quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Xenia wat fijn voor je! Hoop dat jullie heel gelukkig worden met zn 3tjes
Fijn Lily! Ben je helemaal gerustgesteld nu?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef lily het volgende:
Wat een supergoed nieuws, Xenia![]()
Net terug van tussenafspraak vk
Drie kwartier in wachtkamer, binnen 2 minuten weer buiten (heel even hartje luisteren en buik voelen).
Ik hoopte nog stiekem op een echootje maar dat zat er dus niet (bepaald) in. Wachtkamer zat behoorlijk vol en ze liep dus flink uit.
maar alles ok!
Jawel hoor (maar nu nog eerst de 20 weken echo voordat ik echt kan gaan genieten)quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fijn Lily! Ben je helemaal gerustgesteld nu?
Als je er veel vertrouwen in hebt dan absoluut doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Xenia het volgende:
Jullie zijn zo lief, bedankt
BJ, ik snap wat je bedoelt. En ik hou mijn hart wel een beetje vast voor de toekomst. Maar ik heb toch ook wel vertrouwen in de toekomst
MamX, ja het is wel snel inderdaad. Maar hij wil het heel graag erkennen en ondanks alles wat er is gebeurd, weet ik zeker dat hij een hele lieve papa zal zijn, dus ik ga er gewoon maar voor
Lois lief!
Veel plezier op de kinderboerderij Karin!
En nog even puffen voor Miss Sly![]()
Tot je het regelmatig krijgt dan is het minder leuk hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hihi, ik heb een hikkende buik (voor de 2e x vandaag!). Hiervoor was het me nog niet echt opgevallen dat het de hik was.
Ik had ook niet op een echo gerekend hoor. Heel eventjes hoopte ik erop in de wachtkamer (de VK die de echo-opleiding heeft gedaan, had nl dienst)quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Lily fijn dat je gerust gesteld bent!Jammer dat er geen echo inzat maar dit is alvast iets. Nu 3 aug. weer toch?
Ah kijk dat hakt het weer in wat kleinere stukjes, scheelt weer met aftellen, vind ik zelf in elk geval.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef lily het volgende:
sindell, Veel plezier bij de echo straks
Rocka, mijn eerste hikte ook zoveel (hij heeft dit trouwens 8 jaar later nog steeds vaak).
[..]
Ik had ook niet op een echo gerekend hoor. Heel eventjes hoopte ik erop in de wachtkamer (de VK die de echo-opleiding heeft gedaan, had nl dienst)
Ja, 3 augustus weer (na mijn week vakantie).
En 10 augustus de 20 weken echo.
Ik quote je even omdat ik wil zeggen dat ik het echt een heeeeel lief stukje vind en er een beetje van moet huilen omdat het zo lief isquote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef WupWup het volgende:
innepin, wat lijkt me dat toch verrot zeg dat gerommel. Je wilt zoooo graag je kind ontmoeten, maar ook vooral weten waar je aan toe bent. En dat laatste krijg je nu dus even niet cadeau van moeder natuur. Ik kan je de clichés gaan geven dat óók gerommel niet voor niks is en dat baby's pas worden geboren als ze er aan toe zijn, maar daar schiet je eigenlijk ook gewoon niks mee op. Wat mij betreft ben je gewoon gerechtigd tot het schandalig verwennen van jezelf met maskertjes, scrubs, massages van vriend-/manlief, shoptripjes, films kijken, het herinrichten van de commode waarbij je alle kleertjes weer eens door je handen laat gaan en gelijk een schema maakt op welke dag de baby welk setje aan moet... en vooral helemaal niks aan het huishouden of andere stomme klusjes doen
Je bent geen zeur! Je bent het zat en dt is niet zo gek hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik quote je even omdat ik wil zeggen dat ik het echt een heeeeel lief stukje vind en er een beetje van moet huilen omdat het zo lief is![]()
Alle anderen ook bedanktIk voel me zo'n zeurpiet ineens
![]()
dat wilde ik ook net zeggenquote:Webkim, dat mag wel in grote letters, wat fijn, goed nieuws!
Innepin, bij mij hielp wokken in Vianen bij Sensowokquote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
Ik heb net heel woest poffertjes staan bakken. En opgegeten. En ze waren heel vies en ik ben er eigenlijk een beetje misselijk van geworden. Maar miss sly had ook pannenkoeken op en die is aan het bevallen, dus je weet maar nooit![]()
RockaJij bent zo creatief met mijn nickname
![]()
![]()
quote:Even een bad nemen, liefst niet langer dan 10 minuten, is heerlijk ontspannend. Om niet te vallen is het wel opletten geblazen bij het in- en uitstappen. Je laat het water best niet warmer worden dan 36°C, anders zetten je aderen uit. Baden is helemaal niet schadelijk voor je kindje, want de vruchtvliezen schermen hem af. Anders is het als de vliezen breken. Als dit net gebeurt terwijl je in bad zit, kan het zijn dat je de eerste golf niet opmerkt. Het trage gesijpel achteraf houdt een hele tijd aan en zal je wel merken. Contacteer bij twijfel onmiddellijk je arts.
Ieeuw! vind je het gek, van het eten daar raakt alles overstuur in je lichaamquote:Op maandag 20 juli 2009 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Innepin, bij mij hielp wokken in Vianen bij Sensowok
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef Ssserpente het volgende:
Da's dan volgens mij al de derde keer dat ik jou ergens van 'beschuldig'!
We gaan er helaas niet meer zo vaak langs, maar we zijn daar vaste klantenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ieeuw! vind je het gek, van het eten daar raakt alles overstuur in je lichaam
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goedquote:Op maandag 20 juli 2009 14:58 schreef huuphuup het volgende:ikke niet, volgens mij was dat Linda, maar thanks anyway!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goed
Echt niet Ik trotseer elk bad. Mhuhaha. Ik heb geloof ik op Mefke gereageerd met een vraag hierover na m'n Ik ga in bad verhaal. Met overigens heerlijke Lush bal.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goed
Gelukkig was het maar een droom. Vanaaf gewoon lekker iets fijns en realistisch dromen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Die droom van vannacht houdt me wel bezig vandaag zeg. Ben er gewoon sjaggo van! Gelukkig zit ie hier nu zichzelf onder te soppen met een waterijsje en is er niets aan de hand verder.. Het was ook zo echt!
Vinden jullie me erg hormonaal als ik zeg dat ik mijn haar er weer helemaal af wil laten knippen?
ben afgelopen vrijdag nog bij de kapper geweest maar vind het helemaal niet leuk meer
mrien, klopt. Ik ging van heel lang (zoiets als innepin nu heeft alleen dan wel een heeeeeeel dikke bosquote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef mrien het volgende:
Er staat me nog iets bij dat je het eens heel kort geknipt hebt en toen heel veel spijt had
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Takkembah het volgende:
Oeehhh miss_sly aan de gang![]()
Jeetje wat spannend, en raar.... want dat betekent dat ikzelf ook steeds dichterbij kom
Urla, wie weet zet het nog door. Ik vraag me ook af: hoe kom je die "laatste" dagen door... ik zou echt geobserdeerd ermee bezig zijn, of valt dat mee??
Dat lijkt me inderdaad erg vervelend...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.![]()
Niks lukt gewoon. Kan ook niet weg ofzo. Zucht.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.![]()
Niks lukt gewoon. Kan ook niet weg ofzo. Zucht.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef oeke het volgende:
Nog even voor de extra een paar van deze![]()
![]()
![]()
voor Miss Sly!
En veel liefs voor de LLM, voorwerk is vervelend maar denk maar dat elk pijntje je dichter bij je kindje brengt!![]()
![]()
![]()
Oh en Huup, een bad is echt heerlijk als je ver in de bevalling bent!
Ik mocht niet in bad vanwege gebroken vliezen, maar toen ik uiteindelijk in een weeenstorm terecht kwam, gaf de VK via de telefoon toestemming om in bad te gaan en dat was heerlijk!
Veel fijner dan de douche.
1 minuut slapen en dan weer een wee opvangen en dan meteen weer in slaap vallen!![]()
De rest zal ik je besparen
Ik had haar gesmst en kreeg een uurtje geleden een smsje terug dat het in elk geval serieus is!quote:
Nou van dit nieuws word ik toch wel heul erg blij Xenia!!! En Juup© ook, moest ik van hem zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Xenia het volgende:
Miss Sly wat superspannend! Zet 'm op!![]()
![]()
![]()
![]()
En even tussen het meepuffen voor Miss Sly door nog wat goed nieuws. "Ex" heeft definitief de knoop doorgehakt, is nu echt geen ex meer, komt weer terug naar huis en vrijdag gaan we naar het gemeentehuis om te erkennen. Ze krijgt zijn achternaam![]()
![]()
![]()
Ik moet zelf heel erg wennen aan het idee het niet meer alleen te gaan doen, want daar heb ik me toch het afgelopen half jaar helemaal op geprobeerd voor te bereiden. Maar ik ben super super super gelukkig
Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
In, hoe doe je dat straks als je bevallen bent? Komt je vader dan wel kijken?
Ik heb ook al een tijd nauwelijks contact met m'n vader. Na jarenlange vernedering heb ik daar totaal geen behoefte aan. Sterker nog, ik kan het nauwelijks aan om hem te zien. Helemaal met 'm breken vind ik iets te rigoureus. Bovendien zou de geschiedenis zich dan herhalen omdat hij zelf ook al het contact met zijn vader heeft verbroken.
Maar het enige contact dat we hebben is telefonisch en komt geheel van zijn kant. Ik denk dat ik 'm nu zo'n anderhalf jaar niet heb gezien, terwijl we ca 20 km van elkaar vandaan wonen. Als ik 'm zie, ben ik zeker een dag van slag...
Gister belde ie toevallig. Hij vindt het zo bijzonder dat ik zwanger ben en is zo vreselijk benieuwd. Toen pas ging ik me beseffen dat ie straks natuurlijk 'gewoon' op kraamvisite komt. Vraag me echt af hoe ik daar mee omga en of ik dat ga trekken. Waarschijnlijk niet... Alleen al van het idee dat ie ons meisje vasthoudt, krijg ik de rillingen.
Eigen schuld, had je ook maar braaf moeten luisteren. Het moeten pannenkoeken zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef Nijna het volgende:
Innepin, misschien helpen lege darmen ook wel om de boel op gang te brengen(of doelde je daar niet op)...
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsjequote:Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahadie poffertjes
arm ding
hopelijk doen de poffertjes vanavond dan wel waar ze voor bedoelt waren...
En nja t kan toch? Toen ze naar het ziekenhuis ging kwamen de weeen om de 3 a 4 minuten geloof ik? Maar dat was pas het begin toch vlak nadat de vliezen gebroken waren? Dus wie weet duurt het nog wel een paar uur. Ik hoop voor haar zelf in elk geval dat het snel voorbij is en ze snel haar kleine meid vast kan houden
Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).quote:Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
En dikke proficiat voor Linde natuurlijk!
2 jaar grote meid!
f5 zit er wel opquote:Op maandag 20 juli 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).
Gelukkig ben ik weer thuis, dan kan ik F5-en (moeten ze op de Iphone nog uitvinden).... maar nog niks over Miss_sly dus?
Thanks voor je reactie, In. Heb vorig jaar ook een paar maanden met een psycholoog gepraat. En het gaat nu eigenlijk al een hele tijd prima met me. Dwz, het gaat sowieso prima met me hoor, maar kon nog al eens overstuur raken na een contactmomentje met m'n vader. Tot ik me gister besefte dat dat ws ook grotendeels komt omdat ik 'm al zolang niet gezien heb. En binnenkort zal ik er dus toch aan moeten geloven.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.
Je mag me PMen als je er behoefte aan hebt, ik snap precies hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik een dag of twee van slag was na een belletje ofzo.
McLaura, "in elk geval serieus"Ik dacht dat miss sly al lang bevallen zou zijn joh
Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg![]()
Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketelquote:Op maandag 20 juli 2009 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
OT: ik vind het zo leuk dat mensen als In, Miss, Chan, Nijna en Huup en zo nu bovenaan staan.Jullie 'ken' ik al wat langer en dat maakt het allemaal toch een stukkie echter en zo!
Oef! Thanks voor sharing, Lishe!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:
Ik kreeg om 14.45 een berichtje, maar kon het net pas lezen
Het doet uiteraard pijn, maar Senna doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.
Ik heb niet meer gereageerd, denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft nu.
Zet 'm op Slyke!
Huup is zelf een mafketel!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketel![]()
je mag mij ook PMmen trouwens als je er behoefte aan hebt. Mijn situatie is ong. zoals die van Innepin, qua contact
Jaaaaa Linde alweer 2!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
En dikke proficiat voor Linde natuurlijk!
2 jaar grote meid!
Ik heb een update van half 5 : dat het goed, maar langzaam gaat en ze 8 cm heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:
Ik kreeg om 14.45 een berichtje, maar kon het net pas lezen
Het doet uiteraard pijn, maar ze doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.
Oi!quote:
Ik hoop het!!! Ik ben heel benieuwd naar mijn schoondochter!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Dus 'n kleine 3 uur geleden zat Miss_sly al op 8 cm onstluiting? Dan hoop ik zo enorm voor d'r dat het werk nu gedaan is en dat ze heerlijk voldaan ligt te genieten van die kleine Senna![]()
Plons, en daar gaan je vliezenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Nijna het volgende:
McLaura, ongeduldigerd.
Ik hoop dat Miss Sly inmiddels kennis heeft kunnen maken met Senna of dat nu lekker aan het doen is. Ik zei toch dat ze eerder ging bevallen dan ik... maar dan zou ik nu dus in principe ook kunnen...
![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Raissa het volgende:
Nu ongeveer zal Senna er wel zijn denk ik![]()
![]()
Ben zo benieuwd!
Ah kijk, misschien is dat de aanmoediging die beeb nodig heeft...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Innepin en Huup, als jullie nou gewoon vannacht allebei nog even bevallen, dan kan ik jullie beebjes morgenvroeg nog snel zien...
Nee dat is geen hint, was het maar zo'n feestquote:
oH.... Eh..... voortaan maar gewoon klikken op het linkje dan....quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef innepin het volgende:
Amaranta, Joep is onze kitten hoor, niet de baby. Baby "heet" Homer.
1 weekje officieel nog jaquote:Op maandag 20 juli 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Huup, niet alleen geestelijk te vroeg hoor, je kleine moet echt nog een paar weken blijven zitten nog!!
Guus, fijne vakantie
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bentquote:Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
1 weekje officieel nog ja
maar volgens mij is het niet heel heel erg mocht ze komende paar dagen al besluiten te komen.
L. van Freecell doet t ook goed
Nee, en als dat wel zo is, luistert die kleine vast niet. Of Thijs was een uitzondering....quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Maar Huup, jij bent maar ietsje voor mij uitgerekend, als jij al bijna mag.... dan ik dus ook![]()
En ik ben er dus eigenlijk nog helemaal niet klaar voorWel klaar mee, maar ik moet nog zoveel doen en regelen voordat de kleine kan komen. En nog 2 dagen werken, en geboortekaartjes, en kleren wassen en haar verfen en huis opruimen en nesteldrang krijgen en quality time doorbrengen met peuter en uitrsuten en verlof hebben enenenenen........
WHAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef k_i_m het volgende:
En Xenia, wat een ongelovelijk supernieuws.
.
Ik zat er niet zo gek veel naast met mijn 2 uurtjesquote:Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsje
Juup© heeft het gevoel dat ons meisje niet op 25 augustus zal komen, maar 2 weken eerderquote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil de volgende mensen een goede bevalling en een supermooie en fijne kraamtijd wensen. Ik hoop jullie kindjes meteen te kunnen bewonderen bij thuiskomst.
Zet hem op dames![]()
![]()
![]()
![]()
.
