Sterk opgemerkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
Sterker nog, ik vind het wel mooi dat in een topic waar gevraagd wordt naar de voordelen van een Mac uiteindelijk als oplossing voor een probleem van Windows wordt gesuggereerd om Windows meer zoals de Mac te maken.
Ach een Mac Mini is er al vanaf 600 euro. En geloof me, daar kunnen al die Truusjes en Henkjes die alleen maar een beetje zitten te interneppen en hun administratie zitten te doen meer dan prima mee uit de voeten. Waarschijnlijk gaan ze nog mooiere dingen maken ook, mbv iLife en iWork. Maja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:47 schreef zonisdegod het volgende:
*stuurt bericht vanuit een mac *
mijn mac osx heeft maar 800 nogwat gekost
ongeveer even duur als een complete pc-set
Eh? Ik wil je m'n CV wel ff sturen hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef imanidiot het volgende:
mac osx perfect systeem voor mensen die wat ouder zijn en weinig verstand van windows
Vanaf 600 euro? Ik heb er ooit een gekocht bij de mediamarkt voor 399 euro.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach een Mac Mini is er al vanaf 600 euro. En geloof me, daar kunnen al die Truusjes en Henkjes die alleen maar een beetje zitten te interneppen en hun administratie zitten te doen meer dan prima mee uit de voeten. Waarschijnlijk gaan ze nog mooiere dingen maken ook, mbv iLife en iWork. Maja.
Is niet nodig, geloof ook wel dat er mensen zijn met kennis die er graag mee werken maar het is een advies.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh? Ik wil je m'n CV wel ff sturen hoor.
Oud model waarschijnlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanaf 600 euro? Ik heb er ooit een gekocht bij de mediamarkt voor 399 euro.
Er zouden heel veel mensen beter af zijn met een Mac, niet alleen ouderen. Maar de campagne is wat eenzijdig van Apple, dat klopt. Ik heb het vaker gezegd, maar voor de huis-tuin-keuken gebruikers moeten ze gewoon iLife promoten totdat ze erbij neervallen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Is niet nodig, geloof ook wel dat er mensen zijn met kennis die er graag mee werken maar het is een advies.
ik heb zon 30 imacs beheerd met een leopard server op een school en vond het toffe systemen.
Maar vind dat de doelgroep van mac meer op oudere mensen gericht moet worden maar dat is mijn mening.
Dat was het intruductie model dus nieuw model.quote:
En de cirkel is rond. Zucht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was het intruductie model dus nieuw model.![]()
600 euro is best duur voor een instapper, een pc kan je kopen voor de helft.
inderdaad betekend ook het eind van heel veel computer winkeltjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zouden heel veel mensen beter af zijn met een Mac, niet alleen ouderen. Maar de campagne is wat eenzijdig van Apple, dat klopt. Ik heb het vaker gezegd, maar voor de huis-tuin-keuken gebruikers moeten ze gewoon iLife promoten totdat ze erbij neervallen.
Voor elk apparaat op de markt kun je het dood discussieren met 'Ja, maar ik kan het nog altijd voor de helft van de prijs elders kopen'. Bied het dezelfde functies? Soms, meestal niet. Zelfde kwaliteit? Soms, meestal niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was het intruductie model dus nieuw model.![]()
600 euro is best duur voor een instapper, een pc kan je kopen voor de helft.
Die muis van Apple is inderdaad erg vervelend. Ik heb die dan ook gelijk vervangen voor een simpele Logitech muis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:Nu werk ik toevallig voor m'n werk op een Mac en er zitten wel degelijk dingen in die beter zijn in Windows, maar dat geld andersom net zo (wellicht ook stukje gewenning) en daarbij heb ik op de Mac ook zo m'n frustraties gehad, zoals een haperende Firefox, irritante Mighty Mouse waar het balletje niet meer lekker werkte of een Finder die af en toe bestanden en mappen dubbel laat zien.
Daarentegen vind ik de Apple toetsenborden echt relaxed. Het is wel even een beetje omschakelen, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die muis van Apple is inderdaad erg vervelend. Ik heb die dan ook gelijk vervangen voor een simpele Logitech muis.
nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die muis van Apple is inderdaad erg vervelend. Ik heb die dan ook gelijk vervangen voor een simpele Logitech muis.
Dat is echt al heel lang zo. Op een Mighty Mouse zitten 5 knoppen: links, rechts, twee knoppen aan de buitenkant en 't scrollwheel is een knop.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
Is het trouwens tegenwoordig niet mogelijk om zelfs de Apple muizen zo in te stellen dat je gebruik kan maken van een rechter muisknop?
Dat is een oude versie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is toch geen muis? Ik krijg al RSI als ik ernaar kijk.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, eeuh, je kan toch niet verwachten dat ik alle ontwikkelingen bij hou? Van echte pc's is het al nauwelijks te doen, laat staan als ik het ook nog van mac's moet bijhouden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
Kijk, en dát bedoel ik dus, mensen hebben wel een oordeel ("apple muizen zijn kut!") maar ze wéten geeneens waar ze het over hebben (dat apple muizen tegenwoordig ook 2 muisknoppen hebben dus). En het zou dan evangelisme zijn om dáár tegenin te gaan? Sure..
Nee, maar kennelijk mag je er wel een oordeel over hebben als je er de ballen verstand van hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, eeuh, je kan toch niet verwachten dat ik alle ontwikkelingen bij hou?
Ja, natuurlijk. Jij hebt toch ook wel oordelen over zaken waar je niet zoveel vanaf weet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk mag je er wel een oordeel over hebben als je er de ballen verstand van hebt.
Nee, 5 knoppen dus. Waarvan 2 aan de zijkanten en 1 bovenop.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef cYbErTiM het volgende:
2 knoppen? je bedoelt 1 geheel druk plateau dat als '2' knoppen, zelfs 3 en als je er in knijpt 4 doorgaat?
dat pokke ding heb ik zerieuz stuk gemept, wat een klote ding, ene sweex muis van 1 euro werkt nog 100x beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |