Nee dat is geen hint, was het maar zo'n feestquote:
oH.... Eh..... voortaan maar gewoon klikken op het linkje dan....quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef innepin het volgende:
Amaranta, Joep is onze kitten hoor, niet de baby. Baby "heet" Homer.
1 weekje officieel nog jaquote:Op maandag 20 juli 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Huup, niet alleen geestelijk te vroeg hoor, je kleine moet echt nog een paar weken blijven zitten nog!!
Guus, fijne vakantie
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bentquote:Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
1 weekje officieel nog ja
maar volgens mij is het niet heel heel erg mocht ze komende paar dagen al besluiten te komen.
L. van Freecell doet t ook goed
Nee, en als dat wel zo is, luistert die kleine vast niet. Of Thijs was een uitzondering....quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Maar Huup, jij bent maar ietsje voor mij uitgerekend, als jij al bijna mag.... dan ik dus ook![]()
En ik ben er dus eigenlijk nog helemaal niet klaar voorWel klaar mee, maar ik moet nog zoveel doen en regelen voordat de kleine kan komen. En nog 2 dagen werken, en geboortekaartjes, en kleren wassen en haar verfen en huis opruimen en nesteldrang krijgen en quality time doorbrengen met peuter en uitrsuten en verlof hebben enenenenen........
WHAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef k_i_m het volgende:
En Xenia, wat een ongelovelijk supernieuws.
.
Ik zat er niet zo gek veel naast met mijn 2 uurtjesquote:Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsje
Juup© heeft het gevoel dat ons meisje niet op 25 augustus zal komen, maar 2 weken eerderquote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil de volgende mensen een goede bevalling en een supermooie en fijne kraamtijd wensen. Ik hoop jullie kindjes meteen te kunnen bewonderen bij thuiskomst.
Zet hem op dames![]()
![]()
![]()
![]()
.
25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
En natuurlijk diegenen die daar tussendoorpiepen en gewoon net als Miss-sly te vroeg van start gaan.
lieve schaap en miss sly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sennaquote:
Jaaaaaa regio-genootje, heel veel plezier en een heel fijne vakantie op Aruba!!! Heerlijk hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel, jullie ook een hele fijne vakantie en/ of een paar mooie zomerse weken toegewenst.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!!quote:
Ieuw, bah! Dat klinkt niet fijn, inderdaad morgen niet werken en heel rustigjesaan doen hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Verder heb ik de vk gebeld.
Tijdens het koken zag ik ineens sterretjes, had tintelende vingers en kon niet meer uit mijn woorden komen.
Een uurtje later ging het weer wat beter, nog een beetje warrig.
Ze denkt dat het of hyperventilatie is, of mijn lage ijzer waar ik last van heb.
Bij iedere verandering moet ik bellen, en morgen maar even niet werken.....
Karin, hoe gek het misschien ook klinkt, dat kan inderdaad zeer goed hyperventilatie zijn. Mijn ex - nee, mijn vriendquote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Verder heb ik de vk gebeld.
Tijdens het koken zag ik ineens sterretjes, had tintelende vingers en kon niet meer uit mijn woorden komen.
Een uurtje later ging het weer wat beter, nog een beetje warrig.
Ze denkt dat het of hyperventilatie is, of mijn lage ijzer waar ik last van heb.
Bij iedere verandering moet ik bellen, en morgen maar even niet werken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |