abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71155404
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:

En he, nog geen Miss nieuws?
Ik had haar gesmst en kreeg een uurtje geleden een smsje terug dat het in elk geval serieus is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71155410
Webkim, wat fijn een knipperend hartje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71155412
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Xenia het volgende:
Miss Sly wat superspannend! Zet 'm op!

En even tussen het meepuffen voor Miss Sly door nog wat goed nieuws. "Ex" heeft definitief de knoop doorgehakt, is nu echt geen ex meer, komt weer terug naar huis en vrijdag gaan we naar het gemeentehuis om te erkennen. Ze krijgt zijn achternaam
Ik moet zelf heel erg wennen aan het idee het niet meer alleen te gaan doen, want daar heb ik me toch het afgelopen half jaar helemaal op geprobeerd voor te bereiden. Maar ik ben super super super gelukkig
Nou van dit nieuws word ik toch wel heul erg blij Xenia!!! En Juup© ook, moest ik van hem zeggen
Hoera!!!!

Rocka met hik-buik

Urla en Innepin een dikke voor jullie beiden...

Webkim een knipperend hartje gezien!!! Hoera!

Oh Ssserpente wat vreselijk moeilijk meis Volg je gevoel/hart, ga niet over je eigen grenzen. Hij heeft maar te accepteren wat jij wilt, hoe benieuwd hij ook is...

En ik vind het zó geweldig dat Senna onderweg is...of er mss al écht is! Die Miss_Sly, wat zal ze blij en gelukkig zijn zeg met haar meisje

In de Hema hadden ze van die sky-radio-muziek opstaan, werd er helemaal jankerig van zeg Maar bij de kassa kreeg ik 2 gratis knuffels, nog van die actie en toen was ik weer helemaal
Verder voel ik me erg labielerig Maar ja hé dat hoort erbij...morgen alweer 35 weken Die tijd is zó snel voorbijgegaan!
#geen
pi_71155429
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
In, hoe doe je dat straks als je bevallen bent? Komt je vader dan wel kijken?

Ik heb ook al een tijd nauwelijks contact met m'n vader. Na jarenlange vernedering heb ik daar totaal geen behoefte aan. Sterker nog, ik kan het nauwelijks aan om hem te zien. Helemaal met 'm breken vind ik iets te rigoureus. Bovendien zou de geschiedenis zich dan herhalen omdat hij zelf ook al het contact met zijn vader heeft verbroken.
Maar het enige contact dat we hebben is telefonisch en komt geheel van zijn kant. Ik denk dat ik 'm nu zo'n anderhalf jaar niet heb gezien, terwijl we ca 20 km van elkaar vandaan wonen. Als ik 'm zie, ben ik zeker een dag van slag...

Gister belde ie toevallig. Hij vindt het zo bijzonder dat ik zwanger ben en is zo vreselijk benieuwd. Toen pas ging ik me beseffen dat ie straks natuurlijk 'gewoon' op kraamvisite komt. Vraag me echt af hoe ik daar mee omga en of ik dat ga trekken. Waarschijnlijk niet... Alleen al van het idee dat ie ons meisje vasthoudt, krijg ik de rillingen.
Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.
Je mag me PMen als je er behoefte aan hebt, ik snap precies hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik een dag of twee van slag was na een belletje ofzo.

McLaura, "in elk geval serieus" Ik dacht dat miss sly al lang bevallen zou zijn joh

Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71155555
Uhum... hoezo nesteldrang... ik heb de koelkast uit staan soppen, het MOEST NU gebeuren.
En ik had er absoluut geen zin in en kon me er toch toe zetten, heb mn moeder maar vast gevraagd of zij haar vluchtkoffertje klaar heeft staan (die komt oppassen als het zover is)... .
Wij gaan ff eten.
Fake it till you make it...
pi_71155579
Innepin, misschien helpen lege darmen ook wel om de boel op gang te brengen (of doelde je daar niet op)...
pi_71155594
Nou ja Innepin ik weet niet meer wie het was, maar bij iemand liepen toch in razend tempo dr darmen leeg vlak voor de bevalling begon? Dus wie weet, werkt het ook als ze alleen maar gaan leeglopen door iets dat verkeerd gevallen is
  maandag 20 juli 2009 @ 17:50:59 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71155595
Hahahaha die poffertjes arm ding hopelijk doen de poffertjes vanavond dan wel waar ze voor bedoelt waren...

En nja t kan toch? Toen ze naar het ziekenhuis ging kwamen de weeen om de 3 a 4 minuten geloof ik? Maar dat was pas het begin toch vlak nadat de vliezen gebroken waren? Dus wie weet duurt het nog wel een paar uur. Ik hoop voor haar zelf in elk geval dat het snel voorbij is en ze snel haar kleine meid vast kan houden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 17:51:50 #109
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71155612
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg
Eigen schuld, had je ook maar braaf moeten luisteren. Het moeten pannenkoeken zijn

Trouwens, over pannenkoeken gesproken... van t weekend zag ik een nieuw pannenkoekenhuys staan. Dat vind ik dan wel komisch, wel pannenkoeken-nieuwe-spelling maar dan dat huys erachteraan.... Als je dan toch fout-nep-ouderwets wilt doen, doe dan pannekoeckenhuys ofzo.
[/rare hersenkronkel]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71155613
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef Nijna het volgende:
Innepin, misschien helpen lege darmen ook wel om de boel op gang te brengen (of doelde je daar niet op)...
Nope, gewoon nog steeds gerommel, korte krampjes, en misselijkheid dan nu erbij.

Ca.ra
  maandag 20 juli 2009 @ 18:05:13 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71155861
miss_sly bezig? Niemand vertelt mij wat
En webkim een knipperend hartje, fijn!
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:06:16 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71155890
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha die poffertjes arm ding hopelijk doen de poffertjes vanavond dan wel waar ze voor bedoelt waren...

En nja t kan toch? Toen ze naar het ziekenhuis ging kwamen de weeen om de 3 a 4 minuten geloof ik? Maar dat was pas het begin toch vlak nadat de vliezen gebroken waren? Dus wie weet duurt het nog wel een paar uur. Ik hoop voor haar zelf in elk geval dat het snel voorbij is en ze snel haar kleine meid vast kan houden
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsje
  maandag 20 juli 2009 @ 18:06:44 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71155896
En 3werf hoera voor Kim!
  maandag 20 juli 2009 @ 18:09:52 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71155951
En dikke proficiat voor Linde natuurlijk!
2 jaar grote meid!
pi_71156062
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
2 jaar grote meid!
Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).
Gelukkig ben ik weer thuis, dan kan ik F5-en (moeten ze op de Iphone nog uitvinden).... maar nog niks over Miss_sly dus?
  maandag 20 juli 2009 @ 18:18:31 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71156138
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).
Gelukkig ben ik weer thuis, dan kan ik F5-en (moeten ze op de Iphone nog uitvinden).... maar nog niks over Miss_sly dus?
f5 zit er wel op
ik kan alleen niet vinden hoe je in een keer naar de onderste post kan scrollen
  maandag 20 juli 2009 @ 18:23:19 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71156231
Miss_Sly, wat doe je! P

*F5 F5 F5 F5*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71156233
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.
Je mag me PMen als je er behoefte aan hebt, ik snap precies hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik een dag of twee van slag was na een belletje ofzo.

McLaura, "in elk geval serieus" Ik dacht dat miss sly al lang bevallen zou zijn joh

Thanks voor je reactie, In. Heb vorig jaar ook een paar maanden met een psycholoog gepraat. En het gaat nu eigenlijk al een hele tijd prima met me. Dwz, het gaat sowieso prima met me hoor, maar kon nog al eens overstuur raken na een contactmomentje met m'n vader. Tot ik me gister besefte dat dat ws ook grotendeels komt omdat ik 'm al zolang niet gezien heb. En binnenkort zal ik er dus toch aan moeten geloven.
Ben erg benieuwd hoe ik daarop ga reageren. Maar ja, komt tijd, komt raad. Hoop ik!

Misschien dat ik je tegen die tijd nog 'ns PM. Bedankt voor het aanbod. Steek voorlopig nog even lekker m'n kop in het zand.

OT: ik vind het zo leuk dat mensen als In, Miss, Chan, Nijna en Huup en zo nu bovenaan staan. Jullie 'ken' ik al wat langer en dat maakt het allemaal toch een stukkie echter en zo!
  maandag 20 juli 2009 @ 18:24:36 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71156253
Ik kreeg om 14.45 een berichtje, maar kon het net pas lezen

Het doet uiteraard pijn, maar ze doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.

Ik heb niet meer gereageerd, denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft nu.
Zet 'm op Slyke!

edit> bij nader inzien denk ik dat het schaap is, die het over miss sly heeft.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71156276
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
OT: ik vind het zo leuk dat mensen als In, Miss, Chan, Nijna en Huup en zo nu bovenaan staan. Jullie 'ken' ik al wat langer en dat maakt het allemaal toch een stukkie echter en zo!
Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketel

je mag mij ook PMmen trouwens als je er behoefte aan hebt. Mijn situatie is ong. zoals die van Innepin, qua contact
Lotte!
Noah!
pi_71156289
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:

Het doet uiteraard pijn, maar Senna doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.

Ik heb niet meer gereageerd, denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft nu.
Zet 'm op Slyke!
Oef! Thanks voor sharing, Lishe!
pi_71156331
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketel

je mag mij ook PMmen trouwens als je er behoefte aan hebt. Mijn situatie is ong. zoals die van Innepin, qua contact
Huup is zelf een mafketel!

Fijn om te weten. Thanks!

En ook een voor Duch, Laura en Oeke.

Karin, ws laat ik 'm idd later komen. Ik zorg er iig voor dat ie niet alleen komt.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:27:53 #123
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71156332
Whahaha, log ik even uit vanuit het centrum van Assen (met een heerlijk zonnetje overigens) zie ik dat miss_sly is begonnen. Spannend! Heel veel succes meissie, nog 'even' en je kunt Senna vasthouden.

Webkim, een knipperhartje!! Gefeliciteerd!

Met mij gaat het verder hardstikke goed. Veel kleine beetjes eten houdt de misselijkheid dragelijk en met regelmatig een middagdutje valt de vermoeidheid ook mee. Ik geniet toch wel volop van de vakantie, de rust.

Ik check hopenlijk over een paar dagen weer in en wie weet staan er dan een paar nieuwe meiden onder aan het rijtje.
pi_71156357
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
2 jaar grote meid!
Jaaaaa Linde alweer 2!!! Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd Linde
#geen
pi_71156400
Senna is vast al geboren nu

Ssserpente, ík vind het juist weer tof dat er mensen zo met mij ons meeleven Linda, dat geldt ook voor jou natuurlijk
En schroom niet om te PMen als je wil praten. Ik zie er zelf ook heel erg tegenop om 'm weer te zien, maar weet het een beetje te relativeren in de zin dat 't me eigenlijk niets boeit want ik heb straks een babytje en da's veel belangrijker
pi_71156440
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:

Het doet uiteraard pijn, maar ze doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.

Ik heb een update van half 5 : dat het goed, maar langzaam gaat en ze 8 cm heeft

Ikwileennieuweupdate!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71156477
Happy! Leuk je weer te zien! Lekker genieten van je vakantie!

Jij gaat stiekem ook best hard! Je zit al in het derde blokje van je ticker!
pi_71156828
Wow... MissSly is gewoon aan het bevallen! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze zo lang bezig was om zwanger te worden.
En nu is haar dochter er bijna.
pi_71156860
OOOhhhh nog net ff een baby plop voor ik op vakantie ga Miss Sly zet m op (of als Senna er al is.. geniet! )
pi_71157183
Miss Sly Ik vind het zo spannend
Om half 5 8 cm, dus om half 7 10 cm, dus tussen nu en half 8 komt Senna (ongeveer dan)

DuchessX en Juup
Twee Hema knuffels onverwachts? Wat een leuke verrassing. Daar zou ik ook blij van worden. Wilden ze ervan af? *zoja, morgen naar Hema gaat*

Wie gaf ook alweer die tip van Paracetamolpapje smeren bij insektenbeten? Een hele dikke knuffel voor diegene, want het werkte bij mij erg goed. Gisteravond prikte er eentje precies in mijn kleine teen, werd gek van de jeuk die door mijn hele voet trok. Papje gemaakt en het trok meteen weg en is ook niet meer terug gekomen.

Bix, ik vind je boeketreeks vergelijking zo leuk. Je hebt gewoon gelijk, het lijkt er inderdaad wel op: held breekt hart van heldin, realiseert zich dat die toch wel veel van d'r houdt, komt terug, heldin in de wolken en ze leefden nog lang en gelukkig Vroeger verslond ik die dingen Jaartje of 15 geleden inmiddels hoor.

Innepin en Urla, alles rustig bij jullie?
  maandag 20 juli 2009 @ 19:09:17 #131
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71157233
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Huup is zelf een mafketel!

Oi! ga ik even eten...

Wat Innepin zegt ik vind het superlief dat mensen dat zeggen en zo meeleven

Miss ik hoop dat je je meisje vasthebt nu!

Hier nog steeds zo'n enorm irritant menstruatiegevoel met om de zoveel tijd een kramp die erin schiet als mn buik dan weer ineens hard voelt
strakjes maar lekker mezelf met n kruikje op de bank parkeren voor crimenight!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71157433
Huupske

Xeen, er lagen nog behoorlijk wat oranje en groene knuffels en ik vroeg of ze nu tegen betaling weg gingen en hoeveel dat dan kostte...toen zei de dame aan de kassa dat ze gewoon weggegeven mogen worden omdat de aktie afgelopen is, en dat ik er 1 zou krijgen van haar. En toen kreeg ik er dus 2

Hee Happy! Leuk dat je ook even langskomt vanaf je vakantie-adres
#geen
pi_71157482
F5F5F5 voor Slytje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 juli 2009 @ 19:19:03 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71157496
Dus 'n kleine 3 uur geleden zat Miss_sly al op 8 cm onstluiting? Dan hoop ik zo enorm voor d'r dat het werk nu gedaan is en dat ze heerlijk voldaan ligt te genieten van die kleine Senna

Enne, weer een voorpiepert he? Al die kindjes de laatste tijd die niet kunnen wachten om geboren te worden... leuk hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_71157580
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Dus 'n kleine 3 uur geleden zat Miss_sly al op 8 cm onstluiting? Dan hoop ik zo enorm voor d'r dat het werk nu gedaan is en dat ze heerlijk voldaan ligt te genieten van die kleine Senna

Ik hoop het!!! Ik ben heel benieuwd naar mijn schoondochter!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:33:56 #136
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71157889
Oh, ben zo benieuwd naar hoe het gaat/ gegaan is en naar de kleine Senna .
pi_71157931
McLaura, ongeduldigerd .

Ik hoop dat Miss Sly inmiddels kennis heeft kunnen maken met Senna of dat nu lekker aan het doen is . Ik zei toch dat ze eerder ging bevallen dan ik... maar dan zou ik nu dus in principe ook kunnen...
pi_71157933
Nu ongeveer zal Senna er wel zijn denk ik
Ben zo benieuwd!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:37:43 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71157968
ja zo ongeveer wel ja!
Spannnend!!!!!!!!!!

ben zo benieuwd naar de naam enzo
pi_71157976
Nijna, is dat een hint..?
  maandag 20 juli 2009 @ 19:39:08 #141
223453 Guuzewuus
pi_71158004
Ik wil de volgende mensen een goede bevalling en een supermooie en fijne kraamtijd wensen. Ik hoop jullie kindjes meteen te kunnen bewonderen bij thuiskomst.

Zet hem op dames .

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)

En natuurlijk diegenen die daar tussendoorpiepen en gewoon net als Miss-sly te vroeg van start gaan .
pi_71158030
Oh ik ben ook zo benieuwd! Senna zal nu toch wel al geboren zijn.... F5F5F5
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71158033
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Nijna het volgende:
McLaura, ongeduldigerd .

Ik hoop dat Miss Sly inmiddels kennis heeft kunnen maken met Senna of dat nu lekker aan het doen is . Ik zei toch dat ze eerder ging bevallen dan ik... maar dan zou ik nu dus in principe ook kunnen...
Plons, en daar gaan je vliezen

Ik ongeduldig? Neeeee
  maandag 20 juli 2009 @ 19:40:43 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71158037
en ik wil jou een hele fijne vakantie wensen op Aruba!!!
geniet er lekker van he??
en tot over een maandje???

(en dan een mooie zongebruinde foto!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 20 juli 2009 @ 19:43:24 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71158091
Guus! Fijne vakantie meid. Enjoy!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:43:46 #146
223453 Guuzewuus
pi_71158099
Dankjewel, jullie ook een hele fijne vakantie en/ of een paar mooie zomerse weken toegewenst .
pi_71158141
Heel veel plezier, Guuz!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:45:58 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71158143
fijne vakantie Guus! <3

Ik denk en hoop dat Senna nu al heel veel knuffeltjes gehad heeft!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71158151
Fijne vakantie Guus!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:47:31 #150
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71158178
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Raissa het volgende:
Nu ongeveer zal Senna er wel zijn denk ik
Ben zo benieuwd!
Wat zijn jullie optimistisch! Ik hoop het van harte!!!! Maar mocht het nog nodig zijn; zet hem op SLY!!!

En Guus; een heeeeeeeeele goede reis morgen! Ik zal aan jullie denken. Geniet van een heerlijk maandje Aruba, het nabijzijn van je ouders en vrienden, de heerlijke BBQ's, de zon, het water en de rust! Een dikke
  maandag 20 juli 2009 @ 19:48:55 #151
223453 Guuzewuus
pi_71158217
Haha, Renzell, thanksjoe girl . Jij ook een goede tijd hier, de laatste loodjes in Eindhoven .
  maandag 20 juli 2009 @ 19:48:58 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71158219
Guus fijne vakantie!!
lekker met Stella en je buikboy genieten bij je ouders
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71158233
Fijne vakantie Guus!

Kan iemand mijn kind even vertellen dat ie es moet kiezen? Óf zorgen dat de echte weeën beginnen, óf niks doen aub. Dat zeurderige ben ik nou wel zat hoor.

wel gezellig dat huup en ik allebei met zeurpijntjes zitten, straks doen we gewoon een duobevalling
  maandag 20 juli 2009 @ 19:50:54 #154
223453 Guuzewuus
pi_71158268
Innepin en Huup, als jullie nou gewoon vannacht allebei nog even bevallen, dan kan ik jullie beebjes morgenvroeg nog snel zien ...
pi_71158275
Guus fijne vakantie....
Spannend hoor zo'n nieuwe verse beeb!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:51:28 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71158280
Joep! Ik heb een snoepje voor je!
Kommaaaaar, kommaaaaar!
pi_71158286
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Innepin en Huup, als jullie nou gewoon vannacht allebei nog even bevallen, dan kan ik jullie beebjes morgenvroeg nog snel zien ...
Ah kijk, misschien is dat de aanmoediging die beeb nodig heeft...
  maandag 20 juli 2009 @ 19:52:54 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71158308
hahaha

maar voor mij is t geestelijk nog veel te vroeg man da kan k nie aan
Innepin mag wel ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71158351
Amaranta, Joep is onze kitten hoor, niet de baby. Baby "heet" Homer.
  maandag 20 juli 2009 @ 19:54:31 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71158352
Senna onderweg !!
Hopelijk zijn Miss_Sly en Schaap al lekker genieten van hun meisje!

LLM en nieuwe dames!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_71158359
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Nijna, is dat een hint..?
Nee dat is geen hint, was het maar zo'n feest .
Misschien moet ik de nieuwe hoezen nog even om de stoelen doen, dan breken vast mn vliezen als ik erop zit, hahaha. Gek he, zo ga ik zitten denken.
Als dit maar af is dan komt het vast... als ik dat nou doe zou het dan... als als als...
Lekker magisch denken, maar ik hou het op augustus, al is het alleen maar om mezelf niet helemaal gek te maken...
  maandag 20 juli 2009 @ 19:56:14 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71158400
Huup, niet alleen geestelijk te vroeg hoor, je kleine moet echt nog een paar weken blijven zitten nog!!

Guus, fijne vakantie
  maandag 20 juli 2009 @ 19:56:55 #163
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71158422
Pfff, wat gaat zo'n topic hárd als het spannend is!

Oowww, Miss_Sly, zou je haar nu al in je armen hebben? Ik hoop het zo!

Guuzewuus, ik wens je de beste vakantie die je kunt hebben, geniet ervan!

Xenia, ik lees dat je hoop is uitgekomen, wat vreselijk fijn! Heel erg gefeliciteerd! Hij lijkt er flink over te hebben nagedacht, wat mooi

en maar even een voor de rest, ik weet het niet meer allemaal.. Ben een beetje afgepeigerd van mijn werk
3!
  maandag 20 juli 2009 @ 19:58:03 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71158465
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef innepin het volgende:
Amaranta, Joep is onze kitten hoor, niet de baby. Baby "heet" Homer.
oH.... Eh..... voortaan maar gewoon klikken op het linkje dan....
ehm, in dat geval....
Homer! Je moet naar home komen!
Je ouders wachten op je
  maandag 20 juli 2009 @ 19:58:29 #165
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71158475
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Huup, niet alleen geestelijk te vroeg hoor, je kleine moet echt nog een paar weken blijven zitten nog!!

Guus, fijne vakantie
1 weekje officieel nog ja
maar volgens mij is het niet heel heel erg mocht ze komende paar dagen al besluiten te komen.
L. van Freecell doet t ook goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71158499
Guus en Stella en kleine Boon, een hele fijne vakantie toegewenst!
Veel plezier daar in de zon.

Kleine Senna, ben je er al?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71158540
Guuz hele fijne cvakantie meid, geniet er lekker van!

Senna, kom eens je mooie toet laten zien
pi_71158584
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

1 weekje officieel nog ja
maar volgens mij is het niet heel heel erg mocht ze komende paar dagen al besluiten te komen.
L. van Freecell doet t ook goed
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
pi_71158629
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, en als dat wel zo is, luistert die kleine vast niet. Of Thijs was een uitzondering....
  maandag 20 juli 2009 @ 20:07:55 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71158782
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:

[..]

tis toch echt hoor
voor mij hoeft t voorlopig nog even nie. En k moet de bekleding van de cosi nog wassen! en de kleertjes! en en en... nja verder hoeft er niet zoveel meer maar in mijn hoofd moet er nog keiveel

Het is ook nie echt geestelijk nog nie klaar, t is meer dat t voor mn gevoel echt nog een heul ver van mn bed show is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71158982
Komt vanzelf huupske Maar je geboortekaartje is ook nog niet af, dus uk moet nog even wachten, ok?
pi_71159097
SENNA IS GEBOREN

(Schaap smste me net!)
pi_71159139
Welkom op de wereld Senna

Sly, schaap, gefeliciteerd!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:18:56 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71159142
Maar Huup, jij bent maar ietsje voor mij uitgerekend, als jij al bijna mag.... dan ik dus ook
En ik ben er dus eigenlijk nog helemaal niet klaar voor Wel klaar mee, maar ik moet nog zoveel doen en regelen voordat de kleine kan komen. En nog 2 dagen werken, en geboortekaartjes, en kleren wassen en haar verfen en huis opruimen en nesteldrang krijgen en quality time doorbrengen met peuter en uitrsuten en verlof hebben enenenenen........
WHAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:19:25 #175
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71159152
Ik mis vanalles! GO GO GO Miss_sly en schaap! .

En Xenia, wat een ongelovelijk supernieuws . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 20 juli 2009 @ 20:19:29 #176
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71159155
Hoeraaaa Senna is geboren Gefeliciteerd miss_sly en schaap!
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 20 juli 2009 @ 20:19:32 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71159157

gefeliciteerd sly en schaap met Senna!!
hopelijk alles goed enzo en nu genieten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 20:19:49 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71159170
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Senna!!!!!

Gefeliciteerd Miss Sly en Schaap!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71159171

Welkom op de wereld Senna!

Miss Sly en Schaap, you did it! Gefeliciteerd
  maandag 20 juli 2009 @ 20:20:12 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71159180
Senna

Gefeliciteerd Miss_Sly en Schaap!!!
pi_71159181
Miss Sly en Schaap gefeliciteerd met jullie meisje,
pi_71159199
Gefeliciteerd met jullie dochter miss_sly en schaap

pi_71159201
SENNAAAAAAAAAAAA!

Gefeliciteerd sly en schaap! Eindelijk is ze er dan!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:20:57 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71159208
Jaaaaa, gefeliciteerd!

Ik word er toch een beetje . van, zo na al die jaren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71159210
Jaaa welkom op deze wereld Senna
gefeliciteerd Miss_sly en schaap
  maandag 20 juli 2009 @ 20:21:10 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71159213
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Maar Huup, jij bent maar ietsje voor mij uitgerekend, als jij al bijna mag.... dan ik dus ook
En ik ben er dus eigenlijk nog helemaal niet klaar voor Wel klaar mee, maar ik moet nog zoveel doen en regelen voordat de kleine kan komen. En nog 2 dagen werken, en geboortekaartjes, en kleren wassen en haar verfen en huis opruimen en nesteldrang krijgen en quality time doorbrengen met peuter en uitrsuten en verlof hebben enenenenen........
WHAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoef niets meer behalve wat wasjes draaien. Verder ben k helemaal klaar. T wachten is op Innepin tot t geboortekaartje klaar is

nja ach, voor de vorm zal k van de week mn haar wel verven dan ofzo. lig k er ook een beetje fleurig bij tegen die tijd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 20:21:17 #187
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71159218
Bij mij is nu echt de maagzuur-periode aangebroken. Ik kan het ook niet echt meer onder controle houden door mijn maaltijden in stukjes te hakken, zelfs bij kleine porties is het iedere keer raak.

Guus, heeeeeel veel plezier op Aruba! you lucky *&^%*&^%

Als ik nu niet zwanger was zaten we morgen in st. Petersburg. Maar ze laten geen zwangeren boven de 28 weken toe op een cruise

Ooooh en Senna is geboren! proficiat!

[ Bericht 14% gewijzigd door Ca.ra op 20-07-2009 20:26:14 (niet genoeg ge-F5-d) ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71159222
Jaaaaaaaaaaa Senna is geboren!! Gefeliciteerd Miss Sly en Schaap!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71159279
Sly en Schaap, gefeliciteerd met Senna!!!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:23:20 #190
251975 kissaa
fka: kissa
pi_71159290
Miss_sly en schaap van harte gefeliciteerd met jullie dochter Senna
  maandag 20 juli 2009 @ 20:24:38 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71159317
Zo, ik F5 5 minuten niet en de baby is er ineens!

MissSly en MeneerSchaap gefeliciteerd met Senna.
Nog een vrij rappe bevalling volgens mij. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat iedereen het goed maakt!
  Jubileum moderator maandag 20 juli 2009 @ 20:25:03 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71159326
Senna is er al Gefeliciteerd Schaap en Sly
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71159339
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef k_i_m het volgende:
En Xenia, wat een ongelovelijk supernieuws . .
dank je wel voor je lieve woorden, ook in het begin
pi_71159340
GEFELICITEERD !!!

Lekker genieten en hopelijk is alles goed gegaan!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:26:35 #195
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71159356
Welkom Senna!
Sly & Schaap van harte gefeliciteerd! Nu is het officieel. Mama & papa
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 20 juli 2009 @ 20:26:40 #196
223453 Guuzewuus
pi_71159360
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! SENNA .

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje . Ik wens jullie een hele mooie tijd toe met z'n drietjes .
  maandag 20 juli 2009 @ 20:27:06 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71159370
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsje
Ik zat er niet zo gek veel naast met mijn 2 uurtjes
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2009 @ 20:28:16 #198
43556 miss_dynastie
pi_71159396
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd!!!
pi_71159405
Ik vind het zo superleuk om te zien hoe iedereen zo enorm mee heeft geleefd en gepufd en geF5'ed met Miss Sly vandaag. En nu al die blijdschap voor haar van iedereen
  maandag 20 juli 2009 @ 20:31:22 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71159492
Woei, Senna geboren!
Jippie!

GEFELICITEERD allebei!

Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal van miss-sly en schaap en naar foto's!!!

Daar is dan eindelijk, eindelijk, eindelijk jullie dochter! Jullie zijn papa en mama!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')