25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
En natuurlijk diegenen die daar tussendoorpiepen en gewoon net als Miss-sly te vroeg van start gaan.
lieve schaap en miss sly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sennaquote:
Jaaaaaa regio-genootje, heel veel plezier en een heel fijne vakantie op Aruba!!! Heerlijk hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel, jullie ook een hele fijne vakantie en/ of een paar mooie zomerse weken toegewenst.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!!quote:
Ieuw, bah! Dat klinkt niet fijn, inderdaad morgen niet werken en heel rustigjesaan doen hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Verder heb ik de vk gebeld.
Tijdens het koken zag ik ineens sterretjes, had tintelende vingers en kon niet meer uit mijn woorden komen.
Een uurtje later ging het weer wat beter, nog een beetje warrig.
Ze denkt dat het of hyperventilatie is, of mijn lage ijzer waar ik last van heb.
Bij iedere verandering moet ik bellen, en morgen maar even niet werken.....
Karin, hoe gek het misschien ook klinkt, dat kan inderdaad zeer goed hyperventilatie zijn. Mijn ex - nee, mijn vriendquote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Verder heb ik de vk gebeld.
Tijdens het koken zag ik ineens sterretjes, had tintelende vingers en kon niet meer uit mijn woorden komen.
Een uurtje later ging het weer wat beter, nog een beetje warrig.
Ze denkt dat het of hyperventilatie is, of mijn lage ijzer waar ik last van heb.
Bij iedere verandering moet ik bellen, en morgen maar even niet werken.....
Ja heb er 3, maar ik moet ze nog even digitaal maken...morgenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Jeej, Sindell, wat gaaf! Gefeliciteerd met jullie acrobaatjeHeb je nog foto's gekregen die je met ons zou willen delen?
Oooww, dat voelt bijzonder he? Leukleukleuk! Geniet er maar fijn van, dan wachten wij ondertussen even met smart op de foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef sindell het volgende:
Ja heb er 3, maar ik moet ze nog even digitaal maken...morgen
Ja ik had het niet verwacht maar toen ik dat zo zag had ik toch wel even iets van![]()
Nu ik weet dat alles goed is ( de cruciale periode zijn we wel door volgens de vk) is het steeds meer![]()
Weten wij dan ook of het een broertje of zusje wordt?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
Foto's zijn altijd leuk!!
Ik mag donderdag weer spammen, heb dan de 20 weken echoHoop natuurlijk dat alles goed is en wie weet weten we dan ook of het een broertje of zusje wordt.
Spannend, ik mag morgen over een week.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
Ik mag donderdag weer spammen, heb dan de 20 weken echoHoop natuurlijk dat alles goed is en wie weet weten we dan ook of het een broertje of zusje wordt.
Spannend!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
Komt wel goed er zijn miljarden vrouwen je voor gegaanquote:Op maandag 20 juli 2009 20:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Juup© heeft het gevoel dat ons meisje niet op 25 augustus zal komen, maar 2 weken eerder![]()
![]()
Brr ik ben nu echt snel 'aan de beurt' hé? Oooh ik vind het zó engggg!
Een paar maanden later weten jullie het ookquote:Op maandag 20 juli 2009 21:47 schreef sindell het volgende:
[..]
Weten wij dan ook of het een broertje of zusje wordt?![]()
Ook leuk om naar uit te kijken!!
Blinde!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:33 schreef ymme het volgende:
Guus, hele fijne vakantie.
En ook ik had gehoopt iets te lezen over Miss_Sly.
Ga nu naar bed. Misschien morgen vroeg dan. Naja, dan zeker wel denk ik
Dus!quote:
huh?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:33 schreef ymme het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:33 schreef ymme het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
moeder en dochter maken het goed, blijven nog een nachtje of twee, waarschijnlijk woensdagochtend naar huis
ze was zo'n 51 cm volgens de verloskundige en ze woog 3685 gr en om 19:34 geboren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo goed als mogelijk denk ik, het duurde lang maar Senna kon het blijkbaar goed hebben. Ze heeft alles goed doorstaan. D'r temperatuur was goed, suikerwaarden goed, ze ging meteen flink drinken. Alleen miss had wat verhoging na de lange dag en misschien ook door wat hechtingenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:58 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een prachtig poppetje is het! En wat ziet Miss er goed uit! Is alles gegaan zoals ze hoopte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |