Juup© heeft het gevoel dat ons meisje niet op 25 augustus zal komen, maar 2 weken eerderquote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil de volgende mensen een goede bevalling en een supermooie en fijne kraamtijd wensen. Ik hoop jullie kindjes meteen te kunnen bewonderen bij thuiskomst.
Zet hem op dames![]()
![]()
![]()
![]()
.
25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
En natuurlijk diegenen die daar tussendoorpiepen en gewoon net als Miss-sly te vroeg van start gaan.
lieve schaap en miss sly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sennaquote:
Jaaaaaa regio-genootje, heel veel plezier en een heel fijne vakantie op Aruba!!! Heerlijk hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel, jullie ook een hele fijne vakantie en/ of een paar mooie zomerse weken toegewenst.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!!quote:
Ieuw, bah! Dat klinkt niet fijn, inderdaad morgen niet werken en heel rustigjesaan doen hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Verder heb ik de vk gebeld.
Tijdens het koken zag ik ineens sterretjes, had tintelende vingers en kon niet meer uit mijn woorden komen.
Een uurtje later ging het weer wat beter, nog een beetje warrig.
Ze denkt dat het of hyperventilatie is, of mijn lage ijzer waar ik last van heb.
Bij iedere verandering moet ik bellen, en morgen maar even niet werken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |