Ik had haar gesmst en kreeg een uurtje geleden een smsje terug dat het in elk geval serieus is!quote:
Nou van dit nieuws word ik toch wel heul erg blij Xenia!!! En Juup© ook, moest ik van hem zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Xenia het volgende:
Miss Sly wat superspannend! Zet 'm op!![]()
![]()
![]()
![]()
En even tussen het meepuffen voor Miss Sly door nog wat goed nieuws. "Ex" heeft definitief de knoop doorgehakt, is nu echt geen ex meer, komt weer terug naar huis en vrijdag gaan we naar het gemeentehuis om te erkennen. Ze krijgt zijn achternaam![]()
![]()
![]()
Ik moet zelf heel erg wennen aan het idee het niet meer alleen te gaan doen, want daar heb ik me toch het afgelopen half jaar helemaal op geprobeerd voor te bereiden. Maar ik ben super super super gelukkig
Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
In, hoe doe je dat straks als je bevallen bent? Komt je vader dan wel kijken?
Ik heb ook al een tijd nauwelijks contact met m'n vader. Na jarenlange vernedering heb ik daar totaal geen behoefte aan. Sterker nog, ik kan het nauwelijks aan om hem te zien. Helemaal met 'm breken vind ik iets te rigoureus. Bovendien zou de geschiedenis zich dan herhalen omdat hij zelf ook al het contact met zijn vader heeft verbroken.
Maar het enige contact dat we hebben is telefonisch en komt geheel van zijn kant. Ik denk dat ik 'm nu zo'n anderhalf jaar niet heb gezien, terwijl we ca 20 km van elkaar vandaan wonen. Als ik 'm zie, ben ik zeker een dag van slag...
Gister belde ie toevallig. Hij vindt het zo bijzonder dat ik zwanger ben en is zo vreselijk benieuwd. Toen pas ging ik me beseffen dat ie straks natuurlijk 'gewoon' op kraamvisite komt. Vraag me echt af hoe ik daar mee omga en of ik dat ga trekken. Waarschijnlijk niet... Alleen al van het idee dat ie ons meisje vasthoudt, krijg ik de rillingen.
Eigen schuld, had je ook maar braaf moeten luisteren. Het moeten pannenkoeken zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef Nijna het volgende:
Innepin, misschien helpen lege darmen ook wel om de boel op gang te brengen(of doelde je daar niet op)...
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsjequote:Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahadie poffertjes
arm ding
hopelijk doen de poffertjes vanavond dan wel waar ze voor bedoelt waren...
En nja t kan toch? Toen ze naar het ziekenhuis ging kwamen de weeen om de 3 a 4 minuten geloof ik? Maar dat was pas het begin toch vlak nadat de vliezen gebroken waren? Dus wie weet duurt het nog wel een paar uur. Ik hoop voor haar zelf in elk geval dat het snel voorbij is en ze snel haar kleine meid vast kan houden
Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).quote:Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
En dikke proficiat voor Linde natuurlijk!
2 jaar grote meid!
f5 zit er wel opquote:Op maandag 20 juli 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Same here... dat het maar een grote meid moge worden (of zijn).
Gelukkig ben ik weer thuis, dan kan ik F5-en (moeten ze op de Iphone nog uitvinden).... maar nog niks over Miss_sly dus?
Thanks voor je reactie, In. Heb vorig jaar ook een paar maanden met een psycholoog gepraat. En het gaat nu eigenlijk al een hele tijd prima met me. Dwz, het gaat sowieso prima met me hoor, maar kon nog al eens overstuur raken na een contactmomentje met m'n vader. Tot ik me gister besefte dat dat ws ook grotendeels komt omdat ik 'm al zolang niet gezien heb. En binnenkort zal ik er dus toch aan moeten geloven.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, niet helemaal ontopic dit, maar toch even kort: hij weet niet dat ik zwanger ben, hij kent mijn vriend ook niet, ik heb maandenlang therapie gedaan om er toch maar een beetje mee te leren leven dat ie gewoon geen fijn mens is. Maar ik gun hem wel een kraambezoekje, hij zal een geboortekaartje krijgen en dan mag ie best een keer op bezoek komen, en dan zal het waarschijnlijk van beide kanten wel weer klaar zijn.
Je mag me PMen als je er behoefte aan hebt, ik snap precies hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik een dag of twee van slag was na een belletje ofzo.
McLaura, "in elk geval serieus"Ik dacht dat miss sly al lang bevallen zou zijn joh
Chan, de poffertjes doen een hoop, maar niets dat met een bevalling te maken heeft. Mijn god wat is dat verkeerd gevallen zeg![]()
Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketelquote:Op maandag 20 juli 2009 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
OT: ik vind het zo leuk dat mensen als In, Miss, Chan, Nijna en Huup en zo nu bovenaan staan.Jullie 'ken' ik al wat langer en dat maakt het allemaal toch een stukkie echter en zo!
Oef! Thanks voor sharing, Lishe!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:
Ik kreeg om 14.45 een berichtje, maar kon het net pas lezen
Het doet uiteraard pijn, maar Senna doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.
Ik heb niet meer gereageerd, denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft nu.
Zet 'm op Slyke!
Huup is zelf een mafketel!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Toen ik dat zei noemde Huup me een mafketel![]()
je mag mij ook PMmen trouwens als je er behoefte aan hebt. Mijn situatie is ong. zoals die van Innepin, qua contact
Jaaaaa Linde alweer 2!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
En dikke proficiat voor Linde natuurlijk!
2 jaar grote meid!
Ik heb een update van half 5 : dat het goed, maar langzaam gaat en ze 8 cm heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef Lishe het volgende:
Ik kreeg om 14.45 een berichtje, maar kon het net pas lezen
Het doet uiteraard pijn, maar ze doet het goed. Hopelijk snel naar de volgende fase.
Oi!quote:
Ik hoop het!!! Ik ben heel benieuwd naar mijn schoondochter!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Dus 'n kleine 3 uur geleden zat Miss_sly al op 8 cm onstluiting? Dan hoop ik zo enorm voor d'r dat het werk nu gedaan is en dat ze heerlijk voldaan ligt te genieten van die kleine Senna![]()
Plons, en daar gaan je vliezenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Nijna het volgende:
McLaura, ongeduldigerd.
Ik hoop dat Miss Sly inmiddels kennis heeft kunnen maken met Senna of dat nu lekker aan het doen is. Ik zei toch dat ze eerder ging bevallen dan ik... maar dan zou ik nu dus in principe ook kunnen...
![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Raissa het volgende:
Nu ongeveer zal Senna er wel zijn denk ik![]()
![]()
Ben zo benieuwd!
Ah kijk, misschien is dat de aanmoediging die beeb nodig heeft...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Innepin en Huup, als jullie nou gewoon vannacht allebei nog even bevallen, dan kan ik jullie beebjes morgenvroeg nog snel zien...
Nee dat is geen hint, was het maar zo'n feestquote:
oH.... Eh..... voortaan maar gewoon klikken op het linkje dan....quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef innepin het volgende:
Amaranta, Joep is onze kitten hoor, niet de baby. Baby "heet" Homer.
1 weekje officieel nog jaquote:Op maandag 20 juli 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Huup, niet alleen geestelijk te vroeg hoor, je kleine moet echt nog een paar weken blijven zitten nog!!
Guus, fijne vakantie
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bentquote:Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
1 weekje officieel nog ja
maar volgens mij is het niet heel heel erg mocht ze komende paar dagen al besluiten te komen.
L. van Freecell doet t ook goed
Nee, en als dat wel zo is, luistert die kleine vast niet. Of Thijs was een uitzondering....quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet alsof je er geestelijk nog niet klaar voor bent
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Maar Huup, jij bent maar ietsje voor mij uitgerekend, als jij al bijna mag.... dan ik dus ook![]()
En ik ben er dus eigenlijk nog helemaal niet klaar voorWel klaar mee, maar ik moet nog zoveel doen en regelen voordat de kleine kan komen. En nog 2 dagen werken, en geboortekaartjes, en kleren wassen en haar verfen en huis opruimen en nesteldrang krijgen en quality time doorbrengen met peuter en uitrsuten en verlof hebben enenenenen........
WHAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef k_i_m het volgende:
En Xenia, wat een ongelovelijk supernieuws.
.
Ik zat er niet zo gek veel naast met mijn 2 uurtjesquote:Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze 'een standaard bevalling' heeft dan is het 1 uur per centimer ontsluiting. Dat is dus 10 uur. Tel daar maximaal 2 uur persen bij op. Is dus 12 uur. Dus over een uurtje of 2 verwacht ik een verlossend smsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |