij te horen? Hoe weinig marktaandeel moet een product hebben om van zichzelf goed te zijn? Tussen de 10 en 20%, waar Apple in de PC-wereld zit?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:02 #296
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_71247026
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Vandaar dat groeiende marktaandeel in een krimpende markt. Jij hebt het duidelijk begrepen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:15 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71247032
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als veel mensen een ding kopen doen ze dat blijkbaar om erbij te horen? Hoe weinig marktaandeel moet een product hebben om van zichzelf goed te zijn? Tussen de 10 en 20%, waar Apple in de PC-wereld zit?
Hoezo moet je dr fucking bij horen?
Het is een computer gast
pi_71247079
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Vandaar dat groeiende marktaandeel in een krimpende markt. Jij hebt het duidelijk begrepen.
hypes zijn ook hypes in een negatieve economische trend.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:47:54 #299
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:49:36 #300
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71247187
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Een product met weinig marktaandeel hoeft niet goed te zijn.
Ik zeg alleen maar dat ik veel mensen hoor die een iPhone kopen omdat iedereen hem heeft en zij er dus ook eentje moeten.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het niet begrepen. Dat groeiende aandeel komt alleen door die iPhones.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')