quote:
Vuige liegebeestquote:
quote:
Nee hoor, ik vind het mooi werken itt Windows Mobile en Symbian. Het werkt gewoon veel sneller en logischer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind een iPhone iets voor mensen die lekker veilig de massa volgens met de 'trend'.
Ik probeerde mee te lopen met julliequote:
Begrijp me niet verkeerd, het zal vast wel een goed ding zijn. Maar mijn Symbian heeft ook alle icoontjes in het startmenu staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het mooi werken itt Windows Mobile en Symbian. Het werkt gewoon veel sneller en logischer.
Net zoals dat WiMo een start menu heeft, heeft iPhone OS gewoon icoontjes meteen in beeld staan. Veel praktischer.
Dat vind jij..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het mooi werken itt Windows Mobile en Symbian. Het werkt gewoon veel sneller en logischer.
Net zoals dat WiMo een start menu heeft, heeft iPhone OS gewoon icoontjes meteen in beeld staan. Veel praktischer.
iPhone is briljant, je moet echt dom zijn wil je dat niet zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind een iPhone iets voor mensen die lekker veilig de massa volgens met de 'trend'.
Dat vind jij. Zolang heel mensen zo'n ding alleen maar kopen om erbij te horen blijf ik bij mijn mening.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
iPhone is briljant, je moet echt dom zijn wil je dat niet zien.
Ga toch janken ventquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind jij. Zolang heel mensen zo'n ding alleen maar kopen om erbij te horen blijf ik bij mijn mening.
En ik ook..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind jij. Zolang heel mensen zo'n ding alleen maar kopen om erbij te horen blijf ik bij mijn mening.
Voor Symbian telefoons is er ook echt van alles te krijgen. Wat gelukkig niet bij maar één aanbieder vandaan hoeft te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En ik ook..![]()
Enige pluspunt aan de Iphone is de enorme lading apps die ervoor te krijgen zijn.. Verder ben je net zo goed af met bijvoorbeeld een HTC Touch of zelfs een LG Renoir ofzo..
En dan zit je ook niet vast aan die klote T-mobile.. (Heeft hier amper bereik)
Okay, dat wist ik niet..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor Symbian telefoons is er ook echt van alles te krijgen. Wat gelukkig niet bij maar één aanbieder vandaan hoeft te komen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.
Volgens mij nog meer dan voor die iPhone, verzin maar wat je wilt en het is er.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet..Ben niet zo bekend in de Symbian wereld..
iPhone apps kunnen door iedereen gemaakt worden. De beperking zit m in dat Apple de enige is die de apps aan mag bieden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor Symbian telefoons is er ook echt van alles te krijgen. Wat gelukkig niet bij maar één aanbieder vandaan hoeft te komen.
De meeste apple gebruikers die ik ken (zijn er niet zo veelquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar kunnen de echte fans zich erover heen zetten.
Ik heb een HTC Touch HD ja, maar de snelheid is ongelofelijk brak. En HTC moet zelfs een eigen schil bouwen willen ze het een beetje aan de man krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat vind jij..
Ik gebruik Windows Mobile en ik wil niks anders.. Lekker overzichtelijk, je kunt in 1 oogopslag zien of je binnenkort een afspraak hebt of wat de datum en tijd is, en als je eens een programmaatje nodig bent, kun je zo via Start dat programmaatje opstarten..
imho beats Wimo de Iphone OS..(voor zover ik heb gezien bij kameraden emt een Iphone..) Trouwens, wat voor extra dingen zittene r op die 3GS ofzo die niet op de "oude" 3G zitten en daar niet op kunnen?
Als veel mensen een ding kopen doen ze dat blijkbaar om erbij te horen? Hoe weinig marktaandeel moet een product hebben om van zichzelf goed te zijn? Tussen de 10 en 20%, waar Apple in de PC-wereld zit?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaar dat groeiende marktaandeel in een krimpende markt. Jij hebt het duidelijk begrepen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas het heeft er juist alles mee te maken, consumenten zijn erg merkentrouw. Door één slechte ervaring (of muis) in het verleden zullen mensen minder snel een product van datzelfde merk kopen.
Hoezo moet je dr fucking bij horen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als veel mensen een ding kopen doen ze dat blijkbaar om erbij te horen? Hoe weinig marktaandeel moet een product hebben om van zichzelf goed te zijn? Tussen de 10 en 20%, waar Apple in de PC-wereld zit?
hypes zijn ook hypes in een negatieve economische trend.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vandaar dat groeiende marktaandeel in een krimpende markt. Jij hebt het duidelijk begrepen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Cybey het volgende:
Gaan we zo aan deel #3 beginnen van deze discussie die nog in volle gang is?
Nee, dat zeg ik niet. Een product met weinig marktaandeel hoeft niet goed te zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als veel mensen een ding kopen doen ze dat blijkbaar om erbij te horen? Hoe weinig marktaandeel moet een product hebben om van zichzelf goed te zijn? Tussen de 10 en 20%, waar Apple in de PC-wereld zit?
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Dat groeiende aandeel komt alleen door die iPhones.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vandaar dat groeiende marktaandeel in een krimpende markt. Jij hebt het duidelijk begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |