Nee, meestal hou ik dan m'n mond. Ik kan wel gaan schreeuwen dat SAP kut is (wat het waarschijnlijk ook wel is) maar aangezien ik geen praktijkervaring heb met SAP, kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Wel zou ik kunnen vragen "hey, dat SAP, is dat wat offehhhh?".quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Jij hebt toch ook wel oordelen over zaken waar je niet zoveel vanaf weet?
Ik beweer ook niet alsof ik alles weer luizebol. Echter probeer ik via dit topic wat wijzer te worden en door sujetten zoals jij word me dat onmogelijk gemaakt. Jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, meestal hou ik dan m'n mond. Ik kan wel gaan schreeuwen dat SAP kut is (wat het waarschijnlijk ook wel is) maar aangezien ik geen praktijkervaring heb met SAP, kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Wel zou ik kunnen vragen "hey, dat SAP, is dat wat offehhhh?".
Gewoon niet doen alsof je overal verstand van hebt met je proletenkop.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet alsof ik alles weer luizebol.
Je zou op zijn minst even kunnen checken of dit de muis is die Apple op dít moment meelevert met zijn PC's. En daarnaast is het wel erg zielig om te gaan klagen over iets als een muis, want dat is wel zo persoonlijk qua voorkeur, het is volkomen onmogelijk iedereen tevreden te stellen maar dankzij USB kan elke klapmongool tegenwoordig een andere muis aanprikken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is toch geen muis? Ik krijg al RSI als ik ernaar kijk.
[ afbeelding ]
Zeg mafketel, ik mag toch wel een mening hebben over die specifieke muis zonder dat dat ding geleverd hoeft te worden vandaag de dag?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..]
Je zou op zijn minst even kunnen checken of dit de muis is die Apple op dít moment meelevert met zijn PC's. En daarnaast is het wel erg zielig om te gaan klagen over iets als een muis, want dat is wel zo persoonlijk qua voorkeur, het is volkomen onmogelijk iedereen tevreden te stellen maar dankzij USB kan elke klapmongool tegenwoordig een andere muis aanprikken.
Bosjosti.
Ach gut, het heeft een mening. Hoe schattig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg mafketel, ik mag toch wel een mening hebben over die specifieke muis zonder dat dat ding geleverd hoeft te worden vandaag de dag?
Ja, leuk hé? Maar geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach gut, het heeft een mening. Hoe schattig.
PC muzien zagen er vroeger zo uit:quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, leuk hé? Maar geen antwoord op mijn vraag.
Hahahah zo grappig ben jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg mafketel, ik mag toch wel een mening hebben over die specifieke muis zonder dat dat ding geleverd hoeft te worden vandaag de dag?
Hoho, de witte MacBook en de vorige generatie iMac's (de witte dus) misschien, maar de MBP's zijn altijd al zeer okay geweest. En de witte iMac was misschien plastic, maar zeker geen troep. De witte MacBook valt wel van alles op op te merken, helaas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef cYbErTiM het volgende:
Das hetzelfde als met die 'fantastische bouw van een macbook pro' omdat het 1 stuk alu is.
Nou, alle mac's voor dat alu ding waren anders van plastic troep. Dus maw. sinds een paar maanden is de bouw goed - maar alle apple fanaten blijven erop hameren alsof het altijd al zo is.
De relevantie is dat het een muis was die vroeger bij een mac geleverd werd, en ik vind dat een kut-muis. Dat is de relevantie, dat jij dat niet ziet kan ik ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
PC muzien zagen er vroeger zo uit:
[ afbeelding ]
De relevantie. Ik mis het!
Lezen is zo moeilijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Hahahah zo grappig ben jijhoezo zou je gaan oordelen zonder dat je er verstand van hebt.
sterke argumenten heb je dan
Maar het heeft dus vrij weinig te maken met de reden dat mensen TEGENWOORDIG een Mac kopen, pisvlekje. Snappiesnappieoftemoeilijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De relevantie is dat het een muis was die vroeger bij een mac geleverd werd, en ik vind dat een kut-muis. Dat is de relevantie, dat jij dat niet ziet kan ik ook weinig aan doen.
Helaas het heeft er juist alles mee te maken, consumenten zijn erg merkentrouw. Door één slechte ervaring (of muis) in het verleden zullen mensen minder snel een product van datzelfde merk kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar het heeft dus vrij weinig te maken met de reden dat mensen TEGENWOORDIG een Mac kopen, pisvlekje. Snappiesnappieoftemoeilijk?
Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik ben tevreden met mijn Mac en anderen zijn tevreden met hun Windows bak.
Jezus 2 delen man om een beetje nerd-gezeik, gaat zelfs mij te ver..
Pff, wat ben jij grappig zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.
Nou, en ondanks die dra-ma-tisch slechte muis (quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas het heeft er juist alles mee te maken, consumenten zijn erg merkentrouw. Door één slechte ervaring (of muis) in het verleden zullen mensen minder snel een product van datzelfde merk kopen.
Ja, blijkbaar kunnen de echte fans zich erover heen zetten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, en ondanks die dra-ma-tisch slechte muis () kopen toch nog steeds heel veel mensen een Mac.
What gives!!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit in de gehandicaptenzorg en krijg ervoor betaald om jitze een beetje bezig te houden.
Of misschien is de muis niet zo slecht als jij denkt. Of misschien denken mensen ach, het is maar een muis en hangen er hun favo aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar kunnen de echte fans zich erover heen zetten.
Kan ook, daar probeer ik dus ook achter te komen. Misschien had ik het net iets anders moeten formuleren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of misschien is de muis niet zo slecht als jij denkt. Of misschien denken mensen ach, het is maar een muis en hangen er hun favo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |